Goedemorgen meiden! Shiba, heel veel plezier gewenst met de echo zo dadelijk! Turkssnoepje, ik denk dat die hydrofielen makkelijk maar niet persé noodzakelijk zijn... Las iets over winterdipjes en moet toegeven dat ik me daar nu ook extra zorgen over maak ivm de zwangerschap. Vandaar ben ik al goed op voorhand gestart met een kuur koninginnebrij, dat voel je echt goed aan je systeem en ik hoop dat dat me door de koude, donkere winterdagen zal helpen. Verder gewoon proberen nog voldoende buiten te gaan wandelen, zeker als het mooi weer is. Ik denk er ook aan om dit jaar voor de eerste keer de week tussen Kerst en nieuwjaar thuis te blijven ipv te komen werken, maar dat zie ik dan nog wel... Gisteren zat/lag ons manneke op een heel vervelend plekje in m'n buik, haha. Er stak 'iets' in mijn lies, best vervelend. Maar gelukkig ging het na een tijdje over. Volgende week is het weer aan ons om hem te mogen zien, we kijken er zo naar uit! Als ik op m'n buik duw, komt er trouwens geen reactie. Volgens mij is hij niet snel onder de indruk ofzo, haha! Ondertussen ben ik wel overgestapt naar zwangerschapskledij. Kon mijn gewone broeken en jurken echt niet meer verdragen... Niet persé door de babybuik, maar wel door het feit dat ik zo opzwel nadat ik iets heb gegeten of gedronken. Hebben jullie dat ook???
Ja vrijdag is het voor ons zover. Ik vind de echo erg spannend. Hopelijk is alles goed. Ook ben ik erg benieuwd of ons ukje nu wel laat zien of we een zoon of een dochter krijgen Veel succes en plezier shibanu! Donderdag 15 oktober heb ik ook nog controle vk. En er staat een controle voor 12 november ingepland Ik voel ons kleintje ook steeds duidelijker bewegen. Vooral Savonds als ik net in bed lig. Echt heerlijk Verder vroeg iemand naar energie. Ik merk wel dat ik veel moe ben, al is dit de meest energieke fase van de zwangerschap We hebben gisteren veel vorderingen gemaakt in het klaar maken van het kamertje voor onze zoon. Hii schuift binnenkort door en de baby gaat naar zijn huidige kamer. Ik ben er erg blij mee
Oh ja er was inderdaad iemand die tweeling had met 2 uitgerekende datums...ook apart. Kleinem ik begrijp je gedachte qua 'compensatie' wel hoor. Maar een tweelingzwangerschap brengt ook meer risico's met zich mee. Bij mijn vader komen tweelingen voor en mijn moeder heeft zelf ook een twee eiige tweeling gehad...zit dus wel in de familie. En ben ook niet de jongste meer... Ach maakt ook niet uit als het er nou 1 of 2 zijn (had het alleen gedroomd haha)...als het maar blijft plakken! Dames met echo's deze week have fun!!
Jaaaa onze frummel is goedkeurd en het is nog steeds een zoon gelukkig! Z'n bovenbeen zat al op 20w3dagen, Maag 20w 1dag en hoofd 19w6d, gemiddelde werd dan 19w6d haha. Denk zelf dat onze baby in februari komt, zal wel leuk zijn want dan is eerst mama jarig dan papa en dan baby hahah Het is al een kleine kickbokser
Goedemorgen meiden, Allereerst bedankt voor alle lieve woorden! Shibainu: Jaaa super mooi! Heerlijk van genieten, kleine kickbokser Sorry meiden, ik heb niks terug gelezen, ik ben helemaal gesloopt, ik slaap zo verschrikkelijk slecht, maar de babykamer is zo goed als af, met dank aan manlief! Aankomende zondag komt de verhuislift voor de kledingkast en dan kan het bedje ook op zijn plaats, commode staat al op zijn plek. Wil alleen de naam nog op de muur, maar daarvoor moet ik even houten letters zien te vinden, die overschilderbaar zijn! Verder gaat het goed, lichaam geeft heel duidelijk aan d.m.v. harde buiken als ik even rustig aan moet doen en kleine meid heeft de rustdag, qua bewegingen dubbel ingehaald en trappelt er weer vrolijk op los. Woensdag inderdaad naar de gyn en dan krijg ik ook de uitslag van de kweek. Vanaf vandaag lees ik weer mee hoor Fijne dag allemaal.
Missy Missy: Beterschap! Niets aan, heb paar weken terug ook een vette griep te pakken gehad, nog nooit zo ziek geweest. Je moet het wel even in de gaten houden dat je geen erg hoge koorts krijgt, dan is er niets om zorgen over te maken ik had zelf wel 4 dagen hoge koorts 39,4, dus zat net tegen het randje aan, maar maakte me toen wel zorgen haha, maar moest gewoon paracetamol nemen, en er was gelukkig niets met onze frummel aan de hand. Hydrofiele luiers: ik ga er ook veel van aanschaffen, heb zulke leuke gezien! En zo te lezen zijn ze behoorlijk handig voor een heleboel dingen. KleineM: Nog van harte met je vriendin! Heerlijk zeg, over een paar maandjes mogen wij genieten van onze wondertjes in onze armen Yummy: Wat heerlijk dat je je kleine meid nu ook steeds vaker voelt! Zo'n fijn gevoel is dat h'e In het begin vond ik het allemaal wat eng voelen hahah, maar nu geniet ik er ook echt van als beeb lekker bezig is met schoppen en weet ik wat allemaal haha. 636: Hier draag ik al wel een zwangerschapsbroek, zo heerlijk zeg, ik pas gewoon mijn spijkerbroeken niet meer Ik heb er nog maar 1 en nog een jogger, moet er gauw weer 1 bij halen, heb er nu 1 van de H&M toenertijd op vakantie gekocht in Slovenie, heerlijk zit ie! Maar het gevoel dat het allemaal opzwelt na eten of drinken herken ik niet. Anna Anna: Spannend ook voor jullie! Ik hoop dat ze het nu wel kunnen zien wat het geslacht is hihi, maar dat moet haast wel! Fijn dat je de kleine ook steeds meer begint te voelen. MamaDeluxe: Was jij het nou die erg harde buiken had en weer wat bloed verlies en de kleine niet meer voelde bewegen??(zo niet excuses ) Wat moet dat schrikken zijn geweest zeg, maar gelukkig gaat het nog steeds goed met haar! Inderdaad maar lekker rustig aan doen als je lichaam het aangeeft. Wel fijn dat de babykamer al zo goed als af is! & Hoop dat de uitslag komende woensdag goed is! - Hier is beeb dus helemaal goed gekeurd met de 20 w echo, zo fijn gevoel. Heb ook heel wat mooie foto's mee gekregen. Van het weekend hebben we het baby kamertje leeg gehaald, en vd week gaan we verf uitzoeken en dit aankomend weekend aanbrengen. Zo'n zin in! Heb ook zo een leuke boom voor aan de muur gehaald met schattige diertjes. Kan niet wachten om het allemaal lekker in te richten, een commode en ledikant hebben we ook al En al heeel veel kleertjes, moet echt op houden met shoppen, want waarschijnlijk gaat de helft niet eens aan
Ooh die zijn zo leuk idd! Ik ben er nog naar op zoek, maar vind er maar weinig van. En al helemaal niet zoals ik 'm in mijn hoofd heb, haha. Foto's posten van de voortgang van het kamertje hoor, super leuk!
Even een ego berichtje.... vandaag 20 weken zwanger! 😊😊 Fijn dat de 20 weken echo goed was...!! Nu lekker genieten....
636: ik heb een Xenos palmboom, van dat hout achtige met bijhorende diertjes gekocht. die boom hou ik wit en dan waarschijnlijk op een lichtblauw/grijze muur En dan verf ik de diertjes mint kleurig,wit en nog wat hahah nog maar even goed oriënteren. Er komt iig ook een mint kleur muur ik wou eerst zo'n muur sticker kopen. 150 vind ik wat te gek Wendy gefeliciteerd! Alweer op de helft,, wat gaat de tijd snel he
Wat gaat het snel inderdaad, alweer een paar 20 weken echo's gehad! Shibainu wat fijn dat alles goed is met jullie uk leuk om weer even te spieken ook he Mamadeluxe; oh meid zo druk na jullie spannende ziekenhuis avontuur vorige week. Denk aan jezelf he! Kleinem; ik snap je wel hoor, geeft toch niet. Als dat je gevoel is, mag je dat gewoon zeggen hoor 636 ik draag al vanaf week 9 zwangerschapskleding, maar ik was ook zo misselijk toen, dat ik gewone kleding niet kon verdragen. Ik dacht dat ik mn oude winterjas nog wel zou passen, maar helaas... Ik krijg 'm net aan dicht, moet wel even voor werk deze dagen, maar fijn is het niet... Hoop dat ik snel tijd heb om er 1 te shoppen! Ben ook al op marktplaats aan het neuzen ervoor.
ShibaInu: Fijn dat alles goed was! En super leuk dat je zoveel foto's mee hebt gekregen. Hier nog geen positiekleding nodig. Ik had het allang verwacht omdat iedereen roept dat je bij een 3e veel sneller dik wordt. Nou dat valt dus reuze mee, al mijn broeken passen nog. Het wordt wel iets krapper overigens dus ik verwacht straks toch ook wel over te moeten op een zwangerschapsbroek. Verder heb ik eigenlijk nooit zwangerschapskleding gedragen. Ik vind het in 98% van de gevallen écht niet mooi en heb gemerkt dat er ook genoeg normale kleding is wat je gewoon kunt blijven dragen. Mijn winterjassen ook maar eens tevoorschijn gehaald: passen nog. Dat scheelt! Volgende week gaan de kinderen een weekje op vakantie met mijn ouders en dus kunnen wij in die week eens rustig beginnen met de babykamer. In november en december hebben we het altijd gigantisch druk dus we gaan er maar vroeg mee beginnen.
Klopt, heel veel van die positiekleding is echt lelijk. Maar met goed rondsnuffelen vind je wel wat. Zo heb ik enkele jurkjes van New Look Maternity besteld bij Zalando: geen geld en zitten super!
Hey meiden @ shibainu fijn dat de 20 weken echo goed was! ! Altijd leuk om te horen de rest lekker bezig met kamertjes en kleertjes leuk hoor ik heb Gister totaal onverwachts mijn babyshower gehad super leuk! Wel pittig middagje vandaag echt ff bijkomen maar was super leuk en ben goed verwend spannend deze weken alle 20 weken echo's. Wij mogen volgende week maandag spannend hoor
Wat kletsen jullie veel dames. Zie dat paar al goede 20 weken echo hebben gehad, super dat alles goed was ? Hydrofiel, hier ook voor veel gebruikt maar spuug van mevrouw kwam overal dwars door heen. Hier heel veel buikpijn, met alles wat ik doe.
Shibu: jaaaa alles goed! Wat fijn Ik ben blij voor je en heerlijk genieten nu! Wendy: 20 weken! wauw, je zit nu écht op de helft! Besjes: een babyshower. Wat leuk zeg! Je vriendinnen zijn er vroeg bij . Wij doen dat altijd ergens in de laatste 2 maanden. Ikdus, wat vervelend die buikpijn de hele tijd. Weet je waar het van komt? Is het bandenpijn? Heb je de vk al gebeld? Winterjassen: ik heb een hele leuke bij de MS mode gekocht. Het loopt in een A-model, dus buik kan nog groeien en de knoopjes kan ik ook altijd nog wat verzette zag ik, dus voor op het einde: ideaal. We moeten de hele winter dus een goede jas lijkt me wel belangrijk. Hij zit heerlijk en staat in het echt nog leuker dan op de foto. Wollen winterjas met print | MS MODE Dit is natuurlijk ook een slimme oplossing om de hele winter je buik warm te houden: een ponchojas Poncho jas | MS MODE Leuk al die kinderkamertjes! Graag foto's van de voortgang . Ik heb wel al een commode en een ledikant, maar ben nog aan het nadenken over fotobehang en decoraties. Ik wil graag een strandthema. Druk op zoeken op pinterest. In babywinkels is het strand thema niet erg populair merk ik, dus dat word zelf veel verzinnen, maken en stofjes op de markt zoeken.
Leuk die jas kleineM Ik heb geen verstand van bandepijn, ik was dinsdag bij de vk en toen begon het bij mn schaambotje. Toen zei ze wel bandenpijn. Maar ik kan niet zitten, liggen, lopen zonder pijn wordt soms gewoon misselijk van de pijn. Nouja gaat wel weer over
Bedankt voor de tip, haha! Ben net eens gaan kijken op de site en denk dat ik die gewone boom daar ga halen. Zo'n MDF boom is echt belachelijk duur en na een tijdje ben je het toch beu...
@kleinem Ja ze waren er zeker vroeg bij. Nu kan ik er nog een beetje van genieten ivm mijn bekken is het de laatste maanden geen feestje meer voor mij om een paar uur te zitten nu ging het wel al kan ik vandaag niks meer doen @wendy Ja ik vind het toch ook wel spannend hoor. Hoe laat mag jij volgende week? @ikdus Thanks was ook echt leuk en lekker inderdaad haha