1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    #681 Wendy188, 12 jul 2015
    Laatst bewerkt: 12 jul 2015
    Wow Meisje89, zal wel ff spannend zijn geweest. Maar je afspraak voor dinsdag blijft gewoon staan? Ik hoop ook zo'n mooi hartje te zien dinsdag!

2. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh dat is ook een klacht van mij! Vanmorgen om 7 uur wakker net als de rest van de week 😭
    Overgeven tot Smiddags! Word niet goed 😁
    Hopelijk gaat het allemaal gauw over!

3. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn gegevens aangevuld

Bevallingslijst

💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞

1 maart
    Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje
    Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje
    Wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)
    Karima12 - 24 jaar - 1e kindje
    Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje
    Trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?)

2 maart
    MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters)
    Gerbera - 28 jaar - 1e kindje
    Dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje
    Gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters)
    Missaniet - 29 jaar - 1e kindje

3 maart
    Liza28 - ? jaar - 2e kindje (?)
    Beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter)
    Freddel - 25 jaar - 1e kindje
    Mama2016 - ? jaar - 1e kindje
    Anna Anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon)
    Zwennie - 27 jaar - 1e kindje
    E1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon)

4 maart
    Kat0212 - ? jaar - ? kindje

5 maart
    Izi - 28 jaar - 1e kindje
    Juf1987 - 28 jaar - 1e kindje
    Sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter)
    Batwomen - ?jaar - 1e kindje

6 maart
    Appelboompje - 31 jaar - 1e kindje

7 maart
    Mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter)
    Meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon)
    Toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter)
    Rvdc - 26 jaar - 1e kindje
    Patricia1993 - ?jaar - ?kindje
    Mevrouw Pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?)
    DisneyMama - 26 jaar - 2e kindje? (?)
    Marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter)
    Miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters)

8 maart
    Inimini2 - 28 jaar - 3e kindje (?)
    Kat80 - 31jaar - 1e kindje
    Elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje
    Purple88 - 27 jaar - 2e kindje (?)
    SaN10 - ? jaar - ? kindje

9 maart
    Danda - 35 jaar - 1e kindje
    KleineM - 38 jaar - 1 kindje
    Angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon)

10 maart
    Suus123 - 31 jaar - 1e kindje

11 maart
    Fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje

12 maart
    Ennass - 28 jaar - 1e kindje
    Missy missy - 36 jaar - 1e kindje

13 maart
    Iba - 28 jaar - 3e kindje

14 maart

15 maart
    Besjes - 28 jaar - 2e kindje (?)
    Sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon)

wij steunen MvM
    Mamalap - Gerbera - Milou1991 - Sahi - Mevrouw Pinguin - Zwennie - KleineM - Anna Anna - Danda - Besjes - Missy Missy

Afspraken

13 juli
    Freddel - vroege echo
    Missy Missy - afspraak MvM
    MamaDeluxe5 - 2e (vroege) echo

14 juli
    Wendy188 - eerste controle en eerste echo
    Meisje89 - echo bij gynaecoloog
    Kaatjekaa - eerste echo gyn
    Patricia1993 - intake gesprek vk

16 juli
    Mamalap - afspraak mvm
    DisneyMama - eerste echo
    Izi - tweede echo

17 juli
    Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho
    Appelboompje - afspraak gyn
    SaN10 - afspraak gyn voor controle operatie eierstok
    E1ke - intake gyn

20 juli
    mamalap - eerste echo
    Toekan - eerste echo
    Juf1987 - tweede echo

21 juli
    Missaniet - eerste echo
    Turkssnoepje - tweede echo

22 juli
    Rvdc - eerste echo
    Karima12 - eerste echo
    Zwennie - intake en eerste echo
    Kat80 - intake en eerste echo

23 juli
    Anna Anna - intake en eerste echo

24 juli
    Freddel - intake verloskundige
    Gleentje - eerste echo bij gyn

27 juli
    Sahi - Intakegesprek verloskundige en eerste echo
    Mevrouw pinguïn - intake vk
    Inimini2 - eerste echo bij vk

28 juli
    Danda - intake verloskundige
    KleineM - intake en eerste echo

29 juli
    Besjes - intake en echo bij vk

30 juli

3 aug
    Ennass - eerste echo
    Sanne84 - controle gyn en echo

4 aug
    Iba - Controle gyn en echo
    Suus123 - intake vk

7 aug
    Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling

10 aug
    Anna Anna - termijn echo

4. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook veel diaree, soms als ik net gegeten heb kan ik naar de wc. Vaak ga ik wel twee tot drie keer per dag, dan is het opeens een paar dagen weg. Het zal wel met de verschuif ingredients van he darmen te maken hebben.

5. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    Stiekem hopen wij ook op een meisje.. niet dat we niet blij zouden zijn met een jongen.. maar we hebben alleen maar jongens in de familie:)

De babykamer hebben we nog van onze zoon. We hebben alleen een nieuwe kast nodig die wat kleiner is. De baby gaat op een niet al te grote kamer slapen.

En de kinderwagen hebben we ook nog :D wij hebben de quinny buzz 3 daarvan hoeven we eigenlijk alleen nog een reiswieg te kopen.

Ik ging altijd maar 1x per 2 dagen naar de wc maar sinds ik zwanger ben moet ik 2x per dag! En dan nog een opgezette buik :$
    Ze zeggen dat je bui met een 2e sneller groeit toch? ;)

6. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ja ik merk dat mijn buik ook opgezetter is dan tijdens de eerste zwangerschap van mijn dochter.....

7. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Hier nog niet misselijk, wel moe heel moe.. Vannacht 10 uurtjes geslapen nadat ik gisterenmiddag ook een dutje deed :)

Wat wordt hier veel gekletst! Ik wil graag een hoge buggy, ik denk dat dat zo een stokke is zoals iemand schreef...

Alleen willen wij toch 12 weken ver zijn alvorens te gaan babyshoppen :)

Sinds gisteren durf ik een beetje na te denken en te plannen en te kijken, sinds gisteren heb ik het gevoel dat het misschien toch goed zit...

Ergens zou ik graag zo eens af en toe misselijk zijn, al zegt dat nog niets he...

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Juf: fijn dat alles toch in orde is!

Geslacht: blijft hier voor ons ook een verrassing. Was vorige keeer ook zo en zou het niet anders willen.

Kamer: wordt hier niet over nagedacht. Wij doen toch aan co-sleepen, dus dat is totaal overbodig. Mijn dochter slaapt nu nog heerlijk bij ons<3

9. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ja die stokke was ik. Heerlijke buggy. Zitten hoog zien alles en moeten nooit ene kinderstoel mee want je schuift die gewoon aan tafel en kan versteld in hoogte. Alleen spijtig mijn explory is nog geen jaar oud en daar kunnen geen 2 baby's in. Maar er is wel een ander stokke model dat redelijk gelijk is waar het wel kan. Maar stokke is nu niet bepaald goedkoop:(

10. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Oh co-sleeping, leuk! Ik wil dit ook een korte periode doen zolang hij/zij borstvoeding krijgt...

Ikzelf kan geen geheimen bewaren dus wil ik het ook niet weten wat het wordt, zien of ik dat kan volhouden. Hoe deed je dat met doopsuiker en kaartje, Toekan?

11. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    De jouwe kan je misschien verkopen? Sowieso kan je die nu nog wel enkele maanden gebruiken he :) Fijn er iets positiefs over te lezen! Het lijkt me ook fijner voor een peuter vooral om niet alleen benen te zien :)

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Meisje fijn een kloppend hartje! Super goed nieuws. Heb je woensdag dan ook nog gewoon echo?

iba ik had gelukkig geen misselijkheid erbij, dat lijkt me helemaal drama.

Ik hoop op een jongetje, maar gevoel zegt meisje. Ach als het maar gezond is.

13. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @meisje fijn om het hartje te zien en al best vroeg!

Leuk dat er meerdere een verrassing krijgen hoor je niet zo vaak meer hihi
    Maakt mij ook niet uit wat het woord vind alles leuk hihi

@e1ke ooooh stokke is wel een mooie wagen wilde ik ook wel maar vond hem Veel te duur

14. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wees maar blij bij geen symptonen! Alles beter dan dit ahaha! Bij mij is het vreselijk &#128561; Als ik ongesteld moet worden ben ik depri en zie ik het allemaal niet meer zitten (erg last van hormonen dus) Moet je voorstellen hoe ik me nu voel! Hoop echt dat dit door het oplopen van hcg komt en snel weer over is!

15. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ze krijgt nog steeds borstvoeding :cool: al is het wel fel geminderd en staat haar bedje sknds kort niet maar open langs mijn kant, maar gesloten aan ons voeteneinde.

Wij hadden een unisex kaartje. Maar je kan ook gewoon twee kaartjes laten maken voor elk geslacht.
    Alles zag er eigenlijk voor beide hetzelfde uit, alleen de naam was op de kaartjes anders. Voor het doopsuiker had ik wikkels zonder naam en losse naamkaartjes. Van die kaartjes had ik op voorhand een 30tal van elke naam laten maken om de eerste twee dagen in het ziekenhuis te kunnen overbruggen. Wanneer onze dochter geboren is hebben wa dan samen met de naam en de andere gegevens laten weten dat ze de meisjesbestelling moesten afronden. Ging eigenlijk heel vlot! :)

16. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Wandelwagen: wij hebben toen met onze dochter de wandelwagen van mijn schoonzus gekregen in ruil voor een 1e klasbuggy. (Bugaboo kameleon) handig ding, maar wij zijn eerder van de draagzakken en doeken. We hebben die dus missschien 10 keer gebruikt en daarna is die naar mijn mama gegaan omdat zij hem daar meer kon gebruiken :p wij hebben er dus al eentje, maar zal weer niet zo veel gebruikt worden.

17. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Zooo ik ben ook wakker hoor:$
    Haha! Vriend en ik zijn vandaag 2 jaar bij elkaar. Vanochtend vroeg koffie en broodje op bed gekregen, een bis bloemen en een koe :)?).
    Daarna weer in slaap gevallen tot nu...
    Vandaag komen mijn neefje en nichtje dus ik heb alvast een voorraad energie ingeslagen:)

IBA: welkom! Gefeliciteerd! Ik zie in de lijst dat je op 13 maart bent uitgerekend. In je tekst staat 26:D

Meisje wat fijn een kloppend hartje!! En zo vroeg :$ Ik zou lekker dinsdag nog een keertje gaan: dubbel genieten! Fijn dat je familie positief reageerde, daar zag je toch een beetje tegenop? Of was jij dat niet?

Eilke: ik zou je stokke gewoon verkopen. Misschien wel aan een van ons?

18. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Wel in heb die stokke gekregen van mijn mama met de gedachte dat hij daarna ook voor mijn zus haar kindjes kon dienen. Dus zal het even bekijken wat zij zegt he. Ik ga het hun vandaag vertellen. Spannend
    @geslacht wij willen het weten en dan mag iedereen het weten. Vind dat echt handig.
    @cosleeping dat is hier ook heel lang geweest. Kwam vooral door haar ziekte en eerst zeiden ze andere ziekte waardoor ze kiet lang zou leven. Dan schuif je je principes snel aan de kant en doet gewoon wat goed voelt. Ze lag tss ons in in bed. Nu staat haar bedje nog steeds tegen het mijne, maar we waren sowieso van plan dat ze voor haar eerste verjaardag alleen sliep. Cosleeping is echt heerlijk!

19. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Co-sleeping zal vast fijn zijn. Wij hebben de eerste 3 nachten in het zh doorgebracht ivm keizersnede, toen 2 dagen bij ons op de kamer maar zo gauw het donker was krijste ze alles bij elkaar. Dag erna nachtlampje gehaald en mevrouw sliep heel goed. Dus daarom hebben we ze de dag erna naar haar eigen kamertje gebracht, dus hebben wij er bewust voor gekozen...Dit ging boven verwachting goed. Maar snap ook wel dat als je borstvoeding geeft het makkelijk is dat je je kind dicht bij je hebt.. en het meteen kunt voeden. Wij gaven fles want borst kwam niet op gang na keiz3rsnede

20. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Cosleeping is heerlijk helaas wilde mn man na 6 weken dat hij op zn eigen kamer ging slapen :) slik!

@wagen wij moeten een andere omdat ze straks zo dicht op elkaar zitten.. Anders had ik geen andere gewild.. Het is nog steeds mn grote trots

@klachten alleen ontzettende moeheid en dat mn zoon steeds midden in de nacht wakker werd helpt daar niet bij.. Vannacht gelukkig weer doorgeslapen hij ligt nu weer dus ik ga ook mn ogen dichtdoen

Deel Deze Pagina