Mooie echo meisje! Kat80 Ohw wat spannend. Ik duim voor je, dikke knuffel! Hier extreem moe, hoofdpijn last van mijn rug.. Kan toch niet zijn dat ik vaneen paar uurtjes behang trekken en stofzuigen volledig uitgeteld ben..... Straks op verjaardag. Heb even op internet gekeken of je paracetamol mag. Heb er 2 in genomen.. Zie het zo niet zitten om te gaan.
Ik heb tot op heden echt helemaal NERGENS last van. Ja een ietie pietie gevoelige tepels maar dan moet je er best wel aardig op drukken. Nja, dit maakt mij dan wel weer behoorlijk onzeker, daarom was ik gisteren zo blij om een hele dikke knaller van een mvm test gezien te hebben. Morgen krijg ik uitslag bloedwaarden en krijg ik van HA te horen hoe en wat en wanneer verder te gaan met hematoloog en gyn. Best spannend allemaal!
@missy missy dank je! Je huid kan er heel anders uitzien tijdens dr zwangerschap net als je haar ik heb er hele mooie krullen aan over gehouden! Morgen komt mn schoonzus langs ben benieuwd of ze iets merkt.. Bij Dane wist ze wanneer ik zwanger zou worden en de dag dat hij geboren werd.. Klopte helemaal.. Nu dacht ze dat we in december weer zwanger zouden zijn.. Dat is iets eerder dus afwachten.. Bij Dane wist ze het trouwens bijna gelijk dat we zwanger waren nu wachten we liever de eerste echo af. @rvdc paracetemol mag gewoon.. Ibuprofen mag helaas niet meer (dacht iig vanaf dat je zwanger bent)
Ik heb anders een hele droge huid maar nu is het net een babypoepje☺️ Maar verzorg ze ook nu met een tonic en dagcreme wat ik daarvoor niet deed
besjes mooie test Yeah wendy fijn een goede echo! Vooral kloppend hartje is erg fijn. Inderdaad 1 a 2 mm scheelt al een hoop. kaatjeka welkom en prachtige echo is toch altijd opluchting een fijne echo. izi en rvdc een sterretje is inderdaad veel mooiere gedachte! Top dames. disneymama gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Geeft toch wel meer rust als je zwanger bent! Wel vervelend van bloedverlies, maar inderdaad een lichte bloeding zegt niks. Nog even wachten tot donderdag. izi ook jij gefeliciteerd met jouw contract. Inderdaad erg fijn als je zwanger bent! appelboompje fijn dat het beter gaat!!!! Vrijdag weer toch? kat he gatsie meid! Dat is schrikken dan! Ik snap je onzekerheid! Hopelijk morgen goed nieuws! Hoe laat krijg je de uitslag? Hier weinig nieuws toen straks pijn in de onderbuik normaal kan ik onderscheid wel maken in gevoel tussen baarmoeder en darmen (pds), nu was beetje lastig te zeggen wat het was, maar een bezoek aan het toilet was het snel duidelijk dat het mijn darmen waren. Haha
Fijn van de goede echo dames! Ik heb al alles wel doorgelezen, maar te beroerd om te onthouden en deftig te reageren.. Sorry!
Iedereen goeie echo vandaag zag ik! Ook wij! Perfect op schema, mooi 6+1 dus ons beebje doet het super goed! Hierbij ons prutsje!! ♡
Angel wat leuk die collage! Turksnoepje jij wil ook zoiets maken toch? Ik vond idee om elke maand paar foto's te maken met en zonder accessoires een goed idee. Persoonlijk vind ik met steeds zelfde kleur shirt aan mooi Ik hou zwangerschapsdagboek van Pauline oud bij. Daarin komt elke maand ook een buikfoto. Vorige zwangerschap ook gedaan. Erg leuk. Lees nu ook steeds terug hoe ik er toen in de week in stond. Gelukkig vandaag minder misselijk dan gisteren. Gefeliciteerd meiden met de mooie echo's!
Op 6+1 0,49 Wendy Mamalap ja nu is het nog lang wachten he en ben zo blij met de echo's! Deze zie je baby gewoon echt mooi zitten, heerlijk!
Dan scheelt het niet zo heel veel met die van ons.. maakte me toch wel een beetje ongerust omdat die zo klein was....
Ze groeien nog veel nu he. Ons beebje was vrijdagnacht bv nog 0,45. Dus op 4 dagen tijd 0,4 gegroeid . Morgen zit je dan mogelijk zelfde als onze.
gefeliciteerd alle meiden!! Kat: er is toch een mooie zak én een dooierzak gezien? Dat is toch heel goed nieuws? Maar ik snap dat je je onzeker voelt, zolang je nog geen hartje hebt gezien (wat nu nog niet kan) ben je er nooit helemaal gerust op he? Duim voor je mop, houd je taai!
Zo ben ik weer even, s middags werken gingaardiggelukkig! Nu nog 2 dagen tot mnweekje vrij. En t feit dat ik het heb gedeeld neemt inderdaad een hoop druk weg, zoals mamalap al zei Rvdc niet gek dat je daar moe van bent hoor! Op deze termijn is je lijf keihard aan het werk, dus 'even' behang trekken en stofzuigen, pff petje af! Ik doe het je nu niet na! Verder een hoop goede echo verhalen gelezen, super fijn! En meiden in spanning; sterkte!
Shibainu succes morgen! Kat; wat een spannend dagje zo! Fijn dat je in elk geval een mooi vruchtzakje met dooierzakje hebt gezien. Jij ook succes morgen. Ik duim voor je!!! Dikke knuffel! Patricia blij dat he een goed gevodl had bij de verloskundige! Lijkt me erg belangrijk Wendy mooie echo hoor!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn Angel; wat een toffe collage! Mamalap; ja vrijdag weer. Bij mij speelt de pds duidelijk ook weer op. Beetje jammer; ging net zo goed. Meisje; wauw jij ook al zo'n moois echo foto!! Wat leuk! Wat een prachtig wondertje
@fiederelsje je bent rond die tijd ongeveer 8 weken toch? Meestal zien ze dan wel wat hoor! Ik mocht ook vroeg ivm miskraam ze wilde mij met 6 weken en echo doen volgens mij ben ik dan nog maar 5 dat vond ik iets te vroeg. Ik zou het denk Ik doen als ik jou was @wendy fijn en kloppend hartje gezien! Oh zie nu ook je echo mooi hoor! @appelboompje Thanks het is gelukkig maar doe minuutjes rijden dus valt mee @kaatjekaa mooie echo! @disneymama Oh meid wat schrikken! Hopelijk is het niks! Gefeliciteerd met je contact super meid! @rdcv goed idee zag dat het was aangepast op de lijst @kat spannend meid gelukkig wel wat gezien op de echo hopelijk bloed ook goed! @meisje ook een mooie echo! Gelukkig alles goed! Bedankt voor alle reacties op de test ik ben er ook blij mee Hier vandaag weer gewerkt ben er wel moe van zeg, was ook wel ff aanpoten vandaag. Nu de rest van de week vrij heeeeeerlijk. Hier de 29ste echo lijkt Nog super lang weg haha gelukkig deze week Veel leuke dingen dus dat schiet wel op :-D