E1ke, mooie echo. Gefeliciteerd! Leuk dat het al zo duidelijk te zien is. Heb je ook een hartje kunnen zien?
Ja hoor heel duidelijk geflikker. Ze zei dat ze niet ging luisteren want fat het duidelijk genoeg was en dat het niet goed is VR de baby nu al. Tnx meiden
Ja he. Vooral een opluchting vind ik. Ik voelde isa op 14w, hopelijk nu ook zo vroeg. Stelt je gerust vind ik.
Mooie echo E1ke! Wij zijn even ver, bizar om te bedenken dat mijn Peer (werknaam) er nu ook zo uitziet als die kleine van jou! Is er trouwens 1 iemand toegewezen om de lijst aan te passen ivm wijzigingen die door elkaar gaan lopen? Ik had mijn uitgerekende datum verkeerd berekend, zou 4 maart moeten zijn in plaats van 9 maart.
Verdriet en vreugde liggen nog maar weer zo dicht bij elkaar. Appelboompje heel veel sterkte meid! Ik hoop voor je dat jullie snel weer op nieuw zwanger mogen zijn. Dikke knuffel! Elke wat een prachtige echo!
@danda ik ben 3mrt uitgerekend maar die banners van nodapp.nl geven altijd een dag minder aan heel vreemd. is dat bij de rest ook? Tnx dames, ben er ook blij mee
Hoi danda, je mag dat zelf doen ( door te quoten) Ik merk ook dat izi het vaak doet (heel fijn!) Eens per dag een nieuwe lijst zou wel fijn zijn, want ik weet haast niet meer op welke pagina ie staat. Ben benieuwd naar de andere dames die vandaag een echo hadden?!
Ja op 14 weken voelde ik vaak zo gekietel van een veertje precies of zo gekieteld als zenuwtrekjes. Toen was ik nog niet zeker maar op 16 weken wel en dan wist ik dat het dat ook was op 14w
Ahja ik word trouwens ten laatste op 39w ingeleid. Dus dan zou ik ten laatste ingeleid worden op 25/2. Van isa op 38,3 ingeleid en op 38,5 bevallen. Zal dus febr mama worden
Appelboompje wat een verschrikkelijk nieuws zeg eindelijk zwanger na al die tijd en dan dit bah! Heel veel sterkte! Waarom word je al zo vroeg ingeleid e1ke? Ook nog een mooie echo erbij, dat geeft de burger moed! Ik voelde al wel wat weken gebubbel in de buik bij mn dochter, maar met 16wk was er echt zo'n bewust moment, tussen een druk moment met mn man toen in de auto, ineens een duidelijke beweging. Dat weet ik nog als de dag van gisteren! Pff ik vind het wel spannend worden hoor, nog een ruime week tot de echo! Ik bedenk me maar dat er nog altijd meer zs goed gaan dan fout gaan, maar garanties heb je natuurlijk nooit!
E1ke; wat een mooie echo! En wat fijn dat ze een duidelijk hartje zagen. Wat een fijn gevoel. Geluk moet je delen. Gewoon doen; voor ons is het 'onze baby' maar zonder emotionele lading is het een heel logisch iets van het menselijk lichaam. Hoe verdrietig we nu ook zijn. Geniet ervan, en jullie allemaal. Er gaan meer zwangerschappen goed dan dat er fout gaan. En onze tijd komt nog, alleen wil ik daar nu nog even niet aan denken. Wat betreft alle anderen; bedankt! Ik ga even wat afstand nemen, rust nemen en hopen dat als het echt mis is, het ook snel zal gaan doorzetten, en dat ik niet hoef te wachten... Jullie zijn allemaal zó lief. Bedankt voor de gezellige weken hier en jullie steun. Ook namens mijn lieve mannetje. Xx
Lief appelboompje afschuwelijk!!!! Jou had Ik het zo verschrikkelijk gegund (natuurlijk gun je het iedereen) Ik kan het niet bevatten. Hopelijk mag er snel een nieuw beebje nestelen. Heel veel sterkte met dit verlies. En een hele dikke knuffel