o, meisje, ik duim heel hard voor je!! Wat fijn dat de arts je toch terug belt. Ook al snap ik dat je daar dan ook weer helemaal niet gerust op bent... pff wat vreselijk. Houd je taai, blijf geloven. sterkte ik hoop vurig dat alles goed is!
@missy missy dat van dat clipje was Ik . Rompertje is ook super leuk! @Appelboom hier ook beetje buikpijn. Oh jeee naar de hap geweest zie ik. Lekker nu weet je nog niks dat het twee kanten op kon was wel duidelijk kijkt me. Oh lees dat je morgen naar gyn mag fijn! Hoe laat moet je. Ik duim heel hard voor je meid! !!!!!! @suus heftig meid sterkte vooral voor morgen!
Appelboompje is terug gebeld door de huisarts omdat die het niet vertrouwde. Dat was om 19.19 en hebben tot op heden nog niks gehoord.
Kaarsjes branden nog en ververs de pagina om de minuut.. Ze zal ws nu wel echo gehad hebben. Maar kan me voorstellen dat haar hoofd er nu niet bij is om ons op de hoogte te houden. Blijven duimen maar! Sterkte meiden met afwachten
Ja idd... ik zou er ook niet zo snel aan denken om hier iets te posten als ik net een echo heb gehad. Ongeacht of die goed of slecht is...! Maar we gaan van het positieve uit...
Las even een stukje mee.... zaten in hetzelfde nod groepje.... @appelboompje heel veel sterkte, mijn duimen draaien voor je.
Oh en door alle consternatie vergeten we jou helemaal welkom te heten! Welkom! Van harte gefeliciteerd! Wanneer ben je (volgens je eigen berekening) uitgerekend? Ik snap je angst / bezig zijn met/ miskraam helemaal. Dat doet iedereen die het al heeft meegemaakt, en helaas ook de meeste dames die het niet hebben meegemaakt. Die spanning hoort er gewoon bij (maar van mij mag het morgen 3 maanden zijn)
Haha hier ook onzeker geweest. Maar niet zo onzeker als bij de miskraam de eerste keer. Dus denk wel dat het goed zit. Nog 2 nachtjes slapen... maar we kunnen toch niet meer doen als afwachten. En als het fout gaat dan kunnen we daar al helemaal niks aan doen,maar ik heb wel geleerd dat als het fout gaat het niet zomaar gebeurd.. ik heb ook heel echt verdriet gehad maar besefte wel dat mijn lichaam iets afstootte wat niet goed was ontwikkelt...maar snap je helemaal!
Weee thuis na een heftig avondje ziekenhuis. Helaas weten we niet veel meer. Op de echo is niks te zien. Dit kan 2 dingen betekenen; of de zwangerschap is te pril (hcg waarde is geprikt; 481 - wat voorzichtig past bij een zwangerschap van 5 weken). Of mijn lichaam is de zwangerschap aan het afbreken of hij zit buitenbaarmoederlijk. Vrijdagochtend vroeg nuchter weer hcg prikken en dan uurtje later afspraak bij de gyn -daarvan de uitslag. We weten dan of de waarde is verdubbeld of verminderd, en opnieuw een echo. Blijft een spannende week opnieuw. Ben doodmoe van alle emoties, dus ga maar eens proberen te slapen, voor zover dat zal lukken.
Och meissie. We blijven kaarsjes branden voor jullie.. en ja het worden lange dagen! Bah wat vervelend dat je eigenlijk nog niks wijzer bent geworden. Hopelijk idd nog niet zo lang zwanger..probeer maar lekker te gaan slapen. Snap dat je erdoor heen zit met dit nieuws...😢😢
pfff....dat wordt een lange week :x Heel veel sterkte!!! We denken allemaal aan je! Probeer een beetje te rusten, dat heeft je lijf wel verdient.
Ik heb lang niet alles gelezen, ik was het weekend druk en te moe. Maar lees narigheid bij appelboompje wat erg zeg! Laten we hopen dat het gewoon nog heel pril is en dat het vrijdag beter is! Dikke knuffel!! Ik las half wat over co-sleeping en voorbereidingen enzo. Ik ben natuurlijk alleen, mijn ex vond het niet fijn met onze dochter op onze kamer, ze was behoorlijk beweeglijk en maakt(e) veel geluidjes, dus hij sliep er niet lekker op. Nu kan ik alles zelf bepalen en ga ik dus met de baby samen slapen. Mocht er een dag komen dat hij/zij uit mijn kamer weg gaat in de nachten, dan wordt het zien hoe ik tegen die tijd woon, ik hoop volgend jaar verder te kunnen kijken naar een huis met een tuin. Woon nu op een flat. Maar hier zou er bij mijn dochter op haar roze kamer ook wel plek zijn voor nog een bedje hoor Ik wil ook veel gaan dragen, maar een wagen heb ik verder ook allemaal al staan. Ik laat het ook allemaal wel een beetje op me af komen
appelboompje nog steeds spannend dus! Dan wordt het kaarsjes blijven branden voor je. Zelf denk ik dat die 5 weken wel klopt! Zou eisprong rond 20 a 21 juni zijn geweest, daar had ik van de week al op uitberekend. En bruin bloed klopt ook nog wel van die innesteling bloeding die je hebt gehad dat je ook in de aankomende weken wat bruin kan verliezen. Bruin is tenslotte oud bloed. Dus ik blijf optimistisch voor je! Knuffel meid
@Appelboom jeeetje meid word een lange werk voor je 5 weken zou kunnen toch? In je banner staat 6 kan het dat je eet iets naast zit? . Hopelijk blijkt vrijdag alles goed. Sterkte de komende dagen
Appelboompje: We hopen hier met zen allen vurig dat alles goed blijft gaan. Ook hier zal er elke avond een kaarsje aangaan! @Nieuwe dames: van harte gefeliciteerd en welkom in de groep!! Voor ieder van jullie een zorgeloze zwangerschap gewenst!