Hoe is jouw echo gegaan? Je staat ook op de lijst voor vandaag. Ik hoop goed! Wat een schattige foto's!!! Van jou en ook van E1lke ! Ik ben stiekem heeeel zenuwachtig voor dinsdag... Zucht
Wat fijn al die goede echo's meiden!! Meiden met bloedverlies, wat schrikken zeg! Ik hoop echt dat er niks aan de hand is, kan het niet een contactbloeding zijn geweest? Hier erg zenuwachtig voor morgen.. gelukkig mag ik al om 10.40, al had ik liever weer om 9 uur aan de beurt geweest
Contactbloeding is hier niet mogelijk aangezien ik mijn vriend de laatste week amper gezien heb. Bedankt voor alle lieve berichtjes! Leuke foto's ook angel!
Hier ook geen contactbloeding. Met dat gebloed is er weinig contact haha E1ke en angel wat een leuke foto's van prachtige kindjes. Gefeliciteerd met de goede echo's dames. Mevrouw penguin, vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit. Hopelijk gauw beter Suus hoelang gaat het dak nog duren ? En wat gebeurt er precies met het dak ?
Ja zkr leuke foto meegkregen Alleen is het nog beetje vaag. Echt zo raar dat dat nu in mijn buik zit.
Zo dames met mooie echo's gefeliciteerd fijn! Ik ga zometeen een weekje weg, zal dus wat minder reageren. Succes aan alle dames met echo's. Tot volgende week.
Wat een leuke foto's van de 1-jarigen! Degene met echo vandaag, succes en veel plezier! Hier gisteravond weer slecht bahhh net niet overgeven, toch maar wat gegeten en toen beterde het gelukkig. Eerst wilde ik niks, ruim uur later kwam vriend terug van de badkamer en schrok, ik zat aan de chips die ik ervoor absoluut niet moest hebben hahaha. Hij zo, wat is dat? Net watermeloen gegeten, nog een stuk wou ge niet en nu ineens chips die je net niet wou. Mja. Zwanger denk ik wel vervelend. Zo zin in "iets" maar niet weten wat, plus gewoon echt slecht worden als je niet snel beslist om je maag wat te vullen. Bij zoontje nergens last van gehad dus dit is wel even aanpassen. I don't like it!
Mamalap: Fijne vakantie!! Meisje: Heel herkenbaar hahaha. de truc is inderdaad om je maag gevuld te houden! Nog een klein uurtje en dan de echo, heb nu toch wel de zenuwen hoor!
Maar niks is naar mijn zin dan, dat is nog het ergste geen fruit geen yoghurt geen koek geen chips. Haha super vervelend! Komt goed die echo
Sorry voor de stilte van mijn kant dames! Voel me echt te beroerd om te reageren en ik zit ook aan zee, dus ook niet zo vaak binnen... Mijn eerste gevoel ging hier naar een jongen. Maar met dat ik me weer net zo slecht voel de hele dag door (wegeten lukt niet), heb ik nu misschien toch weer een meiden gevoel.. Ach... We zien het wel zeker?
Balen Toekan ik hoop dat je toch van de zee kan genieten! meisje ja lastig is het, ik dwing me dan ook echt om wat te eten! Al is het maar een crackertje! Ik zit nu in de wachtruimte en de zenuwen gieren door mijn lijf!
Veel plezier op vakantie Mamalap. Meiden met de echo succes en vooral veel plezier! Wat wou ik dat het al dinsdag was... Zou me stukken beter voelen, hoewel ik geen bloed meer heb. Wel rug en buikpijn. Ikdus hoe zit het nu bij jou? Beterschap aan de misselijke dames!
@davina wel leuk en echo mee ook al is het nog wat vaag @mamadelux Veel plezier je bent nu waarschijnlijk bezig met de echo hihi @toekan vervelend dat je je beroerd voelt hopelijk snel beter @e1ke wel fijn dat je geen bloed meer verliest dinsdag is wel nog erg ver weg dan. Hier woensdag eindelijk echo duurt toch wel lang nu haha
Gleentje, Iba en mamadeluxe, veel plezier met de echo! En marloescha hopelijk een goede klik met de intake bij de vk. Mamalap hele fijne vakantie, veel plezier!
Hier een super goede echo! Wat is ons minimensje gegroeid! Ik ben 8 weken en 3 dagen en uitgerekende datum is 1 maart en dat blijft nu zo! Ik zit nu in de auto, dus zal later even een echo foto uploaden! Ben helemaal in de wolken ☺️
Thanks Izi, maar ik kende ze al was weer als drie jaar geleden. Mooie foto's en goede hartslag! En het is er 1 pfieuw. Terug gezet naar 7 weken maar over drie weken de termijnecho. Dochterlief snapt nu een beetje waar de beeb zit, zo leuk. Ze wil alleen nu de baby haha.oja en een zusje! Ik geloof niet dat ik foto's kan toevoegen via mijn foon. Zal zo ff via de computer doen. Was toch weer spannend... Nu even geduld met vertellen aan opa en oma tot na drie uur...
@mamadelux fijn dat alles goed was mooie echo! Lekker genieten op je roze wolk @marloescha fijn bij jou ook alles goed!