@mamalap Ik weet dat het er bij hoort maar Gister zat en cliënt nogal hoog in der spanning dan kost zo een dienst extra energie @missymissy Ik had geen keuze weet niet of je keuze hebt @suus leuk die kaartjes @kat fijn dat de waarde goed waren! @disneymama ah wat rot meid hopelijk goed nieuws morgen
Jij hebt echt rood bloed dan? Ook stolsels? En 'stroomt' het er echt uit? Kramp? Echt niet tof dat ze je zo lang in onzekerheid houden... Probeer moed te houden. Knuffel! Ik denk aan je!
ach jeetje wat heftig! ik duim voor je.. en als je moet kiezen tussen 2 kwaden, ja dan maar hopen op het laatste! succes hoor!
kleinem die zit echt tegen 3+ aan hoor zo was hij bij mij dag voor 3+ Dus niet meer testen! disneymama het blijft afwachten inderdaad balen meid. Over het algemeen is het beleid hier in Nederland wel afwachtend de eerste weken.
@ kat wat een geweldig nieuws! Mooie stijging van HCG. Hopelijk is het vertrouwen weer terug. @disney mama, he bah wat een spanning.. de tijd gaat normaal gesproken wel heel snel maar als je er op moet wachten dan kruipt het voorbij. Ik hoop echt op goed nieuws voor je. Het zou ook heftig zijn als het een halve mk is zeg. Hopelijk zit alles er nog.
Kat80, wat fijn dat je hcg waardes zo mooi zijn gestegen. De echo gaat volgende keer vast ook een hele mooie zijn. Angel, wat leuk zo al die buikfoto's bij elkaar. Vooral die laatste is natuurlijk prachtig! Rvdc, hoe was de verjaardag? Heb je het een beetje kunnen volhouden? Appelboompje en mamalap, bedankt. Toekan, jeetje wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Hoop dat je er snel weer van af bent. KleineM, snap dat je aan het piekeren gaat. Zwanger is zwanger. Zo zie je maar weer dat je met zo'n test toch weer in de stress kan schieten terwijl ze gemaakt zijn om meer duidelijkheid te geven Suus, heel erg leuk! Daar zijn ze vast heel erg blij mee. Wij hebben ook boekjes gekocht voor onze ouders. Maar moet nog bijna twee weken wachten voordat we ze gaan geven. Mw. Pinguïn, fijn dat je weer beter bent. En energie voor 10. Wat lijkt me dat heerlijk. Disneymama, jeetje dan duurt wachten tot morgen nog heel erg lang. En ook pas om 15 uur. Pfff.... Blijf hier voor je hopen dat alles goed gaat. Groot gelijk dat je lekker thuis bent gebleven. Even rustig aan doen.
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje Wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) Karima12 - 24 jaar - 1e kindje Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje Trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?) 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - 28 jaar - 1e kindje Dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje Gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters) Missaniet - 29 jaar - 1e kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje (?) Beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) Mama2016 - ? jaar - 1e kindje Anna Anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) Zwennie - 27 jaar - 1e kindje E1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) 4 maart Kat0212 - ? jaar - ? kindje 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Juf1987 - 28 jaar - 1e kindje Sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) Batwomen - ?jaar - 1e kindje 6 maart Appelboompje - 31 jaar - 1e kindje 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) Meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) Toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) Rvdc - 26 jaar - 1e kindje Patricia1993 - ?jaar - ?kindje Mevrouw Pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?) DisneyMama - 26 jaar - 2e kindje? (?) Marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) Miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters) Shibainu25 - ? jaar - 1e kindje 8 maart Inimini2 - 28 jaar - 3e kindje (?) Elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje Purple88 - 27 jaar - 2e kindje (?) SaN10 - ? jaar - ? kindje 9 maart Danda - 35 jaar - 1e kindje KleineM - 38 jaar - 1 kindje Angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) 10 maart Suus123 - 31 jaar - 1e kindje 11 maart Fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje 12 maart Ennass - 28 jaar - 1e kindje Missy missy - 36 jaar - 1e kindje 13 maart Iba - 28 jaar - 3e kindje 14 maart Kat80 - 31jaar - 1e kindje 15 maart Besjes - 28 jaar - 2e kindje (?) Sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) onbekend Jatris - marijn75 - Ikdus wij steunen MvM Mamalap - Gerbera - Milou1991 - Sahi - Mevrouw Pinguin - Zwennie - KleineM - Anna Anna - Danda - Besjes - Marloescha - fiederelsje - Appelboompje - Missy Missy - Izi - ★Sterretje★ Freddel ★ Afspraken 15 juli Shibainu25 - eerste afspraak vk 16 juli Mamalap - afspraak mvm DisneyMama - eerste echo Izi - tweede echo 17 juli Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho Appelboompje - afspraak gyn SaN10 - afspraak gyn voor controle operatie eierstok E1ke - intake gyn 20 juli mamalap - eerste echo Toekan - eerste echo Juf1987 - tweede echo 21 juli Missaniet - eerste echo Turkssnoepje - tweede echo Izi - afspraak MvM 22 juli Rvdc - eerste echo Karima12 - eerste echo Zwennie - intake en eerste echo Kat80 - intake en eerste echo 23 juli Anna Anna - intake en eerste echo Angel128 - eerste echo 24 juli Freddel - intake verloskundige Gleentje - eerste echo bij gyn Marloescha - intake vk Iba - echo bij gyn 27 juli Sahi - Intakegesprek verloskundige en eerste echo Mevrouw pinguïn - intake vk Inimini2 - eerste echo bij vk 28 juli Danda - intake verloskundige Purple88 - eerste echo KleineM - intake en eerste echo Fiederelsje - intake vk 29 juli Besjes - intake en echo bij vk 30 juli Kaatjekaa - tweede echo 3 aug Ennass - eerste echo Sanne84 - controle gyn en echo Patricia1993-termijn echo 4 aug Iba - Controle gyn en echo Suus123 - intake vk 7 aug Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling 10 aug Anna Anna - termijn echo 11 aug Wendy188 - termijn echo 20 aug Meisje89-12 weken echo
wat vinden jullie dames? kan ik nu al een 9 maanden dagboek kopen en alles bijhouden of zouden jullie daar nog even mee wachten? heb een hele leuke van Nijntje gezien hihi
Als jij dat leuk vind, waarom niet!? Elke dag voel je weer iets anders, misschien is het straks moeilijk om dat terug te halen...? Wel of niet kopen, wel of niet testen (he kleineM) geeft alleen maar schijncontrole. Dus luister naar je lijf en luister naar je gevoel. Je bent er al een paar keer over begonnen, dus volgens mij ben je er helemaal klaar voor
Suus gewoon doen! Ik heb op de dag dat ik positief teste meteen zo een dagboek gekocht. Je kan er vanaf begin in schrijven. Als je ooit nog een keer zwanger raakt is het ook fijn om weer terug te lezen hoe je je voelde in eerste weken. Disneymama wat een narigheid en spanning. Ik hoop het allerbeste voor je nog 8 dagen wachten voor ons voor de echo. Ik ben de dagen aan het aftellen. Daarna nog 2,5 week tot de termijn echo en daarna mag eindelijk iedereen het weten, pff lijkt nog zo ver weg. Ik droom behoorlijk heftig laatste week. Hebben jullie dat ook?
Sterkte disneymama! ik zal voor julle duimen dat het goed komt! Suus: gewoon kopen haha ik heb er ook 1 gekocht toen ik een paar dagen overtijd was, en je kan er idd gelijk al in schrijven! Ik vanmorgen dus een afspraak bij de verloskundige.. Heel wat info mee gekregen en bloed geprikt en moet de boel nog even verwerken 2 september hebben we weer een afspraak en dan gaan we het hartje luisteren, nog zooo ver weg....pfff maar eerst moet ik zelf nog even een afspraak maken voor een termijn echo voor rond de 9/10 weken, en dat is over 3 weken... Spannend hoor..