1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Nee in Zuid-Holland ;). De beste meneer komt uit Beverwijk! Wel toevallig!

2. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hier 3,5 kg bij. Bij de oudste was ik op het hoogst 9 kg en vanaf een week of 37 begon ik al geleidelijk af te vallen :p na de bevalling moest ik nog 200g, hopelijk gaat het nu weer zo!

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was eerst twee kilo aangekomen en daarna 3, 5 afgevallen door door dieet voor de suikersiekte. Nu schommel ik een beetje rond het gewicht waar mee begon. Mijn vorige zwangerschap was ik twaalf kilo aangekomen

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Haha nee dat is iets uit de richting. Wij komen uit Brabant, maar nu dus in het verre noorden 😄

O nog een tip mocht iemand iets bij Wehkamp bestellen: als je iets van Zwitsal toevoegt dan krijg je op de totale bestelling geen verzendkosten.
    Ik heb een lamp besteld en een kleed voor de babykamer, maar had 6,95 verzendkosten. Toen kreeg ik deze tip en voegde ik een Zwitsal Foam zeep toe (2,99) en vervielen de verzendkosten!
    Haha scheelt toch weer en Zwitsal is prima erbij. (Alhoewel we het niet voor de baby gebruiken, onze oudere kids gebruiken het wel)

5. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Bedankt voor de tip Yummy! Ik heb ook nog een cadeaukaart van de Wehkamp liggen, dus ga eens kijken!
    Moest je niet wennen dat je van de ene kant van het land, naar de andere kant bent gegaan?

Ik heb een hele mooie luiertas besteld, ben er zo verliefd op!

Cowboysbag Luiertas Monrose zwart (gratis verzending) NEW Geupgrade versie juli 2015 - Ik Ben Zo Mooi

Gisteravond ook de badset en de hydrofielluiers/washandjes/monddoekjes en wat klein spul bij de Baby-Dump besteld, dat komt zaterdag!
    Wordt ineens wel echt zo, bijna over de helft alweer.

6. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    #4506 turkssnoepje, 7 okt 2015
    Laatst bewerkt: 7 okt 2015
    Bedankt iedereen voor de complimentjes 🙈😄

Kat80 deze shirts verkopen ze hier in turkije zn beetje overal, deze zijn van een grote winkelketen die LCwaikiki heet. Ben ze ook een keer tegengekomen op aliexpress, daar zou je ze kunnen bestellen.

Ik ben tov van startgewicht 2,8 kilo aangekomen.

7. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Oh ben ook hydrofielen en waskussenhoezen gaan halen bij babydump :)

Luiertassen ben ik ook gek van. Je gebruikt het tenslotte toch vaak als handtas het eerste jaar. Alleen heb ik nu mijn oog laten vallen op een te duur exemplaar... 140 euro op childrensalon. Denk dat ik hem maar laat passeren :) zoek wel een andere.

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Eerste schooldag ging inderdaad hartstikke goed. Mama moest harder slikken dan dochterlief :)

Ik heb vrijdag controle, dan weet ik mn gewicht. Ik weeg thuis niet, heb echt een slechte obsessie gehad op dat vlak. Maar kan me niet voorstellen dat het heel veel is, laatst had ik er 1kg bij zitten.

Luiertas heb ik nog, eigenlijk heb ik alles nog van mn dochter, en jongenskleding heb ik ook nog behoorlijk veel, kwam nog zakkenvol tegen die ik in de loop van de tijd heb gekregen. Misschien dat ik wel voor een grotere kledingkast ga voor beide kids straks. Even kijken nog, heeft ook allemaal geen haast.

9. Anna Anna

Anna Anna Lid

1 jul 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missy gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws

Izi ook van harte gefeliciteerd met goede 20 weken echo!
    Wij hebben volgende week de 20 weken echo. Ik vind het erg spannend. Vanwege een erfelijke ziekte binnen de familie gaan we ook voor een uitgebreide check in het ziekenhuis.
    Omdat uit vorige echo bleek dat ons kindje waarschijnlijk jongen is, al was het moeilijk te zien. Zou ik erg verbaasd zijn als het een meisje is. Ben benieuwd, ik ben inmiddels wel erg nieuwsgierig.

Ik ben nog niet aangekomen. Wat betekent dat ik eigenlijk gewicht kwijt ben, omdat ik wel al flink buikje heb. Ik kom moeilijk aan en val snel af. Vorige zwangerschap ben ik ook maar 7 kg aangekomen. Tijdens zwangerschap en borstvoeding periode heb ik speciale producten gegeten vanwege mijn te lage bmi. Ik ben daar nu ook weer een beetje gestart. Indien nodig ga ik weer volledig op een aankom dieet. veel mensen zeggen altijd dat ze graag willen ruilen. Maar steeds ongewenst afvallen is niet heel relaxt

10. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Mooie luiertassen

@sahi fijn dat het goed ging met je dochter

@gewicht hier al 4,6 kilo. Vorige zwangerschap ruim 25 kilo aangekomen. Ach ik vind het wel best was er toen ook snel bijna allemaal weer af

11. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    e1ke: Ahh die is ook gaaf! Ja deze was ook duur..., maarja het is net een handtas en gebruik hem elke dag!

Sahi: Ah wat fijn datze het zo leuk heeft gehad.

Wij hebben een super geslaagd verjaardagsfeestje gehad, helaas wel heel de middag regen, maar daar hadden de kids geen last van!

Zo lekker nasi eten en vanavond niet zoveel meer doen!

12. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Haha mamadeluxe, had de prijs van die van jou niet gezien :) dan is de mijne relatief goedkoop.

Sahi leuk dat ze het zo goed deed!

13. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    e1ke: ik had wel 25 euro korting! Omdat ze afgelopen week aan het verhuizen waren en de bestellingen dus niet meteen werden verstuurd kreeg je 10% korting :D

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    CYBEX Priam Carrycot - Desert Khaki - All Accessories - Mamas & Papas

wauw we hebben vanmiddag gewoon mijn favoriete kinderwagen besteld! Die cybex priam! Normaal nergens in de aanbieding maar doordat er toch nieuwe stofjes komen was er 15% korting bij babypark. En omdat die kleurtjes op waren, heb ik nog eens 15% korting gekregen! Het is dus een showroommodel, maar ziet er erg goed uit. Het buggyzitje heb ik nog niet gezien, die komt over 2 weken binnen. Dan bekijk ik alles en beslis ik definitief. Heb zelfs geen aanbetaling moeten doen. Fijn he! We hebben in totaal bijna 400 euro bespaard!! Heb ook meteen de luiertas en voetenzak besteld...jippie

15. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    bevallingslijst
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

2 maart
    mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥

3 maart
    anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥
    zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥

6 maart
    izi - 28 jaar - 1e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

8 maart
    Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥

11 maart
    fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥

♥= 5 ♥= 8 ♥= 10

★sterretjes★
    freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★

afspraken

8 oktober
    Kaatjekaa - 20 weken echo

9 oktober
    Sahi - hartje luisteren
    Missl87 - controle vk 18 weken

12 oktober
    Shibainu25 - 20 weken echo

14 oktober
    Danda - 20 weken echo
    MamaDeluxe - Controle gyn

16 oktober
    AnnaAnna - 20 weken echo
    D3B - 20 weken echo
    Turkssnoepje - 20 weken echo

19 oktober
    Besjes - 20 weken echo
    Wendy188 - 20 weken echo
    636 - 20 weken echo
    Angel128 - 20 weken echo

20 oktober
    E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!)
    Patricia1993 - 20 weken echo
    Mamalap - 20 weken echo
    Plankje - controle vk
    Juf1987 - 20 weken echo

21 oktober
    Kat80 - 20 weken echo

22 oktober
    Sahi - 20 weken echo
    Izi - controle vk

23 oktober
    KleineM - 20 weken echo

26 oktober
    Rvdc - 20 weken echo

27 oktober
    Meisje89 - 20 weken echo
    Wendy188 - controle vk
    Plankje - 20 weken echo

29 oktober
    Yummy - 20 weken echo

19 november
    MamaDeluxe - controle gyn

25 november
    KleineM - controle vk 24 weken

WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)

16. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    lijst even up

Kaatjekaa: jij ook bijna de 20 weken, spannend, of heb je bij Fontys al een en ander gehoord? Hoe was het? Ik ben nog niet gebeld, maar ik ben ook nog geen 18 weken zwanger natuurlijk.

Gewicht: zal vrijdag weer eens wegen. Heb alleen de laatste twee weken zon honger en snoeplust dat ik er wel een beetje huiverig voor ben :( Nou ja, we zien wel!

17. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik ben al een dikke 5kg aangekomen en zou niet weten hoe het komt, ik eet echt niet ongezond ofzo. Probeer me er niet aan te storen.
    Ik begin ons meisje echt meer en beter te voelen :) Daarstraks reden we op de autostrade en het was nogal hobbelig en denk dat zij dat ook geweten had. Begon me een partijtje te stampen :) ach ben zo verliefd :)

18. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Gave wagen KleineM! Super al die korting, wat je bespaard mag je weer uitgeven aan anderen dingen toch ;)
    Dank je wel voor de lijst.

Kat80: Heerlijk gevoel is dat he, lekker van genieten!

19. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Mooie wagen kleinem en altijd fijn korting!

@mamadelux fijn dat het feestje geslaagd was!

20. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    #4520 missy missy, 8 okt 2015
    Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    Oh my goodness Elke en mamadeluxe...wat betreft jullie luiertassen....ik schrik gewoon van zulke prijzen:)
    Zal bij mij wel een goedkope bristol tas worden ofzo...:)
    maar jullie tassen zijn wel heeeel mooi:)

Turkssnoepje: ik heb je banner gepikt, hihi. Vond hem zo leuk!

Sahi: fijn dat je dochter het naar haar zin had op school. Geeft je toch ook wel een gerust gevoel al blijft het moeilijk om haar nu al beetje los te moeten laten.

Vanmorgen heb ik nog een testje gedaan. Was nog over en vandaag was officieel mijn nod dag. Hij is niet zo'n knaller als bij mijn vorige zw.schap maar hij loopt gelukkig wel op.

Mag ik hier ook nog bij jullie blijven kletsen? Voelt toch vertrouwder hihi. Hier nog even een foto van mijn testjes op een rij, bovenste was van vanmorgen, dan 6 okt en 5 okt:

Deel Deze Pagina