Hé wat jammer besjes. Maar gelukkig dan maar dat ze er rekening mee gehouden hebben door het nu al te doen. Het is toch niet zo dat je nu 'minder' zwanger bent dan over enkele maanden. Hooguit minder mobiel!
Shibainu: mooie buikfoto meid! besje: super leuk nu al je babyshower! Ik vind de zwangerschapsmode ook niet alles, dus koop gewoon normale kleding en dan een maatje groter! Hier alvast een sneakpeak van de babykamer! De glitters op de witte muur zie je op deze foto niet zo goed. De bovenkant van de houten plaat is het zelfde als het wandplankje en commode!
winterdip helaas ook elke 'winter' last van meestal in het begin of helemaal aan het einde.. Heb ooit een keer een lamp van de dokter geleend daarna zelf aangeschaft.. Heb daar veel baat bij Moet toegeven dat ik deze zwangerschap best zwaar vind vallen ondanks dat ik niet echt ziek ben oid blijf ik moe en heb al behoorlijk last van mn bekken zeker na het werk donderdag en vrijdag.. Afgelopen zaterdagen heel veel last gehad... Volgende week maar over hebben met de vk.. Had vorige keer hele goede Chiropractor maar die is half uur met auto rijden.. Helaas heb im die niet altijd ter beschikking en nu ook mn zoon die ik dan mee zou moeten nemen Vandaag ben ik grote hydrofiele luiers tegen gekomen bij de wibra 110x110 meegenomen om uit te proberen ben erg benieuwd! 2 voor 5
Angel; zo'n lamp gebruikte ik ook wel eens, maar dat mag nu dus niet.... Echt balen hoor Ik heb toch echt wel positiekleding nodig en heb bij prenatal echt wel leuk spul kunnen vinden! Van casual tot zakelijk, dus mij hoor je niet klagen. Ik haal morgen via marktplaats nog even een winterjas op, want die ik nu heb kan echt niet dicht en ik heb het verrekte koud. Besjes: nu al een babyshower! Leuk zeg! Lijkt mij wel leuk om in de stemming te komen voor de baby, ik merk dat nu t leven doordendert, terwijl ik ook af en toe aandacht mag geven aan de baby zeg maar... Mooi kamertje mamadeluxe! Hier ook bedacht om toch iets te gaan inrichten voor de baby. Was eerst van plan om alles op mijn kamer te gaan doen, maar heb dit weekend allemaal ideeen gekregen van alle visite.mooie vuik shibainu! Hier voor t eerst weer mega lange dag gewerkt, dus ik ben wel echt op nu....
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 8 ♥= 10 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 14 oktober Danda - 20 weken echo MamaDeluxe - Controle gyn 15 oktober AnnaAnna - controle vk 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo D3B - 20 weken echo Turkssnoepje - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 636 - 20 weken echo Angel128 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo Plankje - controle vk Juf1987 - 20 weken echo 21 oktober Kat80 - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo Izi - controle vk 23 oktober KleineM - 20 weken echo 24 oktober MissyMissy - afspraak vk 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vk Plankje - 20 weken echo 29 oktober Yummy - 20 weken echo 12 november AnnaAnna - controle vk 19 november MamaDeluxe - controle gyn 25 november KleineM - controle vk 24 weken 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Ooh Shiba, wat een ontzettend mooie buik!!! En Mamadeluxe, jullie meid wordt verwend als een echte prinses heb ik zo de indruk. Heel leuk kamertje tot hiertoe al! Het lukt me helaas nooit om een iets of wat 'charmante' buikfoto te trekken, haha. Maar bij deze, mijn bijdrage met precies 19 weken. Heb alleen een beetje het gevoel dat ik er gewoon dik uitzie omdat mijn buik uit 2 bulten bestaat ipv 1...
Sinds ik de baby voel en merk dat hij echt contact met mij zoek kan ik er echt van genieten en voel ik mij eindelijk weer gelukkig. Doordat ik zo moe en ziek voelde was ik alleen aan het over leven. Kan ook weer genieten van mijn kinderen. Ik krijg ook al opruim/schoonmaakwoede. Ik heb beneden al plek gemaakt voor de box, die gaan we binnenkort naar beneden halen om te kijken of alles nog complete is.
Goedemorgen meiden, 636: ik vind het wel duidelijk een zwanger buikje hoor, hij loopt bol vanaf de onderkant. Mooi! Sahi: heerlijk van genieten! Hoe is het met de liefde? Heb je vandaag een iets rustigere dag? Trotsema: Leuk is dat he, hier ook als ik mijn hand op mijn buik leg en mijn partner ook, al voelt hij 80% niet wat ze uitspookt Dank je wel meiden voor de complimenten over het kamertje, ben er ook helemaal blij mee, van het weekend de rest afmaken! Ik ga donderdag een keertje extra naar de fysio, kon gisteren bijna niks, drama!
Mooi buikje Shibainu! 636 jij ook, nog bescheiden maar toch duidelijk een babybuik en geen vetbuik . Mamadeluxe leuk kamertje al! Oh en nog goed dat de echo's oke waren gisteren, zag een mooi mannetje voorbij komen! Morgen de volgende aan de beurt. Wij moeten nog 2 weken wachten, gelukkig mogen we om 9u al, dat scheelt! Moet morgen weer naar de huisarts om te kijken of mijn ziekenverlof verlengd wordt. Ik hoop het maar, wil echt niet gaan werken! Kan thuis niet eens poetsen, laat staan 3-4u en dat 3-5x per week bij een ander... nope! Baby voelen is hier ook heerlijk, duwt tegen je hand als hij wakker is en voel hem meerdere keren per dag, vriend kan ook meegenieten. Zalig gewoon!
Lijkt me sterk dat ze je dan gewoon aan het werk zouden sturen... dat gaat toch gewoon niet. Vind het echt erg voor je dat het zo moet gaan, pff!
Ben even stil geweest ivm weekje vakantie en gewoon te veel dingen! Maar ben er weer, hoewel ik het wel lastig vind om op iedereen te reageren hoor. Heb vluchtig teruggelezen en las hele treurige berichten en hele blije. Veel sterkte voor iedereen die met verlies en ziekte te maken heeft. Ook al mooie buikjes, kamertjes en prachtige echo's voorbij zien komen! Ik mag morgen, ben best een beetje zenuwachtig. Gelukkig al gelijk vroeg in de ochtend, en daarna gaan we naar een kinderwagen kijken. Echt een baby-ochtendje dus Kwaaltjes hier nog steeds erg moe, snel buiten adem en last van bekken. Niet zo ernstig dat ik niets meer kan, maar merk dat ik echt wel rustig aan moet doen. Wandelen tijdens de vakantie viel ook echt tegen. Werd vanochtend wakker met aanhoudende pijn rechts onderin mijn buik. Voelt als een steek bandenpijn maar dan aanhoudend. Maar even in de gaten houden, misschien toch een blaasontsteking te pakken. Hier een buikfoto van mij! Ik maak elke week zowel zijwaarts als van boven een foto, maar met die van boven ben ik pas bij week 15 begonnen. Dacht van de week: Ik trek vanaf nu de jurk aan die ik al een paar keer gedragen en gewassen heb (vandaar de pluisjes), die mag van mij lekker uitrekken. Kan ik die andere hopelijk van de zomer weer fatsoenlijk dragen!
@636 mooi buikje hoor! Nu weer aan het wel hup @meisje gaat dat bij jullie via de huisarts? Ik moest naar de bedrijfsarts bij ons die zag wel in dat het niet ging voor mij om te werken. Hopelijk is jou huisarts ook een beetje schappelijk @danda leuk zo die foto van boven. Groeit al goed
Grappig gedaan Danda! Je ziet dat je buik al breder is geworden, leuk! Haha 636: ik heb ook 2 bulten daarom zet ik die foto's nooit hier, ik zie zoveel mooie buikjes voorbij komen. Bij jou is het nauwelijks te zien hoor, bij mij heel erg maar ik was ook wat zwaarder toen ik zwanger raakte. Pf weet niet wat ik vandaag heb. Werd vanochtend wakker met maagpijn. wilde alleen heen, geen koffie geen eten. Ben meteen weer in slaap gevallen en werd pas om 13.00 (!!) wakker met knallende hoofdpijn. Heb ook beetje bloedneus. Pff. Ben ondertussen wel aangekleed en heb wat gegeten dus het gaat wel weer, maar leuk is anders. Maar ach als ik sommige anderen zo hoor, mag ik nog niet klagen Gisteravond weer zwangerschapsyoga gehad. Echt een aanrader, je leert zoveel handige houding - en ademhalingsoefeningen, ideaal.
Even ego bericht Hier is mn maagklepje aan het open gaan op on aangename momenten... Regelmatig maagzuur.. Dat ze zeggen dat je bloedvaten ook wijder zijn ofzo klopt ook. Verkouden en heb nooit een bloedneus. Nu 1 keer snuiten en dr is iets gesprongen... Hand van te voren niet gedacht dat het Zoveel met je lichaam zou doen. Is het bij jullie ook zo koud? Heb de winter jassen van de zolder gehaald.
Mooie buikfotos! En mooie commode mamadeluxe! Heb je die speciaal laten maken of verkopen ze het op die manier ergens? Ben de rest een beetje kwijt hihi. Degene met ziekte en pijn etc sterkte!