1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    #661 Wendy188, 11 jul 2015
    Laatst bewerkt: 11 jul 2015
    Ja er zit dadelijk net geen 2 jaar tussen. Om precies te zijn 22 maanden. Maar geen idee hoe ik het met de kinderwagen ga doen. Denk dat ik Vl een plateau laat maken die ik er op kan klikken voor als de oudste mee gaat. En de kleinste draag ik de eerste tijd toch in een doek zodat de oudste in de kinderwagen kan... maar ik ga sowieso geen dubbele kinderwagen kopen. Vind dat zo'n ondingen.... en jij? Of ja als het een tweeling is ( wat wel voorkomt in de familie) dan heb ik geen keus...😂😂😂

2. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Wendy188 ik denk dat ik voor de joolz geo ga.. Heb nu een bugaboo.. Maar mn zoon zal dan net 18.5 mnd zijn en plankje werkt dan nog niet ( mn neefje stapte er bij elke stop af en weg was ie .. Toen ook 18 mnd) dragen wil ik graag maar bij mn zoontje werkte dat niet omdat t soms zo waaidr dat hij echt naar lucht ah happen was wat ik ook deed .. En ben vd kinderwagen afhankelijk omdat manlief de auto heeft voor zn werk.
    Een phil en teds is ook een optie maar daar zie ik me niet mee lopen als er maar 1 inzit ( op een of andere manier) dan zou ik mn bugaboo erbij willen houden

Naast of achter elkaar wil ik niet

Heb nog wel ff tijd maar de levertijden zijn van de geo zo lang.. Vandaar nu al aan t oriënteren zodat ik niet in de haast keuzes moet maken

3. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Dat ben ik nog niet mee bezig. Verschillen hier ook 18 maanden. Ik heb nu de stokke. Heerlijke wandelwagen en denk dat ik gewoon de versie nee van stokke dat ze onder elkaar zitten. Gebruik ook vaak doek.

4. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Ik heb mijn gegevens aangevuld

Bev
    allingslijst

💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞

1 maart
    Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje
    Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje
    Wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)
    Karima12 - 24 jaar - 1e kindje
    Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje
    Trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?)

2 maart
    MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters)
    Gerbera - 28 jaar - 1e kindje
    Dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje
    Gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters)
    Missaniet - 29 jaar - 1e kindje

3 maart
    Liza28 - ? jaar - 2e kindje (?)
    Beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter)
    Freddel - 25 jaar - 1e kindje
    Mama2016 - ? jaar - 1e kindje
    Anna Anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon)
    Zwennie - 27 jaar - 1e kindje
    E1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon)

4 maart
    Kat0212 - ? jaar - ? kindje

5 maart
    Izi - 28 jaar - 1e kindje
    Juf1987 - 28 jaar - 1e kindje
    Sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter)
    Batwomen - ?jaar - 1e kindje

6 maart
    Appelboompje - 31 jaar - 1e kindje

7 maart
    Mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter)
    Meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon)
    Toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter)
    Rvdc - 26 jaar - 1e kindje
    Patricia1993 - ?jaar - ?kindje
    Mevrouw Pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?)
    DisneyMama - 26 jaar - 2e kindje? (?)
    Marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter)
    Miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters)

8 maart
    Inimini2 - 28 jaar - 3e kindje (?)
    Kat80 - 31jaar - 1e kindje
    Elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje
    Purple88 - 27 jaar - 2e kindje (?)
    SaN10 - ? jaar - ? kindje

9 maart
    Danda - 35 jaar - 1e kindje
    KleineM - 38 jaar - 1 kindje
    Angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon)

10 maart
    Suus123 - 31 jaar - 1e kindje

11 maart
    Fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje

12 maart
    Ennass - 28 jaar - 1e kindje
    Missy missy - 36 jaar - 1e kindje

13 maart

14 maart

15 maart
    Besjes - 28 jaar - 2e kindje (?)
    Sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon)

wij steunen MvM
    Mamalap - Gerbera - Milou1991 - Sahi - Mevrouw Pinguin - Zwennie - KleineM - Anna Anna - Danda - Besjes - Missy Missy

Afspraken

13 juli
    Freddel - vroege echo
    Missy Missy - afspraak MvM
    MamaDeluxe5 - 2e (vroege) echo

14 juli
    Wendy188 - eerste controle en eerste echo
    Meisje89 - echo bij gynaecoloog
    Kaatjekaa - eerste echo gyn
    Patricia1993 - intake gesprek vk

16 juli
    Mamalap - afspraak mvm
    DisneyMama - eerste echo
    Izi - tweede echo

17 juli
    Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho
    Appelboompje - afspraak gyn
    SaN10 - afspraak gyn voor controle operatie eierstok
    E1ke - intake gyn

20 juli
    mamalap - eerste echo
    Toekan - eerste echo
    Juf1987 - tweede echo

21 juli
    Missaniet - eerste echo
    Turkssnoepje - tweede echo

22 juli
    Rvdc - eerste echo
    Karima12 - eerste echo
    Zwennie - intake en eerste echo
    Kat80 - intake en eerste echo

23 juli
    Anna Anna - intake en eerste echo

24 juli
    Freddel - intake verloskundige
    Gleentje - eerste echo bij gyn

27 juli
    Sahi - Intakegesprek verloskundige en eerste echo
    Mevrouw pinguïn - intake vk
    Inimini2 - eerste echo bij vk

28 juli
    Danda - intake verloskundige
    KleineM - intake en eerste echo

29 juli
    Besjes - intake en echo bij vk

30 juli

3 aug
    Ennass - eerste echo
    Sanne84 - controle gyn en echo

4 aug
    Suus123 - intake vk

7 aug
    Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling

10 aug
    Anna Anna - termijn echo

5. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Iemand zei nog iets over de oude afspraken, die moesten er inderdaad uit! Dus bij deze :)

Kinderwagen: Wij willen de Quinny moodd, die gaan we bestellen zodra we het geslacht weten!

Hier vooral erg druk met de vakantie! Morgenochtend met die meiden weg, hun haren laten invlechten en dan vooral inpakken en schoonmaken, ik hoop dat de dag lekker gauw voorbij gaat, des te sneller is het maandagochtend 9 uur!

Vandaag een goede dag qua misselijkheid, vannacht wel tot 3 uur wakker geweest en na een pakje crackers kon ik slapen...

Op de plek waar het ingenesteld is, wel erg last van steekjes en zeurderig gevoel, ik hoop echt dat alles goed zit! Ben blij als we de eerste 3 maanden voorbij zijn hoor.

Ik heb vooral erg trek in sushi, beetje jammer dat ik de helft niet meer mag ;)

6. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Mamadeluxe5
    Spannend! Wij moeten nog 12 dagen wachten...
    Werd vandaag wel door de vk gebeld die gisteren terug kwam van vakantie en mijn afspraak in de computer had zien staan :) ze feliciteerde me en vroeg hoe ik me voelde. Super lief!

@kinderwagens .. Ben super vroeg maar als iets in mn hoofd zit moet ik t doen.. Uitzoeken enz.. Heb t kamertje ook al 3x ingericht als t een meisje wordt (ben gek ik weet t... )
    En de kamer van mn zoontje ook die naar de zolder moet :) hoewel ik daar allang ideeën voor had ..

7. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Angel: Dat is wel super lief zeg!

Haha wij hebben hier het kamertje ook al ingericht ;) ik denk dat we dat 'stiekem' allemaal wel doen!

8. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hier blijft het kamertje hetzelfde en onze dochter gaat naar de achterkant verhuizen. Alleen moeten daar nog rolluiken neer gehangen worden en we kunnen van de week spot goedkoop een kamertje overnemen voor mijn dochter. Echt een prinsessen bed! Dus dat is al geregeld... nu wachten tot dinsdag

9. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Voor meiden is het veel makkelijker vind ik.. Zoveel gave bedden ..
    Ik wil een steigerhoutenbed voor mn zoon.. Lekker stoere kamer...
    Babykamer blijft zelfde denk ik als we een mannetje krijgen maar wordt t een meisje wil ik toch echt iets van roze ( nu alle muren zachtgrijs)

Maar eerst afwachten..

En we hebben geluk met de verloskundige.. Kan me geen lievere voorstellen.. Vanaf moment 1 voelde t vertrouwd.. Kon voor alles bellen dag en nacht :) ideaal

10. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ik hoop op een meisje, we zijn net verhuisd en hebben maar 3 kamers. Verhuis pas weer bnn 3 jaar ten vroegste dus 2 baby's zullen even samen slapen. En alles is wit met roze daar :)

11. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
  12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @turkssnoepje die voor je man is ook erg leuk! Ik heb uiteindelijk clipje voor in hart haar besteld met ik word grote zus wel leuk omdat het eerst niet opviel mijn zwager had het al gelezen en mijn vader zei alleen Oh leuk ding in haar gaat maar keek voor de rest niet wat er stond haha
    ze zijn allemaal erg blij :-D

hier nog niet echt bezig met wagens en kamers. We hebben het wel gehad over dat we het geslacht deze keer ook niet willen weten :)

13. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Spannend besjes :)
    Ik kan niet wachten tot we het weten... Een meisje zou io super leuk vinden.. Voor mn schoonmoeder laatste kleinkind nu alleen maar mannen..
    Maar weer een lief klein mannetje zie ik ook helemaal zitten en daar heb ik al wat namen voor bedacht :)

Gezondheid is natuurlijk (cliché) het belangrijkst

14. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Gezondheid is zeker het aller belangrijkste maar ook wij zouden graag een jongetje erbij willen. Dan hebben we een koningakoppel. Maar als het een meisje is is het net zo welkom. Wij hebben een grijze muur dus zou voor alle twee kunnen. Voor een jongen en meisje. Je kunt het toch ook leuk aankleden met accesoires.? Dochter krijgt gewoon een hele nieuwe kamer...😊😊😊 nu al zin in om dat allemaal aan te kleden.. Wij willen trouwens wel weten wat het wordt, alleen is dat een geheimpje tussen papa en mama....😂😂

15. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    Een kamertje is bij ons makkelijk, gebruiken dezelfde als voor de oude, is grijze geschuurde meubels dus lekker neutraal.. Tenzij het er twee worden dan moeten we wel shoppen hihi..
    Geslacht wil ik wel weten, en delen, lekker praktisch.. En ik kan niet goed tegen verassingen als ik het wel zou kunnen weten..

16. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Zooo Ik voel me flink zwanger. Ik hoopte dat ik ermee weg zou komen. Buikkramp, misselijk, eten smaakt me niet meer, totaal geen energie, moe. ... achja, voor het goede doel. Oh en waar ik afgelopen week nog zei dat je niks aan mijn buik ziet, dat begint nu ook ineens te groeien.

Ooog en gisteren iets heel lulligs mee gemaakt. Mijn man ging naar de kapper, en ze kletsten over kinderen en ineens vroeg ze of er bij ons nog een tweede komt 'Ja toevallig zijn we net zwanger! ' zegt hij. Heel even later kom ik de zaak binnen om hem op te halen, blijkt ze een vroegere vriendin te zijn van mij! ! Hij kent haar niet en zij wist ook niet dat hij bij mij hoort. Hij vertelde het mij buiten pas.
    Heb haar gelijk via fb bericht gedaan dat ze haar mond niet houden. Vind het echt niet leuk dat zij het als eerste weet!

@kamertje onze dochter krijgt een nieuwe en over 2 maanden kunnen we in ons nieuwe huis dus zal de baby kamer ook geschilderd worden. Wij willen het geslacht niet weten.

17. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Kamertje hebben we wel een beetje over negedacht.. Op zich niet zoveel werk, vloer en muren zijn neutraal en oke, alhoewel ik misgien wel roze/blauwe mure zou willen. En dan kwestie van meubeltjes en nieuwe gordijnen(rolgordijn).. Denk dat we dat pas in de laatste trimester gaan ondernemen.

Kinderwagen nog helemaaaal niet bezig mee geweest.

Mevrouwpinguing, je bent niet de enigste 😞, maar heb het ervoor over inderdaad. Oohjee wat jammer dat het per ongeluk verklapt is, naja niks meer aan te doen tog, als ze der mond maar houd..

Het is onze eerste dus maakt ons absoluut niet uit of het een meisje of jongen wordt, ik zou het wel willen weten en ook bekend maken zodra het kan denk ik. Gezondheid gaat voorop.

Besjes, ook grappig inderdaad, niet iedereen leest gelijk die clipjes haha.

Toekan, inderdaad als ik ergens zin in heb probeer ik dat te eten, want voorderest krijg ik tog niks binnen helaas. Probeer mezelf wel dagelijkse fruit en groente te verplchten, dat gaat dan nog redelijk..

Purple88, ik heb juist een platte buik, maar dat is ook niet zo gek aangezien ik zo weinig eet. Wel gek voor mij doen, want normaal heb ik heeel snel een opgezette buik juist.

Ik heb al een hele week last van diarree.. Sorry voor de mededeling haha, maar vraag me af of dit ook een symptoom is dat meerdere meemaken en vanzelf weer weg gaat ??

18. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal! Ik wil me ook graag aanmelden! Wij zijn uitgerekend op 23 maart 2016 😊
    Hebben jullie ook al zoveel symptonen 😭

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jaaaaaa voor het eerst sinds 2.5 week weer uitgeslapen!!!! Ik was voor de positieve test al elke dag om 5 uur wakker, dat breekt op een gegeven moment op. En ligt niet aan dalend hcg want cb zegt nog steeds 3+ dus gewoon gewenning lichaam aan hormoon. :D :D
    Echt zo fijn

turkssnoepje kan inderdaad aan hormoon liggen, jouw darmen werken anders. De 1 reageert daarop met obstipatie en de ander juist met diarree.

mw pinguïn ohh echt? Wat balen dat de mond voorbij is geklets en dan ook nog tegen een "vroegere" bekende :(

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ben al aantal dagen niet meer geweest, ook niet bijgelegen (was echt te veel!)

Had vrijdagavond ineens wat roze-rood bloedverlies. Effe paniek en dus naar spoed gegaan. Daar een echo gehad en baby's hartje klopte al mooi!!! Gynaecoloog zei dat het er uit zag zoals een zwangerschap er hoorde uit te zien. Super blij allebei natuurlijk!

Intussen zijn de moeder, zus en broer en 2 vrienden van vriend op de hoogte en mijn beste vriendin en mijn ouders. Iedereen reageerde super! Papa moet er nog even aan wennen denk ik maar komt wel ;)

Verder is bedje hier al gekocht en wat babyspul. Drinkbeker, babyfoon ed

Deel Deze Pagina