Juf1987: Succes met de echo straks en eetsmakelijk alvast Wordt de lijst door 1 iemand aangepast? Want ik weet niet zo goed hoe het werkt, maar ik wil ook wel op de lijst. Ik ben 11 juli uitgerekend van ons derde kindje. We hebben al een zoon en een dochter. Zaterdag 25 juli hebben we de eerste afspraak (intake + echo) bij de verloskundige. O en ik ben alweer 27 zomers jong
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje milou1991 - 24 jaar - 1e kindje wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) karima12 - 24 jaar - 1e kindje kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?) 2 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) gerbera - 28 jaar - 1e kindje dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters) missaniet - 29 jaar - 1e kindje 3 maart liza28 - ? Jaar - 2e kindje (?) beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) mama2016 - ? Jaar - 1e kindje anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) zwennie - 27 jaar - 1e kindje e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) 4 maart kat0212 - ? Jaar - ? Kindje danda - 35 jaar - 1e kindje 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje juf1987 - 28 jaar - 1e kindje sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) batwomen - ?jaar - 1e kindje 6 maart 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) rvdc - 26 jaar - 1e kindje patricia1993 - ?jaar - ?kindje mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?) marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters) shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje 8 maart toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) inimini2 - 28 jaar - 3e kindje (?) elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje purple88 - 27 jaar - 2e kindje (?) san10 - ? Jaar - ? Kindje 9 maart kleinem - 38 jaar - 1 kindje angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) 10 maart suus123 - 31 jaar - 1e kindje 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) 12 maart ennass - 28 jaar - 1e kindje missy missy - 36 jaar - 1e kindje 13 maart iba - 28 jaar - 3e kindje 14 maart kat80 - 28 jaar - 3e kindje (?) Ikdus - 27 jaar - 2e kindje 15 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje (?) sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) onbekend jatris - marijn75 - Liza28 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ wij steunen mvm mamalap - gerbera - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - appelboompje - missy missy - izi - afspraken 20 juli mamalap - eerste echo toekan - eerste echo juf1987 - tweede echo 21 juli missaniet - eerste echo turkssnoepje - tweede echo izi - afspraak mvm liza 28 - eerste echo 22 juli rvdc - eerste echo karima12 - eerste echo zwennie - intake en eerste echo kat80 - intake en eerste echo jatris - eerste echo 23 juli anna anna - intake en eerste echo angel128 - eerste echo izi - derde echo 24 juli gleentje - eerste echo bij gyn marloescha - intake vk iba - echo bij gyn mamadeluxe - derde echo 25 juli yummy - intake en echo vk 27 juli sahi - intakegesprek verloskundige en eerste echo mevrouw pinguïn - intake vk inimini2 - eerste echo bij vk missy - 1e afspraak vk + echo 28 juli danda - intake verloskundige purple88 - eerste echo kleinem - intake en eerste echo fiederelsje - intake vk e1ke - controle met echo 29 juli besjes - intake en echo bij vk 30 juli kaatjekaa - tweede echo 3 aug ennass - eerste echo sanne84 - controle gyn en echo patricia1993 - termijn echo 4 aug iba - controle gyn en echo suus123 - intake vk 7 aug milou1991 - officiële eerste echo en termijnbepaling e1ke - bloedname combinatietest en controle echo 10 aug anna anna - termijn echo 11 aug wendy188 - termijn echo 12 aug missy - intake vk + echo 13 aug mamalap - termijnecho 20 aug meisje89 - 12 weken echo 21 aug e1ke - nekplooimeting 12w 2 sept shibainu25 - echo vk
Ik was er net mee bezig Het was even zoeken naar wat er al opstond en wat ik moest aanvullen. Als er nog dingen ontbreken laat het gerust horen, ik begin er een beetje vaardig in te worden, niet zo simpel . Ook de rest het: misschien even afspreken dat we toch proberen de lijst elke dag te updaten en dat als er iets op de lijst moet het duidelijk vermeld wordt iets als: nieuwe afspraak voor op de lijst: die datum
Ik lig nu languit op de bank. .. net wat steekjes links en rechts onderin buik... Dus ff weer wat rustiger aan doen. .. zou misschien ook wel banden kunnen zijn las ik. . Ben nu al weer erg moe dus lekkerb niets met doen vanavond. ...
Ook makkelijk als je dingen op de lijst wilt ze mss even in Bvb rood te zetten. Minder opzoekwerk. Deden we vorige keer ook zo
Yummy wat erg zeg, heel veel sterkte voor je dochtertje en voor jullie! Kat wat een nare opmerking, ik snap dat je daar niet vrolijk van word.. Sommige mensen ook... Mamadeluxe, welkom back!! Nog 1 nachtjes slapen 😍😍
Yummy ik duim voor jullie dat het mee valt! En idd ongelukjes zitten in hele kleine hoekjes. Die kleine van ons is wel eens uit het winkelwagentje gekletterd op het beton! Het gebeurde in een seconde! Zo op haar gezicht. Krijg nog rillingen als ik er aan denk.
Wat goed al die mooie echo's vandaag! Gefeliciteerd! Wat verschrikkelijk je kindje met brandwonden. Sterkte hopelijk geneest het voorspoedig. Knuffel! Kat wat een ongelooflijke k opmerking van je zus! Niks van aan trekken, en doen waar jij je goed bij voelt. Hier lekker last van kwaaltjes. Hoop echt dat mn rug bespaard blijft, want die is heel snel beurs op het moment. En dan echt mn onderrug met uitstraling naar mn benen... Nog 2 dagen tot de echo! Kan niet wachten.
Wat zal je geschrokken zijn! Ik hoop dat ze snel geneest en er niet veel pijn aan heeft. Ik ook nog een nachtje tot mijn echo, pas om half vier pff.
Hey dames ik wordt een beetje onzeker.... ben ontzettend blij voor jullie met alle mooie echo's maar ik heb pad over 2 weken intake en dan moet ik nog een oproep krijgen voor echo. ... Hoe kan er zoveel verschil inzitten? Komt het omdat sommigen niet zwanger zijn van de 1e?
Bij mij is het omdat we zwanger zijn geworden door IUI, ik denk dat het zo is dat als je al in de medische mallemolen zat, je sneller echo's krijgt...
@kat wat een rot opmerking zeg! Niks van aantrekken hoor al is dat natuurlijk lastig @suus normaal gesproken krijg je pas eerste echo met 12 weken dus je bent nog vroeg. Ik mocht eerder ivm miskraam maar wilde dat niet. Een echo bij 8 weken is bij mijn vk normaal maar meestal niet
Ik heb best veel bloedverlies vandaar vandaag echo. En om die reden ook intake en vitaliteitsecho ( dit schijnt nieuw te zijn bij de vk waar ik ben aangemeld) volgende week ipv met 8+ weken. Toen ik voor het eerst zwanger was zou ik pas met 9weken intake krijgen en rond 12 weken een echo. ( maar dat werd een miskraam)
Hier ook eerder een miskraam dus eerder een echo... ! Niks om je druk over te maken als dit de eerste keer is.. Wij zouden eigenlijk ook pas met de 9/10 weken de eerste echo krijgen maar had toen bloedverlies...