1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    En ik zou die indicator van clearblue niet zo betrouwbaar nemen hoor! Word er alleenmaar onzeker van. Toen ik 3 dagen overtijd was stond er al 3+.. 5 dagen overtijd 2-3, dus ik in panie hcg is gedaald, ende volgende dag stond er weer 3+ haha

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dames bedankt! Ik ga er gewoon een halen!

3. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Jullie hebben wel vroeg termijn echo he. Hier altijd tss 11 en 13 weken om nekplooi goed te knn meten dacht ik.

4. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben van België ligt mss daaraan

5. Anna Anna

Anna Anna Lid

1 jul 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super leuk trouwens die cadeautjes voor je ouders en schoonouders Suus. Ik ben benieuwd hoe ze reageren.

Ik ben bang dat als ik met cadeautje 'zomaar' aankom. Dat ze dan voor het uitpakken al vermoeden hebben. Ik heb nu bedacht dat ik mijn zoon tekening laat maken en daarop een tekst schrijf. Die rol ik dan op, strikje er om heen en die mag onze zoon geven. Ik denk dat ze het dan echt niet verwachten :)

6. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Izy
    Ik heb de verjaardag overleefd... Zijn vroeg gegaan zodat we er als 1 van de eersten zouden zijn, en na een uurtje weer weg. Liep echt op mn tandvlees.. Ben ook om 10 uur gelijk naar bed gegaan. En sliep gelijk...

Vandaag voel ik me al de hele dag niet fit. Misschien ook omdat ik heel erg op keek naar deze dag. Dit was de beruchte dag dat het mis ging de vorige keer.
    Voel me Blegh, last van m'n hoofd, beetje dizzy en ruik alles door elkaar en dat zijn niet de lekkerste combinatie's hier... lees, gekookte mosselen, haring, roomkaas en dat alles lekker door elkaar
    Maarja voor de verandering vanavond weer een verjaardag!

Wel wordt er door de jongens donderdag al gekeken wat ze allemaal moeten doen met de kamer. :D ikku blij!
    Nog 7 dagen meiden! Kan niet wachten.

Disneymama wat naar die spanning, hoe gaat het nu met je.
    Izy hoe gaat het met jou?

Mooie mvm test marloescha!

7. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Marloescha mooie test zeg!

Suus; ik zou er zeker al 1 kopen. Ik heb ook al rondgekeken maar nog niks naar m'n zin gevonden. Waar heb je die van Nikntje gezien?

Anna anna; welk boek heb jij?
    Hier nog geen ander soort dromen. Maar ben van mezelf al een flinke dromer en word ook zonder zwanger zijn regelmatig gillend wakker of
    Wakker gemaakt door mn man. Maar heb daarnaast ook hillarische dromen hoor (ooit gedroomd dat ik met een totally spice scooter door de wijk heb gescooterd)

Shibainu wel een goed gevodl bij de verloskundige?

Rvdc snap wel dat voor jou de dag wel voorbij mag zijn. Rotdag inderdaad. Hopelijk blijft het deze zwangerschap wel goed gaan.

Disneymama, izi en mamalap; alvast veel succes met jullie afspraken morgen

8. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb antwoord van MvM gehad op mijn vraag of je ook de kratjes zelf ergens in kan leveren en dat is geen probleem. Zij heeft mij het adres doorgegeven en de dagen waarop je het kan inleveren,..in een groene container.

Dus meiden als je privacy en geen achterklap wilt...zelf inleveren. Geeft mij in ieder geval een rustig gevoel dat de buurt het nu nog niet weet en dat het nog even mijn geheimpje dat ik zwanger ben! hihi

9. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb hem hier besteld! Komt morgen als het goed is!

Nijntje Boek Negen maanden - merkenspeelgoed.nl

10. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Marloesha mooie test!!

Disneymama: wat naar meid :( hopelijk heb je snel zekerheid!

Rvdc: goed dat je de verjaardag overleeft hebt! Succes vanavond met de andere!

Anna anna, dat lijkt me inderdaad de minst voorspelbare manier...

E1ke: ik ben ook van België, maar heb wel een medisch traject gedaan. En als je binnen zo een traject zit, doen ze standaard een eerste echo rond 7 weken..

Hier ng altijd lekker misselijk... Daarstraks naar de ikea gegaan. Had ml en men dochter al naar de winkel laten gaan terwijl ik even in de auto mijn zakje van dichterbij mocht bekijken... Vanaf nu zitten de zakjes en koekjes dus standaard in mijn handtas *hoera!*

11. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ja hoor toekan die heb ik ook. Mijn dochtertje heeft namelijk een genetische afwijking. Maar idd een vroege echo is hier idd niet standaard en niet terugbetaald indien niet nodig.
    Maar wat ik bedoel is dat iemand zei dat ze al een afspraak moest maken voor een termijnecho op 9/10 weken. Dat is toch vroeg he. Dacht mss is dat normaal in ndl.

12. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik ga eens kijken Suus. Bedankt!

Ohhh Toekan.. Echt vervelend. En dan hangt er richting het restaurant ook nog zo'n etenslucht. Pfff

Missy; fijn dat je het hebt kunnen regelen

E1ke volgens mij 'krijg' je zonder medische toestanden hier 3 echo's. Een rond 10/12 weken. Een bij 20 weken en als ik mij niet vergis ook nog een met 36 weken, over het aantal weken bij die laatste ben ik niet zo zeker

13. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Oh ok appelboompje dat is hier dus precies hetzelfde. Vond alleen die 9/10 weken raar voor al termijnecho.
    Hoe gaat het nu met je?

14. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh nee is het zo erg?

15. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Die laatste krijg je niet standaard maar kan je wel om vragen! Is dan een liggingsecho of groeiecho... Weet ik omdat mijn vriendin die laatst heeft gehad!

Hoeveel hebben jullie er in België E1ke?

16. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    3 ook. Op 12w op 20w en dan een groei en liggingsecho rond het einde.
    Ik krijg er nu extra door de genetische afwijking, maar mijn vorige zs ook 1 gehad Ofzo door suikerziekte en bloeddruk enzo.

17. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Suus, moet nog even wachten. Mijn ouders zijn op vakantie. En we willen wel dat beide ouders het ongeveer gelijk weten;).
    En dagboekje heb ik ook al gekocht hoor, ga er vanaf morgen in schrijven als alles goed blijkt.

Rvdc, oei spannend hè. Duim voor je hoor dat het nu wel goed gaat. Voel je je anders dan vorige keer? Voor mij aankomende nacht dat ik vorige keer bloedverlies kreeg. Lief dat je vraagt hoe het gaat. Heb steeds veel buikpijn, stekende pijn. Gelukkig morgen echo, hoop dan wat meer zekerheid te krijgen.
    Succes met weer een verjaardag!

Dank je Appelboompje, ben nu al zenuwachtig.

18. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Appelboompje,
    hoe gaat het eigenlijk met jouw (bruin) bloed verlies??? Voel je je a; wat beter?

En hoe is jouw dag geweest DisneyMama? Heb je een beetje afleiding kunnen vinden?

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ja de misselijkheid is hier best al erg. Gelukkig nog niet heel de dag door. Maar als het zoals vorige keer is, zal dat nog wel komen. ik viel toen ook tot 20 weken af ipv bij te komen...

In belgië heb je inderdaad ook maar 3 terugbetaalde echo's. Ik heb er normaal eentje om de 4 weken. Wat wel fijn is.moet je nooit heel lang wachten. (7-12-16-20-24-28-32-35-37-38-39-40)

20. Anna Anna

Anna Anna Lid

1 jul 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Appelboompje ik heb het 'negen maanden dagboek' van Pauline oud. Ik heb deze gekozen omdat het per week is ingedeeld ipv per maand. Bij elke week staan vragen. Daarnaast elke maand een buikfoto, meting van de buik en gewicht.

Ik heb met mvm afgeproken dat ik tot de termijnecho de flessen breng op het depot en na de termijn echo worden ze opgehaald bij mij thuis.

Toekan wat naar die misselijkheid. Misselijk zijn is zo een rot gevoel.

Hier krijgen we een echo rond 10 weken en rond 20 weken. Daarnaast biedt verloskundige praktijk zelf gratis echo aan. Die hebben wij met acht weken. Mijn ervaring van vorige keer is dat je al snel meer echo's krijgt. Ik heb er twee extra gehad. Een omdat met twintig weken echo zijn hoofdje te diep in bekken lag. Toen konden ze hoofdje niet meten. Toen mocht ik een week later weer. En rond 36 weken, toen lag hij in stuit. Gelukkig is hij op het allerlaatste moment toch nog goed gedraaid

Deel Deze Pagina