Mamadeluxe wat een mooie echo! En zo mooi al gegroeid! Jeetje ik schrik wel van die reacties van de partners. Hopelijk kunnen jullie het bijpraten en erover praten.
KleineM sorry voor mn late reactie was afgelopen dagen zo moe dat ik gisteren thuis bleef van het werk en vroeg ben gaan slapen vanmorgen vroeg begonnen en gelijk door naar mn schoonouders mn kleine ophalen kom net thuis...lange dag! Had mn echo ineens dinsdag al de vk belde of ik eerder kon komen en alles was goed.. Wel 2 dagen terug gezet maar hoi stiekem nog ff de 9 e aan en hoop dat ik over 3 weken weer terug mag Spannend he die echo's ik leefde er steeds naartoe! Heb nu over 3 weken intake en weer echo en dan 22 september heb ik een afspraak gemaakt bij dr papa
Gefeliciteerd met alle goede echo's! Ik heb morgen mijn echo. Beetje een gekke dag, maar (gelet op mijn recente miskraam en niet meer ongesteld te zijn geweest daarna) wilde ze ons graag asap zien om een echo te maken en te kijken hoe ver ik nou precies ben én of alles goed zit. Ik heb natuurlijk ook vorige week pas gebeld. Het is alleen wel zo dat ze alleen dienst heeft dus mocht er een bevalling tussendoor komen dan heb ik pech en maken we een nieuwe afspraak. Dus lieve hoogzwangere dames omgeving A.ssen: gelieve morgen rond 13 uur niet bevallen! Ik heb eigenlijk nog niet echt het vertrouwen gehad om echt te kunnen genieten dus ik hoop dat dat na een goede echo wel kan. Ben ook niet heel zenuwachtig, maar dat komt meer omdat ik constant in mijn achterhoofd houdt dat het mis kan gaan. Gezonde spanning dus. Hopelijk morgen een mooi kloppend hartje en een goede zwangerschap! En terwijl ik dit type word ik toch wel een beetje zenuwachtig
Mamadeluxe lees dat je ook naar dr papa gaat! Leuk! @mannen... Soms zou je ze even onder hun gat willen trappen mijn man zegt dit soort dingen gelukkig niet! Normaal doe ik altijd alles in het huishouden.. Komt niet in hem op om me te helpen maar zegt er niks van als iets niet gebeurd
Hey dames. .. Alles even bij gelezen maar ik weet niet met precies van wie wat berichtje was hihi. ... Iemand vroeg naar wat er met ons dak gebeurt. .. maandag is asbest verwijderd en daarna moest dak weer dicht. Omdat het een oud huis is is alles Schots en scheef dus dat duurde even. ... vandaag de pannen er weer op gedaan dus einde is in zicht! Ik schrok ik erg van de reacties van jullie mannen /vrienden..... mijn man doet wel eens chagrijnig maar zegt daarna ook snel sorry en dat hij het ook nog wel eens vergeet. .. zegt ook snel doe ff stapje rustiger en niet alles hoeft gelijk klaar. .. ik vind het niet neer dan normaal hoor! Ik laat hem ook van alles lezen van apps ed.... dan weet hij ook meer wat er gaande is hihi. .. in ieder geval je nooit als voetveeg laten gebruiken! Jullie zijn meer waard dan dat! !! Ook zag ik weer een prachtige echo voorbij komen en ander goed nieuws! Fijn hoor! Ikdus en E1ke hoop dat het met jullie ook weer beter gaat!!! Zo nu languit op de bank en niets meer. Morgen maar stofzuigen en wc schoonmaken. .. pfff huishouden houdt nooit op hè?
Fijne mooie echo's dames!! Gefeliciteerd! En jeetje wat een klote opmerkingen zeg! Ik krijg gewoon plaats vervangende boosheid! 😡 en hebben ze wel in de gaten hoe slecht die stress is voor jullie kindje! Ik zou ze het boekje "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" maar eens onder hun neus duwen. Sterkte ermee!! Zijn er dames die ook zo'n last hebben van veel afscheiding? Jee, niet normaal meer!
Jeetje wat een commentaar van die mannen ze moesten zich rotschamen . Hoop niet dat ze altijd zo tegen jullie doen maar zeker nu toch niet, waar zitten ze met hun gedachten.. Mamadeluxe wat een mooie echo! Al zo groot! Hier, zag schoonzus daarstraks naar mijn buik kijken, ik kan het ook niet meer wegstoppen (tenzij met een los tshirt maar dat heb ik niet) dus ga het toch binnenkort moeten vertellen. Hier even een donkere buikfoto van ons mini'tje!
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 28 februari trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?) 1 maart milou1991 - 24 jaar - 1e kindje wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) karima12 - 24 jaar - 1e kindje kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) 2 maart gerbera - 28 jaar - 1e kindje dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters) missaniet - 29 jaar - 1e kindje 3 maart liza28 - ? Jaar - 2e kindje (?) beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) mama2016 - ? Jaar - 1e kindje anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) zwennie - 27 jaar - 1e kindje e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) 4 maart kat0212 - ? Jaar - ? Kindje danda - 35 jaar - 1e kindje turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje juf1987 - 28 jaar - 1e kindje sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) batwomen - ?jaar - 1e kindje 6 maart 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) rvdc - 26 jaar - 1e kindje patricia1993 - ?jaar - ?kindje mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?) marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters) shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje 8 maart toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) inimini2 - 28 jaar - 3e kindje (?) elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje purple88 - 27 jaar - 2e kindje (?) san10 - ? Jaar - ? Kindje 9 maart kleinem - 38 jaar - 1 kindje angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) 10 maart suus123 - 31 jaar - 1e kindje 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) kat80 - 31 jaar - 1e kindje 12 maart ennass - 28 jaar - 1e kindje missy missy - 36 jaar - 1e kindje Jatris - ?? - ?? 13 maart iba - 28 jaar - 3e kindje 14 maart Ikdus - 27 jaar - 2e kindje 15 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje (?) sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) onbekend marijn75 - Liza28 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ wij steunen mvm mamalap - gerbera - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - missy missy - izi - afspraken 24 juli gleentje - eerste echo bij gyn marloescha - intake vk iba - echo bij gyn mamadeluxe5 - derde echo bij gyn 25 juli yummy - intake en echo vk 27 juli sahi - intakegesprek verloskundige en eerste echo mevrouw pinguïn - intake vk inimini2 - eerste echo bij vk missy - 1e afspraak vk + echo rvdc - mvm 28 juli danda - intake verloskundige purple88 - eerste echo kleinem - intake en eerste echo fiederelsje - intake vk e1ke - controle met echo 29 juli besjes - intake en echo bij vk 30 juli kaatjekaa - tweede echo 3 aug ennass - eerste echo sanne84 - controle gyn en echo patricia1993 - termijn echo 4 aug iba - controle gyn en echo suus123 - intake vk 7 aug milou1991 - officiële eerste echo en termijnbepaling e1ke - bloedname combinatietest en controle echo Shibainu25 - Termijnecho MamaDeluxe5 - Bloedafname combinatietest en controle echo 10 aug anna anna - termijn echo juf1987 - termijn echo angel128 - termijn echo 11 aug wendy188 - termijn echo 12 aug missy - intake vk + echo kat 80 controle echo 9+5 MamaDeluxe5 - Uitslag combinatietest 13 aug mamalap - termijnecho 14 aug Turkssnoepje - 3e echo zwennie - termijnecho 17 aug rvdc - intake en echo vk 20 aug meisje89 - in de voormiddag 12 weken echo + 's avonds afspraak bij vk 21 aug e1ke - nekplooimeting 12w 24 aug Toekan - 12 weken echo (nekplooimeting) 27 aug MamaDeluxe5 - 12 weken echo + afspraak Vpk 28 aug Kat80 - 12 weken echo 2 sept shibainu25 - afspraak vk. Dokter Papa 3 sept MamaDeluxe5 - Geslachtsbepaling Dr. Papa 11 sept Missy - Dr Papa 22 sept Angel128 - Dr Papa
Ooh wat een vreselijke reacties meiden. Mijn man kan echt een hork zijn en botte dingen zeggen, maar stiekem heel zorgzaam. Hij probeert te koken, doet al weken alle boodschappen en vandaag zei hij: we gaan uit eten schat om de echo te vieren. Dat werd chinees halen want oo zo moe... Ik weet dat hij het niet leuk vindt, hii zit zelf met een burn out thuis, maar toen ik vroeg wil je mij een plezier doen en dat stinkbed verschonen, heeft hij het zelfs buiten gehangen om te luchten. Ik denk zo, je hebt samen een relatie en samen deel ja AL het werk.(ik normaal iets meer...) neem die mannen nog maar eens mee naar de vk! Vanmiddag heeft mijn dochter de nieuwe jurk mogen lateb zien. Echter voordat ik haar vestje uit had zei ze tegen opa en oma: mama heeft een baby in haar buik! Hahaha hilarisch wat een druif. Ze vind het heel interessant. Ik denk maar even niet over praten anders weet heel het dorp het hahaha
Ik schrik ook echt van de reacties van de mannen! Die van mij kan ook bot zijn maar snapt heel goed dat mijn lijf aan het veranderen is. Ik zorg dat thuis alles aan kant is, zijn kleren worden gewassen en gestreken, zorg voor het eten, werk in 3 ploegen. Dus als hij iets te zeuren heeft doet die het zelf maar! Maar meestal helpt die en als er in deze tijd een keer niet gekookt wordt omdat ik misselijk ben, zegt die er niks van maar begint die er zelf aan! Bij mijn 1e en 2e zwangerschap nergens geen last van, deze zwangerschap is voor mij vele malen anders ( daarom denk ik dat het een jongen wordt maar dat terzijde) en hij weet dat niet iedere zwangerschap hetzelfde is... Dus zoals de meeste zeggen: neem ze nog eens mee naar de verloskundige...
Hoi Suus, Drs. Elvis Papa zit met zijn praktijk in amsterdam. Je kan daar 2D, 3/4D echos laten maken. Hij kan vanaf 12 weken al het geslachtbepalen. Tevens legt hij alles uit over je kindje en kijkt hij ook of er mogelijk bepaalde afwijkingen zijn. Een soort extra uitgebreide echo. Hij neemt de tijd voor je en als hij het geslacht niet kan bepalen mag je kosteloos op een andere dag terug komen. Je krijgt alles op een CD rom mee naar huis. Hier is de website: Echo Centrum Amsterdam
Heb er gisteren ook stiekem eentje gemaakt maar denk dat het eerder een darmenbuikje is aangezien men prutsje nog zo klein is
Hier ook al een buikje. Maar denk eerder ook de darmen! 😂😂 ach ooit kunnen we er echt niet meer omheen...
Wat een reacties van jullie mannen. Die van mij poetst zelfs als ik het niet doe. Zwanger of niet. Ik zou ze echt op hun plaats zetten als ik jullie was. Je bent hun moeder niet he. Probeer ze het duidelijk te maken met app of boek Ofzo. Mijn buik is ook al aardig aan het groeien. Maar naar mijn gevoel is dat ook omdat ze zo kort op elkaar zijn. Kan er nog moeilijk om heen en zie mensen kijken. Bij een eerste was dat bij mij pas op 12 weken dat je het begon te zien en rond 15 dat mensen keken naar mijn buik. Is perfect normaal denk ik.