Kat en wendy; als het morgen nog is ga ik zeker naar de gyn bellen of het eerder kan. Ik hoop echt niet dat het fout gaat
Bedankt! Net gebeld weer door de HAP - de huisarts zei dat het het hem toch niet helemaal lekker zat, de krampen ook met name, dus mogen nu naar het ziekenhuis voor een echo. Willen jullie hopen (en indien gelovig bidden) dat alles goed is.
Doe ik hoor... gisteren echt een rotdag toen ik het hoorde. . Hyperventilatie gehad en al. . Ging gelukkig daarna wel weer. . nu languit op de bank en doe niets meer...
@appelboompje: doe ik zeker!! Hou je ons op de hoogte?! @Suus: groot gelijk!! lekker niets doen en naar je lichaam luisteren!
Denk dat het ook mijn darmen zijn. . Die zijn wel rustig gelukkig. . Maar had de nijn binnen en wil vanaf begin foto's maken!
Ik ga vanaf woensdag foto's maken denk ik. Dan ben ik 6 weken. Het begin zullen vooral darmenfotos zijn maar trek ik me ni aan. Moet zo aan appelbollen denken 😔😔 Hopelijk is alles ok!
@appelboompje sterkte! ik denk aan je... wel fijn dat hij je terug gebeld heeft en dat je mag komen.. wachten is dan ook niks ik duim voor je dat je ons straks goed nieuws mag geven!!
Ooh appelboompje! Ik duim als een gek! Ik had met mijn vorige zwangerschap ook krampen en bruinverlies. Was gewon het schoon maken van de baarmoeder. Ik hoop dat het bij jou ook zo is!!
Hoi allemaal Zo fijn dat ik me bij jullie kan aansluiten! Ik heb een paar dagen geleden positief getest! Mn vriend en ik zijn superblij, maar ook afwachtend met enige spanning. Vorig jaar juni nl een miskraam gehad (vruchtje werd maar 8 weken oud...). Proberen er niet teveel mee bezig te zijn, maar blijkt erg moeilijk voor mij, haha....! Voel me verder prima, op een duizelingetje na af en toe.
Omg duimen draaien overuren. Ik had het ook bij vorige zwangerschap. Gelukkig goed gegaan als dat wat hoop kan geven. Nu niet en ben nu echt veel meer gerust.
Kaarsjes staan aan zijn hele bijzondere nog van mn oudtante geweest.. Die zette deze ook altijd aan om kaarsjes voor een ander te branden Hopelijk mag het bij jullie helpen
Ik heb alle kaarsen die ik heb voor je aangestoken appelboompje! Hopelijk is en blijkt het allemaal in orde! Heel veel sterkte meis!!