1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Succes voor de mensen die nu een afspraak hebben vandaag!

Enne wij dachten bij onze dochter stellig dat we een zoon kregen. Dus we hopen dat het een jongetje wordt maar het maakt ons niet uit. Als het maar gezond is.. ☺

2. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Veel succes vandaag dames!

Ik ga me erdoorheen slepen na een kort nachtje :(
    Werd wakker met krampen ( bleek trek te zijn)

Het geslacht maakt hier ook niet uit.. Al zou na mn zoon een meisje erg leuk zijn.
    Maar stiekem zou ik een zoon ook wel erg leuk vinden :)
    Mn gevoel zegt wel een meisje

3. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Mamalap; bedankt! Ik zou in dit stadium al heel blik zijn als ze op de juiste plek iets zien zitten. Op een kloppend hartje durf ik nog niet te rekenen. (Als hcg van zondag klopt ben ik dan nu 5w5d). Nu echt wel heel erg zenuwachtig.

Angel; hier ook maar weinig geslapen. En ook honger vannacht. Mocht alleen niks eten, moet om half 9 eerst nuchter bloedprikken.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

appelboompje het kan net hoor met 5.5 weken! Spannend dus. Ik hoop het zo voor je! dat zou toch geweldig zijn. Hoe laat mag je?

5. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Dames ik duim voor jullie!!!!! Hopelijk allemaal goed nieuws!

Mamalap: 3+ is een feit:D yes!!

6. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    Voor iedereen die vandaag echo heeft, veel plezier.

Ik maak me direct zorgen. Ging net naar de wc en had een ietsie pietsie licht bruin op het papier.... Zo begon mk vorige keer ook.

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahhhhhh kleinem zie je wel :D :D bijna zei ik inderdaad al :p

kaatjeka :( :( beetje bruin is niet erg, snap je angst vanwege vorige keer. Maar jij had nu wel al mooie echo gehad toch?

8. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames.
    Hier een vermoeide nacht gehad. Constant liggen woelen en draaien..
    Ook niet lekker fit opgestaan.

Ik zie een super leuk shirtje voorbij komen, super lief!

Combinatietest gaan wij niet doen.

Kaatje snap heel goed dat je schrikt bij een beetje bruin verlies. Uitgaan van het goede is het enige wat je kan doen op dit moment meid. Je echo was toch goed van de week??
    Spannend. Knuffel!

Succes meiden met een afspraak vandaag!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Goeiemorgen allemaal,
    Mijn dochter heeft me heerlijk laten uitslapen :)

Kaatjekaa oh nee! Hopen dat het niks ergs is en gewoon oud bloed!

Appelboompje ik duim voor je!! Hopelijk nu goed nieuws!

Ik zag ook nog een leuk jurkje voorbij komen :)

Hier nauwlijks nog misselijk, wel fijn, maar ik word ook meteen onzeker of het allemaal nog goed zit daar binnen... Maar ook geen aanleiding dat het mis zou zijn hoor. Het is gewoon zo onzeker die eerste tijd, pfff

10. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Kaatjekaa: ze zeiden tegen mij dat dit toch wel regelmatig voorkomt in de zwangerschap. Hopelijk blijft het hierbij. Ik snap dat het met je geschiedenis wel even schrikken is.

Mamalap; ik reken er maar niet op, kan het altijd meevallen ;)
    Net thuis van bloedprikken. Om 10 uur de afspraak bij de gyn. We wonen maar een kwartiertje rijden van het ziekenhuis, dus maar naar huis gegaan. Is hier gezelliger dan daar ;)

KleineM; jeeee!!!! Fijne bevestiging weer toch!

11. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Pfff nog een week wachten...duurt echt land.
    Ff een reminder in mijn foon zetten voor MvM. Ben bang dat ik het zondag vergeet;)

Bij dames die al een eerste hebben: denken jullie dat zus\broer iets in de gaten heeft? We hebben Tess nog niks uitgelegd want ze is immers twee. Dan zou ze misschien tegen iedereen vertellen dat mama een baby in haar buik heeft.:D Maar ik krijg wel eens de indruk dat ze het voelt. Ze gedraagt zich soms anders. Wil ineens gevoerd worden en kan niet dicht genoeg bij mama zitten. Het liefst zou ze in me kruipen. Het kan natuurlijk mijn verbeelding zijn. Maar toch

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

marloescha mijn dochter weet het 2.5 maar roept het nog niet spontaan. Alleen als wij vragen wat heeft mama in de buik. Vanochtend weer: "wat heeft mama in de buik?" 4 baby's riep ze. Haha ik hoop het niet.

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Disney mama heel veel sterkte :(

Geslacht: heb heel sterk gevoel dat het een meisje is. Bij zoontje voelde ik het ook alleen niet zo vroeg in de zwangerschap al.

Reactie eerste: na de spoedecho vroeg zoontje wel (nadat vriend het had over baby en kloppend hartje) of er een baby in mijn buik groeide. Ben er niet echt op ingegaan, enkel gevraagd of ie dat graag zou willen en hij zei ja. Daarna heeft hij het er niet meer over gehad. Over de echo vroeg hij of dat mijn navel was :p toen hebben we gezegd van wel haha. Als hij het weet dan gaat hij sowieso zijn mond niet kunnen houden. Hij wil het al zo lang! Mijn broers weten het nog niet dus nog even geduld.

Kleedje met ik word grote zus is ook leuk!!

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    En gisteren ook afspraak gemaakt bij de vk. Zelfde dag als de echo hebben we om 19u de eerste afspraak :) wordt een leuke dag! Baby kijken en hartje luisteren. Heerlijk!

15. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Meiden die vandaag echo hebben, heel veel plezier! En hoop op alleen maar goede berichten.

16. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Arme jij, snap dat je je zorgen maakt ivm geschiedenis. Gelukkig is het wel iets dat heel vaak voorkomt, zonder gevolgen! Komt vast goed!

17. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    Ik hoop dat alles goed is indd. Het was echt maar heeeeeel weinig. Maar goed als je dat ziet krijg je gelijk een deja-vu. Bedankt voor jullie lieve woorden!

18. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Wanneer kan/mag/ga je op controle? Ik duim mee dat het niets was...

Appelboompje: met jou alles oké?
    De anderen met vandaag een echo: succes

JOEPIE: ik ben samen met anderen de volgende op het lijstje met afspraken! :D Is het nog niet maandag? Is het nog niet maandag? ;)

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Appelboompje al nieuws? Ik ben zo benieuwd hoe het nu is!

Ik heb mijn dochter nog niks verteld, ze is bijna 4, die gaat het iedereen vertellen en dan kan ik ook niet zeggen dat ze jokt, want dat verzint ze ook niet zomaar. Dus hier braaf de mond dicht nog even.
    Vooral omdat ik niet wil dat haar vader het al heel vroeg weet, hou ik het echt nog even voor me voorlopig.
    Maar ze wil het wel heel graag en net al marloescha vertelt, ze gedraagt zich weer enorm baby-achtig. Ik dacht dat het kwam door school, ze wordt nu ineens zo groot, dat is toch spannend allemaal.

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jaaa juf jij, toekan en ik maandag! Spannend!
    Ik vandaag en morgen nog werken dan vakantie en maandag echo.
    We hebben het al Tot hier geschopt zonder krampjes en bloedverlies en prachtige testen. Hopelijk maandag nog mooie echo!

appelboompje ik zit ook al te refreshen

Deel Deze Pagina