Ik heb bij mijn eerste zwangerschap zwangerschapsyoga gehad, zal de oefeningen inderdaad weer doen. Hoe zat het ook alweer met harde buiken? Als ze niet pijn doen is het niet erg maar moet je wat meer rust nemen toch?
Ohja nu weet ik het weer dat jij er nu ook al last van had. Ik heb nog niets gedaan met mijn jeuk, behalve die vreselijke jeuk heb ik niets. En als ik niet krab gaat het ook wel redelijk, dan tintelt het gewoon.
Ik had veel jeuk tijdens mijn vorige zwangerschap, meestal wel in het laatste trimester. Het is ook een zwangerschapskwaal, bij was dat het wel. Wel vervelend, ik had het vaak s'avonds en ging dan in bad en smeerde me daarna met een dikke laag crème in. Sterkte dames met jeuk, ik weet hoe vreselijk dat is.
Jeuk op de buik is vrij normaal door het rekken van de huid. Inderdaad wat yummy zegt, onder voetzolen en handpalmen is het niet de bedoeling. Ik ben al aan het zoeken geweest voor cursussen, maar er zijn er geen bij mij in de omgeving op een tijdstip dat ik kan ik moet dus maar even kijken hoe ik het ga aanpakken allemaal.
ja klopt ben dan 7 + 1. De vorige keer had het kindje een groei achterstand van 2 weken. Dus hopelijk zit deze wel op schema. Maar blijf echt onzeker ook al heb ik nu zowat alle kwaaltjes die je bedenken kunt. Nog 1,5 week en dan is het gelukkig alweer zover!
Hoi meiden, Hier weer even een kort berichtje, ik zit er echt helemaal doorheen... sinds week 18 ben ik ook niet meer aangekomen en inmiddels zelfs afgevallen. Vannacht 45 min onder een koude douche gestaan. Zelfs mijn tandvlees jeukt, heb jeuk op plekken, waarvan ik niet eens wist dat die kon jeuken! Gelukkig morgen naar de gyn. Yummy: de gyn heeft mij nog even gebeld, ze zit nu op een congres en wil mij echt perse zelf zien, ze gaf inderdaad al aan dat het inleiden wordt met 37/38 weken, dus nog 16 weken met jeuk klinkt beter, als nog 21 weken met jeuk! Missy: Echt super om je hier weer te zien meid! Ik hoop echt dat jullie een hele mooie echo hebben over 1,5 week! Ik ga even een uurtje proberen te slapen! Sorry dat ik hier zo afwezig ben, maar zit er echt even doorheen.
Mamadeluxe veel sterkte meid. Is niet niks hopelijk kan ze je helpen, je gynaecoloog! Juf heb je pb gestuurd! Hier is baarmoeder officieel boven mijn navel. Voelde vanmorgen een mini handje rondjes maken rond mijn navel 😍😍😍 zooooo lief!!
oh mama deluxe: wat vreselijk zeg!! Heb je al medicijnen of krijg je die morgen? Een hele zachte, verkoelende, genezende knuffel
Dank je wel meiden, super lief! Ja medicatie, maar ook dat geeft geen garantie dat het helpt, bij de ene wel en bij de andere niet. Morgenavond gaan we ook naar de babypark, even gedachten verzetten! Missy: de jeuk komt echt van binnen uit, dus je krabt wel, maar eigenlijk voor niks. had een nieuwe methode, duwen op de plekken, maarja nu heb ik allemaal blauwe plekken op mijn scheenbenen, alsof ik ben wezen voetballen haha.
Vervelend meiden die jeuk, hopelijk helpt de medicatie bij jou wel @mamadelux inleiden is ook geen pretje maar snap dat je dat voor kiest bij ondragelijke jeuk. Hier alleen jeuk onder mijn voeten. Ik heb psoriasis wat Door de zwangerschap nogal opspeelt. @meisje sorry maar vraag me toch af hoe je weet dat het een handje was? @missy fijn over ander halve week echo! Komt vast goed meid Hier vandaag 20 weken dansje jeee op de helft hieronder mijn buikje van vandaag
Besje: Mooi buikje! Ben twee keer eerder ingeleid en heb dat niet als vervelend ervaren. het enige wat mij tegen houdt is het termijn, maar na de 37 weken wordt het voor ons kleine meisje gevaarlijk, dus dan is de keuze gauw gemaakt.
Jullie hebben allemaal zo'n mooi rond buikje! Ik heb net even snel een foto getrokken en je kan duidelijk zien dat ik echt zo'n deuk heb thv mijn navel. Best jammer, want daardoor laat ik hem nog niet graag zien aan mijn omgeving, omdat ik dan 'bang' ben dat ze me gewoon verdikt gaan vinden. Ach, er zijn ergere zaken natuurlijk...
Hoewel mn buik als iets ronder is zie je hier ook nog precies tot waar mn baarmoeder loopt hoor En gewoon showen die buik!! Mag je trots op zijn
Ja dan is de keuze inderdaad snel gemaakt al zou je het liever anders zien natuurlijk. @636 Door mijn shirt ziet het er mooi bol uit mijn blote buik lijkt het gewoon een vet rol hahaha zal ik hem laten zien....
Zou dat het 'probleem' zijn? Dat mijn baarmoeder maar tot daar loopt momenteel? Ik heb werkelijk geen idee. Merk alleen een heel duidelijk verschil als ik naar andere ronde buikjes kijk, vandaar mijn klein complex, haha!
Ik ben slank en had bij mijn dochter ook een deuk bij mn navel. En nu ook weer. Besjes, ik ben dus niet de enige die het zich afvraagt. Ik heb nooit geweten wat ik bij die meid voelde. Pas op het einde wist ik dat het een voetje was omdat ze zo lag anders wist ik het nog niet
Wat vervelend mamadeluxe! Lijkt me echt vreselijk! Sterkte! Mooie buikjes dames! Baby voelen: voel ook van alles maar geen flauw idee of het de ene x nu een voetje is of een hand of een elleboog of een kontje... Foto baby kamer komt nog want de lichtval is nu heel raar op foto's want de rolgordijnen moeten nog terug gehangen worden. muren zijn iig mint en licht grijs. En de palmboom zit op de muur. komen nog 2 dierjes bij. En hier mijn blote buik haha in tussetijd al 4 kg aangekomen