Mijn vriend wilde toch nog dat ik een test deed. En warempel hij is gewoon aan het knallen....😆😆😆
Pff ik sliep ook zo slecht vannacht. Was om 5 uur al wakker en ademde heel snel. Raar gevoel was dat! Daarna toch weer in slaap gevallen en toen heel eng gedroomd. Mooie testen mamalap!!! En idd, ik leef behoorlijk mee met de dames die al zo lang bezig zijn. Vind ik zo erg voor ze! Ik heb inderdaad getemperatuurd deze maand, maar ik heb 2,5 jaar geleden een sensiplan cursus gevolgd dus ik temperatuur al 2,5 jaar. Komt doordat ik slecht tegen de pil kon en een spiraaltje niet durfde door enge verhalen. Toen gekozen voor sensiplan, waarbij je door middel van temperaturen, slijm bekijken en baarmoeder voelen erachter komt wanneer je vruchtbare dagen zijn. Op die dagen heb je dus geen sex, maar wij hebben deze methode drie maanden geleden omgedraaid natuurlijk om juist wél zwanger te raken. Maar een frisse blik van buitenaf kan heel fijn werken, misschien focus ik mij teveel op de ovulatie van 9 juni, terwijl jij misschien een andere dag logischer vindt. Fijn dat je een kijkje wilt nemen! Ik zet de link in mijn handtekening. En wat ontzettend fijn dat jullie toch naar griekenland gaan ipv Tunesie, mamadeluxe! Wij gaan over een paar weken ook naar griekenland. Heerlijk!
Mooie testen allemaal, ik ben niet zo van testen en wacht netjes tot ik hcg ga prikken. Mamadeluxe fijn dat je kon omboeken lekker genietenvan je vakantie
Mamalap! Ik krijg mijn chart niet meer te zien! Als ik klik op my chart, dan krijg ik alleen een plaatje te zien waar staat "congratulations, you are pregnant!" En ik kan niet meer naar mijn chart. Is toch raar? Edit: Als ik mijn chart toevoeg aan de openbare gallerij, krijg ik hem wel te zien maar ik kan geen link meer krijgen. Raar. Ik heb er een schermafdruk van gemaakt. Bij deze!:
Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - ? jaar - ? kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje Beek - 26 jaar - 2e kindje Freddel - 25 jaar - 1e kindje 4 maart 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Juf1987 - 27 jaar - 1e kindje Sahi - 28 jaar - 1e kindje 6 maart 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje Afspraken 29 juni MamaDeluxe5 - HcG prikken 6 juli MamaDeluxe5 - vroege echo Turkssnoepje - hcg prikken en echo 17 juli Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho 27 juli Freddel - intakegesprek verloskundige en eerste echo 28 juli Sahi - 28 jaar - 1e kindje 7 aug Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling
Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje Wendy188- 33 jaar - 2e kindje 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - ? jaar - ? kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje Beek - 26 jaar - 2e kindje Freddel - 25 jaar - 1e kindje 4 maart 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Juf1987 - 27 jaar - 1e kindje Sahi - 28 jaar - 1e kindje 6 maart 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje Meisje89 - 26 jaar - 2e kindje Afspraken 29 juni MamaDeluxe5 - HcG prikken 6 juli MamaDeluxe5 - vroege echo Turkssnoepje - hcg prikken en echo 14 juli Wendy188 - eerste controle Meisje89 - echo bij gynaecoloog 17 juli Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho 27 juli Sahi - Intakegesprek verloskundige 28 juli Freddel - Intakegesprek verloskundige en eerste echo 7 aug Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling
Wow wat veel getypt al dames . Leuk al die mooie testen .. ik voel me nog vrij prima .. wel erg opgeblazen gevoel en al paar dagen echt gevoelige baarmoeder vooral met broek erop. maar eerste kindje is een meisje van 1,5 jaar wij zijn nu vanaf december bezig dus ik ben tevreden
sahi leuk een jongetje! Ik wil ook een jongetje! Maar mijn man zegt dat hij alleen meisjes maakt. Ik ben er eigenlijk ook bang voor dat het weer een meid wordt. Ook super leuk hoor. ik heb ook weinig last van dingen had ik ook bij dochter niet zoveel. Af en toe een krampje of steekje, maar ook zomaar een hele dag niet. Het vroeg wakker worden en daardoor moe zijn. Als ik eerder naar bed ga wordt ik nog vroeger wakker mamadeluxe gelukkig om kunnen boeken!!!! Griekenland ook heel lekker. Wel genoeg cash meenemen wendy kijk daar is de knaller! Top! Op een bepaald moment kun je er echt beter wat dagen tussen laten om echt verschil te zien. Maar stoppen na je knaller hoor! Dus nu niet meer testen. Ik doe ook geen streepjestesten meer, morgen cb digitaal en dan zkh bellen! Dan doe ik volgende weekend nog 1 Kv2v5 voor die knaller milou dat is inderdaad lastig kaartje! Die dip op cd 24 kan innesteling zijn, maar ook eisprong. Hmm ik weet het ook niet zeker haha. Mijn gevoel zegt cd 24. Nou ben ik dus heel benieuwd wat het uiteindelijk word. Vandaag op braderie geweest beetje gedanst en gestaan en omdat ik amper klachten heb voel ik dan dus niks is altijd wel ff onzeker, maar zit nu lekker rustig in de stoel en voel toch weer lekker een mini beetje die druk in de baarmoeder dat vind ik dus geruststellend gevoel.
Ik had 3 dagen voor m'n nod een duidelijke streep met test van Action! 2 voor 3 ofzo? Streep werd elke keer wat duidelijker! Laatst met kV gedaan maar wat een gepruts met een pipetje! wat fijn dat je naar Griekenland kan gaan! Als je voldoende contact geld meeneemt kan het niet misgaan😉! Hoe krijgen jullie het voor elkaar om te reageren op elkaars vragen van de vorige pagina? Als ik dat doe dan verstuurt ie m'n berichtje al! Probeer alles te lezen maar het gaat nu al erg hard met berichtjes haha! Gezellig!
Wat is het hier al weer gezellig druk! Gefeliciteerd aan alle nieuwe meiden! Mamalap, wat een prachtige opgelopen testjes. Om trots op te zijn. Sahi, wat leuk om je hier weer te zien. Hoop dat je er wel van kan genieten ondanks alle zorgen die je hebt. Gaat het wel beter met je vader? En wat een eer voor de nieuwe vlam om het nieuws als eerste te mogen horen wat was z'n reactie? Wendy, jouw testje knalt ook mooi. Toch goed om nog 1 testje te doen en werk je dan bij het bedrijf waar alles komt van mvm? En waarom zou je niet mee kunnen doen als je in ploegen werkt? Gerbera, ja ik wil ook graag meedoen met mvm. Maar durf me nu pas aan te melen als ik mijn eerste goede echo heb. Vorige keer deed het veel pijn toen ik me na anderhalve week weer moest afmelden. MamaDeluxe, wat fijn dat jullie nu naar Griekenland kunnen. Zal een hoop stress schelen. Turkssnoepje, je ouders krijgen het nog druk met al die kleinkinderen super gezellig. Hebben ze nog meer dochters En ook voor de kinderen leuk dat er zo weinig leeftijdsverschil in zit. Kunnen ze lekker samen spelen. Meisje89, uit nieuwsgierigheid, maar waarom had je al een normale controle afspraak bij de gyn staan? En baby kijken is natuurlijk zeker leuk! Normaal kan ik super goed uitslapen, nu ook steeds vroeg wakker. Droom ook veel meer en drukker dan normaal. En overdag kan ik ineens zomaar heel moe zijn heb vandaag wel steeds wat buikpijn, kan me er nu al zorgen over maken. verder geen kwaaltjes. Ben nog wel druk aan het testen geweest, hieronder het resultaat. Vorige keer heb ik niet zo'n dikke streep gehad, ook niet een week na nod. En vandaag op nod een super streep. Hoop dan ook echt dat het op de goede plek zit. Van de week alleen nog de digitale test doen, kijken of die nu wel 2-3 weken aangeeft. Morgen ga ik de gynaecoloog maar eens bellen voor een afspraak.
@izi, ik werk bij MSD... Misschien zegt het je iets, misschien ook niet. Ik zit voornamelijk bij de Nuvaring... en mijn andere directe collega's bij de Implanon.. voor de verdere rest worden er allerhande medicijnen gemaakt voor van alles...
@mamalap, nee nu test ik alleen nog een keer met de CB met de weken indicator... eind volgende week om te kijken of die op 2-3 staat
Ik kom al even op mijn kousenvoeten binnen geslopen... Vandaag 13 dpo. Morgen bloedname om hcg te bepalen. (Komt door mmm traject en hetgebruik van utro dat ongi tegenhoudt.) Een overzicht van mijn testjes: In volgorde 11 dpo (19u) 12dpo (19u)13 dpo (8u)
Izi mijn vader is een man die al jaren veel psychische problemen heeft, hij is vervallen in zijn ouder gedrag, door alle spanningen laat ik 'm even. Klinkt hard, maar anders ga ik er zelf aan ondersoor, zorg is op de hoogte en loopt Die jongen schrok een beetje haha, hij is zo jong, hij heeft echt geen kaas gegeten van zwanger worden enzo. Dus hij dacht eerst dat ik bedoelde dat 't van hem was (kan echt niet, er is wel wat gebeurd, maar niet in mijn vruchtbare dagen en niet zoveel dat ik denk dat ik daar zwanger van word). Maar na uitleg vond hij het wel heel cool. En gek. En ingewikkeld Aaaah toekan hier ook, jee welkom!! Ik sta op de lijst voor 1e kindje, maar het is m'n 2e kindje. Ik ben alleen niet zo goed in de lijst aanpassen op de tablet... Wat ben ik belachelijk misselijk zeg! Als ik tot dinsdag (nod volgens FF) had gewacht, was t nu ook wel duidelijk geweest. Had ik bij m'n dochter totaal niet en al helemaal niet zo vroeg. En door dat gevoos wat spierpijn (ja ik ben niet meer getraind op dat vlak haha), dus ik loop als een oma, whaha Had bij m'n dochter een zwangerschapsischias, dus ben er bang voor dat die al snel terugkomt, t zeurt nu al lekker in mn heupen en billen had 't toen met mn mk ook en met dochter vanaf wk6...
Ja he... Ik heb er zelfs een apart topic over geopend op het forum, of er wat meiden mee wilden kijken. Daar waren de meningen ook zo verdeeld. Ik ben benieuwd naar de echo! Stom he, als ik werk heb ik ook helemaal geen zwanger gevoel, maar eenmaal in rust merk ik het wel weer hoor! Komt vast goed bij je