1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Mamadeluxe doe je rustig aan..? Zal wel schrikken zijn geweest. Op dit moment dat ik dit aan het typen ben voel ik hem/haar tikjes geven van binnenuit...! 😊

Suus heel veel succes met wachten en houd ons zeker op de hoogte. We zijn nog steeds heel erg benieuwd...😊

2. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @yummy goed dat je je hebt ziek gemeld rust nemen is ook belangrijk.

@mamadelux gelukkig alles goed met de kleine wel schrikken zeg

@ suus spannend op het wachtbankje hopelijk straks een mooie test

@missy missy. Thanks! Ik heb het al vaker gehad dus weet gelukkig wat het is. Vandaag gaat het wel weer maar inderdaad moet rustig aan doen

3. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mamadeluxe das ff schrikken pfffff maar gelukkig is alles goed

4. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Suus wanneer is jouw NOD? Wij duimen mee en gezellig als je zo af en toe laat weten hoe het gaat (of mee komt kletsen ;))

Miss wanneer is jouw eerste echo eigenlijk? ik weet niet of ik die er al in had gezet?

Ladies: alvast een fijn weekend allemaal!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Suus ik duim voor je !

Manadeluxe doe rustig aan

Juf fijn dat de operatie van je papa goed is gegaan, hopelijk goede uitslag

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Jeetje Mamadeluxe, wat schrikken!
    Een hele opluchting dat alles goed lijkt te zijn. Rustig aan doen hoor!

7. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Uhm datum echo is nog onbekend:). Ik had de vk vanmorgen gesproken en ze gaat afspraak bij echocentrum maken. Ze moet mij hierover nog terug bellen. maandag 24 okt heb ik wel een afspraak bij VK

8. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Suus ik duim ook voor je. wanneer is je nod?

Mamadeluxe wat verschoot ik van je bericht meid! Gelukkig is alles goed. Toch weer bloed, blijft schrikken he. Had gisteren ook net wat bloed weer. Geniet van babykamer maken.

Juf fijn nieuws, wanneer heb je de uitslag daarvan?

Ik heb al de hele dag super veel steken in mijn rechter zij vlak boven mijn heup. Wat is dat nu weer. Mss Bandenpijn maar heb dit nooit daar gehad. Ook als ik er tegen druk doet het pijn.

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Oh nee mamadeluxe wat schrikken zeg! Moet je van de gyn nu ook rustiger aan gaan doen? Knuffel meid!

Missy; spannend weer hoor meid. Het klinkt in ieder geval hoopvol!

Suus ik duim ook voor jou!

Hier helemaal versleten. Heb normaal last van een winterdip en in combi met hormonen en verliefdheid wat niet handig uitkom draait mn hoofd overuren. Heel vervelend, maar wel bekend bij mij...
    Had vanmorgen controle bij de vk en het ook aangekaart. Dat doe ik normaal niet zo gauw, maar wil niet gestressed straks een baby krijgen.
    Ze gaat me info mailen met cursussen als yoga, zwemmen, mindfulness, noem maar op. Ik hou er normaal niet van, maar ontspanning lijkt me nu wel belangrijk.

De baby doet het trouwens super, duidelijk te voelen aan de buitenkant, baarmoeder al boven de navel, overduidelijk een hoop leven, wat ik natuurlijk ook al weken voel. Dat doet me gelukkig wel goed :)

10. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    dag lieve meiden.. helaas is vanochtend menstruatie doorgekomen... hier moeten we even door en aan de andere kant kan baarmoeder zo nog even de laatste opruiming doen en dan zich hopelijk klaar maken voor een nieuwe zwangerschap!

doet me goed dat jullie zo meeleven!

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Jammer suus! Wel goed dat je lichaam zo snel weer werkt zoals het hoort. Veel succes deze ronde!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat jammer suus! Hopelijk is het de komende ronde wel raak!

Ik vier vandaag de verjaardag van dochter, maar ik ben moe en nog eens moe. Helemaal versleten, super irritant.
    Ik heb straks wel wat hulp, maar had graag wat fitter geweest...

13. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Suus wat jammerr! Maar wat je zegt misgien is het wel beter zodat je lichaam even goed tot rust kan komen.

Mamadeluxe, zo dat was schrikken. Doe het rustig aan 😘

Meisje leuk dat je dat zo goed ziet. Ik zie der smorgens aan de linkerkant maar geen twee hobbels maar 1 grote hobbel haha als ik dan opsta verdwijnt het.

Ik heb net even een uitzetlijstje gemaakt met spulle waarvan ik zeker weet dat we het moeten aanschaffen. Jammer dat sommige dingen hier nauwelijks verkocht worden als hydrofiele luiers en molton lakentjes. Dat word nog zoeken en anders andere alternatieve gebruiken. Volgende week na de 20wekenecho maar eens beginnen met shoppen 😁

14. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Jammer suus hopelijk de volgende ronde

15. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Komt goed suus!! Xx

16. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Jammer suus. Duim voor de volgende ronde knuffel 😀

17. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Suus hoop dat het de volgende ronde wel raak is.

18. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamadeluxe sterkte dikke knuffel! Wat een schrik. Doe je rustig aan?! Laat je lekker verwennen.

Suus knuffel!

Turkssnoepje hoe is het bij jou in Turkije? Behoorlijk heftig die explosie in ankara.

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Turkssnoepje: anders misschien spullen bestellen uit NL vandaan? Hydrofiele luiers ben ik echt enorm fan van ja!
    Explosie in ankara? Ik heb het nieuws vandaag helemaal gemist...

Vandaag de verjaardag van mn dochter gevierd, gelukkig rustig gehouden, t was al druk zat zo. Had ook even een harde buik toen de laatste visite weg was, eerste keer deze zwangeschap volgens mij.
    En dat terwijl ik dacht dt de drukte wel meeviel ;)

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Waarvoor gebruiken jullie die hydrofiele luiers dan? Moest er bij de oudste ook hebben voor de thuisbevalling maar heb het nooit gebruikt eigenlijk!

Sahi gelukkig viel het feestje goed mee! ;) en je bent toch veel in de weer tijdens zo'n dag, kan volgens mij al genoeg zijn.

Wij hebben vandaag een eetdag en de kermis op het programma, wordt gezellig maar ook veel voor mij ben ik bang. We zullen zien! Ben ik eigenlijk de enige die zo weinig aan kan? Vind het zo vervelend.. bij de oudste deed ik nog alles. Als ik nu een half uurtje bezig ben met was opruimen of zo dan kan ik erna al gaan rusten omdat ik buiten adem ben en kapot ben :(

Deel Deze Pagina