1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @636 Ja hoor heel tevreden over de mutsy rijd wel fijn redelijk makkelijk op te vouwen ook.

@yummy dit is en jane die zijn niet zo heel prijzig vind ik

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wij hebben ook de nuna buggy inderdaad geweldige buggy!

Wij zouden de nuna ivvi kinderwage kopen maar gaan nu voor de mutsy evo😊

3. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Na de 20 weken echo gaan wij pas shoppen maar ben wel aan t kijken en zo veel keuzes heb echt geen idee welke kinderwagen.

Ik denk dat ik gister voor t eerst de kleine heb gevoeld. Een soort aai kriebel jeuk bij mijn navel hihi weet niet hoe ik t moet beschrijven. Maar nu zit ik ff en voel ik weer gekriebel en jeuk hihihi of is dit gevoel niet de kleine ?

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant

He wat toevallig! Ja de Ivvi vind ik ook leuk, maar ook ik heb mijn oog laten vallen op de Mutsy Evo Nomad. Vind hem zooo gaaf.
    Alleen ergens voelt het een beetje onnodig om een splinternieuwe kinderwagen aan te schaffen voor een derde kindje (oftewel: er zullen na dit kindje geen broertjes of zusjes meer inkomen..) én we gebruiken hem ook echt incidenteel.. ;)

5. Danda

Danda Lid

27 mei 2015
    81
    0
    6
    grafisch vormgever
    Kinderwagens Wij hebben een Bugaboo Chameleon. Super wendbaar ding en makkelijk in te klappen. Heb ook een Mutsy Urban Rider (2e hands) geprobeerd maar die vond ik toch wat lomp. Volgens mij zijn de nieuwe Mutsy's een stuk compacter.

Kaatjekaa He bah wat naar om dat te horen. Alsof je al niet genoeg hebt om je druk over te maken. Zou inderdaad de rechtsbijstand erbij halen, want volgens mij kan dat allemaal niet zomaar.

Plankje aaitjes / kriebeltjes was ook het eerste dat ik voelde. Dus denk dat dat je kleine wel is hoor! Geniet maar van die aaitjes, want voor je't weet word je niet meer geaaid maar gestompt. ;) Ik heb nu al af en toe zoiets van "nou nou, mag het ietsje rustiger daarbinnen" haha.

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Hier zal hij vooral gebruikt worden als we weggaan ja, ik doe veel met de auto. En boodschappen gaat hij eerste maanden niet eens mee. Dat is tijd voor mij en dochter, baby blijft dan bij papa haha.

We hadden de mutsy transporter, ook een fijne wagen. De bak ligt nog hier, maar de andere deel is gestolen door een medewerker op schiphol. Anders hadden we nu dit gedoe niet met een wagen kopen.

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Kaatjekaa gedoe op je werk, vreselijk. Ben je in vaste dienst daar ?

Danda fijn goede echo !

Meisje rustig aan doen dus met dat buikje

Plankje, ik herken het niet. Maar wat ik van veel hoor is dat wel het gevoel wat ze hebben.

8. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    jippie Danda, wat fijn! Gefeliciteerd! Ben heel blij voor je!

Ga zo lekker boerenkool maken met spekjes en karbonade en rookworst. Mmmmmm heb er nu al zin in!

9. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden!

Kinderwagen: Wij gaan voor de Quinny Moodd (Black)

KleineM: Heerlijk, echt weer voor ook, eet smakelijk voor zo.

Danda: Super goed nieuws, nu heerlijk genieten!

Plankje: Ik denk inderdaad dat dit jullie kleintje is, bijzonder he!

Kaatjekaa: Nou volgens mij kan dat inderdaad niet zomaar! ik hoop dat rechtsbijstand wat voor je kan betekenen, al deze stress :(. Ik ga duimen dat het goed afloopt.

Nou hier geen bijzonderheden uit de kweek!

Wel wat anders... 3 a 4 weken geleden begon bij mij de jeuk over mijn gehele lichaam en heb dit toen bij mijn controle 3 weken geleden aangegeven. Gyn wilde voor de zekerheid mijn bloed laten checken en heb dit dus geprikt, als de waardes heel erg afwijkend waren, zou ze mij bellen en heb haar niet gehoord.

Nu kom ik wederom op controle en blijken mijn galzouten/zuren toch verhoogd te zijn, maar nog net binnen de marges.

Zodra ik meer jeuk krijg, of andere klachten (Wat voor klachten ), moet ik direct bellen en langskomen.

Ik had eigenlijk pas weer een afspraak over 5 weken, maar nu over 3,5 week al.

10. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    bevallingslijst
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

2 maart
    mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥

3 maart
    anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥
    zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥

6 maart
    izi - 28 jaar - 1e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

8 maart
    Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥

11 maart
    fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥

16 juni
    MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥

♥= 5 ♥= 8 ♥= 10

★sterretjes★
    freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★

afspraken

15 oktober
    AnnaAnna - controle vk

16 oktober
    AnnaAnna - 20 weken echo
    D3B - 20 weken echo
    Turkssnoepje - 20 weken echo

19 oktober
    Besjes - 20 weken echo
    Wendy188 - 20 weken echo
    636 - 20 weken echo
    Angel128 - 20 weken echo

20 oktober
    E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!)
    Patricia1993 - 20 weken echo
    Mamalap - 20 weken echo
    Plankje - controle vk
    Juf1987 - 20 weken echo

21 oktober
    Kat80 - 20 weken echo

22 oktober
    Sahi - 20 weken echo
    Izi - controle vk

23 oktober
    KleineM - 20 weken echo

24 oktober
    MissyMissy - afspraak vk

26 oktober
    Rvdc - 20 weken echo

27 oktober
    Meisje89 - 20 weken echo
    Wendy188 - controle vk
    Plankje - 20 weken echo

29 oktober
    Yummy - 20 weken echo

9 november
    MamaDeluxe - controle gyn

12 november
    AnnaAnna - controle vk

25 november
    KleineM - controle vk 24 weken

11 december
    MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa

WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @kleinem echt een hebt voor dit koude weer Ik had Gister boerenkool gemaakt maar ik lust het eigenlijk niet hihi mijn dochter moest er ook niets van hebben zelfs de rookworst vond ze niks hihi

@mamadelux gelukkig nog binnen de marges hopelijk word het niet erger

12. Danda

Danda Lid

27 mei 2015
    81
    0
    6
    grafisch vormgever
    Besjes ik had laatst boerenkoolsoep gemaakt. Ik houd zelf helemaal niet van stamppotten enzo, maar die soep was heerlijk! Met goed brood erbij een maaltijd opzich.

13. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde belletjes in het begin wat de baby bleek te zijn. Wij hebben een zwarte quiny, fijne wagen. Lekker hoor boerenkool! Mamadeluxe5 hoop dat de waardes niet veranderen.

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    De baby voel ik hier ook hele dagen, heel gezellig :)
    Mn dochter wil ook voelen, maar ze weet niet zo goed wat ze moet voelen en ze is nog wat te ongedulddig.

Mamadeluxe; hopelijk blijven je waardes binnen de marges! Maakt t wel spannend zo, bah
    Fijn om te horen over de liefde met jou huidige partner. Het is zo gek om dit weer door te maken, ik heb al 7 jaar samengewoond, dus dit haalt weer een hoop naar boven.
    We gaan het wel zien :)

Ik heb de mutsy nog staan, weet zo even niet wel type. Ben er super tevreden mee, maar denk dat ik 'm niet vaak zal gebruiken, ben van plan om de draagdoek veel te gebruiken.

Vandaag weinig gewerkt, wat gerommeld in huis en nu ineens last van mn buik en rug en enorm moe.
    Ik slaap nooit zo best, dus ik probeer het naar bed gaan nog even te rekken.

En wat is het koud trouwens! Bbrrr

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Danda fijn dat alles in orde was!

Buggy heb ik nog en ben van plan veel de draagdoek te gebruiken.

Mamadeluxe ik heb ook jeuk :$ vooral mijn rug, buik en soms mijn handen. Dacht dat het door rekken van buik kwam maar dat is dan misschien toch niet zo? Had ik het beter aangehaald bij de huisarts, verdorie..! Kan het kwaad voor de baby?

Heb daarstraks gelukkig verlenging van ziekteverlof gekregen, tot 13 november. Daarna moet ik weer terug en vanaf 5 december krijg ik sowieso werkverwijdering. Best kut dat ie die laatste 2 weken niet gaf maar oké.. hoef al niet te gaan werken dat is al goed.

Vandaag nog gaan kijken voor muurstickers voor op de kamer van zoon. Als ie dit weekend naar ex is dan gaan we zijn kamer helemaal opknappen! Hij weet van niks dus wordt leuke verrassing :) wel veel rondgewandeld daardoor dus bekken weer helemaal kapot :( doet behoorlijk pijn. Morgen weer hele dag rusten dus...

16. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Danda fijn dat je een goede echo hebt gehad gister...
    En voor degene die vandaag een echo of controle hebben: veel plezier en geniet ervan...

Ik ga vanmiddag met mijn vader mee naar de elektrische schok ivm hartritme stoornissen.... dus spannende dag!

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Sterkte wendy! Gopelijk gaat het allemaal goed verlopen!

Meisje; je kan het altijd even navragen bij je vk toch, over de jeuk.
    Leuk dat je lekker aan de slag kan dit weekend! Wel rustig aan he!

Ik had gisteravond vreselijk veel last van mn rug en heupen en ook mn buik. Dat is echt voor het eerst. Laatste dagen ook weinig bewogen, mijn werk is veel zitten, opstaan en autorijden, dat is dus echt funest. Hopelijk snel even tijd voor een wandelingetje, dat werkte de laatste weken goed tegen bekkenpijn.
    Gelukkig is het met een nachtje slapen altijd beter :)

En over 2 dagen ben ik al op de helft! Gaat hard zeg!

18. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend hè die bekken? Ik heb er ook veel last van. Ik had ook veel jeuk bij mijn vorige zwangerschap het kan ook van de blieddorstrom8ng zijn. Wendy succes vandaag! Dandy fijn dat je een goede echo had.leuk meisje de kamer van je zoon verbouwen, zal je zoon blij mee zijn.

19. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Meisje: Je kan het altijd met je volgende controle even aankaarten, tot de 37 weken zwangerschap schijnt het geen kwaad te kunnen. Ik weet het ook niet precies, 9 november ga ik eens vragen hoe het zit. Leuke verrassing als hij terug komt, die zal wel opkijken, leuk!

Wendy: Heel veel succes vandaag! Ik zal aan jullie denken en ik hoop dat alles goed verloopt.

Sahi: Even een wandeling inplannen dan, zeker als het helpt! Gaat best hard he de tijd? Best eng ook haha.

Hier een horrornacht... overal jeuk, zelfs mijn gehemelte jeukt :O... Heb vannacht nog onder de douche gestaan en dat verlicht wel iets, voor heel even ;)

Zo weer naar de fysio, nu dus nog even als een wervelwind door huis, kan zij me mooi voor even pijnvrij maken en hoef ik verder niks meer te doen in huis!

20. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mamadeluxe, wat vervelend die jeuk! Wat houdt een verhoging van die waardes dan precies in? Moet je mogelijk medicatie gaan pakken ofzo??

Ik heb ook weleens jeuk aan mijn buik, maar verder gelukkig niets. Ik smeer wel regelmatig olie van Weleda of Rituals en dat helpt zeer goed, voedt super.

Deel Deze Pagina