@sahi als je het niet vertrouwd idd vk bellen maar wat de rest ook zegt heerst ook een hoop @wendy fijn dat het goed ging met je vader en dat een schok genoeg was @mamadelux vervelend die jeuk hogelijk word het iets minder
Veel plezier Anna! D3b en turkssnoepje mogen ook vandaag zie ik. Geniet er van! (En ook succes, het blijft toch een belangrijke echo)
Succes voor alle meiden die een echo hebben vandaag! Wij nog 3 daagjes door zien te komen....! 😊😊😊
Meiden even ego, Ik lig sinds 8.15 weer op de verloskamers, de jeuk is killing Net weer bloed geprikt, half uur bloeddruk gemeten en nu wachten op de gyn... Ik hoop echt dat ze wat kunnen doen, want ben best een harde tante, maar dit nog 19 weken volhouden, dat trek ik niet....
Oh nee he mamadeluxe! Heel veel sterkte meid! Dikke knuffel! Ik heb contact gehad met de vk, blaasontsteking uitgesloten bij de ha, dus ze denkt aan bekkenklachten. Ik moet daar dinsdag al voor naar de therapeut en als het niet verbetert wil ze me extra zien. Zeker omdat het ineens zo omsloeg van relaxt zwanger naar harde buiken en buikpijn.
He bah meiden wat een naar nieuws allemaal! Heel veel sterkte mamadeluxe! Ik hoop dat ze er achter komen wat het nu precies is, wat je galwaarden zijn en of je medicatie kunnen geven. Wat een ellende!! Jij ook succes Sahi! Goed dat je zo snel naar de therapeut kan. En goed van je dat je gebeld hebt! Hopelijk wordt het niet erger en gaan die harde buiken snel voorbij Ik ga vanmiddag om 14.00 uur een keertje extra naar het hartje laten luisteren. Ik hoor haar zelf wel duidelijk met mijn doppler, heb alleen het gevoel dat de hartslag iets minder snel is geworden (al een paar keer). Mijn vriend vind het onzin, maar ik kan het niet uit mijn hoofd zetten.... bahbah. Hopelijk hoort het erbij.
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 8 ♥= 10 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo D3B - 20 weken echo Turkssnoepje - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 636 - 20 weken echo Angel128 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo Plankje - controle vk Juf1987 - 20 weken echo 21 oktober Kat80 - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo Izi - controle vk 23 oktober KleineM - 20 weken echo 24 oktober MissyMissy - afspraak vk 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vk Plankje - 20 weken echo 29 oktober Yummy - 20 weken echo 9 november MamaDeluxe - controle gyn 12 november AnnaAnna - controle vk 25 november KleineM - controle vk 24 weken 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Zo de lijst weer even up! Anna, D3B en Turkssnoepje: veel succes én plezier vandaag bij jullie 20 weken echo! Spannend! Kom maar snel leuke foto's showen!
Oh jeetje Mamadeluxe, klinkt mij als zwangerschapscholestase.. Helaas heb ik er ervaring mee en weet ik hoe verschrikkelijk het is. Ik hoop écht dat ze de jeuk met medicatie kunnen verlichten. Heel veel sterkte!
Ik ben inmiddels weer op de zaak. Bloedwaardes waren verder goed, galzuren/zouten worden vanmiddag naar een ander ziekenhuis gestuurd en daar bellen ze me morgen over op. De waarde van 3 weken geleden was 10,8 dus niet echt heel schrikbarend volgens mij. Als ze nu weer boven de 10 zijn, krijg ik medicatie en moet ik om de zoveel dagen naar het zkh voor een hartfilmpje en om de zoveel tijd bloed prikken! Yummy: Ik heb je een pb gestuurd met wat vragen
Wat een k*tnieuws Mamadeluxe! Hopelijk kunnen ze je snel helpen en ondervindt de kleine er verder niets van. Fingers crossed! Wendy, wat ongelooflijk fijn nieuws over je vader! Meiden met echo vandaag: veel succes en plezier gewenst! Wat betreft die papierwinkel (weet niet meer precies wie het allemaal vroeg): ten eerste misschien belangrijk om te melden dat ik van België ben en de regelingen hier misschien anders zijn...? Dan een korte opsomming: - met 24 weken: attest voor geboortepremie in orde laten brengen door de gyn en opsturen naar de sociaal verzekeraar - met 24 weken: eventueel pamperrekening openen bij de bank - 8 weken voor de bevalling: attest voor moederschapsuitkering in orde laten brengen door de gyn en bezorgen aan de mutualiteit - 8 weken: attest voor moederschapsverlof in orde laten brengen door de gyn en aan de personeelsdienst bezorgen - geboorte: werk verwittigen ivm moederschapsverlof - geboorte: geboorteaangifte gemeentehuis (ID beide ouders, attest vh ziekenhuis en trouwboekje meenemen) - geboorte: geboorteattest naar de mutualiteit voor: inschrijving bij de mutualiteit, inschrijving bij de hospitalisatieverzekering en keuze geboortegeschenk Om alles vlot te laten verlopen, heb ik voor mijn man van alles de adressen en telnrs en andere belangrijke gegevens al opgezocht (voor de dingen die hij na de geboorte moet regelen), want hem kennende.................
Dat is wat 636! Mamadeluxe ik snap wel dat je gek wordt van dat gekrab,ik hoop dat de waardes meevallen. Ik krab mn benen ook helemaal open. Mn mek en rug alleen rood gelukkig
Ik had hem vergeten Door te geven maar ik heb vanmorgen mijn 20 weken echo gehad. Alles was goed en het word een jongen, helemaal blij. Andere dames succes voor de echo'staat vandaag. Oh mamadeluxe5 hoop dat het meevalt en medicijnen minder word. Sahi ik hoop dat je harde buiken minder worden.
Hoi meiden Even een kort bericht op mijn overvolle dag Ons kindje was gemiddeld en alles wat ze kunnrn zien, is goed! En tegen alle verwachtigingen in krijgen we een dochter! Ze heeft twee keer goed gekeken en het is echt een meid. Totaal niet verwacht, maar helemaal in de wolken
Gelukkig goede 20-weken echo's, fijn! En weer een jochieen een meid erbij! Mamadeluxe; echt je rust pakken he meid, ook al weet ik hoe lastig dat is. Kleinem hopelijk is het niks. Ik moet zeggen dat ik vorige week de hartslag ook traag vond klinken bij de vk en zij zei dat het zo hoorde. 636: is inderdaad een verschil met NL denk ik. Want heel veel zaken die jij beschrijft heeft mijn werkgever allemaal al automatisch geregeld, hoef ik niets voor te doen. En een rekening openen mag bij mijn bank alleen met de klant in persoon erbij, had ik bij mijn dochter ook, dus zij in de maxi cosi mee haha Het is ook echt haar rekening, wij als ouders beheren het tot haar 18e, maar we mogen er geen misbruik van maken zeg maar, dan mag ze ons na haar 18e daarvoor aansprakelijk stellen.
Mamadeluxe sterkte en hopelijk krijg je medicijnen om het onder controle te krijgen... En weer een jongen en meisje erbij... blijft spannend!