Meisje89 ik gebruikte die hydrofieledoeken overal voor, om de baby in te wikkelen, af droger en op de verschoningskussen zo hoef niet elke dag de hoes te verschonen. Ik vind ze erg handig.
Ik vond de hydrofielen inderdaad ook voor heel veel dingen handig, afdrogen, eronder houden bij de voeding en na het voeden, op het aankleedkussen extra, in mijnn bed voor de lekkende borsten, je kunt het zo gek niet bedenken. Meisje wat balen dat je je zo beroerd voelt. Drukke dagen zijn voor mij ook pittig, maar ik merk dat ik er wel steeds beter tegen kan, nu ik goed in het tweede trimester zit.
Wow volgende week staan er een hele boel 20 weken echo's op het menu! Dat wordt een spannende week, alvast heel veel succes / pezier dames! Er was toch ook iemand onder ons met een tweeling? Ik weet haar naam even niet meer ...hoe gaat het met je? Ik had vannacht gedroomd dat ik een tweeling kreeg en moest meteen aan je denken. Turkssnoepje woon jij in Ankara? Waar die ontploffingen zijn? Heftig hoor! Doe je voorzichtig! Sahi gefeliciteerd met je dochtertje! Ik ga zo mijn mandje weer in...voel mij beroerd, grieperig, bah! Ik neem aan dat dit geen kwaad kan met een prille zwangerschap?
Ik gebruikte de hydrofiele luiers ook écht overal voor. Ideale dingen. Sowieso voor het afdrogen, maar ook als spuugdoek. Als extra lakentje om op te liggen (bijv na een voeding) zodat niet meteen het hele bedje/kinderwagen weer verschoond hoefde te worden als er even gespuugd werd. Maar ook om op het aankleedkussen neer te leggen zodat de hoes niet steeds in de was hoefde, maar ik gewoon de hydrofiele luier in de was gooide. Inmiddels gebruik ik ze voor de kids niet meer,maar gebruik ik ze een paar keer als poets of dweil doek en gooi ik ze daarna weg. Oh en waar ik ook écht fan van ben: de (swaddle) doeken van Aden en Anais. Super fijne, grote doeken die zachter en zachter worden. Ik gebruikte ze om bijv om mij heen te slaan als ik ergens ging voeden zonder dat iedereen mee kon kijken en mijn kindje minder afleiding had. Plus dat ik bij mijn dochter in de zomer ben bevallen en dus vaak buiten aan het voeden was (we gingen na 4 weken op vakantie naar ons huisje op een Waddeneiland). Dan bood de doek ook bescherming tegen de zon. Ik gebruikte ze als inbaker doek (mijn dochter was hier zo enorm bij gebaat. Ze sloeg zichzelf altijd wakker en met inbakeren sliep ze binnen een minuut En inmiddels is dochterlief ruim 3 jaar oud en gebruikt ze de doeken als handdoek. Droogt nog altijd veel fijner dan normale handdoeken en ze zijn heerlijk zacht. Ze zijn iets duurder in aanschaf, maar naar mijn ervaring het geld dubbel en dwars waard.
Ik gebruik de hydrofiele doekj voor mijn zoontje nog steeds. Voornamelijk om hem af te drogen en on zijn liezen na het luier verschonen nog even goed droog mee te maken. In het begin gebruikte ik de hydrofiele doeken idd ook bij de borstvoeding. Als ik snachts uit de ene borst gaf, stroomde het ook flink uit de andere borst. Dus maar en hydrofiele doek er tegen aan. Daarnaast idd onder hoofdje in kinderwagen en ik had er ook meestal wel 1 beneden liggen. Ik gebruikte nauwelijks Spuugdoekjes, daarvoor ook een een hydrofiele doek
Hydrofiele doeken gebruikte ik ook super veel bij mijn dochtertje voor het afdrogen, en op het verschoningskussen te leggen ...en nog meer dingen .. Nog 8 dagen tot de 20 weken echo en dan weten ook wij het of het een jongen of meisje wordt....
Ow toch veel dingen mee te doen dus met die doeken op verzorgingskussen legde ik gewoon een handdoek. Afdrogen ook, zijn die luierdoeken niet wat dun daarvoor? In bed onder het hoofdje heb ik het volgens mij ook wel ooit gebruikt ja... das juist Missy hier was niemand met een tweeling. Bij mij in begin wel iets van vocht f mogelijk lege/platte vruchtzak maar daar was geen uitsluitsel over dus we houden het gewoon op vocht. 4 dagen later was er op de echo ook niks meer van te zien. Weet niet of het dat is wat je nog herinnert? Hier de kermis overleefd, tegen einde begon mijn bekken wel weer dus lig in de zetel nu. Ben ook wel moe nu. Bij de oudste was dat moe zijn tot een week of 16 dus vind het nu wel lang duren... zeker met de bi erbij is het wel wat minder, kan dadelijk helemaal niks meer.
Missy missy, heb dat via de telefoon gedaan...! 😊 ik doe niks via de pc alles via de telefoon. Dus daar heb ik ze vandaan...😉
Oh okay, wist niet dat daar verschil in zat Op mijn telefoon zie ik het overigens ook niet of ik ben kippig! haha. Ik heb nu gewoon de jouwe gekopieerd en geplakt!
Oh zo te horen zijn die hydrofiele luiers tog niet zo overbodig als ik dacht.. Mischien vind ik wel een vervanging ervoor en anders laat ik ze meenemen door iemand 👍. Ik woon niet in ankara en ook totaal niet in de buurt, maar wel schrikwekkend en extra opletten inderdaad, maja er gebeurt zoveel in dit land dat je tog niet weet wat je te wachten staat ...
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 8 ♥= 10 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 12 oktober Shibainu25 - 20 weken echo 14 oktober Danda - 20 weken echo MamaDeluxe - Controle gyn 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo D3B - 20 weken echo Turkssnoepje - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 636 - 20 weken echo Angel128 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo Plankje - controle vk Juf1987 - 20 weken echo 21 oktober Kat80 - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo Izi - controle vk 23 oktober KleineM - 20 weken echo 24 oktober MissyMissy - afspraak vk 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vk Plankje - 20 weken echo 29 oktober Yummy - 20 weken echo 19 november MamaDeluxe - controle gyn 25 november KleineM - controle vk 24 weken 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Zo de lijst is weer even up en klaar voor de aankomende week. Inderdaad een boel 20 weken echo's. Wow! Spannend!! Morgen is Shibainu25 aan de beurt. Zet em op meid! Hoe laat moet je? Ook AnnaAnna, Danda, Turkssnoepje, D3B zijn deze week aan de beurt, spannend meiden! Mamadeluxe: hoe is het met je? Alles weer wat rustiger? Deze week weer controle bij de gyn zag ik.Hopelijk doe je het nu wat rustiger aan en heb je een goede controle. EN???? Hoe is het kamertje geworden MissyMissy: ik heb je afspraken erin gezet. Hier geen tweelingen volgens mij, of in ieder geval niet door iemand die nog mee kletst. Lekker door blijven dromen Ik vind een tweeling wel een soort genoegdoening. Sahi: fijn dat je nog verliefd bent en nog gefeliciteerd met je dochtertje, een boel positieve ontwikkelingen maar ik snap dat je hoofd een beetje overloopt! Volgens mij het mysterie van de hydrofiele luiers ook opgelost of niet meisje? Verder weet ik het niet helemaal precies. Iemand vroeg of wij nog veel moe waren: ik wel, alhoewel het wel een beter gaat sinds een week, maar ng steeds weinig puf. Iemand vroeg naar pilates, ik ben afgelopen week begonnen met zwangerschapsyoga en dat lijkt me wel wat. Veel handige houding en ontspanningsoefeningen geleerd, wat ademhalingsoefeningen en totaal niet zweverig. Lijkt me prima. Oh ja en een van mijn beste vriendinnetjes is zaterdagnacht bevallen van een wolk van een dochter. Ze heet Saar, helemaal schattig allemaal Fijne zondagavond meiden!
Er heeft in het begin zich wl iemand gemeld met een tweeling, die had ook 2 datums, staat me nog bij. Maar die is nooit meer terug gekomen. Kleinem; wat bedoel je, een tweeling een genoegdoening? Ik moet echt niet denken aan een tweeling hahaha Turkssnoepje: brr eng op t moment in turkije hoor.... Ik wil ook aan de yoga. Ik heb vaak winterdepressies en samen met een hoop gepieker denk ik dat ik nu maar eens actie moet gaan ondernemen. Heb vitamientjes gehaald en de vk gaat me nog info doorsturen met cursussen om te relaxen.
De doeken zijn juist gemaakt om af te drogen.. Ze zijn wel heel dun maar nemen ontzettend veel vocht op.. Heb ze nu in het groot 120*120 .. Als ik de kleine uit bad haal wikkel ik hem erin en wanneer ik in de slaapkamer kom (3m verderop) is hij al zo goed als droog.. Bovendien hoef je alleen te deppen en niet te wrijven wat voor een teer babyhuidje beter is. Gebruik ze voor mezelf ook .. Voor de volgende uk koop ik nog extra multidoeken (grote hydrofiele doeken) erbij... Zou zeggen probeer het eens.. Maar de een vind het wel fijn en de ander niet.
Dankjewel kleine M we mogen al om half 9! Spannend! Hoop dat alles oké is met onze frummel Ga nu lekker slapen als het lukt hihi
Ik bedoelde voor Missy! Ik had dat zelf toen ik na mijn ma zwanger werd.Ik had het niet erg gevonden als ik een tweeling zou hebben, het voelde als een soort compensatie (wat niet mogelijk is). Hmm, laat maar het klinkt misschien vreemd...
Wauw, ik ben 19 weken vandaag. Time fly's! Sinds twee dagen voel ik ons meisje ook ineens veeeeel duidelijker en ze reageert nu ook echt op aanrakingen én wanneer ik moet niezen. Zo leuk!