1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Pfieuw wat een leeswerk!!!!!
    Ik kan er niets van terug halen....
    Voor iedereen in spannende tijden, de kaarsjes branden!

Mvm is maandag geweest. Top vrouwtje. Ik breng de flessen voorlopig weg anders weet de buurt het zo. Er zijn hier zoveel baby's en kids in de wijk.kan mijn foto niet uploaden. Probeer het later nog eens.

Ik ben echt veel vaker misselijk dan bij mijn eerste zw. Oeioei.ik doe doe hele dag niks en ben zooooo moe.
    Ik hoop dat mijn ouders niks vermoeden. Die hebben een sixt sence wat dat betreft. Morgen is mijn zus jarig en normaal lust ik wel een wijntje..

Het kan goed zijn dat mijn datum niet klopt, maar dat zien wr volgende week wel. Ik hoop dat het jurkje snel binnenkomt.dan kan tess vertellen dat we zwanger zijn:D

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ach wat zijn jullie lief dames! Kan er wel van huilen!
    Het is voor mij iig wel een geruststelling dat het op de juiste plek zit, dat wel.
    Ik zit alweer in de zetel...weer ver voor de wekker wakker...
    Vandaag om 8u30 ga ik eens bellen naar het secretariaat van de dokters om te vragen naar mijn uitslag. Als het goed moet ik nu zo om en bij de 16000 zitten. Ik hou jullie op de hoogte!

3. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ik ga vandaag mvm bellen met de vraag of ik de flessen niet ergens in mijn woonplaats kan afleveren. Ik wil pertinent niet dat de buren het straks weten. Ze zijn al zo nieuwsgierig als wat. Ik vind dat de optie tot zelf afleveren er ook moetbzijn maar kan dat niet 1,2,3, op hun site vinden. Hadden jullie wel de keus?

Spannend kat! Ik duim voor hele mooie bloedwaarden!

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Meisje inderdaad fijn om op tijd een echo te krijgen! Dan weten wij toch wat daar binnen gebeurd. Ik ben aan het aftellen 5 dagen nog......

Haha sahi Tja mijn filosofie is openheid en eerlijkheid krijg je de fijnste sfeer van. Fijn dat je daardoor iets beter voelt.

appelboompje ik had vorige zwangerschap juist minder last van mijn pds, deze keer juist meer last. Zo zie je maar dat het dus ook niks zegt.

besjes Tja dat moe zijn van het werk hoort er de 1e weken echt bij.
    Ik zit ook nog in mijn laatste week voor de vakantie, heb dus echt 0% zin meer. Gelukkig werk ik normaal zo hard dat ik een hoop crediet heb opgebouwd, bovendien weten ze ervan dus krijg ik een hoop begrip. Ik werk dus een tandje minder hard deze week. ;)

marloescha inderdaad dan is het beter zelf weg brengen bij nieuwsgierige buren.
    Ik woon in de grote stad. Ene kant 2 mensen die heel erg op zich zelf zijn, andere kant een woning met 3 studenten Haha dus valt totaal niet op!

kat ik duim heel hard voor je meis! Hoop heel erg op een mooie stijging! Knuffel

5. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Bij mij blijft ook maar zo weinig hangen, niet zo gek ook met anderhalve pagina hahah.

Voor degene bij wie het wat minder goed dan gewenst gaat, heel veel succes! Ik hoop dat alles bij iedereen uiteindelijk goed zal zijn.

Zag mooie echofotos ook, en kloppende hartjes las ik, super! Gefeliciteerd.

Bedankt voor de reacties over mijn vraag over buikfotos! Ik ga denk ik inderdaad een stuk of 4 verschillende fotos maken elke maand en dan later uitkiezen. Misschien word het dan wel een combinatie van verschillende outfits, nu eerst plezier hebben met de fotos maken haha. Zag ook een mooie collage voorbijkomen, zo iets heb ik dus ook in gedachten! Maar denk er eigenlijk ool aan om verchillende locaties uit te zoeken in onze omgeving, dus een keer op het strand, in het park etc.

6. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    O dommmmm toch cb digital gedaan en die staat nog steeds op 2-3. Argh balen!!!! Nu weer lekker piekeren pff

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Het lukt mij ook niet om alles te onthouden steeds hoor, zit echt vreselijk in mn eigen coconnetje ;)

Turkssnoepje leuk idee van die buikfoto's! Zit je zo lekker dicht bij het strand?
    Mamalap; ik ben op zich ook voor openheid en eerlijkheid hoor, maar het liefst vertel ik alles pas met een week of 12, dan weet ik zeker dat het goed zit.
    Kleinem; zwanger is zwanger meid! Onzeker allemaal he? Zelf test ik daarom gewoon niet meer, ik weet toch pas 27-7 meer...

Ik ga weer rustig opstaan en hopen dat t straks weer gaat zoals gisteren, de middag en avond lukt aardig gelukkig :)

8. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #908 Suus123, 15 jul 2015
    Laatst bewerkt: 15 jul 2015
    @ kaatjekaa: jeeee!! gefeliciteerd! mooi om te zien!

@ rdvc: haha moet het ineens klaar? succes hoor! wij gaan volgende week weer verder in ons huis, moet toch af he?

@ disneymama: gefeliciteerd met je baan, maar wat rot van je bloeding. hoop voor je dat het niets ernstig is!

@ kat: wat spannend! ik duim voor positieve resultaten uit de test!

@ wendy: mooi zo'n foto!

@ angel: wat leuk! dat wil ik er ook van maken! die laatste is ook een goed idee, met de baby!

@ missy: hahha.. ja ik krijg af en toe ook van die blikken! een collega hier weet het maar die heeft nu vakantie. haar kamergenoot had laatst al gevraagd: is suus zwanger? weet ik niet had ze gezegd (hihi), als dat zo is horen we het wel! ik heb na vandaag vakantie en als ik terugkom kan ik het vertellen dus dat scheelt weer!

@ meisje: prachtige foto! zo mooi om te zien! gefeliciteerd hoor

@ anna: leuk idee! ik wil ook nog een zwangerschapsdagboek halen, maar denk aldoor dat dat nu al te vroeg is?

@ kleineM: had ik van de week ook hoor! maar waarschijnlijk zit je dan nu aan het einde van 3 op je test! niet te druk om maken!

Ik mag nog 1 dagje werken en dan lekker vrij! 4 weken! Ik heb alleen sinds vanochtend dat de koffie niet meer smaakt en ik heb wat steekje / zeurderig gevoel in mijn onderbuik, niet aan links of rechts maar rondom de navel... wat kan dat nu weer zijn? maak me gelijk weer druk!!!

9. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    gisteravond trouwens ons cadeautje klaar gemaakt waarmee we het gaan vertellen! vanavond naar manlief zijn ouders en morgen naar die van mij!

leuk?

10. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Zo dames, de resultaten zijn binne! Mijn hcg staat op 20 000! Vorige week nog op 2036. Wat een opluchting!

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohhhh kat :D :D :D
    Waarschijnlijk gewoon een slechte echo geweest hoor. Ik denk dat je bij volgende echo gewoon weer een halve week vooruit gezet wordt!

kleinem ja snap jouw onzekerheid. Ik heb helaas geen advies voor je.
    Is het mogelijk hem te slopen en foto van de streepjes hier neer te zetten. Ik weet hoe hij eruit ziet als hij bijna op 3+ zit

12. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Het zal me benieuwen Mamalap! De echo heeft inderdaad nog geen minuut geduurd ofzo. Kan er weer even tegen :)
    Ik ben wel opgelucht hoor, phew! Nu op naar volgende week en hopen op kloppend hartje!!

13. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Schattig!!!!

14. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Besjes; gelukkig is het niet ver rijden. Het is wel grappig dat ik sinds MvM pas weet hoeveel ik op een dag plas. Haha

Disneymama; hoe gaat het nu met je?

Marloescha; hoe lang is de levertijd van het jurkje?

Kat; dat is SUPER goed nieuws! Nu geen zorgen meer maken hoor! Knuffel! X

Missy; heb geen keus gehad wat betreft de flessen. Ik heb afgesproken dat ze het bij mij uit de achtertuin halen. Ik woon aan een kinderspeelplaats. Nou dan weet je het wel ;) hoewel ik dus in een grote stad woon, is hier wel aardig wat sociale controle. En mensen hier hebben hun hart op hun tong- ze zeggen alles. Haha

Mamalap: wat apart dat je bij je eerste zwangerschap er helemaal geen last van had. Zo zie je maar geen zwangerschap is hetzelfde.

KleineM kan het niet zo zijn dat je eerst 2 weken was en nu 3 weken? Dat was bij mij achteraf toen ik zondag mijn hcg hoorde ook zo.

Suus; ahhhh dat is echt super leuk! Laat je nog even weten wat de reacties waren? Alvast een fijne vakantie.

15. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Hey jurkje komt binnen 5 werkdagen, dus ga er vanuit voor de24e.

Ik kreeg nog een tip voor de mvm test! Als je er blanke nagellak of haarlak op spuit blijft deze jaren goed!

16. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Zo ik ben weer boven Jan. Ik dacht flinke zwangerschap verschijnselen te hebben maar dat bleek een griepje te zijn. Heb weer energie voor 10 en eet alles weer.

Mooie echo's voorbij zien komen. Ik zal wel moeten wachten tot half augustus denk Ik. ..

17. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Yeaah!!!!! super!!!

18. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Suus wat schattig!
    Kat super dat je waardes goed zijn! Nu volgende week nog een goeie echo erbij en je kan weer paar weken verder tot de termijn echo!

Mw pinguïn fijn dat je je weer beter voelt. Ziek en zwanger, lijkt me zwaar!

19. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Marloescha nog een paar daagjes aftellen dan

Mevr. Pinguin bah wat vervelend. Fijn dat je weer beter bent

20. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    820
    439
    63
    @suus123; wat ontzettend leuk idee! Denk zeker dat het in de smaak zal vallen, echt super creatief!

@kat80; komt vast goed, je waardes zijn goed gestegen, nog even wachten voor de echo, maar je bent ook nog vroeg natuurlijk!

@mevrouwPinguin; fijn dat je zo weinig last hebt en het "maar" een griepje was, dat is beter dan weken misselijk zijn!

@kleineM; niet druk maken over de test, dat zegt niets! Positief blijft positief!!

@hier; bloeding heeft de hele tijd aangehouden dus ben helaas al negatiever. Vanochtend gebeld met de assistente van de VK, en kon helaas niet de echo verplaatsen naar vandaag :x moet echt wachten tot morgen 3 uur.. Er zijn nu twee opties, of het is een miskraam, of het is een halve miskraam (dus de ene helft van een tweeling). We hopen natuurlijk op het laatste maar echt positief ben ik nog niet.
    Vandaag heerlijk thuis gebleven vanwege alle stress, dus lekker hangen op de bank en met mijn zoontje spelen

Deel Deze Pagina