1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Prachtig missy !!! Gefeliciteerd

Kleinem heerlijk die korting!

E1ke en mamadeluxe, mooie tassen en mooie prijzen :p

Kat, zou me inderdaad niet te druk maken om de kilo's. En leuk dat je je meisje zo goed voelt

Fijn dat het feestje geslaagd was mamadeluxe

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Yes missy! En van mij mag je hier best blijven kletsen hoor :)

Kleinem: mooie wagen hoor!

Kat niet druk maken om die kilo's hoor! dat hoort erbij ;)

3. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Izi gefeliciteerd een meisje!
    Fijne dag vandaag meiden

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wauw Missy: Mooie testen hoor!! Super gefeliciteerd en ik zou het leuk vinden als je hier blijft kletsen :)

Ik maak me soms een klein beetje zorgen om de activiteiten in mijn buik. Ze is zo rustig. Heel anders dan de vorige 2 (tenminste dat idee heb ik, maar misschien was het ook wel later in de zwangerschap dat ik ze zoveel voelde)
    Ik voel haar wel draaien en in de middag vaak zachte kriebeltjes als ik achter mijn bureau zit. 's Avonds schuift er regelmatig wat heen en weer en eergisteren kreeg ik wel echt een harde schop. Maar verder is het dus vrij rustig. Ik voel echt nog niet vaak "trapjes" zeg maar.
    Hoe is dat bij jullie?
    Mijn placenta ligt over de baarmoedermond, maar volgens mij wel redelijk aan de achterkant (wat ik begreep..)
    Ik kan haar trouwens wel echt beetpakken haha. Zo grappig. Soms ligt ze echt vlak rondom mijn navel en dan voel ik al haar contouren. Heel mooi (en gek! haha)

5. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Missy: Natuurlijk meid, je bent hartstikke welkom hier!
    Ik had met de kruidvat pas een paar dagen na mijn NOD een streepje wat gelijk/donkerder was dan de controlestreep.

Yummy: Hier wel een echte druktemaker, vanmorgen kon ik ook zo haar kontje vastpakken hihi. Ik denk dat het wat later in je zwangerschap is dat je haar zoveel en beter voelt!

Zo wij zijn weer een dagje op de zaak, best saai he haha

6. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Jippie missy, ziet er supergoed uit!!
    Gezellig dat he hier blijft kletsen!!! Jaaaa!! Geef gewoon je nieuwe data door dan Zetten we je weer in de lijst!! Leuk joh!!!!

Yummy Bin mij voel ik ook nog niet zoveel. Af n toe wat bubbeltjes. Probeer me maar niet druk te maken. Weet ten eerste niet echt hoe het moet voelen én ik las dat je pas vanaf 28 weken elke dag beweging moet voelen dussss

7. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ps missy ik had op mijn nod echt niet zon duidelijke streep! Pas een paar dagen erna n de echte knaller na een week

8. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Missy missy 👍🏻 mooie test super 😀 Gefeliciteerd en gezellig dat je hier blijft kletsen

9. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben een beetje erg bang aan t worden 😔 Bijna 18 weken en nog helemaal niks gevoeld niet eens een aai.
    Ga pas zaterdag naar huis dus kan niet ff snel aankloppen bij vk maar hoop dat er maandag of dinsdag ff plek is om te kijken of het goed gaat al is het maar alleen hartje luisteren.
    Heb wel steken in mijn navel en soms steken bij baarmoedermond pffffff

10. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gewicht; hier nog "maar" 1,6 kg aangekomen.. Maar dat zal vast komen door afgelopen week toen ik niets binnenkon houden:D

Luiertas: zien er erg leuk uit dames! Maar geen denken aan dat ik Zoveel geld ga uitgeven aan zoiets haha!

Missy: wauw meid geweldig! Mooie testen, en gefeliciteerd!

Baby voelen: ik voel hem steeds vaker schoppen, soms zie ik zelf als je goed kijkt mn buik een klein beetje bewegen waar ie trapt haha zo schattig en soms voel ik hem ook zitten, er zit dan wat hards en t volgende moment is het ook weer weg hihi.

Plankje: niet te veel zorgen hoor plankje! Kan zijn dat bij jou de placenta voor ligt en dan kan het iets langer duren voor je wat voelt. Helemaal met de eerste ook, kan het wel tot 20w duren voor je wat voelt. Met de pretecho op 15w+3 kon je bij mij zien dat t nog 2cm scheelde met mn buikwand en dat het dus niet lang duurde voor ik hem kon voelen, en met bijna 17w voelde ik voor het eerst wat.. Een plopje, en sinds paar dagen is het steeds duidelijker.

11. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    En iemand had ook al de kinderwagen gekocht weet niet meer wie sorry:) maar mooie wagen en helemaal mooi met de leuke korting! Dat scheelt weer!

Hier gaan we waarschijnlijk toch voor een Joolz day:)

12. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    #4532 missy missy, 8 okt 2015
    Laatst bewerkt: 8 okt 2015
    Wat fijn dat ik weer gezellig met jullie mee mag kletsen:D
    Ik bel vrijdag de VK en hoor dan welke data ingepland gaan worden. Ik laat het jullie weten, voor in de lijst. Uitgerekende datum is 16-06-2016...erg mooie datum hihi :D maar ja ..5% van de vrouwen bevalt daadwerkelijk op de uitgerekende datum. Ik zie het allemaal wel tzt. vind het in ieder geval erg spannend allemaal....hoop dat deze wel blijft plakken!

13. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    jeej missy missy, welcome back :);)

Ik voel hier ook nog niets... maar huisarts vertelde me zelfs dat iemand met mijn postuur het soms pas voelt met 24 weken, bij een eerste... Dus ik wacht geduldig (*kuchkuch*) af :D

Wij gaan niet voor de stokke, maar wel voor de mutsy Evo en daarbij dan een draagzak/draagdoek...

Voor de rest hier alles prima... papa zijn operatie is goed verlopen. Nu is het afwachten of er echt ook al kanker zat in zijn lymfeklier, dan volgt een tweede operatie en een PET scan. Als er geen kanker zat in zijn lymfeklier die is weggehaald, dan is het verhaal voor nu afgesloten... We duimen dus nog even verder. Ik voel me er rustig bij. Ze zijn ook gisteren vertrokken naar Tenerife... Dat was nog even spannend... papa had nog zijn wonddrain tot dinsdag en woensdag vlogen ze...

Misselijkheid is eindelijk weg, wel heel veel last van hoofdpijn, van mijn sinussen waarschijnlijk, heb dinsdag pilletjes gekregen die geen kwaad kunnen om de luchtwegen vrij te maken en vandaag voor het eerst geen hoofdpijn en nog geen pijnstiller moeten nemen...

Ik heb sinds gisteren het gevoel dat we een meisje krijgen... Dit weekend vragen we alvast de meter :) Peter is dan 2 weken later omdat we die dan pas zien...

14. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, door drukte een paar dagen niet naar hier kunnen komen.

Ik heb prachtige buikjes voorbij zien komen en een heeele fancy (helaas te prijzige) luiertas. :D Mijn buik is de afgelopen dagen/week ook plots gegroeid, met als vervelend neveneffect dat ik 's avonds en nu ook overdag een heel trekkerig en soms stekend gevoel heb ik mijn buik. Wel hoger dan waar de baby ligt, dus maak me op zich niet echt zorgen, maar het is iig niet fijn. Hadden/hebben jullie dit ook?

Wij zijn druk bezig in ons huis met verbouwingswerken, dus hopelijk gaat het allemaal goed vooruit en kunnen we de finishing touch nog doen vooraleer ons klein meneertje er is. :) Zijn bedje en hangkast staan intussen al in elkaar en de kleertjes hangen al op hun plekje. Leeeuuuk! Nu rustig rond kijken naar de verdere afwerking.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Baby voelen: ik voel 'm al wel duidelijk, maar dat zegt natuurlijk niks voor de anderen hier he. Je hoeft inderdaad pas met 28 weken elke dag leven te voelen. En hier zijn er ook dagen dat ik niks voel.
    Ik heb ook wel eens het idee dat ik een rugje of een kontje voel. Heb erg veel geluk met de placenta achter :)

Succes 636, wat een werk! Doe je rustig aan?

Juf wat spannend allemaal! Gelukkig heeft je vader de operatie maar vast goed doorstaan! Hopelijk gaat de rest ook goed komen :)

16. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    Hi dames, net terug van de 20 weken echo! Alles was goed gelukkig! Was wel spannend aangwzien ik zelf een hartafwijking had en dat veel in de familie voor komt. Maar het zag er goed uit. Het is ook nog steeds een meisje 😇. Nu groeien en rijpen!! Wat een wonder!

Missy, heel leuk dat je weer terug bent! Veel geluk.

17. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Jaaaaaaa!!! Kaatjekaa super meis! Van harte gefeliciteerd!! Ik hoop zo dat het bij mij ook goeddoet, nog 2 weken, pfffft

Plankje: ik voel ook bijna niets hoor; komt wel goed! Gewoon even afspreken on naar het hartje te luisteren. Heb ik ook 2x tussendoor gedaan omdat het t's lang duurde. Heb jij dan ook nog geen 16 weken controle gehad? Niet dat dat erg is, maar toch.

Moeten er bij jullie vl de baby erkennen en wanneer doen jullie dat?

18. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Juf: fijn dat je vader de operatie goed heeft doorstaan! Blijf voor jullie duimen dat het goed zit nu!

Kaatjekaa: fijn! Gefeliciteerd! Ik mag maandag, spannend!

636: ik heb ook al een week last van dat trekkend gevoel. Heel vervelend maar t zal wel zo horen:)

KleineM: vriend en ik gaan binnenkort een geregistreerd partnerschap doen. Dus dan hoeven we niet nog eens appart weer naar het gemeentehuis om baby te erkennen, en gaat t dus automatisch :D en het mooie dan heb ik ook vriendliefs achternaam! Joehoe!:cool: en over een paar jaar gaan we dan wel echt trouwen met een groot feest:p

19. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vermoed dat ik me de afgelopen dagen wel wat geforceerd heb met trekken aan en tillen van zware dozen met kastonderdelen etc. Manlief zei nog: wàcht tot ik thuis ben, maar tja, je kent dat wel hé... ;) Vanavond maar eens gewoon lekker languit op de bank want vandaag heb ik ècht last. Hoop maar dat ik nergens een ontsteking heb ofzo want het voelt echt niet heel oké.

Plankje en Sahi: Ik voel ook wel wat hoor, maar dan weer enkele dagen niets. Maak me er niet druk om want het is sowieso al erg vroeg om de kleine al te voelen. Alles op z'n tijd! Maar àls je hem/haar voelt, dan is dat echt puur quality time. :)

Kaatjekaa: Wat fijn nieuws! Kan me voorstellen dat het even heel spannend was... Heb je dan ook meer risico op complicaties bij de bevalling ofzo? :(

Qua erkenning kan ik niet helpen, wij zijn 6 juni getrouwd (en verwachten begin maart ons ventje - de huwelijksnacht kon dus tellen, hihihihi)! :D

20. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Missymissy nogmaals gefeliciteeerddd! Ben zo blij voor je! Wat een eer dat je mijn banner hebt genome haha 😜😜

Ik voel de baby wel elke dag en niet zn beetje ook. Volgens mij gaat ze een egte druktemaker worden 😂

Deel Deze Pagina