1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een goede echo met een kloppend hartje. Mijn uitgerekende datum gaat 28 februari worden, dus niet meer in deze maand.

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    GN idee hoegroot hij was en neen geen foto meegekregen 😔😔ga ik morgen zeker wel vragen hoor!!
    Wat fijn trotsema!!

3. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    wat een mooie echo's komen hier voorbij! :) Leuk hoor!

Ik had het gisteren al vermeld of daarstraks maar ik mag in elk geval 10 augustus terug voor een 3de echo, ik vermoed ook termijnecho, al weet ik dat niet zeker. (voor moest iemand de lijst aanpassen)

@meisje89: ja ik ben ook van België, ga jij naar een verloskundige? Ik wist niet dat er zo gewerkt werd bij ons?

@testen: ik heb nog geen idee, ik denk dat we de meest standaard dingen gewoon laten testen, ik heb daar eigenlijk nog niet bij stilgestaan... We kennen er niets van en horen het wel als het zover is. Ik werk zelf in het buitengewoon onderwijs, dus denk dat elk kind als het levensvatbaar is, hier wel welkom zou zijn... Maar ja dat zeg ik nu natuurlijk, ik kan me niet voorstellen wat een verschrikkelijke keuze als je echt een keuze moet gaan maken... Dus ik wil ook niemand tegen het hart stoten, ik heb respect voor ieders keuze...

@Kat: ik was ook heel erg bang, ik kon aan niets anders meer denken en had allerlei doemscenario's in mijn hoofd... Nu niet meer hoor, net een eerste kruippakje en hemdje met I love papa erop gekocht ;)

4. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Wat goed trotsema. Blijf je wel hier? Ik beval ook sowieso in februari vermits ik worf ingeleid ten laatste op 39w. Maar blijf liever hier :)

5. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Trotsema, ook gefeliciteerd! Heb je nog een mooie foto;)

Kat80, ik snap helemaal wat je met dat gevoel bedoeld. Komt vast goed morgen. Zal voor je duimen. Ik mag donderdag....

Net mvm langs gehad. En ben geslaagd voor deze test;). Ook al is het geen knal test. Maar is ook niet met ochtend urine. Heerlijk dekentje gekregen en een mooie ketting omdat ik de kratjes weg moet brengen.
    Eerste cadeautje... Wat leuk!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33 KB
      Weergaven:
      4
  6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Geen knaltest ? De test streep is veel duidelijker hoor hij spat 3x meer dan de controlestreep. Mooie ketting !

Trotsemam gefeliciteerd met je mooi echo

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ben ik weer even, wat een positief nieuws allemaal! Goede echo's en kloppende hartjes

Ik had vandaag heel veel last van mn darmen en misselijkheid en nog iets wat ik ook bij mn dochter had; meer haargroei op mn buik en mn rug, gadver
    Maar daardoor wel een positief gevoel haha

Yummie wat een naar nieuws! Mijn vriendin heeft ook zoiets vergelijkbaars gehad met haar dochtertje, heel naar!

8. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Ikdus, haha. Jeetje je hebt helemaal gelijk. Mevrouw van mvm zei, ja je streepje is wel licht, maar streepje is streepje. Dus ik al weer helemaal aan het twijfelen. Maar het is inderdaad gewoon het controle streepje wat lichter is. Pfff dat is weer een geruststelling:)

9. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Bij deze ons binnen pretje <3 we zijn voor nu iets terug gezet 6.3 dagen dus 12 maart.
    10 augustus mogen we terug komen voor de termijn echo dan horen we de definitieve datum

Voor nu zag alles er goed uit en zagen we een mooi kloppend hartje.

Nu naar bed want ben doodop..

Meiden die morgen een echo hebben heel veel succes!

10. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat een goed nieuws komt hier voorbij, dat geeft de burger moed hihi. .

Lees ik het goed Sahi? Kloppende hartjes? Heb ik ergens over geen gelezen?

Dames die morgen mogen : veel plezier!

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @izi mooi test hoor! Leuk zo een ketting die heb ik niet gehad, moet het ook zelf weg brengen morgen eerste batch weg brengen :)

@angel mooie echo fijn dat alles goed was en toch goed ingeschat van jou die twee dagen hihi

@trotsema lekker hier boven hoor gezellig :)

12. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Angel mooie echo hoor!
    Izi mooi testje! Weet iemand of je in België mvm hebt?

Suus ze bedoelt mooie echo's en hartjes die hier voorbij komen ;)

13. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Oké mvm bestaat hier niet. Net even opgezocht. Er is wel een organisatie die zo heet maar die zamelen kleding in voor kansarme moeders.

14. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Wat een goed nieuws zie ik allemaal voorbij komem, wat heerlijk om te lezen! Nou meiden.. ik ga nu proberen te slapen.. morgen mijn 1e echo pfff zooo spannend! Gelukkig al om 8.00 uur dus hoef niet lang te wachten alleen hopen dat ik mijn misselijkheid onder controle kan houden.
    Hoop morgen goed nieuws te kunnen melden!

15. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Sterkte meiden! Ik duim boor mooie echo's! Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben er ook bang voor... Gespannen in ieder geval. Je hoopt gewoon zoooo dat het goed zit. Duimen voor iedereen!

16. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Succes voor alle meiden die vandaag een echo hebben...

17. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zwennie jij mag al bijna, veel succes en plezier!
    Wij mogen straks om 10.00 ben echt onwijs nerveus.

Wat een mooie echo's zijn er gisteren voorbij gekomen! Super gefeliciteerd dames!

Izi mooie ketting heb je erbij gekregen. Streep is een streep hè, ik vind hem mooi.

Fijne dag vandaag meiden, en voor wie ook allemaal voor de echo mogen vandaag heel veel succes !

18. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    yummy heel veel beterschap met jullie kleine meisje!
    Dat ze snel weer de oude mag zijn!

echos wauw wat een prachtige echos allemaal! Super! Word er helemaal blij van. Alle meiden die vandaag mogen: veel plezier bij de echo!

Fijne dag allemaal!

19. mamalap

mamalap Niet meer actief

trotsemama Geweldig ook al goede echo! Blijf je hier mee kletsen of ga je naar andere lijst?

izi geen knaller? Haha dat bedoel ik dus met teveel hcg dan kan zo'n test raar gaan doen! Dit is dus Mega knaller, zodanig dat de controlestreep het niet aankan :D

angel fijn dat bij jullie ook alles goed eruit zag. Jeej

kat heel veel succes meid vandaag. Komt vast goed.

zwennie en rvdc ook heel veel succes meiden!

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Weer mooie echo's, wat leuk!

Juf ik ga bij een zelfstandige vroedvrouw, heel leuk! Extra informatie, consultaties van vaak een uur per keer, volledig terugbetaald door de ziekenkas. Ik hoop ook weer thuis te kunnen bevallen zoals bij mijn zoontje en daarvoor is zo'n vroedvrouwenteam ook handig. Ze doen ook workshops en zo, over bv, zwangerschapsyoga, zwemmen, baby massage,.. echt een aanrader! Ook als je niet thuis wil bevallen. Je kan ook kiezen om samen met haar eerst thuis weeën op te vangen vooraleer je naar het ziekenhuis gaat of gewoon onmiddellijk ziekenhuis. De eerste weken komen ze nog bij jou thuis om jou en de baby te controleren ook.

Deel Deze Pagina