Missy nogmaals gefeliciteerd!! Natuurlijk mag je hier mee blijven kletsen, gezellig. Juf wat fijn dat de operatie goed is gegaan. Hoop voor je mee dat hij ook een goede uitslag krijgt. KleineM, wij moeten ook regelen dat Vl. Het kindje gaat erkennen. Volgende week gaan wij de notaris maar eens bellen om alles vast te laten leggen. We hebben wel een samenlevingscontract dus die moet aangevuld worden. En verder gaan we wel een keer naar het gemeentehuis om alles te regelen wanneer we tijd hebben
@missy mooie test gezellig als je hier komt kletsen hoor! ! @yummy nou vind dat je nog best veel voelt voel het hier nog lang niet elke dag heel af en toe maar @plankje Ik zou me niet druk maken als ik jou was bij mijn dochter voelde ik het eerste plopje pas met 22 weken. Snap wel dat je je door verhalen van hier onzeker gaat voelen maar wat (weet niet meer wie) ook zei normaal voel je pas rond 28 weken elke dag wat. En beetpakken? Ik voel soms wel een bultje als ik op mijn buik druk maar durf het echt niet te pakken en weet al helemaal niet op Ik nou een kont voel of een hoofd of wat het dan is @juf fijn dat de operatie goed is gegaan hopelijk is hij schoon! Ook fijn dat jij niet meer zo misselijk bent @kaatjekaa jeee wat fijn alles goed! Lekker genieten hier vandaag naar mijn werk geweest maar dat was niet zo een goed idee vanmiddag thuis Door mijn benen gezakt dus maar weer rustig aan
Hier dochterlief voor het eerst echt voelen stampen, was me dat schrikken ik voel ze ook als ik met men buik tegen men desk aanzit. Nu lekker kleedjes uitsorteren da tik van men zus gekregen heb. En de naam hebben we ook al Missy Missy: gefeliciteerd!!
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ 16 juni MissyMissy - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 8 ♥= 10 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 9 oktober Sahi - hartje luisteren Missl87 - controle vk 18 weken 12 oktober Shibainu25 - 20 weken echo 14 oktober Danda - 20 weken echo MamaDeluxe - Controle gyn 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo D3B - 20 weken echo Turkssnoepje - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 636 - 20 weken echo Angel128 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo Plankje - controle vk Juf1987 - 20 weken echo 21 oktober Kat80 - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo Izi - controle vk 23 oktober KleineM - 20 weken echo 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vk Plankje - 20 weken echo 29 oktober Yummy - 20 weken echo 19 november MamaDeluxe - controle gyn 25 november KleineM - controle vk 24 weken WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIĆREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiĆ«ren, dan werkt het wel!)
Missy: je staat weer op de lijst! Wat was je leeftijd ook alweer? Zal ik je laten staan bij de sterretjes of je daar weer weghalen? Wat vind je fijn? En wil jij weten wat het wordt of juist niet (dan ga je mml op groen) ikwilmijnbabyookheelhardvoelenstampen leuk, geniet ervan!
Jippie! Dank je wel kleinem, fijn om weer terug te zijn! Ik ben 36 jaar. Mag het sterretje blijven staan? Voelt niet goed als ik het weg zou halen, stom he... Verder willen wij het geslacht wel weten, op11 dec gaan we voor geslachtsbepaling naar dr Papa . merk wel verschil met de vorige zw.schap. Ik droom nu veel meer en lig vaker wakker of ben heel vroeg wakker. Lig nu ook al vanaf half 4 naar het plafond te staren. Trok dat bij jullie naarmate de zw.schap vorderde weg of slapen jullie nog steeds zo slecht? Ben nu ook veel emotioneler en vaker met vlagen misselijk. Voel mij mu echt zwanger. Vorige keer voelde ik mij eigenlijk niks anders dan normaal. Het enige wat toen op viel en wat ik nu ook weer heb, is dat mijn huid enorm mooi word. Alsof er een gloed overheen ligt. Leuk om te lezen dat jullie bijna allemaal al de beeb in jullie buik voelen bewegen, lijkt mij zo mooi en bijzonder om dat mee te maken (*schiet alweer vol...haha ...wat erg!) Ik heb het voornemen om bij 6 mnd zwangerschap mij aan te melden voor zw.schap pliates...heeft iemand hier al ervaring mee? Ik zag enige tijd geleden wat voorbij komen hier maar weet niet meer wie dat nou was.
Missy leuk dat je hier blijft kletsen! En mooie datum, dan wordt de oudste 6 hij is geboren op 16.06.2010 om 16.36! Voelen: hier wel elke dag. Ook vastpakken lukt hier, hij duwt zich regelmatig af (denk ik) en rekt dan heel mijn baarmoeder uit (doet soms zelfs pijn) en dan steekt ie echt zo wat uit mijn buik met heel zijn lijfje. Heb hem dus al paar keer terug naar binnen moeten werken haha! Luiertas gebruik ik van de oudste nog, is nog in uitstekende staat! Kaatjekaa fijn dat je echo zo goed was! Zeker ivm hartafwijking toch even spannend denk ik. Juf ook voor jou goed nieuws dus met je papa. Hopelijk hebben ze een fijne vakantie! Hier nog bijna 3 weken wachten op de 20 weken echo, nog zo laaaang!! Kijk er zo naar uit hem weer te zien! Erkennen baby: moet hier ook nog gebeuren. Kan pas vanaf 24 weken geloof ik.
Hier een foto van gisteren, daar zie je hoe hoog tegen mijn huid hij ligt (en dit was nog niet het felste) in het midden was er een put denk dat hij op zijn rug lag of zo.
Haha meisje, leuk he! Heel toevallig had ik gisteren hetzelfde. Ze lag echt vlak onder m'n huid alleen dan rondom m'n navel. Bedankt voor jullie reacties m.b.t. het voelen bewegen. T komt ook een beetje doordat dit natuurlijk mijn derde zwangerschap is en je overal leest dat je alles dan veel sneller voelt etc. Daar werd ik toch een beetje onzeker van. Maar het is natuurlijk nog hartstikke vroeg om überhaupt dingen te voelen en dan ook nog eens iedere dag. Ik heb mij voor vandaag ziek gemeld. Heb veel last van m'n bekken en ben simpelweg oververmoeid. De eerste keer dat ik een dagje ziek ben deze zwangerschap, dus ik wil me er ook niet te schuldig over voelen en ik ga lekker op de bank liggen!
Ik voelde gister ook een paar keer wat uit steken tegen mijn baarmoeder, voelde het dan weer weg schiet en. Echt grappig hoor! Missy missy ik heb het nog steeds vaak dat ik s'nachts wakker lig, erg vervelend. Pilates geen ervaring mee. Leuk dat he mee komt lezen, ik hoop dat je nu tot het eind kan blijven. Je klachten klinkt positief.
Goedemorgen meiden, Hier even een wat minder positief berichtje.. Ik heb gistermiddag heel de middag in het ziekenhuis gezeten. Gisterochtend/nacht had ik haar voor het laatst gevoeld en normaal stampt ze er vrolijk op los, maar gisterochtend dus alleen een uitstekend kontje en verder radiostilte.. maarja ben nog geen 28 weken dus elke dag voelen is zo'n ramp niet. Vanaf dat moment ook continu harde buiken en weer wat bloedverlies. Op de zaak ben ik gaan liggen en wat gaan porren in mijn buik, kijken of ik enig leven kon ontdekken, maar geen beweging in te krijgen en toen kwam ik erachter dat de harde buiken elke 4 minuten kwamen, dus toch maar de gyn gebeld, die wilde dat ik direct langskwam. Kwam ik op de poli, werd ik direct door gestuurd naar de verloskamers.. toen schrok ik wel, daar wilde ik nog lang niet komen! Met de doppler werd het hartje niet gevonden en het echo apparaat was onderweg, men wat duurde die minuten lang zeg. Ze voelde de harde buiken ook en maakte zich toch zorgen. Eindelijk de echo en daar zagen we ons kleine meisje, met kloppend hartje! Wat een opluchting. Toch maakte ze zich wel zorgen om de harde buiken en dus urine ingeleverd, dat was met de eerste test schoon en is nu op kweek gezet en ben met rust naar huis gegaan. Het lijkt een beetje of het bloedverlies bij mij om de 3 weken komt , dus even in de gaten houden of we het over 3 weken weer krijgen. Volgende week woensdag weer terug komen op de poli. Maar jeetje wat zijn wij geschrokken zeg.. Vandaag is ze gelukkig weer volop aanwezig en aan het trappelen! Missy: ik slaap vanaf de 13 weken heel slecht, standaard van 1 - 5.30 wakker.. kom er maar niet vanaf helaas! Yummy: Ai beterschap, inderdaad niet schuldig voelen hoor! KleineM: Wil je dit weekend de lijst bijhouden, manlief gaat het kamertje doen en ik kijk toe, dus zal hier niet zoveel zijn
Missy ik slaap ook nog steeds slecht! Ga bijna elke dag in de namiddag ook nog slapen, ben gewoon steeds moe. Zonder dutje ben ik om 19-20u gewoon steendood Yummy geniet lekker van je dagje rust! Mamadeluxe wow dat is schrikken zeg!!! Doe maar eens rustig aan, kan je niet minder werken of zo? Of hebben ze je echt nodig in de zaak? Gelukkig voel je haar vandaag wel weer. Zal wel hele opluchting zijn. Geniet van het kamertje in wording dit weekend
Jeetje bah, ik zat hier met grote ogen te lezen. pfeiffer gelukkig nog een hartje. O bah ik kan me echt helemaal voorstellen hoe jij geschrokken moet zijn. Dikke dikke knuffel xxxx Ik houd de lijst bij, leuk kamertje doen!!! genieten
Meisje: ja als ik er niet ben, is de winkel dicht... Maar mensen komen hier voornamelijk op afspraak en vandaag is het lekker rustig, dus ik lig heerlijk op de bank! KleineM: Thanks, inderdaad lekker genieten, ik kijk toe en manlief doet het werk
Jeetje mamaD, dat is schrikken. Fijn dat ze het allemaal wel gelijk serieus namen en nu alles is nagekeken en gelukkig alles goed is met jullie meisje. Doe maar lekker rustig aan en hoop dat de bank voorlopig lekker ligt Veel plezier met het kamertje... Welke kleuren gaan jullie gebruiken?
Dank je wel Izi. De meubeltjes zijn wit met white wash grijs, het zal vast niet zo heten, maar weet niet hoe ik het moet noemen, grijs met de nerf er doorheen zeg maar. De muren worden wit, rolgordijn grijs en achter de commode komt een roze gedeelte, met de babyroze verf van baby's only, want in die kleur hebben we ook alle accessoires van baby's only
he meiden! lees af en toe nog even mee hoor, ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat met jullie! Missy nogmaals gefeliciteerd maar wij kletsen prive ook al heel wat af haha Ik zit op het wachtbankje.. had 24 sept controleecho voor na mk en toen stond er een eitje klaar om te springen, dus goed ons best gedaan daarna... nu afwachten wanneer menstruatie komt of dat het wegblijft.. heb heel veel symptomen van de vorige keer nu ook, of ze zitten tussen mijn oren. vanochtend getest maar hartstikke omo wit, dus we wachten maar gewoon weer..\ als ik al jullie verhalen zo lees, dan schiet ik wel weer een beetje vol. best heel erg confronterend want ik was net zo ver geweest anders.... maar hopelijk is het ons snel weer gegund en heb ik ook weer goed nieuws! ik hou jullie op de hoogte (als jullie dat leuk vinden natuurlijk )
Suus wanneer is je nod? Spannende dagen dus weer voor jou. Snap dat het wel dubbel is voor je om hier te praten. Vind toch leuk dat je even laat weten hoe het met je gaat! Denk dat je je altijd wel zou afvragen hoe het geweest zou zijn, gaat volgens mij nooit weg. En dat hoeft ook niet. Het blijft een deel van jullie leven. Hoop dat ook jij binnenkort goed nieuws kan brengen hier!
Zo Mamadeluxe dat is schrikken zeg. Gelukkig is alles goed! Hou je rust inderdaad zoveel mogelijk, ik weet dat is lastig in een groot gezin. Sterkte!
Hey Suus, leuk dat je hier ook bent, hahaha.,,ik blijf duimen hoor! Ik begrijp het heel goed dat het dubbel is om hier te komen, omdat wij ook zo ver hadden moeten zijn. Ik zall 'mini me' nooit vergeten en ook al heb ik het geluk gehad dat ik weer zo snel zwanger mocht raken de angst dat het weer gebeurd blijft. Ik vind het wel heel fijn om weer in dit topic mee te mogen typen. Het is hier gewoon vertrouwd en gezellig natuurlijk! En ik heb veel steun aan jullie als het even wat minder gaat. Kaatjekaa: Wow fijn zeg dat je een goed 20 wk echo hebt gehad en dat het hartje goed is. Geeft toch wel weer wat rust. Juf beterschap met je vader, wanneer krijgen jullie de uitslag? Besjes: Dat was zeker wel schrikken toen je door je benen ging. Hoe gaat het nu met je? Goed op jezelf letten hoor! Meisje89: mooie geboortedatum inderdaad 16-6-2010, dus dan wordt hij 6 jaar op 16-6-2016, hihihi bijzonder hoor! Mamadeluxe: jezus ik schrok mij dood toen ik je bericht begon te lezen, hield gewoon mijn adem in. Hoe gaat het nu? nog harde buiken gehad? Weet je ook waarom je harde buiken kreeg? slapen: oh jee als ik dat zo hoor dan slaap ik de komende 3 jaar niet meer ...nah ja ik ben gewaarschuwd.