1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Klopt t zo meisje89 en wendy188?

2. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Gefeliciteerd wendy en meisje. 🎉🎆🎇🎊

Milou daar hoef jij je helemaal niet schuldig om te voelen tog, de ene is nou eenmaal langer bezig dan de andere daar kan niemand wat aan verandere. Jij bent ook nog vrij jong zie ik, leuk.

Izi inderdaad ze woont zelfs in dezelfde buurt als mij dus een hele leuke suprise.

Meisje ik denk dat als je eisprong op 15 juni is 1 maart vroeg is maar dat zal je gynaecoloog precies weten

3. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Je bent geweldig...! Thanx... en ja snap het wel hoor dat je eerder een echo laat maken. Maak me nu alweer zorgen of het allemaal goed is...! Aangezien mijn testjes niet meer oplopen maat gelukkig wel hetzelfde blijven... bij mijn dochter ook niet echt knallers van Kv2v5

4. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Hallo dames!
    Ik ben ook nog maar net zwanger!:D:D
    Ik ben volgens internet 3 maart uitgerekend!
    Wij zijn 25 en 27 en dit wordt ons eerste kindje.
    Onze eerste echo en intake bij de vk is pas 28 juli. Duurt nog laaaang!!:$
    Het is allemaal super spannend:D

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ja ik zal dan inderdaad eisprong + 2 weken doen en dan is het 7 maart ! Dankjewel!

Schuldig voelen omdat je snel zwanger bent, hoeft niet. Het is nu eenmaal bij iedereen anders. Hier ook ronde 2 al.

Freddie welkom!

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Welkom milou. Is toch niet erg dat je snel zwanger bent? Heerlijk toch. Ja ik behoor tot categorie 18 maanden compleet met zkh geduurd, maar daar kan jij toch niks aan doen? Dus gewoon blij mee zijn dat is je goed recht! Al heel lief als je gewoon meeleeft met degene die er wel lang over doen.
    Maar heb jij nou hele cyclus getemperatuurd? Plaats jouw kaartje dan even. Ik vind jouw eisprong wel hoor na 15 maanden zelf temperaturen ;)

goh turkssnoepje wat geweldig leuk! Samen zwanger! Vriendin van mij is ook bezig, ze heeft vorige maand miskraam gehad, hoop dat ze volgende week opnieuw positief test. Super gezellig. Dus ook voor jullie :D

Welkom meisje en wendy gezellig jullie hier ook te zien. Hopelijk volgen er nog meer van nod topic!

meisje gewoon 7 maart, maar dat weet jij zelf volgens mij heel goed. Je probeert er gewoon paar daagjes af te snoepen :p mijn kaartje is precies dezelfde dag eisprong!

Wendy best netjes dat het dan zo snel raak is :D heerlijk! Was ook mijn droom om voordat mijn dochter 1.5 was zwanger te zijn van 2e

freddel ook welkom :D 28 juli is in principe normale tijdsbestek voor 1e afspraak. Bij 1e kindje was dat voor mij ook. Nu via zkh iets eerder.

Trouwens aan allen uiteraard gefeliciteerd :D

Hier vandaag toch beetje onzeker, terwijl test echt prachtig is voor 12 dpo. Maandag zkh bellen voor uitslag en afspraak echo. Spannend! zal wel blij zijn als die 1e weken voorbij zijn.

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Voor de eerste echo heb ik liever dat ik verder zou zijn mamalap haha. Verder als bevaldatum vind ik de 7e wel goed. Volgend jaar is een schrikkeljaar en ik wil absoluut niet in februari bevallen, sowieso niet op de 29e (en dat is zo nog winter haha) maart vind ik een mooie maand :p heb al gezegd tegen vriend dat ik baby ophou tot in maart hahaha

8. Mama2016

Mama2016 Lid

26 jun 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje 89 wij vonden 29 febr juist wel bijzonder klinken! Al is her niet heel erg praktisch! Volgens mijn eigen berekening ben ik 3 maart uitgerekend! Het is ons eerst kindje! Wij gaan volgende week op vakantie, dat vind ik nog wel even spannend! In het buitenland en straks gaat het mis....

9. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Nou hadden het wel gehoopt want met onze dochter hebben we er 13 rondes over gedaan en dan met 11 rondes een miskraam... Gelukkig 2 maanden daarna een prachtige dochter gekregen...! Dus zo snel hadden we het echt niet verwacht... maar wel super blij en we hebben dan 2 ukkies onder de 2 jaar.. zal wel ff aanpoten zijn maar komt goed! 😊

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Speciaal is het wel, maar toch.. ik wil het niet hihi

Waarom zou het misgaan? En al was dat zo, eender waar je zit, tegenhouden kan je het toch niet. Hoe graag je dat ook wil dan. Maar dat wens je niemand toe, lijkt me vreselijk!

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik mag me ook aanmelden! Joepie!
    Ik had een formulier ingevuld bij de vk op de site en werd al meteen gebeld, ik mag 27-7 langs komen, waarschijnlijk ben ik 5 maart zo'n beetje uitgerekend, kan een paar dagen schelen omdat mn eisprong wat onduidelijk was deze keer.

Ik ben net 28 geworden en was na 2 jaar alleen te zijn geweest klaar voor een kindje. Het mannen-gedoe is even klaar voor mij, lang verhaal, maar ik weet dat ik nu niet klaar ben voor een relatie, alles draait om die kinderwens en ik heb wat vertrouwens-issues.

Dus begin dit jaar de knoop doorgehakt, nu de 5e ronde was het raak. Voelde als een eeuwigheid, want het is best puzzelen. Eisprong vinden, op dat moment naar de donor, zorgen dat kind is ondergebracht zonder dat mensen argwaan krijgen, was elke keer stressen, dus denk dat het daardoor niet direct raak was.
    Afgelopen maand was belachelijke stress, door dingen buiten het zwanger worden om, dus ik wilde hierna even een pauze inlassen en toen was het raak!

Leuk dat ik hier al weer wat bekenden zie :) hopelijk blijft iedereen lekker plakken 😄

12. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Welkom Sahi...! 😊 nu maar hopen dat het snel juli wordt zodat we echt kunnen aftellen naar de datum dat we onze eerste echo krijgen...!! 😁😁

13. Gerbera

Gerbera Actief lid

20 mrt 2015
    105
    60
    28
    NULL
    NULL
    Zo! Hier wordt veel gekletst! Gezellig!
    Welkom aan de nieuwe dames en allemaal van harte gefeliciteerd!

Nog even ter info voor op de lijst! Ik ben 28 en dit is ons eerste kindje!
    Wij hebben ons nog niet aangemeld bij een verloskundige, binnenkort even doen! Ik heb me wel aangemeld voor moeders voor moeders, doen jullie dat ook?

In mijn omgeving zijn ook veel vriendinnen zwanger! Lijkt me heel bijzonder om samen te delen! Op dit moment weet nog niemand het! Maar dat vind ik nu al lastig vol te houden!;)

Sahi, wat dapper en mooi dat je dit avontuur alleen aangaat!

14. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Blijven ze volgens jullie even donker? De bovenste is van vanmiddag!

Bijgevoegde bestanden:

15. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ik kan daar helaas niet aan mee doen ivm 3 ploegen! Maar bij ons op het werk komt het allemaal binnen en wij maken er een goedje van zodat wij andere moeders die moeilijk zwanger kunnen raken, te helpen...
    !

16. Mama2016

Mama2016 Lid

26 jun 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom zou het misgaan? En al was dat zo, eender waar je zit, tegenhouden kan je het toch niet. Hoe graag je dat ook wil dan. Maar dat wens je niemand toe, lijkt me vreselijk![/QUOTE]

Zijn meerdere gevallen in mn familie die bij de 1e zwangerschap een miskraam kregen in de 1e 12 weken, vandaar mijn angst ervoor! Lijkt me ook niet leuk, de natuur hou je echter niet tegen!

Moeders voor moeders vind ik een goed initiatief! Ga alleen op vakantie en kan pas na 8 weken zwangerschap beginnen! Kijk na de vakantie weer
    In mijn omgeving hoor ik van zoveel mensen dat ze zwanger zijn! Jan/febr/mrt 2016 een nieuwe babyboom?;):p

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Zijn meerdere gevallen in mn familie die bij de 1e zwangerschap een miskraam kregen in de 1e 12 weken, vandaar mijn angst ervoor! Lijkt me ook niet leuk, de natuur hou je echter niet tegen!

Moeders voor moeders vind ik een goed initiatief! Ga alleen op vakantie en kan pas na 8 weken zwangerschap beginnen! Kijk na de vakantie weer[/QUOTE]

Oh vandaar... dat is wel niet zo leuk..

18. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Sahi en freddel, welkom en van harte gefeliciteerd.

De eerste drie maanden blijven voor iedereen spannend, het is niet voor niets dat zo vele het pas in de tweede semester bekend maken. Ik wil dat dit keer ook om te voorkomen dat ALS het mis gaat iedereen het weet.
    Alleen is dat wel lastig omdat na een jaar probereb vele er naar vragen hoe en wat haha ondertussen weten 3 personen het buiten ons, maar nog geen familie.
    Me eigen zus gaat deze week bevallen dus laat ze eerst daar maar even vol van genieten en daarna verassing hahah, me tweede zus is ook zwanger trouwens, 15 weken dus mn ouders hun geluk kan niet op dit jaar 3 zwangere dochters 💞

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorgen dames! Pfff zijn er nog meer die elke dag zo vroeg wakker zijn door de hormonen? Ik heb bij dochter precies hetzelfde gehad voor positieve test al. Duurde Volgens mij tot week of 6 zwangerschap. 5.54 uur vandaag :(

Tja die 1e 3 maanden blijven altijd tricky! Gelukkig gaan de meeste zwangerschappen goed. Ik hoop ook dat het in 1 keer goed gaat! Vooral omdat ik dan eindelijk verlost ben van het ziekenhuis en die rot clomid. Maar we hebben het niet voor het zeggen.

Sahi wat leuk om samen hier te zitten! Welkom dus.

20. Mama2016

Mama2016 Lid

26 jun 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is hier al lekker gezellig!
    Ben meerdere keren per nacht wakker, maar weet me tot nu toe altijd nog om te draaien!
    Knap sahi dat je voor jezelf kiest! Dat is idd puzzelen met een donor! Fijn dat het raak is!

Deel Deze Pagina