1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Appelboompje wat naar die spanning!! Ik ga ookduimen draaien/ kaarsen branden.

Ik denk even met je mee. Wij zaten in hetzelfde NOD groepje. Ik testte 3 dagen nadat jij bloedverlies kreeg positief. En toch schijnen we even ver te zijn. Ik heb vaker vraagtekens gehad of jij niet gewoon minder ver zwanger bent, wat ook zou passen bij die lichte testen. Wanneer testte jij met clear blue?

Ik kan mij jou zorgen goed voorstellen!! Hoe gaat het nu met het bruinverlies?

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

appelboompje ook ik heb nog eens terug gekeken en gerekend:
    Jij had 1 juli jouw 1e lichte streepje een streepje die vele op 9 a 10 dpo hebben. Als ik dan terug reken zou eisprong op 21 a 22 juni vallen. Dat houd inderdaad in dat je vandaag dan 5 weken bent. Je zou dan op 7 a 8 dpo de innesteling bloeding hebben gehad ook heel normaal!
    Ik ben er van overtuigd dat die 5 weken gewoon klopt!
    Sorry probeer echt al mijn positiviteit jouw kant op te gooien!

3. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    @appelboompje ; niets anders dan positiviteit voor jou en relax..(hoe moeilijk dat ook is, ik weet het) ik duim ook voor je dat alles goed komt!

@nieuwe dames; welkom!

@hier.. Mijn bandenpijn loopt echt de spuigaten uit.. Ga nu toch twijfelen of het niet beginnende bekkeninstabiliteit is.. Maar dat heb ik nooit gehad dus weet het niet.. Donderdag naar de vk en dan ga ik het even overleggen.. Maar hebben jullie er ook zo last van? Ik kan maximaal 2 minuten lopen en dan begint de pijn al, echt super vervelend..

4. Fiederelsje

9 aug 2014
    87
    11
    8
    NULL
    NULL
    Appelboompje, oh nee!! Ik duim met de rest mee!

5. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Even een buikjes foto.. Volgens mij is mn buikje kleiner dan bij mn zoon toen :)
    Maar ben nu ook 2kg lichter ( was toevallig net met mn vriendinnen een afvalclub begonnen... Voor mij houdt dat in gezonder eten en niet snoepen.. Val nog steeds af dus valt mn vriendinnen nog niet op ;) )

Ondertussen nog steeds aan het duimdraaien.. Heb er beroerd van geslapen :( sterkte appelboompje

6. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Lieve appelboom, mijn gedachten gaan uit naar jullie! Ik duim dat alles goed zit!

rry meiden zit al in de wachtkamer bij het priklab en via mijn tel is het niet zo handig reageren!
    Ik ben bloednerveus en manlief ook hihi, ik laat het direct weten als we zijn geweest en gaan dan op vakantie!

7. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Wat een vervelend nieuws appelboompje. 😞 Ik hoop dat de onrust voor niks zal zijn geweest en je nog pril zwanger bent. Zoals iemand anders ook al zei, bruin bloed is oud bloed dus dat kan denk ik nog makkelijk van de innesteling zijn. Bij 5 weken is ook weinig te zien op een echo, dus ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt vrijdag! Positief blijven denken..

Zag een nieuwe, welkom en gefeliciteerd! 🎊

Hier nog steeds veel misselijkheid, en weinig eetlust. Voorderest voel ik me wel oke. En de tijd vliegt met schoonouders die nog langer gaan blijven... 😵 Nog maar 8dagen tot de echo !!

8. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo wat gaan jullie hard zeg.

Appelboompje heel veel sterkte komende week. Je emoties vliegen alle kanten op. Pak je rust als het nodig is en denk aan jezelf. Dikke knuffel!

Kinderwagen nog helemaal niet mee bezig.

Wel willen we weten wat het geslacht is, maar dat willen we wel voor ons zelf houden.

Spannend voor de meiden vandaag met de echo en hcg prikken. Mamadeluxe al in de wacht kamer lees ik. Succes!

Hier begin ik het nu ook heel spannend te vinden. De vorige keer was dit de beruchte week dat ik op woensdag bloed verlies kreeg en toen een week in spanning heb gezeten. Kijk nu uit naar woensdag, eerst die overleven en dan naar de week erop, eindelijk de echo! Kan niet wachten.

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier ook een hopelijke aanstaande maartmama, ik lees stilletjes mee maar wil graag op appelboom reageren.

Ik heb bij mijn dochter ook bloedverlies gehad vanaf week 5 tot 10 met buikpijn meestal bruin maar ook rood. Met afnemende kwaaltjes erg onzeker dus bij 1e keer bloedverlies(mijn miskraam begon ook precies zo) maar toch ben ik nu ruim 3 jaar mama :). Ik hoop dat je iets hebt aan mijn positieve verhaal en ik duim voor je!

10. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames! Gefeliciteerd en Spannend allemaal!
    Voor jou ook veel succes appelboompje! Het kan er allemaal bij horen en hoef niet gelijk fout te zijn! Ik duim ook voor je!

Ik heb net de gyn gebeld en gelukkig is onze afspraak verzet naar volgende week vrijdag ipv over 3 weken! Het hartje moet dan al te zien zijn en ik heb geen geduld haha, dus voor ons ook een spannende tijd!

11. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen!

Even vlug vanuit de auto, we hebben een kloppend hartje gezien! :D
    Over 2 weken weer terug en dan wat beter meten hoe ver we zijn. Nu is ond mini-mensje 0,53 cm!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Yeah mamadeluxe!!!
    Super nieuws! :D :D

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Appelboompje wat een vervelend nieuws :( hopelijk is alles goed met jullie baby en ben je inderdaad 5 weken ipv 6.

Geslacht: wij willen het wel weten en misschien even voor ons houden en dan bekend maken. Is voor zoontje ook leuk als hij kan voorbereiden op komst van zusje of broertje.

Iemand vroeg nog of ik dat was die bang was voor de reactie van mijn familie en ja dat was ik ;) ze reageerden veel positiever dan verwacht! Heel leuk!

Hier ook heel veel bandenpijn en groeiende baarmoeder. Savonds ook al echt opgezette buik en loop sinds gisteren met zwangerschapsbroek rond. Andere voelden heel onaangenaam en kreeg er echt last van.

Moeheid is ook de spuigaten aan het uitlopen jeetje. Nog niks gedaan en lig op de zetel. Zou zo in slaap kunnen vallen!

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Super leuk!

15. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super goed nieuws mamadeluxe!!

Wat fijn de positieve reacties Meisje89!

16. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    @mamadeluxe, geweldig! Hoop ik morgen ook mee te maken. Ben nu al zenuwachtig....

17. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Appelboompje wat naar he. Zoals ik al zei had ik dat vorige zs ook bloedingen en ze zagen toen vruchtzakje maar geen hartje, 2 weken later mocht ik terug en toen zagen ze een hartje en de volgende controle ben ik ook een week terug gezet. Moet echt een hele late innesteling geweest zijn. Want ik had daarna geen seks meer gehad omdat mijn vriend 1,5week weg was. Maar het is dus perfect mogelijk. Hou de moed erin meid.

Ik moet nog wachten tot vrijdag. Begin het best spannend te vinden want heb geen enkele aanwijzing dat ik zwanger ben behalve de tests en uitblijvende regels. Totaal anders dan vorige keer, maar hcg zat goed op 14000 vorige week al dus heb er wel goed oog in. Blijft toch spannend. Vooral omdat we die vruchtwaterpunctie enzo gaan bespreken.

18. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    En wat goed mamaduxe

19. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Jeeeej mamadeluxe dat is super! Nu kan je lekker gerust op vakantie! Gefeliciteerd, moet geweldig voelen denk ik! En je bent nu 6+4 dus perfect dat je het hartje hebt kunnen zien! Ik ben nu 6+6 maar ga denk ik zowiezo week of meer terug gezet worden... Hopen dat ik volgende week ook een hartje kan zien 😍

20. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Wat super fijn mamadeluxe!!!!
    Geniet maar lekker van jullie vakantie.

Bedankt allemaal voor jullie lieve en overweldigende reacties. Natuurlijk maken we ons wel een beetje zorgen (zou raar zijn als het niks met je zou doen, en er zitten nu eenmaal ook hormonen in m'n lijf). Maar net als in het begin, toen het streepje een aantal dagen zo licht bleef, ik heb er nog steeds een goed gevoel over. Het gaat gewoon goed komen, dus in de storm, echt nog best wel rustig.
    Ik houd er rekening mee dat het een late innestelling is geweest of inderdaad een eisprong op een ander moment. Dan is het helemaal niet gek dat ze niks op de echo zien wat nog maar net 3 mm is. Maar goed die onzekerheid is lastig, en voor vrijdag gaan we gewoon nog niks weten.

Bedankt in elk geval nogmaals, jullie zijn een fijne steun voor ons

Deel Deze Pagina