1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Hier ook vroeg wakker, zo raar eigenlijk, overal lees je dat je moe zal zijn, wat ik ook ben... Dan lig ik in bed, slaapt iedereen nog fijn, kan ik zelf niet meer slapen ... Nog 2 daagjes en dan heb ik vakantie... wel fijn getimed :)

Ohja, manlief weet niet dat ik het verklapt heb, maar we gaan het omwille van ons traject waarschijnlijk dit weekend gewoon vertellen tegen mijn ouders en broer en zussen, en zijn ouders en zus... Dan is het geen probleem meer toch :)
    Ik krijg zo vaak vragen, en hoe gaat het nu? Hoe gaan de inseminaties? We waren daar open over, ook over een eventuele miskraam zal ik open zijn, omdat ik dat gewoon erg nodig heb om te praten met mensen over wat ik voel of denk... Daarom dus onze keuze om het te vertellen maar wel met de duidelijke boodschap:
    Het is nog heeeel pril, dus hou het nog even stil.

Zijn hier leuke ideeën om het te vertellen?

2. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Vervelend is dat mamalap, gelukkig gaat het weer over. Ik kan goed uitslapen alleen kom ik heeeel moeilijk in slaap door misselijkheid afgelopen dagen

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

juf ook hier ivm traject en openheid kan ik het toch niet lang verborgen houden. Ik vertel er gewoon bij dat het pril is en nog mis kan gaan. Bovendien heb ik een leidinggevende functie en is het voor de sfeer wel fijn als hun weten waarom ik bijvoorbeeld moe ben enz....

Inderdaad heel krom, super moe, maar wel slecht slapen! ;)

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gezellig al hier zeg :)
    Ik slaap altijd al slecht, dit was m'n eerste nacht sinds ik het wist en ben veel te laat naar bed gegaan.
    Ik had een hele leuke jongen op visite die wist van mijn baby-project, dus hij is de eerste die ik dit in het echt verteld heb :) maakt het allemaal wel wat lastiger tussen ons, maar goed ;)
    Vanmiddag op stap met 2 alleenstaande vriendinnen, daar zal ik het ook nog wel vertellen, maar verder houd ik het nog zoveel mogelijk voor me.
    Mocht het mis gaan en ik ga weer verder met de donor, dan zal mijn omgeving snel de link met hem leggen en dat willen we niet.

5. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hier nog eentje wakker voor 6 uur...! Deze week ochtenddienst dus moet ik er alle dagen uit om half 6.. maar dit had ik idd ook bij mijn dochter..!!

6. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Fijn, zoveel reactie, 's morgensvroeg al. Gezellige bende... Ik duim voor ons allemaal :)

Buiten het moe zijn, nog veel last van symptomen, of valt het mee?

Mijn HCG was trouwens 52 vrijdag, dus nog heel pril, maar voldoende, het moet nu gaan stijgen natuurlijk.

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Sahi snap ik helemaal in jouw geval! Is wel fijn als je een mooie echo hebt gehad om het dan pas te vertellen! Ook voor je donor, anders gaan mensen scherp op letten, zit nou eenmaal in de mens om nieuwsgierig te zijn.

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Juf we zijn alweer 2 dagen verder dan vrijdag! Dus vast al gestegen :D mijn test was vanochtend ook een knaller en donkerder dan vrijdag :D

9. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Juf dan zijn de vragen ernaar veel inderdaad en met die boodschap kan je het wel voorzichtig vertellen.. Bovendien ben je van je probleem af dat je het al ad verklapt hihi. Misschien een gebakje doen en dan erbij vertellen, kan niet veel meer orgineels verzinnen haha.

Mamalap verstandig om op je werk het aan te geven als je een leidinggevende functie hebt.

Sahi ik hoop dat je snel een mooie echo zult hebben zodat je niks hoeft te vrezen ivm de donor.

10. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ik kap met testen... wordt er helemaal gek van! Hahaha... we gaan er vanuit dat het allemaal goed is! De test bewijst dat ik zwanger ben dus die testen maken je alleen maar onzeker...! Dus bij deze geen test meer voor 14 juli ( zeg ik nu hardop)😂😂😂

11. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Dit zijn mijn testen tot nu toe tot gistermiddag!

Bijgevoegde bestanden:

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik zei het al op het Nod topic,ik had nog zo'n sensitestje liggen, wat een rottesten zijn dat zeg. Die drogen eerst wit op, ik schrok me wild, pak ik nog een test, ook weer wit, maar toen droogde die andere al een beetje goed op, dus heb nu 3 strepen liggen hoor hahaha

Spannend weer die eerste periode tot een goede echo! Ik heb zelf wel een goed gevoel hierover, maar hoop dat ik dat over 4 weken nog heb natuurlijk ;)

13. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Die met een 6 erop is van mijn dochter haar zwangerschap en de andere van gistermiddag!

Bijgevoegde bestanden:

14. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Wendy188, ik heb ook die testen van kruidvat en bij mij lopen ze ook niet echt op maar blijven meer gelijk. Ik heb ook besloten te gaan genieten nu. Ik bleef maar testen, maar ik ben gewoon zwanger en ik ga er gewoon vanuit dat het goed is tenzij ik bloed ga verliezen. Verder kan ik helaas niks wachten tot 28 juli (duurt nog zoooo laaang:D)

15. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Freddel, het is zo frustrerend...! Ik mag gelukkig nog eens 2 weken eerder op controle! Moest er niet aan denken om nu nog 4 weken te moeten wachten! 😕 ja je ziet aan mijn testjes dat ze goed o0 gelopen zijn, alleen blijven ze nu hangen! En veranderen ze niet meer van kleur...! Maar we gaan genieten...😊😊 mankeer verder niks, als alleen wat voller borsten en af en toe steken in mijn buik...
    Wat heb jij Freddel..? Ook nog iets aparts..?

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik ben inmiddels fan van de nieuwe predictor early! Echt mooi duidelijk verschil. Zelfs streepje van 9 dpo stond er binnen 20 seconde en vandaag teststreep eerder dan controlestreep! :D
    Heb nog Kv2v5 liggen, maar die doe ik volgende week wel een keer voor zo'n Mega knaller ;)

17. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Bij jou zie je ze echt wel goed oplopen... maar hier twijfels....! 😊 maar we gaan genieten

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik slaap ook vreselijk, maar ervoor eigenlijk ook wel al wat. Verder misselijk en beroerd de hele tijd. Beetje met vlagen. En steekjes in mijn baarmoeder en soms mijn liezen ook.

Testen ga ik morgen weer doen en dan donderdag of zo.

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Zouden ze nog harder kunnen knallen mamalap? 😁
    Ik test niet meer hoor (denk ik nu) hooguit nog een leuke met zo'n plus ofzo
    Kijk nog wel ;)
    Wendy van jou zijn ze ook duidelijk hoor!

Verder voel ik nog vrij weinig, wel misselijk, had ik bij mn dochter niet. De mensen die het nu weten denken allemaal dat ik een jochie krijg en dat denk ik zelf ook
    We zullen t ergens in september weten, eerst maar eens een kloppend hartje 27-7 ;)

20. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Zo wat hebben jullie gekletst zeg!

Nieuwe zwangere: Welkom meiden en van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Slapen: Ik ben juist erg moe en slaap beter dan ooit!

Testen: Mooie oplopende testen meiden! Ik wil van de week nog een cb digitaal want wil 2-3 graag zien hahaha

Ik zal van de week even mijn rijtje plaatsen, heb nu niet zoveel tijd, sta op het punt om weg te gaan.

We hebben gisteren wel onze vakantie om geboekt en gaan nu lekker naar Griekenland. Arke had zelfs een speciaal doorkiesnummer voor mensen die naar Tunesië gingen en ik vroeg of ik om mocht boeken en dat was geen probleem, mocht zelf kosteloos.

Ik reageer vanavond of morgen even uitgebreid op iedereen!
    Fijn weekend.

Deel Deze Pagina