1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Appelboomoje wat knap dat je het zo kan bekijken, natuurlijk is het gewoon iets wat kan gebeuren, maar toch is het heel verdrietig.

Pff ik moet nog zoveel doen en er komt niks uit mn handen, heel vervelend gevoel...
    Hoop maar dat ik morgenochtend puf heb om even door te pakken ;)

2. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Welkom yummy. Wat spijtig, hopelijk nu een plakbeebje. Wanneer is je eerste echo? En wanneer ben je uitgerekend?

3. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Jaaaa yummy! Gezellig! Welkom! Van harte gefeliciteerd! Wat super fijn dat je zo snel weer zwanger bent geraakt! Bij mij moesten er toch weer 7 rondes overheen, en dat is ook niet prettig. We hebben een gevarieerd gezelschap, waar je je angsten en blijdschap kwijt kan. En nu ook lekker genieten!!!

4. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Yummy welkom!

Kat ooh ellende e! Hier hetzelfde. Doorheen de hele dag, al was het vandaag en gisteren ook erger in de ochtend en avond. Zit al heel de tijd met een brok in mijn keel en braakneigingen. :(

Bevaldatum: ik sta hier op de lijst op 7 maart (omdat de calculator dat zo aangaf) maar ik heb een paar dagen geleden een attest van de gyn gekregen. (Heb ik nodig voor het werk) en daar staat 8 maart op. de gyn zal het wel weten zeker? :)

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ah wat lief, dankjulliewel!

Ik heb nog geen contact gehad met de verloskundige. Ze was geweldig lief qua begeleiding tijdens mijn miskraam, maar nu merk ik dat ik iets terughoudend ben omdat ik dus eerst even af wilde wachten of het goed ging. Plus dat ik ook sinds gisteren terug ben van vakantie dus ook nog niet echt tijd heb gehad. Wil volgende week bellen voor de eerste afspraak.

Ik gok dat ik uitgerekend ben op 11 maart en het is ons derde kindje.
    KleineM, wat fijn dat je ook weer in verwachting bent na een miskraam. Kan me goed voorstellen dat het behoorlijk pittig is om een miskraam te hebben en daarna weer 7 rondes te moeten wachten.
    Ik ben raakte bij mijn zoon en dochter makkelijk zwanger en de miskraam was ook weer ronde 1, maar toch had ik het nu niet weer zo snel verwacht.

Appelboompje, enorm veel sterkte!

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    #1146 Yummy, 17 jul 2015
    Laatst bewerkt: 17 jul 2015
    Ik heb mijn miskraam gehad met 5.2 weken zwangerschap en had toen totaal nog geen kwaaltjes gehad.
    Nu heb ik vanaf 5.2 weken ontzettend last van misselijkheid. De hele dag door en vooral bij een lege maag.
    We zijn er zelfs 2 dagen eerder voor naar huis gekomen van vakantie. Constant 36 graden en kamperen in een tent is niet fijn combineren met zwangerschapsmisselijkheid hihi.
    Geweldige vakantie gehad, maar dolblij om vandaag weer thuis te zijn haha.

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat rot voor je maat ook fijn dat het zo snel alweer gelukt is! Hoop op een mooie zwangerschap voor je! En aansluiten hier kan altijd! Gezellig!

8. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Zeker welkomYummy!
    Hier mag lief en leed gedeeld worden hoor.

Ben veel meer moedan bij de eerste en vaker misselijk. Komt echt niks uitmijn handen. Als ikwatkan doen moet het ookgelijk bahbah

Maar alles voor het goede doel:D

9. Anna Anna

Anna Anna Lid

1 jul 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag de hele dag gewerkt en alles nu bijgelezen.

Appelboompje wat een verschrikkelijk nieuws! Zo oneerlijk. Heel veel sterkte met verwerken van deze nare gebeurtenis en ik hoop al het goeds voor jullie toekomst

Yummy welkom!

Elke gefeliciteerd met de mooie echo! Goed nieuws :) heerlijk

Bij mij gaat het de laatste dagen gelukkig wat beter met de misselijkheid. Na maandag niet meer gespuugd en goed kunnen functioneren. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik ook alleen de eerste weken last gehad van misselijkheid en las in mijn zwangerschap dagboek terug dat ik rond negen weken helemaal geen last er meer van had. Dat is fijn om nu even terug te lezen

Oo nog zes dagen hier. Spannend....

Suus leuk dat je ook dagboek van Pauline oud hebt, ik vind idd ook leuker om elke week iets te schrijven ipv elke maand

Op de bewegingen in mijn buik verheug ik mij ook enorm. Vorige keer voelde ik mijn zoontje voor het eerst bewegen rond 19 weken. Een soort belletjes en zachte aaitjes in mijn buik. Echt geweldig. Aan het einde waren het hele flinke bewegingen, dan zag je mijn buik bewegen.

Ik verheug me alleen niet op de hele dikke buik met slapen. Ik weet nog goed dat ik steeds zo een moeite had om comfortabele houding te vinden. En als ik me omdraaide werd ik wakker. Ik was op een gegeven erg moe van slechte slapen. Maar ik was erg eigenwijs en ging niet tussen de middag slapen. Daar heb ik van geleerd. Ik heb mij voorgenomen om deze zwangerschap zo vaak als mogelijk de middag slaapjes van mijn zoontje mee te pakken en even lekker te slapen.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Welkom yummy fijn dat je het termijn van de miskraam gepasseerd hebt. Nu hopen dat dit de plakker is. Inderdaad bij 6 weken zwangerschap wordt wel geadviseerd contact op te gaan nemen verloskundige. Maar met al 2 pracht kinderen, weet jij dat ongetwijfeld heel goed zelf ;) wel fijn dat je zo snel zwanger wordt. Daar mag ik wel ff jaloers op zijn toch? Hier is de angst heel groot dat als het niet goed is, het weer zo lang gaat duren.

Aan alle dames die zo misselijk en ziek zijn. Bah bah wat vervelend voor jullie! Dan wordt normaal functioneren zo lastig. Ik mag dus heel dankbaar zijn dat ik daar niet gevoelig voor ben. Sterkte aan jullie hopelijk snel voorbij.

Zo laatste werkdag vandaag en dan vakantie! En nog 2 dagen tot echo

11. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel mij al twee dagen al wat beter. Volgens mij was ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet zo ziek tot 12 weken. Ik herrineren mij dat wel heel mijn vorige zwangerschap een beetje weeig in mijn maag voelde en veel op boerde. Ook ben ook weer bang dat mijn kwaaltjes zijn afgekomen dat het niet goed gaat maar ik heb nog genoeg kwaaltjes. Mijn lichaam ziet er al echt zwanger uit met een buik als of ik al een paar maanden verder ben. Ernstig moe en hele erge honger, als ik niet op tijd eet word kribbig en misselijk en krijg ik zweet aanvallen. Dinsdag mijn echo ik tel de dagen echt af.

12. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja ik voelde bij mijn eerste de baby12/14 weken en bij de tweede met 11 weken. Dat is al bijna echt leuk.

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Yummy welkom! Fijn dat het weer zo snel raak is. Wel heel naar hoor, zo'n miskraam

Ik had vanmorgen weer heel veel negatieve gedachten en veel slijmverlies waardoor ik naar de wc bleef lopen om te checken.
    Vroeg op gestaan om verder in te pakken en eer dochter uit bed kwam was ik dus al versleten en sloeg de misselijkheid toe.
    Mn kleine meid heeft me goed geholpen, maar die valkuil wil ik niet meer intrappen, niks aan
    Nu na ruim een uur gaat t weer, maar ik wil zo toch echt de deur uit, pff aanpoten dus weer!

Ik weet niet of ik komende week online ben, maar dat merken we vanzelf! En anders tot volgende week!

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    spannend!!
    Vandaag gaan we het mijn schoonouders vertellen. Eigenlijk had ik tot de eerste echo willen wachten, maar we gaan zondag op vakantie. Dan zien we ook 2 dagen mijn ouders en die merken het meteen als ik geen wijntjes meer drink. ;) plus alle vermoeidheid etc. Ach ja, als het mis is, vertel je het toch ook dus kunnen we beter nu maar even vieren! MAar we duimen dat het nu gewoon goed blijft gaan!
    Fijne dag dames! Wat zijn jullie plannen?

15. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Spannend kleine M!
    Wij staan op het punt om naar de koopjes te gaan. zit ook al aan de beschuiten...Vannacht weer pokke slechte nacht gehad, het lijkt routine te worden.

Fijne dag allemaal!

16. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hier niet veel van het weekend...! Ml ligt te slapen die heeft vannacht gewerkt en daarom kan ik lekker chillen bij mijn ouders. Kleine ligt daarop bed. En ik ben zwangerschapskleding aan het uitzoeken, want bedenk me net dat ik 22 weken zwanger ben als we op vakantie gaan... en ik alleen lange broeken heb! 😆😆 dus tijd om te gaan online shoppen ...

17. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Heey ik heb het even een paar dagen druk dus kan niet op iedereen reagere, ook niet terug lezen trouwens maar appelboompje ik wou je even heel veel sterkte wensen. Het lezen van je bericht maakte mij heel verdrietig. İk hoop dat je snel weer zwanger zult zijn!! Knuffel.

18. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @e1ke wat een mooie echo meid fijn dat alles goed is

@appelboompje OMG wat verschrikkelijk meid zo lang gewacht en nu dit heel veel sterkte hopelijk kunnen jullie het een plekje geven ♡

@yummey welkom vervelend van de miskraam wel fijn dat het snel weer raak was

hier Gister naar blijdorp geweest was erg leuk morgen naar artis hihi kwam zo uit vandaag ff rustig aan

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

trotsemama toch stiekem wel leuk om er zwanger uit te zien! Jij nog 3 dagen echo :D

Zo ik heb mijn laatste dag gewerkt, nu vakantie :D
    Hopelijk maandag starten met mooie echo ;)

20. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat wel ja, dikke buik en borsten zie je het duidelijk aan. Jij nog maar twee dagen, spannend.

Deel Deze Pagina