Wat fijn! Gefeliciteerd! Wij gaan volgende week vrijdag dan ben ik ongeveer even ver als jij, dus voor ons postitief dat je dan wat kan zien! Hopelijk hebben wij ook zulk goed nieuws 😊
Appelboompje wat knap de je zo rustig blijft, ik duim voor je hoor! Mamadeluxe yes yes yes! Zulk nieuws willen we natuurlijk allemaal horen! Pff ik ben vandaag ziek thuis, te misselijk om iets te kunnen doen. Vandaag heb ik mn afspraken nog naar de rest van de week kunnen verschuiven, maar als dit blijft morgen, dan moet ik toch open kaart gaan spelen en helemaal ziekmelden tot het weer gaat. Liever niet, maar wat niet gaat, gaat niet. Volgende week vrij, dus wil mn caseload deze week wel afwerken en dat wordt nu dus lastig, balen, maar kan er ook niet rillerig en misselijk gaan zitten...
Sahi; bah vervelend. Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt. Ik snap dat je het liever nog even voor jezelf houd. Freddel; hoe is jouw echo gegaan???
Hoi meiden Appelboompje wat een vervelende situatie en wachten is verschrikkelijk in deze. Ik duim voor je. Hoe is het nu fysiek? Vandaag krampen en bloedverlies of is het afgezakt? Ik zag leuke buikfotos voorbij komen. 😀 Mamadeluxe wat een fijn nieuws! Heerlijk begin van je vakantie Hier zit ik helaas in zelfde schuitje als sahi. Ik lig in mijn bed, voel met heel erg misselijk, hoofdpijn en heb gespuugd. Ik heb mijn werk ook moeten afbellen. Ik zou een slaapdienst draaien, maar gaat niet lukken zo. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nooit gespuugd en voelde ik mij beter in die eerste fase. Soms denk ik wel eens zal het een tweeling zijn? Dit vanwege aanwezige buikje en voor mijn gevoel enorme hoeveelheid hormonen.
Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje Wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) Karima12 - 24 jaar - 1e kindje Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje Trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?) 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - 28 jaar - 1e kindje Dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje Gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters) Missaniet - 29 jaar - 1e kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje (?) Beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) Freddel - 25 jaar - 1e kindje Mama2016 - ? jaar - 1e kindje Anna Anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) Zwennie - 27 jaar - 1e kindje E1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) 4 maart Kat0212 - ? jaar - ? kindje 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Juf1987 - 28 jaar - 1e kindje Sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) Batwomen - ?jaar - 1e kindje 6 maart Appelboompje - 31 jaar - 1e kindje 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) Meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) Toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) Rvdc - 26 jaar - 1e kindje Patricia1993 - ?jaar - ?kindje Mevrouw Pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?) DisneyMama - 26 jaar - 2e kindje? (?) Marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) Miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters) 8 maart Inimini2 - 28 jaar - 3e kindje (?) Kat80 - 31jaar - 1e kindje Elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje Purple88 - 27 jaar - 2e kindje (?) SaN10 - ? jaar - ? kindje 9 maart Danda - 35 jaar - 1e kindje KleineM - 38 jaar - 1 kindje Angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) 10 maart Suus123 - 31 jaar - 1e kindje 11 maart Fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje 12 maart Ennass - 28 jaar - 1e kindje Missy missy - 36 jaar - 1e kindje 13 maart Iba - 28 jaar - 3e kindje 14 maart 15 maart Besjes - 28 jaar - 2e kindje (?) Sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) wij steunen MvM Mamalap - Gerbera - Milou1991 - Sahi - Mevrouw Pinguin - Zwennie - KleineM - Anna Anna - Danda - Besjes - Missy Missy Afspraken 14 juli Wendy188 - eerste controle en eerste echo Meisje89 - echo bij gynaecoloog Kaatjekaa - eerste echo gyn Patricia1993 - intake gesprek vk 16 juli Mamalap - afspraak mvm DisneyMama - eerste echo Izi - tweede echo 17 juli Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho Appelboompje - afspraak gyn SaN10 - afspraak gyn voor controle operatie eierstok E1ke - intake gyn 20 juli mamalap - eerste echo Toekan - eerste echo Juf1987 - tweede echo 21 juli Missaniet - eerste echo Turkssnoepje - tweede echo 22 juli Rvdc - eerste echo Karima12 - eerste echo Zwennie - intake en eerste echo Kat80 - intake en eerste echo 23 juli Anna Anna - intake en eerste echo 24 juli Freddel - intake verloskundige Gleentje - eerste echo bij gyn Iba - echo bij gyn 27 juli Sahi - Intakegesprek verloskundige en eerste echo Mevrouw pinguïn - intake vk Inimini2 - eerste echo bij vk 28 juli Danda - intake verloskundige KleineM - intake en eerste echo Fiederelsje - intake vk 29 juli Besjes - intake en echo bij vk 3 aug Ennass - eerste echo Sanne84 - controle gyn en echo 4 aug Iba - Controle gyn en echo Suus123 - intake vk 7 aug Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling 10 aug Anna Anna - termijn echo
Afspraken vandaag: Freddel - vroege echo Missy Missy - afspraak MvM MamaDeluxe5 - 2e (vroege) echo @ Marijn75; geef je nog even de datum door waarop je (voorlopig) bent uitgerekend? Dan zet ik je erbij in de lijst
Ik heb dit inderdaad nooit gehad bij mijn dochter, toen voelde ik me zo goed, dat ik me afvroeg of het wel goed zat. Maar nu een ander genen-pakketje, misschien een jongen, zou dat verschil maken? En ik ben wel eens bang voor 2 stuks ja, haha
De ene zwangerschap is de ander ook niet.. Mn moeder heeft 3 hele andere zwangerschappen gehad.. Bij de laatste 9 mnd gespuugd.. Dus hoeft geen tweeling te zijn... Ik ben ook bang voor een tweeling en kan ook niet meer wachten op een echo (nog 10 dagen) twijfel of ik zal bellen om te kijken of t eerder mag Misselijk ben ik niet echt wel heel moe en daardoor wat trillerig.. Boefje houdt ons wakker en gisteren kwam ik niet in slaap
Fiederelsje; wil je als het nog lukt ook erbij zetten dat ik MvM steun, geen probleem hoor als het niet lukt. Anna anna; wel buikpijn, maar wel minder heftig als gisteren. En nog steeds oud bloedverlies. Gisteren op de HAP omschreven ze het na inwendig onderzoek als 'veel' dus denk dat dit sowieso eerst weg moet. Ik hoop trouwens dat jij je ook snel een bestje beter voelt. Vooral misselijk zijn is gewoon heel vervelend.
@appelboompje: jeetje meis... ik duim voor je mee voor de prille 5 weken.. en dat je weer zolang moet wachten.. sterkte! je hebt wel een positieve insteek las ik in een later berichtje! dat moet je ook houden hoor! wij helpen je de komende dagen hier er wel doorheen! dikke knuffel!
Hier een emotionele dag op het werk.. veel over mijn collega met elkaar gepraat en daarna kan je zien hoe je eigenlijk ook zo weer verder gaat.. morgen is er een mogelijkheid tot afscheid nemen waar hij opgebaard ligt, maar ik denk niet dat ik dat mijn huidige emotionele status aan kan... ik wil hem herinneren zoals hij was... pf heftig hoor als je je directeur met tranen in de ogen ziet... zo op tijd naar huis en dan even niets doen, tijd voor mezelf.. moet niet vergeten dat er van alles gaande is in mijn buik.....
Suus wat heftig joh! Wij hebben dit 1,5 jaar geleden op het werk meegemaakt, ik was er stuk van, had ik niet verwacht. Ik ben wel naar de opbaring geweest, als teken van afscheid. Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. Wij hebben daar met al die zorg-vrouwen flink lopen brullen, ligt ook een beetje aan de band met je team. Verder voel ik me nu wel iets beter, heb ook eindelijk goed kunnen eten. Hoop dat het morgen beter gaat...
Nu al bandenpijn? Oh jee...wat super vervelend. Ik heb tot op heden echt helemaal nergens last van. Voel mij niet anders als anders. Buik is nog plat, niks misselijk, normale eetlust, hormonen zijn nog niet op hol maw ik ben niet anders als anders....nadeel is dat ik mij dus nog helemaal niet zwanger voel . Het wordt pas 'real' als ik een echo zie en/of het hartje mag horen kloppen. Om 19:00 uur komt die dame van MvM...en woensdag belt de HA over hoe en wat en wanneer ik bij de Hematoloog en Gyn moet zijn.(heb auto immuunziekte vandaar) Wie voelt zich nu al echt zwanger??
Ik vind het eigenlijk best verwarrend: Op de banner (of op bepaalde websites) staat in mijn geval nu dan even, dat ik 5 weken en 1 dag zwanger ben, maar zit dus eigenlijk gewoon in de 6e week. Vinden jullie dat ook zo verwarrend?
Je bent 5 volle weken zwanger en die ene dag is begin van de 6e week. Je bent dus 5 weken en 1 dag. Iets meer als 5 dus de 6e week is begonnen. Is geel logisch word je gewoon. Ik voel me ook verre van zwanger. Bij isa voelde ik het al VR de test.