Yummy welkom! Meiden die zp ziek zijn, super vervelend maar het is voor het goede doel zal ik maar zeggen. Hebben jullie al zo vroeg in de zwangerschap jullie kindje kunnen voelen? Kan niet wachten! Hier vanochtend voor het eerst het gevoel dat overgeven was, maar met een broodje gelukkig kunnen vermijden. Hier wel een heel zere rug, en de hele dag beetje menstruatie achtige krampjes... Alsof alles hard aan het werk is. Straks even in bad, relaxen en daarna lekker uit eten. Even gezellig met mn mannetje er op uit. Fijne avond meiden!
Welkom yummy! Leuk dat je je aan wilt sluiten! Vandaag heb ik per ongeluk toch testje gedaan Teststreep stond er al voor de controle streep tevoorschijn kwam hihi Meiden met kwaaltjes.. Hcg daalt na week 12 weer dus met week of 14 zullen de meeste kwaaltjes verdwijnen ( en de volgende beginnen)
Mooie test! Dat van de kwaaltjes is niet altijd waar hoor ik ben bij mijn dochter spuugmisselijk geweest tot week 17 en vanaf dan ging het geleidelijk aan beter..
Goedemorgen dames! Het is rustig hier dit weekend? Allemaal lekker weekend aan het houden? Ik blijf wel een probleem houden met vroeg wakker worden zucht. 1.00 uur slapen 06.30 uur wakker. Hoop dat mijn lichaam voor de vakantie voorbij is weer normaal kan slapen. Hebben wij een dochter die uitslaapt tot 8.00 uur a 8.30 uur, ben ik zelf zo vroeg haha angel knaller meid! Nu wel mee ophouden hoor, er komt een punt waarbij jouw test lichter uit kan vallen omdat hij het hcg niet meer aan kan. Dan komt de streep wel gelijk met doorlopen maar kleurt hij niet zo donker. toekan je hebt gelijk hoor kan zelfs tot het einde duren! Het is ook zo dat je hcg nog steeds hoog is na die 12 weken maar niet meer stijgt. kleinem fijne vakantie meid! Waar ga je heen? Als je het al eens geschreven hebt zullen we het dan op dementie gooien? rvdc jouw lichaam is ook hard aan het werk meis! Inderdaad tussendoor even lekker ontspannen. Was het etentje gezellig met je mannetje? @voelen: voelde me dochter met 15 weken, ze zeggen dat het vroeg is voor een 1e. Ik hoop deze keer nog eerder is altijd geruststellend gevoel!
Leuk voor de zwangeren onder ons uit eindhoven en omstreken: gratis echo's. Gratis echo voor zwangeren - Babytjesnieuws @mamalap: hier nog zo'n kort slaper! Maar ik moet zeggen dat sinds ik zwanger ben...ik van de energie bruis! Heb tot op heden nergens last van en heb mij nog nooit zo goed gevoeld! Als dit de hele zwangerschap zo mag blijven dan teken ik daar voor! Voor alle misselijke meiden onder ons. Ik ben orthomoleculair therapeut en indien je misselijk bent kan je het volgende doen: Neem 25 mg p-5-p (beter opneembare vorm van vitamine B6) om.de 8 uur gedurende 72 uur. Niet meer dan aangegeven hoeveelheid en niet langer dan aangegeven periode gebruiken! @kleinem: fijne vakantie! En niet op t forum gaan koekeloeren he...lekker genieten van je vakantie!.
Goedemorgen ladies, Ik heb ook nog nergens last van. Bij mijn dochter was Ik doodmoe maar dat begon pas bij 8 weken. Ik bruis ook van de energie. Had Ik niet verwacht. Als ik op tijd eet dan voel ik mij het beste, anders heel af en toe een gevoel van geen eetlust, vleugje misselijk maar dat is te verwaarlozen hoor. .. Ik voel wel zo rond mijn schaambot een beetje vochtophoping en als ik hard druk dan zeurt/steekt het een beetje. Ik geef mijn oudste Nog bv en ook daar Tot op heden geen verschil. Bij haar had Ik met 5 weken al een buikje en met 9 weken toen maar verteld, was voor niemand een verassing want iedereen had het al aan mijn buik gezien. Nu totaal niks. Je zou denken dat het sneller zou gaan. .. Bij de eerste ook 4 kg aangekomen de eerste 10 weken, nu nog niks. Wat een verschil l he! Nou ladies, fijne dag. Ik mag Nog een week wachten tot de intake bij de vk en Nog 4 Tot de echo. Spannrnd hoor, maar ben er nog niet teveel mee bezig. Hou er ook nog altijd rekening mee dat het niet goed kan gaan
Goedemorgen dames! Wat is het hier rustig! Gisteren een babyshower was erg gezellig. . Vriendin van mij vertelde dat ze zwanger is dus de hele tijd daarover gehad en felicitaties ed.... Toen begon het kriebelen : 'ik ben ook zwanger'!!!!! Maar mond weten te houden. .. vanavond op kraamvisite bij mijn vriendin. .. heb haar gisteren al snel even gezien, wat een popje... dat wordt lastig hihi. .. fijne dag allemaal! Ik ben weer aan het haken voor de aanstaande baby's!
Dag meisjes!! Ik vertrek nu naar de Belgische kust! Even een weekje uitwaaien en afleiding zoeken, ben veel te veel bezig met zwanger zijn en heb veel spanning voor de eerste echo! Dus ik ga af en toe spieken hier, maat verder proberen los te laten! Doeg en veel plezier bij de echo's! Due kom ik natuurlijk wel ff bekijken 😃
Veel plezier, iedereen die op vakantie gaat!! Nog 1 keertje slapen!! Ik heb het ook wat proberen los te laten, ik ben echt wel doodsbenauwd! Ik mag pas om 19u45 ... Hier nog steeds bijna geen kwaaltjes al voel ik af en toe wat steekjes in mijn buik, als ik nies bijvoorbeeld of als ik plots rechtsta, dat schijnt goed te zijn... Maar ik ben niet misselijk, wel veel hoofdpijn maar ik denk niet dat een symptoom is Welkom Yummy!
juf1987 ik heb ook stress hoor. Ben net maar gaan schoonmaken. Doordat ik niet meer kotsmisselijk ben maak ik mij zorgen, terwijl ik mij nog wel zwanger voel. Ik heb regelmatig hoofdpijn en voel m8jn banden ook regelmatig ook moet ik om het ander half uur(als ik dat al red) echt eten anders voel mij echt beroerd. Ik eet momenten drie keer zoveel als normaal, wel veel gezond hoor maar als het zo door blijft gaan kom ik vast weer 28 kilo aan. Ik ga maar weer even eten. Succes vandaag nog even geduld en succes voor morgen.
Ik heb gewoon plaatsvervangende zenuwen voor iedereen die morgen een echo heeft. Zo spannend allemaal! @suus ik ben ook een haker! Nog leuke patroontjes om aan te raden? Hier inmiddels wel redelijk wat kleine kwaaltjes. Ben nog steeds erg moe, en met vlagen misselijk maar vooral een erg opgeblazen gevoel, waar ik dan ook weer misselijk van ben. Paar dagen terug had ik de hele dag ontzettende honger naar vet eten en kon mezelf niet bedwingen haha! Word gelijk gestaft met een opgezette buik. Dat doen we dus ook niet meer Ik merk dat ik het vooral erg moeilijk vindt om genoeg te drinken. Water smaakt me niet meer en thee komt ook vrij snel m'n neus uit. Heb nu maar chocomelk gekocht. Jullie nog tips om toch genoeg te drinken?
Wij vertrekken morgennamiddag ook naar Heist aan zee maar eerst de langverwachte echo! ik kijk er zo naar uit!! Al ben ik er echt wel zeker van dat het allemaal ok is. Ik zie er al zwanger uit. Ik kokhals een hele dag door. Geef regelmatig eens over. Ik ben super moe (had ik bij de dochter niet).... Dus ik denk dat het wel oke zit Danda: hier een waterdrinker, dus kan je niet echt helpen. Anders moet je een smaakje toevoegen aan je water?
Ja toekan dat heb ik ook. Behalve het kokhalzen en overgeven, zie er ook al echt zwanger uit. Ook vertrouwen erin dat het goed zit van binnen, maar toch hou ik in mijn hoofd wel rekening met die 10% dat mijn gevoel ernaast zit. Jij 8.30 uur toch? Ik kom morgen gelijk checken. Wij vrijdag naar Zeeland de Nederlandse kust, ook lekker. danda gevarieerd drinken. Kop thee, glaasje water, caprisun, glaasje ranja, zelfs 1 kop koffie en glaasje cola hoor per dag. Altijd vanalles gedronken..... dat is juist lekker. juf jij ook succes morgen! Balen pas zo laat. Hadden wij bij mijn dochter ook. Aan de hakers veel plezier hier totaal geen creabea haha juist tegenovergestelde!
Ik moet pas om half vier pfff. Heb ook wel het vertrouwen dat het goed zit maar toch ben ik altijd een paar dagen voor een echo zen uw achtig.
Oh de echo's komen eraan zie ik!!! Succes hoor meiden! Laat zeker weten hoe het is geweest!! Wij gaan woensdag, ben er ook doodsbenauwd om! @juf: hoofdpijn is zeker een symptoom hoor. Is het hcg gehalte dat stijgt. @Danda: wat een leuk schaapie!!! Jammer dat ik 2 linkerhanden heb Ik zal wss wel weer aan het breien slaan tegen oktober-november
@kat en danda: ik heb in het verleden veel opgezocht op Internet, maar ontwerp nu alles zelf! !! Hier staan ze allemaal (niet verfoeid als reclame maken hoor) Webwinkel voor de leukste handwerkartikelen en veel meer!