1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    @disneymama... wat een vervelend nieuws zeg...! Sterkte en hopelijk snel een plakbeeb voor jullie...

2. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    @ disneymama: wat vreselijk nieuws meis! Zo oneerlijk!!!:x:x.

Heel veel sterkte gewenst voor jullie. Dikke knuffel en de volgende beeb die moet blijven plakken hoor!

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    O nee disneymama :( ontzettend dikke knuffel!!!

4. Anna Anna

Anna Anna Lid

1 jul 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een narigheid. Heel veel sterkte disneymama!

5. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Lieve Disneymama, gatsie wat een verdrietig nieuws. Hoop dat je het een plekje kan geven en dat je heel snel opnieuw zwanger mag raken van een kindje wat gezond te wereld mag komen. Heel veel sterkte en een knuffel voor jou!

6. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Besjes, Appelboompje en wendy, volgens eigen berekening 6w4d. Volgens echo 6w3d. Dus dat maakt niet zo veel uit. Vruchtje is nu 0,665 cm. Maakt me wel heel zenuwachtig, want volgens mij moet er met deze termijn wel een kloppend hartje te zien zijn. Gyn heeft het vermoeden, maar zei letterlijk, het is onduidelijk, je zou deze beweging ook in een bot kunnen zien als je wil. :( Maar dat het in 9 dagen 5x zo groot is geworden moet idd wel een goed teken zijn. Hou de moed er maar in en wacht volgende week maar af.
    En Appelboompje, die buikpijn is waarschijnlijk van m'n darmen. Hij zei, ik weet in ieder geval 100% zeker dat het nu niet buitenbaarmoederlijk zit. Dus dat is natuurlijk al erg fijn.

Mamalap, ook al zo'n mooie knal test van mvm. Gefeliciteerd. Nu lekker sparen;)

7. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Disneymama wat afschuwelijk voor juliie. Sterkte met het verwerken hievan en hopelijk snel een plakbeebje

8. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    #1028 missy missy, 16 jul 2015
    Laatst bewerkt: 16 jul 2015
    Ik had zojuist de vk aan de lijn, ik mag 27 juli komen voor een echo! Ik ga nog even nadenken over die combinatietest. Man man man wat een bedrag. € 130 - € 150,- is toch niet normaal joh! ....dat kan ik niet eens betalen.

Weten jullie al of jullie het gaan doen?

Hebben jullie al een gevoel welk geslacht jullie beeb gaat worden?
    Ik heb vanaf het begin het gevoel dat het een jongetje word. Zo raar...ach ja even geduld hebben nog pffffff.

Zag net weer wat mooie echo's en knal mvm tests voorbij komen :).

9. Danda

Danda Lid

27 mei 2015
    81
    0
    6
    grafisch vormgever
    Ik heb sinds een paar dagen HONGER! Niet normaal. En als ik niet eet ben ik gelijk misselijk, en het liefst wil ik iets eten met saus. Maakt niet uit, als er maar saus bij zit. Dat is toch raar! Gisteren zonder enige reden een pak vanillevla gekocht. Dat eet ik nooit! Wat blijkt: helpt onwijs goed tegen de misselijkheid. Mijn lichaam is dus zo gek nog niet :)

Izi: lijkt me een heel goed teken toch, die enorme groei!

@combitest: ik denk dat ik het wel doe, ik vind het wel fijn om te weten als er een grotere kans is. Mijn broer heeft Down (niet de erfelijke variant) dus ik zou absoluut niet aborteren als zou blijken dat mijn kindje dat ook heeft, maar enigszins voorbereid zijn is denk ik wel fijn.

10. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @disneymama wat super kut meid! Hoe voel jij/jullie je eronder? Hopelijk kan je het een plekje geven en hebben jullie snel een mooie plak beeb

@missy missy wij doen geen combinatie test wel de seo maar hier ook geen reden tot extra zorgen zout niks in de fam oid en ben ook nog jong

11. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Oh disneymama, veel sterkte :(

12. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Wat een vreselijk nieuws disneymama. Hopelijk red je het een beetje en hebben jullie snel terug goed nieuws.

@combinatietest: wij doen hem omdat het gier echt standaard is en ook terugbetaald wordt.
    @ appelboompje: ja ik mag ook morgen vroeg al. Ben wel zenuwachtig want had al bijna geen kwaaltjes. Gisteren veel steken gehad (geen krampen en geen bloed) en sindsdien is elk symptoom weg. Zal wel goed zitten maar bevestiging is toch leuk he.
    Ohja toch symptoom mijn dochtertje is vandaag haar lievelingsknuffel kwijt geraakt tijdens het shoppen en ik werd er wel wat emo van. Voel me ontzettend schuldig!

13. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    @ danda, besjes en Elke: ik ben al wel op leeftijd 36 maar in mijn familie komt het niet voor. En als zou blijken dat het down heeft zou ik het ook gewoon houden. Ik kan het niet over mijn hart krijgen om te aborteren ...een downsyndroom kindje kan een gewoon lekker leven hebben ( ja je hebt wel meer zorgen maar weegt niet op tegen wat je er voor terug krijgt). Mocht het zwaar gehandicapt zijn dan is het wat mij betreft een ander verhaal al blijft het moeilijk om een beslissing te nemen.

Zo ver is het nu gelukkig allemaal nog niet...maar twijfel of ik het wel of niet moet doen, de combi test.

14. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Nee mensen met down zijn echt super, weet alleen niet of ik het zou aankunnen zo een 2e zorgenkindje. Mijn vriend heeft zijn eigen restaurant en is echt nooit thuis. Dat zouden we dan even moeten bekijken. Zwaar gehandicapt wil mijn vriend ook echt niet. Dat staat vast.
    Voor de ziekte die isa heeft zouden we ook geen abortus doen. Dan is het wel een 2e zorgenkindje maar zoals ze nu is vol levensvreugde zou dat precies als verraad tov haar voelen. Zo precies van als ik het had geweten hadden we je niet gehouden.

15. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    @disneymama heel veel sterkte toegewenst! Dikke knuffel!

16. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Zo Elke, jullie worden wel meteen op de proef gesteld als jonge ouders met een zorgenkindje als eerste kindje. Maar de liefde van een moeder is groot en kan veel aan. Maar je zorgen om dit 2e kindje of het ook ziek is ja of nee is heel begrijpelijk! Ik duim voor jullie dat alles goed mag gaan en dat je een mooie gezonde baby mag krijgen!

17. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @e1ke sorry maar echt niet alle mensen met down zijn super hoor vaak hebben ze ook bijkomende beperkingen en sommige hebben het echt zwaar zowel de gene met down als de familie. Ik zeg niet dat je moet aborteren maar super is het echt lang niet altijd

18. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ik ken enkele mensen met down van mijn mama haar werk en ik bedoel hun persoonlijkheden en karakters zijn super. Natuurlijk veel zorgen en wie zorgt er later voor als ouders niet meer kunnen enzo. Maar ik bedoel ik kijk erg op naar hun levensvreugde en ingesteldheid.

19. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    @missymissy bedankt, wat lief. We hebben maximum 1 op 4 kans dat het gezond is en 1/4 even ziek dan onze dochter. We wachten dus af.

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Disneymama wat verdrietig zeg :( heel veel sterkte!!

Combitest; ik laat niks extra testen, doe alleen de seo. Wil wel weten of er geen afwijkingen zijn die niet verenigbaar zijn met het leven. Een kindje met een handicap zou wel heel belastend zijn, maar ik zou het niet laten aborteren als het wel levensvatbaar is.

Deel Deze Pagina