1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inimini2

Inimini2 Lid

27 mei 2015
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    @Sahi: Balen joh zo'n hoge bloeddruk. Zeker vreemd als deze normaal laag is, wel errug hoog nu!
    Komt dat vaker voor aan het begin van een zwangerschap? Aan het eind natuurlijk wel, maar lijkt me niet dat je lijf het nu al niet meer aan kan.

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

sahi wow dat is inderdaad erg hoog! Zo'n hoge onderdruk kan wel gevaarlijk zijn op lange termijn. Hopelijk iets eenmaligs. Gaan ze hem niet gewoon nog een keer controleren?

milou inderdaad wat de rest ook zegt zo'n vroege echo is echt vaak alleen onzeker. Ik krijg hem met 7 weken omdat ze anders snel door willen met clomid.

angel vorige keer gelijk vk gebeld nu moest ik echo van zkh afwachten.

Hier mijn opgezette buik. Bah bah ik ben echt blij als ik in de avond mijn kleren uit kan doen en iets heel rekbaar aan kan trekken. Vandaag ook al wat bandenpijn gehad, dat had ik bij dochter ook vrij snel. Dus allemaal weer herkenbaar. Behalve dat buikje, dat was echt pas rond 11 a 12 weken de vorige keer.

3. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sahi balen van je bloeddruk.

Hier zijn ze ook niet happig op vroege echo's hoor in het zkh.
    Ik mag voor de echo op 7 weken en 3 dagen ivm met MMM en miskraam.
    Maar liever hebben ze ruim 8 weken.

Hmm ik ben heel snel grompie... Kan me aan het minste irriteren, en ben dan niet heel gezellig.... Zullen de hormonen wel zijn..

Aardig buikje al toekan. Zo jammer dan he dat het van je darmen is en nog niet van een mooie baby. Maar die komt wel! Super leuk dat jullie het ook al vertellen aan mensen om jullie heen. Hoe reageerden ze?

4. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hoi dames,
    Vandaag de uitslag gehad van mijn bloedtest die ik gisteren heb laten afnemen. Hcg staat op 2036. Dokter zegt dat dit prima is en overeen komt met een termijn van 5 weken. Dan zit ze er pal op want morgen ben ik 5 weken zwanger :) :) Hoe hoog was jullie hcg bij jullie 1e bloedname en welke was jullie termijn?

5. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd ervoor op genomen in het ziekenhuis. Je onderdruk is rond de 80 netjes. Ik heb er ook medicijnen voor gekregen, ik duim voor je dat hij weer naar beneden gaat.

6. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Hey dames,

wat een verhalen al. Ik had ff tijd nodig te lezen maar dat doe ik ff op de laptop das net wat handiger.

Ik ben 34 jaar (ik moest ff denken) en ik ben zwanger van mijn 2de. Ik heb een dochter van 2,5 (zoals mijn banner aangeeft) die bij de januari mama's 2013 is geboren. Dat vond ik heel gezellig en ik hoop hier ook zo'n leuke tijd te hebben.
    Is er ook een facebook pagina?

Ik ben deze reis na 1 cyclus niet echt plannen zwanger. We zijn eigenlijk verbaasd dat we het raam van 3 dagen gevonden hadden blijkbaar hahahaha
    Ik kwam net van vakantie (Net als 3 jaar geleeden) en was al wel opgeblazen enzo. Mijn vermoedens waren er nadat ik mijn borsten ging voelen en mijn tepels donkerder werden. Dat nog vrij lastig als je op vakantie bent, dan ben je toch wel wat bruiner. Ik had het bij Tess ook gezien aan mijn tepels!

Kwaaltjes heb ik....zere borsten, emotioneel, interne thermostaat is kapot en ik heb vieze oren. Volgens mij allemaal gelijk aan mijn eerste zwangerschap. Oja en minder eetlust en af en toe misselijk.

Ik had 's morgens mijn test gedaan en een uur later met mijn ouders afgesproken. Was toch vrij lastig het voor me te houden en normaal te doen :)
    Ik denk dat we het eerder vertellen dan bij Tess, maar bij haar waren er ook al een aantal echo's geweest. We wilden zeker weten dat alles goed was.
    Nu heb ik de VK nog niet gebeld...ik denk vrijdag of maandag dan maar. Eerst nog een keer testen voor als we het nog niet geloven.

Bijgevoegde bestanden:

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Welkom marloeschka!

Ik had op de dag van de test zo'n webformulier bij mn oude vk ingevuld en toen belde ze al vrij snel, terwijl het zaterdagavond was, hihi
    Dus meteen die datum van 27-7 gepland. Had anders in de loop van vorige week wel gebeld. Maakt niet zo heel veel uit wanneer je belt, ze plannen toch tussen 8 en 12 weken die eerste echo.

Die bloeddruk is gek, ik had t bij mn dochter steeds laag en met 36wk ineens hoog, lichte eiwitten, dus met 38wk ingeleid.
    Maar nu pas 5wk. De vraag is of het dan ook van het zwanger zijn is. Ze maken dus totaal nog geen paniek, moest het alleen even aangeven bij de vk en zij zou de ha zelf even advies vragen.
    Mijn ha is meestal van; doe maar rustig aan, dan komt het allemaal goed. En anders kom je nog eens langs.
    Dus even aankijken hoe ik me voel komende dagne.
    Kan ook de warmte zijn, spanningen, heftige weken gehad, erg last van mn pds gehad, verzin het allemaal maar.

Dus nu nog geen concrete plannen, maar gewoon een beetje aankijken.

8. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ik kan zo,1,2,3 geen lijst vinden. Maar ik had ergens al wel gezegd dat mijn uitgerekende datum 15 maart is. Volgens mijn eigen berekening dan he.

9. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Even een vlug berichtje ipv iedereen persoonlijk

Welkom nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd en natuurlijk super gezellig :)

Hier een druk dagje gehad en ben ook helemaal kapot nu, zo snel mijn bedje opzoeken. Vandaag uiteindelijk toch mijn schoonzus en haar vriend verteld, en vanavond nog langs mijn broer en schoonzus geweest want die gaan het weekend ook op vakantie. Mijn andere broer moet wachten tot zaterdag :) Leuke reacties allemaal.

Morgen reageer ik weer gezelliger hoor :)

10. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Mis ik iets? Ik heb nog nooit mijn Hcg laten prikken? Dat is mij ook nooit gevraagd of ik dat wil. Wie doet dat eigenlijk de ha?

11. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Sahi:

Ik ben ook super chagrijnig bij vlagen. Echt niet leuk. :x

12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @sahi ben benieuwd wat ze zeggen van je bloeddruk

@Angel Ik bel morgen de vk kan ik meteen een afspraak maken staat doe maar vast

@kat Ik hen ook nog nooit hcg laten prikken zal deze keer ook wel niet gebeuren

13. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ik heb ook nooit laten prikken hoor...! Hier nog ff 1 nachtje werken en dan lekker weekend en wachten tot dinsdag. Gelukkig verjaardag van mijn moeder en oma tussendoor... dus hopelijk gaat de tijd snel...

14. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Bevallingslijst
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞

1 maart
    Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje
    Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje
    Wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)
    Karima12 - 24 jaar - 1e kindje
    Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje

2 maart
    MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters)
    Gerbera - 28 jaar - 1e kindje
    Dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje
    Gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters)
    Missaniet - 29 jaar - 1e kindje

3 maart
    Liza28 - ? jaar - 2e kindje (?)
    Beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter)
    Freddel - 25 jaar - 1e kindje
    Mama2016 - ? jaar - 1e kindje
    Anna Anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon)
    Zwennie - 27 jaar - 1e kindje

4 maart
    Kat0212 - ? jaar - ? kindje

5 maart
    Izi - 28 jaar - 1e kindje
    Juf1987 - 28 jaar - 1e kindje
    Sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter)
    Batwomen - ?jaar - 1e kindje

6 maart
    Appelboompje - 31 jaar - 1e kindje

7 maart
    Mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter)
    Meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon)
    Toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter)
    Rvdc - 26 jaar - 1e kindje
    Patricia1993 - ?jaar - ?kindje
    Mevrouw Pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?)
    DisneyMama - 26 jaar - 2e kindje? (?)
    Marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter)

8 maart
    Inimini2 - 28 jaar - 3e kindje (?)
    Kat80 - 31jaar - 1e kindje
    Elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje
    Purple88 - 27 jaar - 2e kindje (?)

9 maart
    Danda - 35 jaar - 1e kindje
    KleineM - 38 jaar - 1 kindje
    Angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon)

10 maart
    Suus123 - 31 jaar - 1e kindje

11 maart
    Fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje

12 maart
    Ennass - 28 jaar - 1e kindje
    Missy missy - ? jaar - 1e kindje

13 maart

14 maart

15 maart
    Besjes - 28 jaar - 2e kindje (?)
    Sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon)

wij steunen MvM
    Mamalap - Gerbera - Milou1991 - Sahi - Mevrouw Pinguin - Zwennie - KleineM - Anna Anna - Danda - Besjes -

Afspraken

8 juli
    Appelboompje - afspraak MvM

9 juli
    Kat80 - hcg prikken
    KleineM - afspraak MvM
    Anna Anna - afspraak MvM

10 juli
    Kat0212 - tweede echo

13 juli
    Freddel - vroege echo

14 juli
    Wendy188 - eerste controle en eerste echo
    Meisje89 - echo bij gynaecoloog
    Kaatjekaa - eerste echo gyn

16 juli
    Mamalap - afspraak mvm
    DisneyMama - eerste echo
    Izi - tweede echo

17 juli
    Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho
    Appelboompje - afspraak gyn

20 juli
    mamalap - eerste echo
    Toekan - eerste echo
    Juf1987 - tweede echo

21 juli
    Missaniet - eerste echo

22 juli
    Rvdc - eerste echo
    Karima12 - eerste echo
    Zwennie - intake en eerste echo
    Kat80 - intake en eerste echo

23 juli
    Anna Anna - intake en eerste echo

24 juli
    Freddel - intake verloskundige
    Gleentje - eerste echo bij gyn

27 juli
    Sahi - Intakegesprek verloskundige en eerste echo
    Mevrouw pinguïn - intake vk
    Inimini2 - eerste echo bij vk

28 juli
    Danda - intake verloskundige

30 juli
    KleineM - intake en eerste echo

3 aug
    Ennass - eerste echo
    Sanne84 - controle gyn en echo

7 aug
    Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling

10 aug
    Anna Anna - termijn echo

15. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Volgens mij klopt de lijst zo weer.

welkom en gefeliciteerd Missy missy.

Appelboompje, lief dat je het in de gaten houd;)
    Heb je het nog geheim kunnen houden tijdens je freubeldagje;). Heb je wat leuks gemaakt? En heel veel plezier morgen met mvm. En een mooie knal test toegewenst.

Sahi, oei ineens een hoge bloeddruk. Heb je misschien veel zout gegeten? Je schrijft wel dat je bouillon hebt gehad. Misschien chips of drop? Daar gaat je bloeddruk ook van omhoog. Hoop dat ze snel weten waar het vandaan komt. Succes!

Suus123, ja buikfoto's maken is zeker leuk. Hier maken we van elke week een foto. Ook al is er nu nog niet veel verschil te zien hier gelukkig. Wil m'n buikje nog wel even verstoppen voordat we het aan iedereen vertellen.

KleineM, ging idd om bbz uit te sluiten. Echo was dus wel voorzichtig positief. Gyn denkt wel dat hij vruchtzakje ziet maar durfde het nog niet helemaal met zekerheid te zeggen. Volgende week donderdag opnieuw voor echo, en dan hopen op een kloppend hartje!!
    Ik heb ook geen hcg laten prikken. Was volgens gyn niet nodig.

Sanne84, vervelend dat je nog steeds beetje bruin verlies hebt. Hoop dat het snel helemaal weg is. Wel fijn dat ze je een beetje gerust hebben kunnen stellen. Ik heb ook geen klachten behalve wat meer vermoeid.

Rvdc, dank je:) heel lief.

Mamalap en toekan, al prachtige buikjes!

Disneymama, twee super spannende weken voor jou! Ik zal voor je duimen dat je hem krijgt. Kun je nog meer van je zwangerschap genieten.

Angel128, ik had zondag positieve test en heb maandag gelijk gebeld. Een afspraak kun je altijd vast maken.

Slaap lekker iedereen, ik moet nog 2 nachtjes werken. Jij ook werkse wendy!

16. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ja idd, doet de ha. Maar heb begrepen dat het beleid hier in België anders is dan in Nederland 😊

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

kat ik kom wel niet uit België dus geen hcg prikken, maar ik weet wel dat een waarde van 2000 bij 5 weken zwangerschap hoort. Prachtige waarde dus! De CB digitaal geeft vanaf 2000 een 3+ wat dus inderdaad overeenkomt met 5 weken zwangerschap. :D

marloescha welkom. Wat leuk mijn dochter is ook van januari 2013, ik zat alleen niet op forum toen.
    Hoop dat jullie niet allemaal naar Facebook verkassen, aangezien ik niet aan Facebook doe.

appelboompje leuk om het te vertellen hè? Dan wordt het toch wat echter ofzo?
    succes vandaag met MvM! En even jouw test komen showen!

sahi inderdaad allemaal verklaringen waarom hij eenmalig omhoog kan zijn. Laat je het wel echt even nog een keer meten? Anders maak ik me zorgen hoor. Echt even in de gaten houden!

rvdc Jepp grompy zeker van de hormonsters. Je man moet maar ff geduld hebben met je :p

wendy en izi succes met de nachtdiensten! Bleg Vrezelijk lijkt me dat! Niks voor mij

18. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Dank je wel izi voor de lijst! Is wel heel fijn als ie on de zoveel pagina's weer opduikt! Topper

Dames: allemaal een fijne dag gewenst!

19. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Goedemorgen iedereen, ik heb het even druk dus kan niet op iedereen reageren.
    Ga nu voor de tweede keer hcg prikken, zal wel vamiddag of morgenochtend de uitslag hebben. Ben heel benieuwd...
    In feite is hcg ook niet enorm belangrijk om te testen, maar hier gebeurt het wel, en dan 2x om te kijken of het wel stijgt (verdubbelt) na 48-72 uur. Dat is dan wel weer belangrijk denk ik om te weten. Ik hoop dus dat mijn hcg vandaag rond de 40000 zal zijn, wat echt hoog is, maar dus wel "hoort" aangezien ik maandag op de 20170 zat.

20. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sahi: wat balen van je bloeddruk, weet je al of je er iets voor kan krijgen?

Mamalap: zo'n buikje heb ik 's avonds ook! valt al moeilijk te verbergen!

RDVC; jammer genoeg is ht inderdaad van darmen, maar ach we zijn zwanger dus het is ook wel een beetje een zwangerschapsbuikje toch? ;)

Marloescha: gefeliciteerd en welkom!

Izi: oh ja ik wil het ook nog verbergen, nog 7 weken en dan mag het wat meer bekend worden! ik ga vanmiddag een klein nijntje knuffeltje halen en daar wil ik dan elke maand een foto mee maken! ik ben helemaal gek van nijntje.. dat leek me wel leuk!

Kat: zit toch wel weer verschil in he in België en Nederland! ik had er nog nooit van gehoord van die prikken!

Ik kan gelukkig weer naar de wc (sorry...), zo'n opgeblazen gevoel de hele tijd en steken in darmen.. heb licht pds dus dat zal nu misschien ook wel wat meer opkomen.... verder moet ik 's nachts al naar de wc, dat kan toch nog helemaal niet nu al? :( zal wel tussen mijn oren zitten haha... fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina