Meisje ook al prachtige test! Ik kan me jouw Fertility friend kaartje nog herinneren! Precies 14 dpo ook en een knaller! Super fijn! rvdc ook jij loopt dan precies gelijk met ons. Nu precies 14 dagen geleden eisprong? Ook ik moet tussen 14 en 15.30 zkh bellen. Hopelijk gelijk datum ergens in de week van 20 juli Nou als we dan toch NOD testen doen showen wil ik mijn foto ook nog wel laten zien. Ben dus nu ook echt klaar met testen met dezelfde urine Kv2v5 en cb digitaal!
Ik ben er niet over uit wanneer m'n NOD was, hihi maar m'n testjes zijn nu wel overduidelijk hoor, over een paar weken gewoon een clear blue doen, wanneer ik het aan mensen wil showen mamalap ik geloof ook wel dat mvm vaker tegen zulke dingen aanlopen, ik moet me er maar niet te druk om maken hihi toekan dat kan niet anders dan goed komen meisje zo dan, vol tot volgend jaar! waar moet je normaal je echo's doen dan? of gaat dat in Belgie sowieso anders? ik begin t nu toch ook wel spannend te vinden hoor, wat als er straks net als bij mn mk geen vruchtje is? of gewoon geen kloppend hartje? worden 4 heeeeele lange weken gelukkig eerst nog wat werken, dan een weekje op vakantie met mn vrienden (zij weten er van) en dan als ik terug kom op maandag de echo ik had gisteren spontaan mn broer op visite, die maakt zich druk om me, omdat ik zo'n lage weerstand heb na die heftige weken thuis. mn stem is weg, al ruim een week heel verkouden en daardoor zie ik er ook echt ongezond uit, maar ja Hij had een wijntje voor me meegenomen, heb gezegd dat ik weer met de pds zit en dat ik even een paar weken niet drink. als t na mn vakantie niet over is, ga ik naar de dokter tegen de tijd dat hij er weer om vraagt zal ik wel een mooie echo hebben gehad
Mamalap vandaag inderdaad 14 dpo! Temp nog mooi 36,7 heb nog nooit zo'n mooi kaartje gehad als deze cyclus! Sahi hier is dat meestal bij gynaecoloog op consultatie in het ziekenhuis. Bij zoontje ben ik vanaf 22 weken bij een zelfstandige gynaecoloog geweest omdat die van het ziekenhuis echt slecht was en de goeie zaten natuurlijk vol het gele jaar.. ga nu bij een ander ziekenhuis, kijken hoe die meevalt en anders gewoon weer naar die zelfstandige . Heb je goed uitgeluld bij je broer haha!
Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje Wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - 28 jaar - 1e kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje Beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) Freddel - 25 jaar - 1e kindje 4 maart Rvdc - 26 jaar - 1e kindje 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Juf1987 - 27 jaar - 1e kindje Sahi - 28 jaar - 2e kindje 6 maart 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje Meisje89 - 26 jaar - 2e kindje Toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) Afspraken 29 juni MamaDeluxe5 - HcG prikken 30 juni Milou1991 - afspraak mvm Gerbera - afspraak mvm 6 juli MamaDeluxe5 - vroege echo Turkssnoepje - hcg prikken en echo 7 juli Izi - vroege echo 14 juli Wendy188 - eerste controle Meisje89 - echo bij gynaecoloog 17 juli Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho 22 juli Rvdc - eerste echo 27 juli Sahi - Intakegesprek verloskundige en eerste echo 28 juli Freddel - Intakegesprek verloskundige en eerste echo 7 aug Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling
Alsof ze iets aanvoelen en dan spontaan voor je neus staan haha! Goed gezegt tegen je broer. Zojuist het zkh gebeld. Woensdag 22 juli mogen wij voor een echo komen. Ben dan als het goed is 7 weken en 3 dagen zwanger. Mijn man en ik gaan nu even regelen dat we alle twee die dag vrij zijn. Werken alle twee bij onze ouders dus dat wordt zwijgen. Nu nog mn mond houden 3 weken en 3 dagen. Wie wil mij op de lijst zetten? Ik ben daar niet goed in op mijn mobiel.
Toekan en rvdc, jullie op de lijst gezet Toekan, veel succes vandaag. Wanneer krijg je de uitslag? Is vast al mooi gestegen. Laat je het weten? Meisje, wat vervelend zeg, fijn zo'n afscheidscadeau. En de check komt inderdaad nu mooi uit. Lekker spieken Sahi, wat ontzettend knap dat je het nu naast je neer kan leggen. Nu eerst goed voor je zelf zorgen. En lekker genieten. En wat goed dat er zo veel meedoen met mvm. Net het ziekenhuis gebeld, mag 7 juli al komen voor een vroege echo spannend. Moet trouwens naar de gyn omdat mijn vorige zwangerschap buitenbaarmoederlijk was. Dus ze houden het nu vooral in het begin goed in de gaten.
Goedemorgen ladies, toekan een hele mooie test hoor! meisje89 dat is vervelend, snel laten testen en hopelijk dan ook een mooie echo hihi wendy ik gelukkig niet, wel buikpijn, van die ongesteldheidpijn zo vervelend... sahi dat heb je mooi opgelost met je broer haha. De tijd zal vast voorbij vliegen als je op vakantie gaat etc, voor je het weet lig je voor de eerste echo. Alhoewel ik zelf nog een week wachten moeilijk vind hahah. rvdc fijn dat je ook al vrij vroeg voor een echo gaat. Ik weet dat het in nl heel normaal is om na 8weken pas voor de eerste afspraak te gaan, hier is dat eigenlijk zodra je weet dat je zwanger bent al, ik heb er voor gekozen ongeveer bij 6 weken te gaan izi zeker spannend, voor iedreen hier denk ik. En gelukkig dat ze je goed in de gaten houden. Ik krijg onverwachts mn schoonouders morgen/overmorgen voor heeeel lang op bezoek... Leuk? Wel en niet omdat ze heel lief zijn maar ons huis is niet zo vreselijk groot en dan zit je ze op elkaars lippe , vooral nu heb ik vaak behoefte aan even niks doen etc en als er bezoek is gaat dat tog lastiger.. Of we het ook al gaan vertellen weet ik niet maar word wel lastig geheim houden.. Mochten we het wel gaan vertellen wil ik dan eerst het aan mn eigen ouders vertellen. Het liefst vertel ik het pas na 12 weken! Lastigggg haha!
Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje Wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - 28 jaar - 1e kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje Beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) Freddel - 25 jaar - 1e kindje 4 maart Rvdc - 26 jaar - 1e kindje 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Juf1987 - 27 jaar - 1e kindje Sahi - 28 jaar - 2e kindje 6 maart 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje Meisje89 - 26 jaar - 2e kindje Toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) Afspraken 29 juni MamaDeluxe5 - HcG prikken 30 juni Milou1991 - afspraak mvm Gerbera - afspraak mvm 6 juli MamaDeluxe5 - vroege echo Turkssnoepje - hcg prikken en echo 7 juli Izi - vroege echo 13 juli Freddel - vroege echo 14 juli Wendy188 - eerste controle Meisje89 - echo bij gynaecoloog 17 juli Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho 22 juli Rvdc - eerste echo 27 juli Sahi - Intakegesprek verloskundige en eerste echo 7 aug Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling
Ik heb de vk gebeld en gevraagd of mijn echo vervroegd kon worden omdat we op vakantie gaan en ik graag wil weten of alles goed is voordat we weggaan Ik ben dan 6+3 dus ik hoop een kloppend hartje te zien. Helaas kon de intake er niet gelijk bij dus die komt pas 24 juli, maar dat is minder spannend
Wendy jup... Check! Vooral als ik fysieke dingen doe, zoals lang staan ofzo. En af en toe zomaar ineens.
Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje Wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - 28 jaar - 1e kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje Beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) Freddel - 25 jaar - 1e kindje 4 maart Rvdc - 26 jaar - 1e kindje 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Juf1987 - 27 jaar - 1e kindje Sahi - 28 jaar - 2e kindje 6 maart 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje Meisje89 - 26 jaar - 2e kindje Toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) Afspraken 29 juni MamaDeluxe5 - HcG prikken 30 juni Milou1991 - afspraak mvm Gerbera - afspraak mvm 6 juli MamaDeluxe5 - vroege echo Turkssnoepje - hcg prikken en echo Juf1987 - vroege echo 7 juli Izi - vroege echo 13 juli Freddel - vroege echo 14 juli Wendy188 - eerste controle Meisje89 - echo bij gynaecoloog 17 juli Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho 22 juli Rvdc - eerste echo 27 juli Sahi - Intakegesprek verloskundige en eerste echo 7 aug Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling ==> Opnieuw HCG geprikt: 183 (aan de telefoon zei die mevrouw: dat het nog niet super hoog is en dat ik opnieuw langs moest komen op het eind van de week, toen zei ik: ja maar vrijdag was het maar 52. Oh dat moet ik even zeggen tegen de gyn. En toen mocht ik ineens langskomen voor een echo op 6 juli. Fijn!
Juf87: Klinkt als een mooie waarde! We hebben allebei op de 6e onze eerste echo staan, wanneer was je NOD? Freddel: Spannend, volgens mij moet je met 6+3 al een hartje kunnen zien hoor, zou een mooi cadeau voor de vakantie zijn! Turkssnoepje: Ai dat is wel lastig nu ja, ik hoop dat je het nog even voor je kan houden. Izi: Dat is ook al bijna, jouw echo. Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Rvdc: Wat leuk dat jullie allebei bij jullie ouders werken, misschien hebben ze niks door? Sahi: Wel lief van je broer! Zaterdag nam een vriend van mij ook al wijn voor mij mee Wendy188: Ik heb erge lage rugpijn voor mijn NOD gehad! mamalap: Mooie testen meis! Zo meiden ik geloof dat ik iedereen heb gehad, zo niet - sorry! Vanmorgen toch nog even een digitale gedaan en die gaf al netjes 2-3 aan! Vanmorgen ook bloed wezen prikken en woensdag op 12 DPO was mijn HCG 54 en vandaag was hij 507!!! Ik is helemaal blij! Nu op naar maandag.
Ik hoop het ook 😹😹 Wouw mooi gestegen je hcg! Maandag een spannende dag voor drie van ons, ben heel benieuwd naar mn hcg waarde en of er misschien al een hartje te zien is Er is trouwens nog niemand die de tweede week van maart is uitgerekend haha
Hcg is prachtig gestegen! Ik heb eigenlijk geen idee of ze dinsdag mijn hcg prikken. En voor de 2e week maart komen de meiden vast volgende week die moeten vast nog even wachten met testen.
Meisje: mooie knaller zo zeg! En inderdaad Emiel aan boord! Al is het gewoon een werknaam hoor (van embryo Emiel) dus het gaat hem sowieso niet blijven haha Mamalap: ook een mooie! Zeker de digi... Die ga ik pas doen binnen 5 dagen (in de hoop dan het max te zien verschijnen ) Wendy: ik heb op 8 dpo heel harde lage rugpijn gehad. Innesteling denk ik nu. Nu nergens meer last van Sahi: haha goed excuus! En inerdaad, volgende keer ben je ver genoeg! Rvdc: het wordt druk op 7 maart izi: fijn zo een vroege echo! Alleen is de reden daarom niet zo fijn natuurlijk! Maar deze gaat enkel zijn om je gerust te stellen! Turkssnoepje: ooh ik begrijp je dillema! Hopelijk is het vertellen niet nodig en laten ze je gewoon met rust haha
Freddel: fijn, zo een vroegere echo! Juf: mooie stijging!! En fijn dat je je eerste echo afspraak er bij kreeg Mamalap: ook al een eerste afspraak! Zo gaat het wel heel snel plots! Mamadeluxe: ook een mooie stijging!!
Hier hcg vandaag op 14dpo 130 Volgende week maandag weer hcg bepaling en als die goed is, krijg ik mijn echo afspraak op 7 weken! maar ze verwacht geen problemen, want de progersteronwaarde was ook heel goed... Woohooow! Nu even een banner zoeken