Slecht nieuws Hcg is te weing gestegen 533 (zondag 481). Er zal hoe dan ook geen voldragen zwangerschap uit komen. Gezien de erge buikpijn is een bbz nog steeds niet uitgesloten. Wederom niks in baarmoeder of eileiders kunnen vinden. Dit kan ook komen door het lage hcg. 21 rondes moeten wachten en dan dit... We zijn erg verdrietig. Wachten is nu op de miskraam...
Neeeeee appelboompje! Ik zit hier echt met tranen in de ogen. Het is jullie zo gegund, weet dan ook even niks zinnigs te zeggen. Knuffel voor jullie.
Jeetje Appelboompje, wat een triest nieuws. Het is ook gewoon niet eerlijk, zo lang moeten wachten en dan dit. Het is begrijpelijk dat jullie veel verdriet hebben. Hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben. Lieverd ik wens jullie alle geluk van de wereld toe, dat je weinig hinder mag hebben van de nasleep en heel snel weer zwanger mag zijn. Zal aan je blijven denken en voor je bidden.
Jeeej appelboompje...wat een vervelend bericht zeg.. hopelijk ben je snel opnieuw zwanger en dan met een plakbeeb...! Sterkte samen...
Oh bah appelboompje wat een nieuws het is jullie zo gegund... en dan dit heel veel sterkte voor jou en je man.
@ Appelboompje: ik word hier zo boos en verdrietig van...:x. Het is gewoon niet eerlijk. hele dikke knuffel meis voor jou en je man. Hopelijk kan je/jullie het een plekje geven en ben je straks hartstikke zwanger met een plakbeebje! Het is jullie zo gegund en ik weet dat jullie hiervoor beloond gaan worden! Kan niet anders. Dikke kus! xxx
@appelboompje wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws. Heb veel aan je gedacht nog toen ik in de wachtruimte zat daarstraks. Ik duim echt dat jullie snel een kindje kunnen omarmen en dat het mentaal een beetje gaat lukken voor je! Succes
Nee Appelboompje wat een slecht nieuws. Heel veel sterkte, ik hoop dat je snel verder kan en het kan afsluiten. Ik hoop dat he snel ook een baby hebt die blijft plakken. Ik moet dinsdag maar krijgt wel spaans benauwd van al dat slechte nieuws pff. Ik heb wel een behoorlijk buik al en mijn borsten en vooral mijn tepels zien er al vergroote uit. Verder veel honger en dan weer misselijk dus voel mij wel echt zwanger. nog een paar dagje dames.
superleuk jurkje Marloescha daar krijg je vast leuke reacties op! eindelijk de 3+ KleineM Hoop voor je KaatjeKaa dat het niets ernstigs is! wanneer mag je weer voor controle? en 4 baby's mamalap, haha dat is wel gezellig, maar wel erg veel hihi ohh appelboompje wat een verschrikkelijk nieuws... krijg er kippenvel van.. dikke knuffel!
Ik wordt er zelf een beetje zenuwachtig van, van alles verhalen hier.. wij hebben het gisteren verteld aan mijn ouders en broer en schoonzus.. allemaal heel erg blij, mijn moeder liet me niet meer los en had tranen over de wangen... dus erg leuke reacties! maar nu heb ik aldoor het gevoel: hebben we het niet te vroeg verteld, wat als doordat we het nu verteld hebben, het nu mis gaat? ohhh ik hoop zo dat het snel 4 aug is en we onze intake hebben en dan snel door voor een echo.. dan ben ik pas rustig.. dames die slecht nieuws hebben gehad of er rekening mee houden: dikke knuffel en ik hoop dat het allemaal snel weer beter gaat en dat het een plekje kan krijgen en dat jullie snel een mooie baby in je armen kan sluiten....
Ahja mijn echo was goed. Precies 7+1 zoals ik al dacht. Heb wel heel veel controles en echo's. Mijn volgende echo is 7/8 (10w) 21/8 (12w) 16/9 (16w) en dan op 20w ik academisch ziekenhuis dus nog geen datum en 11/11 24w maar daar moet ik toch iets van zeggen want dat is een feestdag.
Neeee appelboom! Wat erg!! Wat balen! En dan ook nog buikpijn :x Ik hoop voor jou dat ze er snel achterkomen waar dat vandaan komt! En toch raar dat je hcg nog wel iets stijgt. Heel veel sterkte. Ik vind het echt heel erg voor jullie!!
E1ke; jij van harte gefeliciteerd natuurlijk! Heel fijn! Heb je een foto voor ons? Om ons een beetje op te vrolijker?
Tja Nederland is 1 van de enige landen waar een taboe op lijkt te zitten qua vroeg vertellen. Van mij mag iedereen het weten, dus ook als het mis gaat. Het is wat het is. Waarom zou dat niet gedeeld mogen worden?
Ja ik heb een foto maar vond het mss minder gepast die te delen met dat slechte nieuws. Zal ik hem toch maar zetten, Als het jullie wat extra moed geeft
Staat op zijn zijkant links is dus dooierzak. Rechts is baby onder hoofdje en waar crl staat is het poepje.