Appelboompje, klopt ook veel buikpijn. Net als jij gewoon niet meer recht op kunnen blijven dan. Als ik ga liggen trekt het het snelst weg. Fijn dat het oude bloed wat je verliest steeds minder wordt, hoop dat het gewoon schoonmaak van je lichaam is. Morgen mag je kijken toch? Hier net bij gyn geweest. Hij vindt het moeilijk om te zeggen maar hij denkt dat hij hartactie kon zien. Maar wel zo twijfelachtig dat ik volgende week weer terug moet komen. Ik kon er zelf geen kloppend hartje van maken. Vruchtje was wel mooi gegroeid. Pfff... Blijft spannend.
Appelboompje dubbel spannend morgen he. Ik vind het al zo spannend. Komt goed meid. Met jouw ingesteldheid moet dat wel. Izi voor jou ook spannend dan he. Gelukkig mag je volgende week terug. Toch mooi dat het goed gegroeid is meid!
@missy super leuk idee zo een PowerPoint helaas niks voor mij ik ken mezelf over 30 jaar is die presentator Nog niet klaar hihi @marloescha sterkte heftig en cliënt overleden @Appelboom wat vervelend meid die buikpijn dat is niet echt een geruststellend gevoel natuurlijk gelukkig geen bloed verlies ben heel benieuwd hoe je echo is morgen! Nog een nachtje. Gelukkig voelt het voor jou goed meestal klopt je eigen gevoel! ! @izi wat een mooie echo prachtig vruchtje. Kon je banner niet zien hoeveel weken ben je nu? Hopelijk volgende week een mooi hartje! Hier lang geslapen maar mijn bekken aaah kan wel janken begint gein nu al de hele dag een zeurderige pijn ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik niet meer op kan staan
izi, mooi dat het goed gegroeid is, lijkt me goed nieuws. En hij zegt niet zomaar dat hij denkt een hartactie te zien tog? Dus denk dat het wel goed zit en je volgende week een nog mooiere echo tegemoet gaat. besjes, vervelend zeg. Ik heb geen bekkenpijn denk ik, heb ook geen idee hoe het moet voelen haha. Heb nu ook veel minder last van me pds behalve dat ik smorgens rond 8uur wakker word met buikpijn en dan gelijk naar de toilet moet rennen maar daar kan ik mee leven!! rvdc hopelijk voel je je snel wat beter. Maar wel fijn dat je goed slaapt. Werkse vanavond! sahi, wat voelt dat dan gelijk stukken beter he? Ik heb vanochtend zomaar ook meloen gegeten een een broodje.. Voel me veel energieker dan dagen wanneer ik niks ontbijt of alleen een paar druivjes/biscuitjes eet. Veel plezier met je dochter vandaag marlouschka veel sterkte bij de crematie. appelboompje alvast heel veel succes morgen bij de gynaecoloog.. Ik duim nog steeds voor je , en knap van je dat je positief bent ingesteld! Een voorveeld voor vele! echo's krijg je er hier ook heel veel.. Bijna wel elke maand dacht ik! Ieder geval bij elke afspraak kijken ze ook even.. Als ik naar het ziekenhuis van de overheid zou gaan word het vergoed, alles. Helaas vind ik dat ziekenhuis helemaaaal niets en hebben we gekozen naar priveziekenhuis te gaan waar we wel voor elke afspraak 50lira moeten betalen, maarja dat moet dan maar. Ik wil me wel op me gemak voelen en in een schone omgeving de controles hebben. zwangerschapsdagboek ben ik volgende week van plan te kopen als de echo goed gaat. Het wordt er dan een in het turks haha, mn moeder komt in september deze kant op maar dat vind ik te laat, dan ben ik alles van de eerste weken misschien alweer vergeten. Online zag ik gisteren ook, dan kan je het na de geboorte uit laten printen voor 50 euro ongeveer, is wel heeeel mooi. Of powerpoint ook leuk, inderdaad moet je dan wel handig zijn met computers.. Ik vind met de hand schrijven zelf leuker.
izi goede hoop dus dat volgende week er echt hartactie te zien is! Nog even spannend! Yeah hier knaller MvM! Streep kwam met doorlopen al gelijk!
Mooie ech izi!! Moet toch wel goed zijn als het gegroeid is?? Ik kan me niet voorstellen dat het zich blijft ontwikkelen als het mis zou zijn. En jij bent nog heel vroeg. Volgende week een knaller! Turkssnoepje: op welke website kun je babyboek bijhouden?
Rvdc; voel je je al wat beter? Izi; dat is een hele mooie echo. Maar inderdaad dus nog wel even spannend. Ben je dan niet minder lang zwanger dan 6 weken en 4 dagen? Heb je het nog over jouw buikpijn gehad? E1ke; jij mag morgen ook las ik? Inderdaad super spannend! Ik mag gelukkig al vroeg. Besjes; oef dat klinkt niet best. Kan je niet alvast naar een fysio gaan meid? Ik zou het niet afwachten... Turkssnoepje, ik kan me voorstellen dat je liever kiest voor een schone omgeving waar je ook op je gemak bent? Ik lees een beetje tussen de woorden dat je in het verleden ook in Nederland hebt gewoond? Lijkt mij best een overgang. En je moeder toch ook ver weg. Best lastig of valt dat mee? Wow mamalap; das een knaller inderdaad! Wanneer ga je starten?
KleineM , bijvoorbeeld op mijn9maandendagboek.nl of op babysite.nl Appelboonpje, klopt heb je goed begrepen haha. Ik woon hier 2 jaar en het blijft lastig, vooral bij speciale dingen als dit maar ook dagelijks leven hoor. Aan de andere kant went het ook wel, ik ben iemand die zich vrij makkelijk aanpast (met een grens natuurlijk).
@mamalap mooie test @Appelboom Ik heb mijn oefeningen er alweer bij gepakt hihi had vorige keer mensedieck maar hielp eigenlijk niks al ben ik mij wel meer bewust van mijn houding en stand van mijn bekken. Hier iemand ervaring met fysio?
Turkssnoepje; ik denk niet dat ik het in jouw plaats zou kunnen hoor. Ik woon zo'n kilometer of 25 van mn familie af. Das precies ver genoeg maar ook dichtbij genoeg. Haha Besjes; geen ervaring. Maar een jaar of 5,5 terug heb ik opnieuw moeten leren lopen (uitval verschijnselen gehad). En was er een jonge vrouw ook steeds met een andere fysio in de oefenruimte en die vertelde toen eens dat ze inderdaad vroeg in haar zwangerschap last had van haar bekken, en dat ze er daarom was. Dus vandaar dat ik dat zei. Lijkt me zeker iets wat je niet moet afwachten, dan duren 8 maanden echt nog lang
Mamalap wat een super knaller! Izi groei is goed lijkt me toch? Maar snap dat het spannend blijft! Wat naar, die bekkenklachten. Ik voel ook mn bekken al een beetje, mn vriendin begon meteen over osteopathie. Wie weet heb je er wat aan? Ik neem even pauze van werk, iets te hard van stapel gelopen vanmorgen. Zal 't vanavond wel terugkrijgen, maar goed... Morgen inpakken, poetsen, poezen-oppas even spreken, boodschappen, pfff hoop dat het lukt hihi Ik ga mn dochter lekker laten helpen haha
Mijn fysio zegt ook dat zwangere vrouwen er alert op moeten zijn. Je bekken weer netjes terugzetten is typisch iets voor fysio! Bellen!
Hoi dames, net terug van de echo met negatief nieuws. Geen vruchtzakje te zien dus de bloeding was toch een miskraam. Volgende week nog even terug voor de nacontrole maar helaas mag dit het ook niet zijn.. Ik wil jullie bedanken voor jullie lieve woorden en steun. En ik wens jullie allemaal perfecte mooie baby's toe..
:x Ah nee!!!! Wat vreselijk!:x Heel veel sterkte Disneymama. Echt klote dit! Dikke hug voor jullie! Xx