1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Wij gaan ook naar dokter papa :) ik vond het een fijn idee dat hij alles al uitgebreid nakijkt al weken voor de 20 weken echo...
    Mocht er dan wat mis zijn met de kleine weet je dat ook veel eerder ( te vaak meegemaakt in directe omgeving dat zr te horen kregen dat hun kindje niet levensvatbaar zou zijn)
    Bovendien kost het niet veel meer dan een gewone geslachtsbepaling.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Yummy succes met de echo

Wat een buikjes dames. Hier ook een darmenbuikje met name in de avond.

Pfff vandaag weer bruinbloedverlies, als je zwanger bent is het normaal de bedoeling om 9 maanden geen bloed verlies te hebben maar hier....

3. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dank je Missy Missy! Duidelijk. . Woon alleen in het noorden dus dat wordt lastig. ..

Prachtige buikjes hoor dames! Mijne begint ook te groeien maar zal wel allemaal darm zijn hihi maar toch stiekem trots op! Moet binnenkort maar op pad voor andere broeken hihi

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    #1524 Yummy, 25 jul 2015
    Laatst bewerkt: 25 jul 2015
    E1ke en ikdus: bedankt! Lief van jullie.
    Dochter heeft veel last van haar voetjes dus besloten dat vriend thuis blijft en we de oppas afzeggen. Onze vaste oppas is met vakantie en ik zie het niet zo zitten om de back-up oppas nu op onze dochter te laten passen nu ze zoveel last heeft. Ze kent haar amper.
    Ik ga dus alleen. Blegh, niet leuk!

Wij gaan ook deze zwangerschap met 16 weken een uitgebreide echo laten maken hier vlakbij in Oosterwolde. Echt een aanrader voor iedereen die in het noorden des lands woont. Ontzettend lieve vrouw met een prachtige praktijk en hoogstaande apparatuur en kennis. Ze heeft altijd medische echo's gemaakt in het ziekenhuis en is daarna voor zichzelf begonnen. Neemt alle tijd voor je, geeft veel info en je hebt dus (wanneer je het voor de 20 weken doet) ook al een medische check gehad. Nu blijft het natuurlijk een pretecho en heb je geen garanties, maar wij vonden het heel fijn. Je kunt ook je 20 weken echo bij haar laten doen.

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    daar ben ik ook weer, we hebben een heerlijke week gehad, bijna alleen maar goed weer.
    mn vrienden merkten wel dat mn humeur af en toe niet zo gezellig was. dat merk ik natuurlijk thuis niet zo heel erg ;)
    vandaag ben ik echt enorm moe zeg, bijna niet vooruit te branden. En ik heb me toch een hoop op te ruimen en te wassen. en de boodschappen voor het weekend....
    gelukkig is mn dochter ook een beetje lui vanmorgen...

ik heb maandag mn echo, schiet op! :)

ik ga proberen hier nu weer een beetje bij te blijven hihi ;)

6. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Welkom terug Sahi!
    Yummy, veel plezier straks bij de echo!! Laat zeker iets weten hoe het geweest is.
    Vandaag toch weer een partijtje misselijk en helemaal niet mezelf. Gisteren ging het nog maar nu elke keer ik wil eten moet ik na enkele happen alweer stoppen :(
    Is het bij jullie ook zo een snertweer??? Hier giet het momenteel bakken water en veel wind!

7. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Wow wat leuk al die buikjes! :D:D:D

Bij mij zie je echt noppes, nul, nada...:(
    Ik heb ook nergens last van. Ben niet moe, misselijk of wat dan ook.
    Soms word ik wakker en dan denk ik, heb ik het allemaal gedroomd? :(
    Voel mij nog altijd niet zwanger...het is dat mijn ongesteldheid wegblijft en ik positieve testen heb liggen want zo langzamerhand ga ook ik behoorlijk twijfelen of het allemaal wel oke en in orde is!

8. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Missy dat ziet er strak uit!!! Ik durf er voor wedden dat je binnen 4 weken het toch niet meer kan verstoppen hoor :) Ik had net hetzelfde gevoel als jij hebt tussen mijn 4-6 weken. Wanneer heb jij weer je echo? (sorry, te lui om de kalender erbij te halen :) )

9. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Thanks! Tja ben fanatiek sporter....hihi ;)

Ik heb maandag ochtend de eerste echo en 12 aug de termijn echo.
    Ik ben niet snel een paniekhaas maar omdat ik echt nergens last van heb, geeft dat mij wel te denken!

Bij mijn moeder zag je ook pas in de 5e maand een klein bolletje...en bij mijn nicht precies hetzelfde. Ben benieuwd wanneer het voor mij zo ver is. ;)

10. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hier had ik bij de eerste helemaal nog geen buikje voor de 20 weken! Maar heb het ruimschoots ingehaald. Was namelijk 24 kilo aangekomen! Zat ook op het randje van suiker. Dus nu meteen op dieet gezet. En hebben net een nieuwe kamer gehaald voor mijn dochtertje..helemaal happy! En Yummy heel veel plezier met de echo alleen jammer dat je mannetje niet mee kan...

11. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Er hoort ook nog zo'n kast bij maar die krijgen we over een paar weken...😆😆😆

Bijgevoegde bestanden:

12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ik zie al wat mooie buikjes voorbij komen hier nog niks ook al is het de tweede. Bij de eerste nooit echt een grote buik gehad hihi

@yummy Veel plezier met de echo wel jammer dat je alleen moet

@sorry ben ik een zeur als ik zeg dat ik het onzin vind om dr papa apart in de lijst te zetten is en blijft een echo om nou alle praktijken apart bij nam te noemen gaat mij wat ver. Maar dat zeg ik misschien ben ik een zeur

@ikdus balen meid van het bloedverlies heb het wel vaker gehoord dat meiden de hele zwangerschap bleef verliezen wel irritant

@missy missy hier bij de eerste ook pas heeeeel laat ik wat voelde maakt soms wel onzeker hè! Laat je niet gek maken hoor :-D

@sahi welkom terug fijn dat je dochtertje en beetje lui was vanmorgen :)

Bijgevoegde bestanden:

13. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Hier ook een buikje alleen me moeder zegt san dat kan helemaal
    Niet. Nou tja sorry er wordt plek gemaakt dus ook al is het een darmenbuikje het is een buikje waardoor ik hem iet kan inhouden.

14. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Hier ook een mini buikje, wou gister foto maken maar kwam er niet van dus vandaag proberen. Heb ook veel krampen, denk dat het mn banden zijn. Heb gelezen dat dat wel kan, je baarmoeder groeit ook mee dus hoeven niet altijd darmen te zijn denk ik als je al snel een buikje hebt.

Wat vervelend dat sommige van jullie vrienden/echtgenoten er zo mee omgaan. Ik merk ook wel aan me man dat hij nog niet helemaal doorheeft wat er met mij gaande is, maar hij doet wel zn best alsie merkt dat ik me echt rot voel ofso. Schoonmaken zou hij nooit mee helpen, maar als het even blijft liggen is het geen probleem, en in de keuken helptie heel lief, of we eten buiten de deur. Ik denk inderdaad dat je dan op een niet al te dringende manier hem erbij moet betrekken dmv videos, apps, ervaringen van andere op het internet, samen naar echos etc. En dan zeggen van kijk dit gebeurt er nu in mijn buik, bijzonder he! Of een klein cadeautje kopen voor de aanstaande papa. En hem zeker er op wijzen dat je nu geen gezeur en geruzie aankan.

15. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Ik zou persoonlijk ook de afspraken bij dr papa gewoon oplijsten tussen de andere datums... :)

Sorry hier heel druk! Ik reageer in de week weer uitgebreider... Ik voel me ook behoorlijk moe, net een B12 spuit gekregen, door mijn gastric bypass moet ik extra opgevolgd worden en deze stond al te laag, dus dan maar dadelijk een spuit ...

16. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    De afspraken staat er toch ook tussen, of heb ik wat gemist?

Ik heb er dr. papa bij gezet, omdat ik er anders gyn of vk o.i.d. zou staan. Maar als het mensen stoort haal ik het de volgende wijziging wel weg hoor ;)

17. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Gewoon laten staan...ik zie het probleem eerlijk gezegd ook niet. De data zijn toch opeenvolgend? Als het nou door elkaar stond, okay dan zou ik het begrijpen...

Waar we ons druk over maken zeg....:(

18. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Nou missy, strak buikje! Jouw buikspieren laten geen darmbuikje toe. Mijn buikspieren doen al drie jaar niks meer voel me 20 weken zwanger hahaha
    Ik ga na deze beeb echt weer beginnen met sporten.....;)

Even een dutje doen. Heb gewerkt en krijg straks visite.
    Zus en gezin weten het nu ook met de jurk. Mijn zwager had blijkbaar donderdag mijn foon vast gehad en internet geopend....welkom zwangerschapspagina hahaha
    Dus weinig verrassing maar wel leuk. Maandag mijn oma maar eens een bezoekje brengen.
    Trusten..

19. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik heb ook een buikje gekregen en helaas ook al 1kg aangekomen terwijl ik echt heel erg mijn best doe om zo gezond mogelijk te eten. Jullie ook aangekomen?

20. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Dat bedoel ik inderdaad. Ik snap dat er bij staat dat het bij dr papa is maar er staat nu een apart kopje dr papa dat is naar mijn inzien niet nodig maar goed boeiend mag ook blijven staan hoor lig er niet wakker van ofzo

Vind je het vervelend om die spuiten te krijgen juf?

@mevrouw pinguin hier nog niks aangekomen maar bij mijn dochter 25 kilo aangekomen dus ik hou mijn hart vast

Deel Deze Pagina