Jeetje sterkte meisje! Wendy; pijn in de linkerbil is bekken pijn of zwangerschapsischias! Zo begin t bij mn vorige zwangerschap en heb nu serieuze bekkenklachten. Let erop dat je je heupen, bekken en buikspieren ontziet!
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ Karima - 24 jaar - 1e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ 16 juni MissyMissy - 36 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 10 ♥= 12 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 23 oktober KleineM - 20 weken echo 24 oktober MissyMissy - afspraak vk 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vk Plankje - 20 weken echo 29 oktober Yummy - 20 weken echo 30 oktober Missymissy - eerste echo 6 november Sahi - controle vk 9 november MamaDeluxe - controle gyn 12 november AnnaAnna - controle vk 13 november E1ke - suikertest 17 november Toekan - 24 weken echo en suikertest 18 november Besjes - controle vk Juf1987 - controle gyn 25 november KleineM - controle vk 24 weken 11 december MissyMissy - geslachtsbepaling dr. Papa 22 december Besjes - groeiecho WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Zo de lijst staat weer klaar voor morgen. Dat ben ik . Ik vind het zo spannend, pfff. Ik heb het idee dat ik iemand vergeten ben: checken jullie allemaal even of jullie afspraken/ kleurtjes goed staan? Turkssnoepje: wat een vrolijke wieg! Hoort het onderstel erbij of is dat een bedje? Als je het matrasje te dun vindt, zou ik er schuimrubber onder leggen, dat kan je vrij makkelijk op maat snijden, als het idd zon afwijkende maat is. Maar voor wiegjes bestaan meestal allerlei soorten matrasjes. Danda: ik voel ook niet of het een voetje of een rug is. Ik ben al blij als ik wat bubbeltjes voel haha!! Missy: jij mag zaterdag al naar de vk he? Dat is wel leuk en ook even iets concreets. En morgen over een week al de echo, spannend joh! Begint al op te schieten! Hoe voel je je nu? Alle zieken, kreupelen en jeukenden: heel veel beterschap en sterkte gewenst. Echt niet leuk al die klachten en velen nog zo ernstig ook :x. Bah, hopelijk snel de goede kant op meiden! Een genezende knuffel voor jullie!
Is ook spannend kleinem! Maar heb ook vertrouwen he, het komt vast goed! Ik vroeg me trouwens af waar mamalap is gebleven, die hebben we hier al wekenlang niet gezien... Zie er sowieso nog wel een paar op de lijst die we al even niet hebben gezien...
Meisje vervelend... De spierpijn is nu een dag weg maar ik ga het dinsdag toch ff vragen aan de vk... thanx voor je reactie... Beterschap voor alle zieke en met bekkenklachten enz enz....
Ikdus ja was een ramp, en dan was mijn ademhaling al beter tov vanochtend en al helemaal tov gisteravond. Als ik dat toen had moeten doen dan had ik het niet eens gekund. Heb jij ook (allergische) astma? Mij zeiden ze dat het mogelijk niet meteen betert omdat ik nooit door een pneumoloog behandeld ben geweest maar enkel via de huisarts. De puf die ik had is blijkbaar vrij licht en lost het probleem zelf (ontsteking op de longblaasjes of wat was het weer) niet op. Dus ben wel wat huiverig voor volgende week! Vrees dat ik nog geen 80 zal halen.. zullen zien! Bedankt aan de anderen nog voor de beterschapswensen. Ik voel me nog steeds niet mezelf, lig nu in bed met opnieuw flink maagzuur ugh. Net wat melk gedronken, hopelijk kom ik zo de nacht door. Arts had me al wat voorgeschreven hiervoor. Blijkbaar kan astma het maagzuur verergeren.. leuk dus weer! kleinem veel succes morgen! Zal vast wel allemaal goed zijn! Qua baby voelen, binnenkort zal je het wel allemaal herkennen denk ik. Eenmaal ze wat groter zijn, dan voel je het steeds beter!
Ik ben vroeger ernstig karapatient geweest, maar gelukkig overheen gegroeid. Op mijn 15e flinke longontsteking gehad maar herstelde niet, toen dachten ze dat de kara/astma terug was gekomen, dus opnieuw die medische molen in en toen te weinig luchtinhoud. Maar gelukkig geen astma Paar jaar erna weer de testje gedaan en toen is het me net aan gelukt om de "kaarsjes" etc uit te blazen. Maar dat kostte wel veel energie en kracht. Ik denk dat ik nog steeds niet genoeg heb hoor. Ik ben heel snel buitenadem en kan soms snel hyperventileren. Ook bij mn dochter had ik het heel de tijd benauwd en nu weer. Ik weet me geen houding te vinden om lekker te ademen. Dus er is wel minder werking in mn longen. Maar waar door en hoe, geen idee. Houd jezelf in de gaten en probeer vooral lekker rustig te doen.
Vervelend ikdus. Ik moest heel hard inademen, dan ineens heel hard uit en dan nog volhouden tot een balkje vol was. Maar mijn adem was al lang op voor die balk boven was.. Ben zelf ook snel buiten adem. Als ik hier de trap op moet dan moet ik boven eerst effe uitgingen. Zelfs als ik lange gesprekken heb kan ik buiten adem worden ineens.. en met wandelen ook. Heel vervelend. Had ik voor de 12 weken al. Net of ik was 37 weken zwanger (dan kan ik het nog wat begrijpen) Dadelijk als zoontje op school is even naar de apotheek alle medicatie uithalen en hopen dat alles beter is. Het is nu al pak beter maar nog niet zoals het hoort. Vannacht weer vreselijk geslapen owv enorm maagzuur dus ga die medicatie toch ook maar nemen. Ben niet voor medicatie normaal maar dit is gewoon niet leuk meer. Herken mezelf niet meer, vind het best zwaar worden emotioneel. Fysiek kan ik al niks owv BI. En dan nog dit allemaal erbij, merk dat het me wat te veel wordt zo.. KleineM hoe laat mag je naar de gynaecoloog?
Vervelend meisje89, ik heb zelf astma en sta gelukkig goed ingesteld op mijn medicijnen. Maar ik kan de benauwdheid nog goed herrineren. Welke medicijnen heb je gekregen? Sterkte! Misschien spannend bijna de echo! Succes! Leuk bedje turksnoepje! Ze hebben wel verschillende maten voor wiegenmatrasjes en op Internet zoeken. Ja pijn in de heup kan inderdaad pijn in de bekken zijn. Spierpijn had ik niet maar wel hele zware benen.
Heb medrol en symbicort gekregen. Die medrol ga ik alleen niet nemen, staat in de bijsluiter niet aan te raden tijdens zwangerschap en bijwerkingen oa groeiachterstand bij kinderen, hartritmestoornissen, zenuwaandoeningen enorm maar op. Nee dat wil ik niet in mijn lijf en al zeker niet in mijn buik!!! Die puffer neem ik ook nu tot dinsdag de nieuwe test en als die goed is dan stop ik daar ook mee. Als ik dan nieuwe aanval moest krijgen dan neem ik het dan wel. Ga geen dingen nemen als dat niet nodig is, veel te veel risico voor de baby!
Even snel: Net 20 weken echo gehad. Alles is goed!!!! Onze prachtige meid is helemaal goedgekeurd!! ❤️
alle ziek zwak en misselijken heel veel beterschap! Goed aan jezelf en je kindje blijven denken hoor! turkssnoepje wat een onwijs schattig wiegje / bedje! kleinem wat geweldig fijn om te horen dat jullie meisje helemaal perfect is! Lekker van genieten hoor. Ik zag dat ik mijn afspraak bij de vk niet goed doorgegeven heb. Ik heb maandag 26 okt afspraak bij vk ipv 24 okt. Sorry! Ik zag net echt super lieve babykleertjes enzo liggen, durf het gewoon nog niet te kopen. Ben bang dat ik dan ongeluk op mij afroep. Ik ben deze keer ook zo'n huilebalk niet normaal...gaat echt nergens over, haha. Is daar niet wat aan te doen?
Dank jullie wel meiden 😃😍. We zijn echt heel erg opgelucht!! we zijn meteen behang en zo aan het inslaan haha. Zal kijken of ik vanavond foto kan uploaden, maar vind haar gezichtje er een beetje vreemd op uit zien..?? Hopelijk omdat ik een leek ben qua echo's en niet omdat ze een raar gezicht heeft 😉 Spreek jullie allemaal later weer.