@636 meeste word bij ons inderdaad Door werk geregeld @anna fijn dat alles goed was gefeliciteerd met je jongentje @trotsema ook mooi dat alles goed was en leuk en meisje!
Hihi volgens mij is het precies andersom! Gefeliciteerd meiden! Ik zit nu te wachten, hopelijk valt het mee!
Mamadeluxe5 pffff zo veel jeuk. Hoop dat ze er iets tegen kunnen doen. Goeie echo's super meiden en gefeliciteerd met jullie jonge meisje 😀😀😀
Hey net terug van de echo. Alles ziet er prima uit en mag nu met 100% zekerheid zeggen dat we een dochtertje krijgen. 💝💝💝 Zou voorlopig even niet zo actief zijn op het forum, merk dat ik laatste dagen slecht slaap en ontzettend gestressd ben door teveel aan de zwangerschap te denken (geboorte, daarna, de babyuitzet etc etc).. Wil voorlopig dus even zo min mogelijk actief ermee zijn.
Fijn dat alle echo's goed waren! Trotsema gefeliciteerd met jullie zoontje en D3b en turkssnoepje jullie trekken het meisjesaantal weer wat omhoog!
Proficiat voor al die het geslacht nu weten. Leuk he! Mamadeluxe krijg echt de kriebels van je berichten. Ik weet dat mijn dochter altijd heel erge jeuk heeft maar dat zo erg is, vind ik erg. Ze kan het natuurlijk niet zeggen, maar nu hoor ik het eens van een ander. Succes meid. Hopelijk goede uitslagen.
@kleinem fijn dat alles goed was! @turkssnoepje fijn dat alles goed was! Wel vervelend dat je zo gestrest bent. Alles komt goed meid echt waar!
Fijn he die goede echo's. Gefeliciteerd dames! Mamadeluxe ik hoop dat je snel iets krijt wat de jeuk verlicht. Ik kan me voorstellen dat je daar letterlijk gek van wordt. Hou vol!
bevallingslijst[/SIZE] 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 9 ♥= 11 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 636 - 20 weken echo Angel128 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo Plankje - controle vk Juf1987 - 20 weken echo 21 oktober Kat80 - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo Izi - controle vk 23 oktober KleineM - 20 weken echo 24 oktober MissyMissy - afspraak vk 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vk Plankje - 20 weken echo 29 oktober Yummy - 20 weken echo 9 november MamaDeluxe - controle gyn 12 november AnnaAnna - controle vk 25 november KleineM - controle vk 24 weken 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
D3B was jouw 20 weken echo goed? Ik hoop het voor je! Als we het geslacht mogen horen, pas ik de lijst aan! De lijst is weer aangepast met mooie kleurtjes. Leuk AnnaAnna, nu heb jij echt een koningskoppel! En trotsema leuk een jongen! En fijn Turkssnoepje dat je idd een dichter krijgt, heb jouw kleurtje niet hoeven aanpassen. Wees maar een beetje lief voor jezelf. Je hebt een hoop meegemaakt de afgelopen tijd en kan me voorstellen dat je hoofd af en toe overloopt. Eén stap tegelijk! En als je er behoefte aan hebt kom je maar lekker je verhaal doen en je zorgen of angsten uitspreken. Daar zijn we hier ook voor. Sterkte meissie! Oh, mamadeluxe, ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Heb je nog medicijnen gekregen?
Zie dat ik gisteren d3b gefeliciteerd had met hun dochter, had ik dat ergens verkeerd gelezen dan? Kan het niet eens terug vinden hahaha weird Zullen het maar op zwangerschap steken zeker? Hier vandaag 20 weken!!! Hoera!
Haha, Ja ik denk het! Ik raakte ook aan de twijfel door je berichtje en heb het 2x teruggelezen, maar volgens mij geen berichtje van haar! Je bent gewoon zwanger 😉😃😉
Goedemorgen meiden, KleineM: Bedankt voor de lijst! Ik ben door het slaapgebrek niet zo helder, sorry! Wat een mooie echo en fijn dat alles goed is! Lekker genieten nu. Wat fijn dat de andere echo's ook goed waren meiden! En dat het geslacht te zien was! Lekker shoppen nu. Hier weer een drama nacht... gelukkig maar tot 16u werken en dan lekker weekend. Morgen de kledingkast naar de babykamer en dan kan ik even mijn gedachten daar verzetten. Ben benieuwd hoe laat het ziekenhuis belt vandaag. Fijn weekend meiden.