1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man is ook erg betrokken, hij gaat mee naar de afspraken als het mogelijk is met werk. Denkt mee over de kleertjes, alleen over de naam moest ik hem aansporen. En derde naam erbij zoeken is best lastig en hij dacht alle tijd te hebben pff. Zullen bij mij wel de hormonen zijn.
    Leuke kleertjes turksnoepje!
    ik heb medicijnen voor mijn astma die niet schadelijk zijn voor de baby, kan je niet om andere vragen. Mijn ervaring is dat je daar altijd zelf achteraan moet.

2. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Oeps! :) :) Sorry kleineM zullen de hormonen wel zijn!
    Maar ik begrijp je wel hoor dat je zorgen om van alles maakt, ook al zijn het soms futiliteiten. Dat is een teken dat je een goede moeder bent!

turkssnoepje Leuke kleertjes, zo schattig!!
    En wat de heren betreft, ik denk dat het gros van de mannen nog niet echt betrokken zijn zoals wijzelf dat wel zijn. Zij voelen niet wat wij voelen en staan een beetje op de zijlijn...je hoort vaak dat het pas bij hen gaat leven als de baby er is en vooral wanneer de baby paar maanden ouder is en contact maakt. Mannen hebben vaak geen idee wat ze met zo'n kleine baby aanmoeten. Niet dat ze niet van de kleine houden hoor! Maar vrouwen hebben gewoon van nature dat verzorgende inzich. Mannen leven meer vanuit ratio em vrouwen vanuit het gevoel. Komt echt wel goed hoor als de kleine er eenmaal is en in de tussentijd moet je hem er gewoon bij.betrekken.

3. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klopt missy! En de ene man zal er meer moeite voor voor doen omdat ze zorgzamer aangelegd zijn dan de ander. Dat betekent niet dat hij geen goede vader zal zijn hoor.

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Kleinem niet zo druk maken meid :) t zijn de hormonen denk ik ;)
    Mijn dochter heet Yanna en er zijn mensen die haar soms Yan noemen, klinkt zo raar. Maar ja, doe je weinig aan.
    En die ligging is inderdaad gek, maar er is niks mis met je kindje hoor! Dan zouden se je dat echt wel duidelijk zeggen namelijk!

Betrokken mannen; mijn ex ging altijd overal mee naar toe en is nu nog steeds een toegewijde papa, heel fijn.
    Mijn huidige vlam is ook best betrokken, ook al ken ik hem zo kort en overkomt hem dit ook maar. T is dat hij het niet kon redden donderdag met de 20-weken echo, hij had graag mee gewild.
    Maar dat zegt volgens mij niet zoveel over hoe een toegewijde papa's ze straks zijn hoor! Sommige mannen hebben er pas meer mee als ze het kindje in de armen hebben.

Mamadeluxe; lukt het je wel om je rust te pakken meid? Of is het druk zijn juist fijn als afleiding?

Meisje lukt het een beetje met de benauwdheid?

Missy die rothormonen he. Helaas doe je daar inderdaad weinig aan....

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Benauwde was donderdagavond al zo goed als voorbij. Kan intussen weer normaal ademhalen.

Wbt andere medicatie vragen, heb voor de arts wat had geschreven al duidelijk aangegeven dat ik absoluut geen medicatie wil die invloed kan hebben op de baby. En al zeker geen dingen geven die ik eigenlijk niet nodig heb omdat ik niet zo ben voor zomaar medicatie nemen. Zeker nu niet. Maar ja... Volgens mij is er niks wat geen invloed heeft. Ze zeggen van wel maar geloof het niet echt.

6. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ben indische hutpot aan het maken maar sta te kokhalzen boven het aanrecht...blegh! Ik las dat vanaf week 6 pas het begin is van de misselijkheid en dat dat nog wel erger wordt naarmate de weken verstrijken....tot hoever in de zwangerschap hadden jullie er last van?

7. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het Tot 17 weken misselijkheid en vermoeidheid.

8. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

Missy: Balen de misselijkheid! Bij mijn 2e zwangerschap tot de 16 weken en deze zwangerschap tot de 12e week ongeveer! Sterkte, ik hoop dat je nog een beetje van je hutspot kan genieten straks!

Meisje: Goed dat je het hebt terug gebracht, ik wil ook 1 van de medicatie niet slikken..

Turkssnoepje: Hoe meer afleiding, hoe beter, overdag heb ik ook minder last van de jeuk, het is vooral 's avonds en 's nachts.

KleineM: Hoe was het op kraamvisite, leuk he zo'n kleintje, onwerkelijk dan dat je over een paar maanden ook zo'n kleintje in handen hebt.

Nou meiden, hier drama, medicatie voor de jeuk werkt niet, had ik eigenlijk al verwacht, want is voor een allergie en tja dat is het niet. De andere is Tremazepam, maar alles waar pam achter staat krijg ik de zenuwen van... Het is een inslaper, maar laat ik daar nou geen moeite mee hebben, kan elk moment van de dag wel slapen, dus vind het een beetje overbodig!

Ik ga nu weer even liggen, hopen dat ik nog even een uurtje slaap kan pakken, vanavond nog een verjaardag!

9. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend mamadeluxe5, zo duurt het nog lang tot zevendertig weken.

10. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Ben een heel stuk minder actief, sorry! Ben al in ziekenverlof voor de rest van de zwangerschap en voel me beroerd. Ben momenteel ook heel verkouden.

Kleine m wat een leuk nieuws en niets raar aan je foto. Lijkt idd bewogen.

Meisje die medicatie zou ik ook niet nemen als het niet nodig is.

Mijn vriend is wel betrokken in de mate dat hij mee gaat naar onderzoeken en vraagt hoe ik me voel enzo. Hij doet ook veel voor me. Maar hij laat me wel alles uitzoeken van aankopen enzo. Maar dat vind ik niet erg. Hij vindt mijn smaak ok en ik kan helemaal mijn zin doen :)

Al de rest ben ik al weer vergeten sorry!

11. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    LET OP!!!!

NIEUWE LIJST ->>>> 1 - 15 maart 2016_ DEEL 2

Dames we hebben alweer zoveel gekletst dat we een nieuw topic moeten starten. De grens van 5.000 berichten is bijna bereikt. Die nieuwe lijst heb ik aangemaakt: 1 - 15 maart 2016_ DEEL 2. Willen jullie daar verder kletsen :D? Deze laat ik dan binnenkort sluiten door beheer. Ik blijf dit bericht hier herhalen totdat iedereen op de andere lijst zit! :D

12. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hoe kom ik op die nieuwe lijst....! 😊

13. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ga gelijk zoeken 😀

14. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ben niet zo bekend met dit forum dat ik weet waar ik moet zoeken....

15. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
  16. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113