Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje Wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - 28 jaar - 1e kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje Beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) Freddel - 25 jaar - 1e kindje 4 maart 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Juf1987 - 27 jaar - 1e kindje Sahi - 28 jaar - 2e kindje 6 maart 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje Meisje89 - 26 jaar - 2e kindje Afspraken 29 juni MamaDeluxe5 - HcG prikken 6 juli MamaDeluxe5 - vroege echo Turkssnoepje - hcg prikken en echo 14 juli Wendy188 - eerste controle Meisje89 - echo bij gynaecoloog 17 juli Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho 27 juli Sahi - Intakegesprek verloskundige en eerste echo 28 juli Freddel - Intakegesprek verloskundige en eerste echo 7 aug Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling
Hoi meiden, ook ik mag mij melden. Zaterdag een positieve test. Mijn nod is pas morgen als ik 14 dagen aanhoud vanaf mijn eisprong , maar vanochtend was de cb digitale binnen 10 seconden ook positief ! Vind het heel erg spannend gezien onze geschiedenis dit jaar, maar ik voel me wel anders als toen. Morgen het zkh bellen voor een afspraak. Volgens sensitest ben ik 4 maart uitgerekend. Meiden jullie ook gefeliciteerd !!
milou ik heb je topic zitten lezen. Ik zet mijn geld voor 95% op cd 24 eisprong! 24 juni licht positieve test zou dan 10 dpo zijn heel normaal! Jeej toekan ook al gezellig Welkom. Komt vast goed met bloedtest morgen! izi wat een mooie knaller hoor. Dat komt vast goed. Waarom gynaecoloog? Misschien had je het al eens geschreven maar dan ff gemist rvdc welkom! ook clomid zie ik in jouw handtekening? Hopelijk deze keer wel een plakker! Ben je 100% zeker van eisprong? Want dan kun je beter die datum pakken.
Ja,eisprong ben ik zeker van. Heb 2 cyclussen in het zkh gevolgd, die waren toen ook rond dag 16,17. Deze ronde met ovulatietesten gedaan en op dag 16 een eisprong gehad. Mijn leeftijd is trouwens 26 jaar, 1 ste kindje en helaas MMM....
MamalapJa he? Ik begin het ook steeds meer te denken. Ik testte woensdagochtend heel licht met sensitest en kruidvat early, clearblue was toen nog negatief. daarna met kv2v5 heel licht tot gisteren, toen een positieve clearblue 1-2 weken zwanger. Moeders voor moeders belde mij net, ze wil deze dinsdag al een gesprek en test. Maar ik heb aangegeven dat ik niet weet of ik dan al op 5 weken zit. Ze vraagt zich af of de mvm test dan al positief is, maar ze wil toch perse dinsdag. Nou ja, we gaan t zien! Izi dank je! Sorry ik zag niet dat je de lijst weet had aangepast dus heb mijn laatste bericht gewijzigd. Waarom heb je een afspraak met gyneacoloog?
Voor op de lijst: 7 maart Toekan, 26 jaar, 2 kindje (al een dochter van 2013) en ook mmm Maandag 29/6: hcg bn Fijn om hier toch wel wat mensen te zien die het niet cadeau gekregen hebben. Is altijd fijn om wat gelijkgezinde te hebben! Uiteraard wel héél goed dat er ook gewoon mensen zijn die wél snel en makkelijk zwanger zijn hoor zeker weten!
Zo weer heel wat bij te lezen! Leuk! Ik word nu al een beetje verslaafd aan dit forum! Mooi oplopende testen, Wendy, Izi, Mamalap en Toekan! Mamalap, ik ben ook steeds zo vroeg wakker! Zal er vast bijhoren! MamaDeluxe, fijn dat jullie nu naar Griekenland gaan! Dat is een goed vooruitzicht! Milou, ik zou ook mijn geld inzetten op ovulatie op de 24e cd. Bij mij komt MvM ook dinsdag. Dan ook nog geen 5 weken. Izi, ik snap dat je je dan liever wat later aanmeld voor MvM! Eerst een goede echo! Bedankt voor het aanpassen van de lijst! Sahi, hopelijk houdt je het deze keer langer vol, zonder ischias. Dat lijkt me heel naar! Hier ook met vlagen heel misselijk! Als ik dan wat eet, gaat het over. Toekan en Rvdc welkom en gefeliciteerd!
Wat goed dat zoveel meiden mee doen met mvm! Ik heb het bij de miskraam ook 2 weken mogen doen voordat het mis ging. Deze keer wil ik wachten tot ik een kloppend hartje heb gehoord. De teleurstelling was toen zo groot. Ga morgen het zkh bellen en vragen of we misschien in aanmerking komen voor een vroege echo. Veel meiden ook die in de MMM zitten hier. Fijn om te weten dat hier mensen zijn die onze situatie beter kunnen begrijpen hoe raar dat ook klinkt. Fijne zondag avond!
Gerbera jij bent woensdag 5 weken toch? Stel dat inderdaad mijn 24ste cyclusdag mijn ovulatie was, dan ben ik vandaag 4 weken precies. Ik hoop dat mvm dan evengoed positief is! En anders race ik naar winkel voor nog een test. Bij jou zal hij dan vast wel positief uitslaan! Leuk he... Al die afspraken rondom zwanger zijn.
Hier nu wel best wat stress voor morgen! Bij mijn dochtertje had ik 160... Ik hoop nu wel op hetzelfde of meer
Wat een drukte al hier, leuk! Ik heb nog niks van mvm gehoord, maar merk het wel. Had me wel aanemeld. Moet even zien hoe ik het praktisch ga doen, ik woon op een flat, in mn woonhuis vroeger kon ze t normaal en discreet ophalen, dat wordt hier een dingetje.... Maar daar weet zij vast wat op. Toekan ik snap dat t superspannend is voor morgen!
Izi ik verloor laatste maanden vaak al vele dagen voor mijn eerste cyclusdag bloed. Begon het vreemd en opvallend te vinden. Plus had van een ex een soa als afscheidscadeau gekregen en wou even zeker zijn dat mijn eierstokken niet verkleefd zijn hierdoor of zo. Daarmee. Wil dat sowieso nog laten controleren dat ik gerust kan zijn. En dan gelijk baby kijken! Afspraak maken is heel moeilijk hier, heb verschillende gynaecologen moeten afbellen eer ik eentje had die binnen paar maanden al kon. Anderen waren bezet tm volgend jaar Toekan welkom!
Zoooooveel berichten , gezellig 😁😁😁 Rvdc en toekam welkom en proficiat. Op de andere weet ik even niet te reagere ,zo veel gelezen en het is laat ga lekker me oogjes sluiten 😴
rvdc doen ze niet standaard met 7 weken een echo in jouw zkh als je een vruchtbaarheidbehandeling hebt gehad? Hier wel, dan kunnen ze evt zo snel mogelijk behandeling weer opstarten. Ik ga straks bellen. Spannend! toekan succes straks met bloed prikken! Ben heel benieuwd wat er uit komt. Het zou ook iets lager kunnen zijn, zonder dat het erg is! Maar ik duim voor 160 of hoger milou hij zal wel positief zijn hoor! Maar een licht streepje denk ik! meisje verstandig dat je het dan even na laat kijken! Maar Uh was die soa chlamydia dan? En was je er wel snel achter? sahi daar zullen hun vast wel ervaring mee hebben, dus ook een oplossing voor hebben! Nou hier was het weer 5.00 uur haha. Laatste keer temperatuur gemeten, ik heb de thermometer in de kast gelegd. Het is een prachtig kaartje geworden @MvM ik ga ook mee doen, maar ik wacht inderdaad denk ik 1e echo even af. Uiteraard nu ik zelf in zkh heb gelopen is het besef er helemaal hoe nodig het is. Vorige keer woonde ik in het buitenland en ging het niet. Dus vind het best spannend. zojuist de digitale CB gedaan en er staat al 2-3 zo blij mee op 14 dpo!
Mooie test Toekan! Veel succes vandaag. Meisje89 heftig allemaal zeg. Succes bij de gynaecoloog. Zojuist een banner aangemaakt. Deze komt op 7 maart. Spannend! Straks zkh bellen. Bij de vorige keer moest ik wel gewoon wachten op 8 weken. Ben benieuwd wat ze zeggen.
Mamalap heb geen idee hoe lang ik ermee heb rondgelopen.. daarom dus zeker laten nakijken. Ik had inderdaad chlamydia Hier vanmorgen nog eens een testje gedaan en ie is moooi hihi test streep was al zichtbaar voor de controlestreep!