1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Wow. 18.9 groot? Als ik het goed lees. Dan is die idd gegroeid...! Super goed...

Haha sommige van jullie hadden al een pakje ofzo gekocht. Ik heb vandaag de eerste luiers alweer ingeslagen voor mini...! 😂 ze waren in de aanbieding dus maar meteen in de winkel wagen gelegd...

2. Danda

Danda Lid

27 mei 2015
    81
    0
    6
    grafisch vormgever
    Ook ik ben de laatste (en komende) tijd wat afwezig, ben zo beroerd dat ik amper m'n werk kan doen (werk vanuit huis) en heb bijna geen energie over voor andere dingen. Ik lees zo nu en dan wel even mee en leef natuurlijk mee met jullie allemaal.

Iedereen veel succes / sterkte / plezier de komende tijd, ik meld me vast wel weer als ik me wat meer mens voel.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Mamalap fijne vakantie !

Misselijke dames, succes ermee hier ook misselijk. In de nacht heb ik vreselijke honger.

Marloeschka, gefeliciteerd met je mooie echo. En leuk dat je je dochtertje hebt mee genomen.

E1ke, kan ook niet wachten tot het dinsdag is.

Mamadeluxe prachtig de foto van je minimensje !

4. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Danda sterkte!

Wendy: klopt! 1,3 cm in 11 dagen gegroeid! Vorige keer 5,3 en nu 18,9 :)

5. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Mooie echo mamadeluxe, die heeft vast een mooie groeispurt gemaakt:)

Marloescha, fijn dat het weer vertrouwd aanvoelde. En dat alles goed is, is natuurlijk nog belangrijker;)

6. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Dag allemaal,

Ik dacht laat ik weer eens wat van me horen 😜Wat fijn om al de positieve echos te zien! Las ook wat over bloedingen, hopelijk houden die snel op en krijgt iedereen zo een mooie echo.

Ik werd een ochtend wakker en zag een heel mooi meisje met blonde krulletjes.. Bevestigde een beetje mn gevoel dat het een meisje word haha. Had er nog niet met mn man over gehad, vroeg ik gisteravond wil je weten wat het word als het te zien is etc. Toen zij hij maar ik denk dat het een meisje word.. Moest ik laggen haha. Gezondheid boven alles!! 👧👨❤

Ik voel me heel goed gelukkig! Niet misselijk, niet moe.. Soms wat buikpijn en thats it. Mn schoonzus is 12 weken zwanger en zei dat haar vk heeft gezegd dat het een jongen word. Dat is tog nog veeeelste vroeg om het te zien? Zij heeft het wel moeilijk hoor, hele dag spugen etc. Erg vervelend.

Oja vorige x zei ik dat mn doktor zei 1x seks per week, niet dat wij ons zo zeer er aan houden hoor, uiteindelijk is en blijft het een turkse doktor en die kunnen er wat van, die fabeltjes 😂. Als ik naar iedereen hier zou luisteren mag ik alleen nog maar zitten en liggen met me benen omhoog hahahaha

7. davina87

davina87 Lid

22 jul 2015
    83
    43
    18
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Ik wil graag jullie advies over mijn vriend en hoe ik daar mee moet omgaan. Feit is dat ik inzettend moe ben en dus deze week een paar keer eerder van huis ben gegaan van me werk. Werk 40 uur en is kantoorwerk.
    Mijn vriend is nu pissig omdat ik het er wel lekker van neem. Hij vind dat ik me niet moet aanstellen en gewoon aan het werk moet blijven. Alleen en ik ondanks dat het lichaamelijk niet zwaar is gewoin kapot.

Hoe kan ik me vriend nu uitleggen dat ik niet gaat. Jeetje kut hormonen gisteren zo super blij en vandaag voel ik me dus door onbegrepenheid zo verdomd klote.

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Jeetje, wat een bizarre reactie van je vriend.
    Ik weet dat een collega ooit ook een soort gelijke situatie had en dat zij toen telefonisch de verloskundige had ingelicht. Ze hebben toen een nieuwe afspraak gemaakt waar vriend ook bij aanwezig moest zijn. Verloskundige heeft toen heel goed aangegeven wat een zwangerschap inhoudt voor een vrouw en haar vriend wilde het van de verloskundige wel aannemen.

Ik zou dus of zelf het gesprek met hem aangaan of iemand inschakelen van wie hij het wel aanneemt..

Sterkte. Lijkt me vreselijk als je zo'n reactie krijgt terwijl er zoveel aan de hand is in je lichaam!

9. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit eigenlijk in t zelfde schuitje, sinds gister. Ik ben kapot van verdriet, zoveel nare dingen naar mn hoofd geslingerd gekregen, dat ik een lui kreng ben en verder niets.:( ik zorg er altijd voor dat t huis in orde is, eten klaar staat... Maar sinds 2 weken voel ik me zo beroerd en kan ik niet meer tegen de vieze eet luchtjes als ik sta te koken. Dus een paar x buiten de deur gegeten, geen probleem. Gister weer proberen te koken, wat blijkt, de aardappels over datum en heb ik vekeerde groentes gehaal bij de sup, en om nou patatjes met boerenkool te eten:p oeps. Foutje, vriend kon t helemaal niet waarderen,(had nog andere groentes maar oeps, dat hadden we eergister al gegeten) moest er maar voor zorgen dat t eten atijd klaar staat,,,knallende ruzie gehad, . En dan krijg je dingen naar je hoofd geslingerd dat we maar apart moeten gaan wonen, (zodat ie dan ook niet hoeft te zeuren als t huishouden eventjes stil ligt) :( ben er helemaal van af, hij begrijpt niet hoe ontzettend moe ik soms ben, duizelig ben, last van die steken, blaas ontsteking erbij , kots misselijk van die luchtjes... Ik doe mn best waar ik maar kan... Pfff... Mannen:( hoop dat de kwaaltjes gauw weg zijn en ik weer fatsoenlijk kan koken:(

10. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Allereerst vind ik het ontzettend verdrietig om te horen hoe jullie partners met jullie omgaan! Zij zouden zich moeten schamen! In mijn ogen zijn dat geen mannen maar verwende kinderen! Ik zou zeggen kook lekker voor jezelf dan als je het allemaal beter kan! Dikke doei! Hou op, scheid uit. Dit kan je als zwangere vrouw er toch niet bij hebben...zo respectloos.

Meiden denk alsjeblieft aan jezelf en je kindje! Die mannen zijn de tranen en verdriet niet waard (i know is makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer het!). Dikke knufffel voor jullie! xxxx

11. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Jeetje meiden, ik schrik een beetje van de reacties van jullie mannen eerlijk gezegd.
    Ik kan me nog wel indekken dat het soms wat onwerkelijk is, omdat hun niks voelen en zien, er circuleert o.a. op FB een filmpje rond wat er gebeurt met je darmen en hoe alles verplaatst in de eerste weken, misschien dat eens laten zien?

Ik stofzuig en dweil hier normaal ook elke dag... het enige wat ik nog elke dag doe is de toilet afnemen, want ja 4 kids ;)
    Ik doe mijn best om te koken, maar maak me er wel makkelijk vanaf, dubbele porties koken en dat eten we in die week dan echt nog een keer.

Wat niet gaat, gaat niet en dan koken ze maar voor zichzelf!
    laat je niet gek maken hoor meiden, denk aan jezelf en aan jullie kleintje !

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

mamadeluxe Jippie fijne echo! Leuk mini mensje :D

Dames ik schrik ook van de reactie! Maar even paar artikelen uitprinten en op tafel leggen voor de heren hoor!

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Mamadeluxe 18.5 mm denk ik toch ?

Dames wat rot om te lezen hoe jullie partners doen. Ik hoop dat ze bij draaien maar blijf vooral aan jullie zelf denkrn

14. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @ shibainu hoezo hoop dat de kwaaltjes snel weg zijn zodat ik weer kan koken. Hoop dat je vriend zich snel normaal gaat gedragen. Praat er vooral over misschien had hij ook een rot dag gehad oid en weet hij niet eens dat hij je zo heeft gekwetst en inderdaad wat de rest ook zegt zijn ook goede tips filmpjes of me naar de vk

@davina hoop ook voor jou dat het een foutje van hem was want dat zijn geen leuke berichten

@turkssnoepje hihi heb inderdaad wel gehoord dat ze in de Turkse gemeenschap heel voorzichtig zijn met zwangere vrouwen wel lief hihi

15. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    18,9 nee idd :)

16. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    bevallingslijst
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞

28 februari
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?)

1 maart
    milou1991 - 24 jaar - 1e kindje
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)
    karima12 - 24 jaar - 1e kindje
    kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje
    mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters)

2 maart
    gerbera - 28 jaar - 1e kindje
    dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje
    gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters)
    missaniet - 29 jaar - 1e kindje

3 maart
    liza28 - ? Jaar - 2e kindje (?)
    beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter)
    mama2016 - ? Jaar - 1e kindje
    anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon)
    zwennie - 27 jaar - 1e kindje
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon)

4 maart
    kat0212 - ? Jaar - ? Kindje
    danda - 35 jaar - 1e kindje
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje

5 maart
    izi - 28 jaar - 1e kindje
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter)
    batwomen - ?jaar - 1e kindje

6 maart

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter)
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon)
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje
    patricia1993 - ?jaar - ?kindje
    mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?)
    marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter)
    miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters)
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje

8 maart
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter)
    inimini2 - 28 jaar - 3e kindje (?)
    elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje
    purple88 - 27 jaar - 2e kindje (?)
    san10 - ? Jaar - ? Kindje

9 maart
    kleinem - 38 jaar - 1 kindje
    angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon)

10 maart
    suus123 - 31 jaar - 1e kindje

11 maart
    fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter)
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje

12 maart
    ennass - 28 jaar - 1e kindje
    missy missy - 36 jaar - 1e kindje
    Jatris - ?? - ??

13 maart
    iba - 28 jaar - 3e kindje

14 maart
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje

15 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje (?)
    sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon)

onbekend
    marijn75 - Liza28

★sterretjes★
    freddel ★
    disneymama ★
    appelboompje ★

wij steunen mvm
    mamalap - gerbera - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - missy missy - izi -

afspraken

24 juli
    gleentje - eerste echo bij gyn
    marloescha - intake vk
    iba - echo bij gyn
    mamadeluxe5 - derde echo bij gyn

25 juli
    yummy - intake en echo vk

27 juli
    sahi - intakegesprek verloskundige en eerste echo
    mevrouw pinguïn - intake vk
    inimini2 - eerste echo bij vk
    missy - 1e afspraak vk + echo
    rvdc - mvm

28 juli
    danda - intake verloskundige
    purple88 - eerste echo
    kleinem - intake en eerste echo
    fiederelsje - intake vk
    e1ke - controle met echo

29 juli
    besjes - intake en echo bij vk

30 juli
    kaatjekaa - tweede echo

3 aug
    ennass - eerste echo
    sanne84 - controle gyn en echo
    patricia1993 - termijn echo

4 aug
    iba - controle gyn en echo
    suus123 - intake vk

7 aug
    milou1991 - officiële eerste echo en termijnbepaling
    e1ke - bloedname combinatietest en controle echo
    Shibainu25 - Termijnecho
    MamaDeluxe5 - Bloedafname combinatietest en controle echo

10 aug
    anna anna - termijn echo
    juf1987 - termijn echo
    angel128 - termijn echo

11 aug
    wendy188 - termijn echo

12 aug
    missy - intake vk + echo
    kat 80 controle echo 9+5
    MamaDeluxe5 - Uitslag combinatietest

13 aug
    mamalap - termijnecho

14 aug
    Turkssnoepje - 3e echo
    zwennie - termijnecho

17 aug
    rvdc - intake en echo vk

20 aug
    meisje89 - in de voormiddag 12 weken echo + 's avonds afspraak bij vk

21 aug
    e1ke - nekplooimeting 12w

24 aug
    Toekan - 12 weken echo (nekplooimeting)

27 aug
    MamaDeluxe5 - 12 weken echo + afspraak Vpk

28 aug
    Kat80 - 12 weken echo

2 sept
    shibainu25 - afspraak vk.

3 sept
    MamaDeluxe5 - Geslachtsbepaling Dr. Papa

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Mamadeluxe 18.9 ja haha sorry. Gewoon al bijna 2 cm! Zo apart
    Dat het zo klein ooit is geweest en straks groot.

Davina en Shibainu ik blijf er mee in mn maag zitten hoe jullie mannen hebben gereageerd. Vind het echt erg voor jullie

18. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Iba, Marloescha en Gleentje, hoe is het bij jullie gegaan vandaag?

Bijzonder he Ikdus het groeit echt elke dag een beetje!

19. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Wat een rotte reacties van de mannen seg. Hun hebben makkelijk praten ja... Laat jullie niet gek maken hoor!

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Jeetje, ik schrik hier echt van en ben er zelfs stil van.
    Als ik heel eerlijk ben zou ik dit echt niet pikken. Dat verdien je toch niet? Je bent zijn vrouw/vriendin, niet zijn personal assistent / voetveeg. Hij zou je op handen moeten dragen i.p.v. zo te behandelen!
    Ik weet niet of jullie altijd al deze verhoudingen hebben binnen je relatie, maar ik denk toch echt dat het tijd is voor een héél goed gesprek.

Ik ben ook erg moe de laatste dagen. Gelukkig heb ik nog vakantie, maar de combinatie zwanger zijn en dagelijks naar het ziekenhuis met de jongste is best pittig.
    Vriend is alweer 2 dagen aan het werk, maar helpt gelukkig ontzettend veel.
    Ik durf van mezelf te zeggen dat ik echt wel een doorzetter ben tijdens zwangerschappen (afstuderen met 38 weken bijv niet eenvoudig :D), maar ook ik doe (vooral de eerste weken) echt wel een paar stappen terug hoor en luister goed naar mijn lichaam. En momenteel zegt mijn lichaam: RUST.
    Vriend zei gisteren gelukkig uit zichzelf "Als jij straks weer 36 uur werkt én zwanger bent wordt het allemaal wel een beetje veel. We gaan eens kijken naar een schoonmaakster"
    Yes baby!:)

Ik schrik echt van de verhalen die ik hier lees over de manier waarop sommige mannen blijkbaar met hun zwangere vriendin omgaan. Mijn vriend is ook niet de meest tactische vent ter wereld en zegt/doet soms gekke dingen, maar ik kan me niet voorstellen dat ie mij ooit zo zou behandelen.
    Ik hoop dan ook echt dat jullie mannen gaan inzien dat ze totaal verkeerd bezig zijn. Sterkte!

Deel Deze Pagina