1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik Had die plannen ook bij onze eerste, fulltime werken. Ben ik heel snel van terug gekomen. Ik niet het makkelijkste kibd. Snachts niet slapen, overdag alleen maar krijsen. Toen heb ik voor mijn gezin gekozen. Werk nu 32 uur in 3 dagen en dat gaat goed. Maar merk dat mijn dochter heel blij is dat ze weer een dag met mama is.

Ik vond fulltime, nu Ik Een kind heb teveel. Ik dacht het er altijd 'bij' te doen. Nou, heb er echt een baan aan hoor, en wij hebben niet voor kinderen gekozen om ze hele dagen weg te brengen maar daar is iedereen anders in. Ik stond er voordat ze er was anders in

2. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Sinds onze eerste er is ben ik 3 dagen gaan werken.. Mn man werkt fulltime.. 3 dagen vind ik meer dan zat
    Hier gaat hij 1 dag naar de opvang.. 1 dag mijn moeder en vrijdag past mn schoonmoeder gedeeltelijk op (man de rest.. Die werkt onregelmatig dus als hij smiddags moet beginnen lost zij hem af)

3. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Ik werk 28 uur onregelmatig. Met het rooster wat ik nu heb kunnen we het met 2dagdelen kdv en 2 dagdelen oma en opa redden.
    Opa en oma hebben dan een vierde oppaskind pffff. Gelukkig gaat onze neef naar school straks.
    Pa en ma hebben net de box aan mijn tante gegeven!
    Ik heb zo de behoefte het te vertellen. Ik voel me zo zwaar en moe...nu zou ik gewoon wat meer mogen slapen....hormonen. Toch nog even uithouden tot vrijdag:D
    Zaterdag komen er vrienden bbqen. Ik denk dat die het dan ook wel mogen weten:p
    Ze hebben nu al 2 keer meegemaakt dat ik niet drink. Dat blijft niet goed gaan.
    Ik heb wel vaak last van buik'pijn' . goed teken denk ik maar.
    Vandaag mijn eerste 2 kratten omgeruild. Pff nog maar een paar te gaan. Ik doe het met liefde maar het is wel een gedoe hoor.

4. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Graag gedaan! Mijn moeder woont in eindhoven dus ik ga het ook een keertje doen denk ik! Zoo mooi als je je kindje nog 1x extra kan en mag zien.

5. Anna Anna

Anna Anna Lid

1 jul 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden die morgen echo hebben: veel plezier en succes!

Ik werk 26 uur onregelmatig en mijn man 36 uur in vier vaste dagen. Opvang van onze zoon wordt nu aan de hand van mijn rooster geregeld met flexibel kdv en beide oma's. Gaat prima en omdat ik ook in de weekenden werk en vaak op de vrije dag van mijn man, hebben wij relatief weinig opvang nodig. Met de tweede moeten we even afwachten, want ook hier wordt het voor een van de oma's vierde kleinkind. Allemaal onder de vier jaar. Dus even kijken hoe we alles gaan doen.

Leuk een kdv met boerderij! Dat is hier in de buurt ook, maar die biedt geen flexibele opvang. Gelukkig kom in zelf van de boerderij en is mijn zoon wekelijks op de boerderij bij mijn ouders

Leuk ddat haken, helaas ben ik ook niet zo creatief. Lijkt me wel leuk om te doen

6. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk 21 uur verdeeld over drie dagen, mijn man fulltime. Ik zou niet meer willen werken.

7. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    ik begrijp je wel, ik zou ook wel zenuwachtig zijn denk ik als ik plots niet meer misselijk zou zijn.. Ik ben het gewoon nooit geweest tot hiertoe… Net 2 keer een beetje bruinverlies bij het afvegen… PANIEK!! Even gebeld naar de spoedafdeling van het ziekenhuis: ja maar mevrouw stel dat het misgaat, kunnen we toch niets voor u doen, kom maar gewoon morgen voor die echo… Haha ze hebben wel een punt maar ik vond het niet zo vriendelijk en hulpvaardig…

@Kat: ik wist het totaal niet dat hoofdpijn een symptoom kon zijn: geeft toch weer hoop :)

@anderen met echo: succes!!!! :D

@kinderdagverblijf: wel al eens opgezocht voor kinderdagverblijven maar weet nog niet zeker wat we gaan doen: KDV of onthaalmoeder… Ik blijf ook voltijds werken... dat is althans de bedoeling, maar ja ik sta in het onderwijs dus niet zo'n lange dagen en woensdagnamiddag vrij en dan vaak kunnen we het nog regelen om nog een andere halve dag vrij te zijn...

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik hoop vanaf morgen hier ook mee te mogen schrijven.

Iedereen met echo morgen succes!!

Appelboompje ik vind het ontzettend rot dat het toch mis is gegaan, wat on eerlijk. Sterkte !

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik werk 35 uur in 4 dagen en mijn man 30 uur in 4 dagen. Wij werken wel versprongen, dus 1 dag kdv en 1 dag mijn schoonmoeder. Dat blijft bij de 2e hetzelfde.
    Ik heb wel in mijn hoofd zitten dat ik waarschijnlijk als de Kids naar school gaan weer 40 uur ga werken, dat hoort eigenlijk ook bij mijn functie. Ze hebben op mijn werk een uitzondering gemaakt. Dan zal mijn man zelfs 3 dagen gaan werken. Tja soms zijn de dingen andersom ;)

juf wat vervelend bruinverlies! Meestal wel heel onschuldig zolang het geen rood is. Succes morgen meid.

toekan jij ook nogmaals succes! Lekker vroeg 8.30 uur

10. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Wat gezellig hier weer heb alles gelezen maar kan niet alles met onthouden

zag wat over haken langs komen hier ben ik tijdens de zwangerschap van mijn dochter me begonnen maar ik doe Veel te lang over zoiets. Dat schaapje zou ik al 3 maanden me bezig zijn haha. Ben daarna gaan naaien dat vond ik leuker

@werken Ik zou het liefste helemaal niet meer werken maar dat komt ook omdat ik een beetje zat ben waar ik nu werk en ik wel graag leuke dingen doen dus dan is wat extra geld wel fijn hihi. Werk nu 24 uur onregelmatig mijn man 40 in 5 dagen. Onze dochter gaat 2 keer in de week naar oma voor 2 uur voor de rest ben ik er Of mijn man wat ik heel fijn vind zoals iemand al zei ik heb gekozen voor een gezin dus wel ik mijn kind niet 5 dagen per week "weg brengen"

iedereen met een echo morgen Veel plezier! Ik kijk al uit naar de foto's :-D wij morgen 29ste "pas"

11. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @haken : zo leuk om te doen! Ben er helemaal verslaafd aan hihi. . Gisteren net een wagenspanner en speenkoord gegeven aan vriendin die net dochter heeft gekregen! Nu druk voor andere vriendin en straks natuurlijk ook voor onszelf!

@echo: dames die vandaag heen mogen, heel veel plezier en geniet ervan! Hoop dat er mooie vruchtzakjes te zien zijn met mooie kloppende hartjes! Wij mogen over 2 weken voor het eerst naar de verloskundige en nog afspraak maken voor echo. .. pfff duurt wel lang hoor hihi

@kdv: wij wonen in een krimpgebied dus hier (voor zover ik weet) geen wachtlijsten. .. ik wil 3 dagen gaan werken, manlief kan niet minder werken. .. nog ff zien hoe we dat gaan opvangen maar daar hebben we nog genoeg tijd voor!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

toekan en juf hoe is het met de zenuwen?
    Hier valt het mee, beetje spanning, maar ja is ook normaal ;)

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Hee meiden, ben ik weer even.
    We zijn druk aan het genieten ;)

Haken doe ik ook! Zie mijn onderschrift ;)

Kdv; de opvang van mijn dochter gaat straks stoppen, omdat ik met ex alles binnen schooltijd geregeld krijg, dus geen bso.
    Maar overal sluiten hier kdv's, dus ze zijn blij met aanmeldingen.
    Ik werk alleen wel eens avonden, dus ik ga voor een gastouder, het liefst een aan huis.
    Ik ga na een goede echo eens rond vragen. Ik weet ook niet of de maandagoppas van mijn dochter ook op dit kindje zou willen passen, dus het wordt even kijken hoe en wat.

Meiden ik duim voor goede echo's! Succes en veel plezier!

14. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ziet er leuk uit! Ik heb alles hier staan Webwinkel voor de leukste handwerkartikelen en veel meer!

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Succes dames met echo vandaag! Geniet er van!

Misselijk: hier gisteren heel erg. Net niet overgeven :( echt beroerd was ik, lag om half 9 al te slapen op de zetel. Doodmoe ben ik! Volgende week moeten we verhuizen en zijn nog volop aan het werk in ons huisje. Helpt natuurlijk ook niet maar het zal toch moeten helaas.

Seks: hebben we gewoon zoals anders. Alleen tussenin last van mijn buik (misselijk dan vooral) en dan doen we het niet. Verder weinig last er van. 1,5wk geleden die bloeding zou mogelijk van het vrijen zijn en had gisteren ook miniem roze verlies, net als de vorige keer ruim een dag na de seks dus veronderstel dat het weer daar door komt.

16. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Toch ook wel zenuwen, kwestie van bezig te blijven tot deze avond: nog minder dan 12 uur! Jullie mogen al bijna, super!! :)

Hopelijk kan ik hier straks goed nieuws brengen en kan ik eindelijk op die roze wolk klimmen, bij jullie hé :D;)

Succes dames!!!

17. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    #1217 toekan, 20 jul 2015
    Laatst bewerkt: 20 jul 2015
    Hier is alles tip top!:D
    Iets nieuws gekregen tegen de misselijkheid. Bestond nog niet toen ik vorige keer zwanger was. Zal me dus benieuwen...

Maar hij/zij is perfect! :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,9 KB
      Weergaven:
      6
  18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahhh geweldig toekan :D heb je foto? Nogmaals gefeliciteerd

Ik nu in wachtkamer.

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Bijlagen deed even raar, nu zit hij er bij! :)

Succes!

20. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Succes voor degene met een echo... en toekan gefeliciteerd...

Deel Deze Pagina