Qua buikje, mijne is ook minder. Smorgens bijna plat terug zelfs. Naarmate ik eet en de dag vordert, wordt het weer wat boller. Denk inderdaad dat darmen zich geleidelijk aanpassen. Heb ook minder last ervan. Eerst vaak geconstipeerd maar nu niet meer (thank god)
Purple wat verdrietig. Heel veel sterkte toegewenst. Hoop dat je het een plekje kan geven. Knuffel! Sahi wat een prachtige echo, je kunt echt al een baby'tje zien. Inimini mooi dat alles goed was, heb je ook een foto mee gekregen? Suus, kling idd wel logisch Davina, dat gevoel heb in ook. Toch maar geduldig wachten op volgende echo.
purple: wat een verschrikkelijk rotnieuw meis, heel veel sterkte! Ik zit nu in het ziekenhuis, als ik straks thuis ben haal ik je uit de lijst. Dikke knuffel!
Kleine update tussen het werken en brak voelen door: vanochtend eerste echo gehad en een prachtig dansend frutseltje gezien en een kloppend hartje. De meting gaf aan dat ik nu 9 weken ben ipv 8+4. 11 augustus termijn echo, dus dan zien we wel wat nu écht de uitgerekende datum wordt. Succes en plezier voor wie nog meer een echo hebben vandaag, ik duim voor jullie allemaal!
Danda wat een mooie echo! Toch knap wat enkele dagen verschil al doet op zo'n klein mini mensje. Blijft toch een wordt der hè!
Purple wat een verschrikkelijk nieuws. Hopelijk komt jullie tijd ook snel. Aan de rest gefeliciteerd. Ik mag bnn 1,5u ook weer. Ikdus hoe was het bij jou?
Ff snel echo was goed ! Zagen wel bloed langs het vruchtzakje dus dat zal er wel uit komen nog. E1ke succes straks. Purple sterkte wat rot zeg. Missy nouujaa wat een vk zeg hopelijk vrijdag mooie echo @buikje ik heb inderdaad ook gelezen dat je buik weer platter wordt omdat de darmen goed zitten. Kat hopelijk over paar weken weer heerlijk fit Verder ben ik het kwijt jullie kletsen zoveel
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 28 februari trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?) 1 maart milou1991 - 24 jaar - 1e kindje wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) karima12 - 24 jaar - 1e kindje kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) 2 maart gerbera - 28 jaar - 1e kindje dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters) missaniet - 29 jaar - 1e kindje 3 maart liza28 - ? Jaar - 2e kindje (?) beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) mama2016 - ? Jaar - 1e kindje anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) zwennie - 27 jaar - 1e kindje e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) Davina - 28 - 1e kindje 4 maart kat0212 - ? Jaar - ? Kindje danda - 35 jaar - 1e kindje turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje juf1987 - 28 jaar - 1e kindje sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) batwomen - ?jaar - 1e kindje 6 maart 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) rvdc - 26 jaar - 1e kindje patricia1993 - ?jaar - ?kindje mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?) marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters) shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje D3B - 30 jaar - 2e kindje 8 maart toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) inimini2 - 28 jaar - 3e kindje (?) elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje san10 - ? Jaar - ? Kindje 9 maart kleinem - 38 jaar - 1 kindje angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) 10 maart suus123 - 31 jaar - 1e kindje 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) kat80 - 31 jaar - 1e kindje 12 maart ennass - 28 jaar - 1e kindje missy missy - 36 jaar - 1e kindje Jatris - ?? - ?? 13 maart iba - 28 jaar - 3e kindje 14 maart Ikdus - 27 jaar - 2e kindje 15 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje (?) sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) onbekend marijn75 - Liza28 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ wij steunen mvm mamalap - gerbera - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - missy missy - izi - D3B afspraken 27 juli sahi - intakegesprek verloskundige en eerste echo mevrouw pinguïn - intake vk inimini2 - eerste echo bij vk missy - 1e afspraak vk + echo rvdc - mvm 28 juli danda - intake verloskundige purple88 - eerste echo kleinem - intake en eerste echo fiederelsje - intake vk e1ke - controle met echo 29 juli besjes - intake en echo bij vk 30 juli kaatjekaa - tweede echo 3 aug ennass - eerste echo sanne84 - controle gyn en echo patricia1993 - termijn echo 4 aug iba - controle gyn en echo suus123 - intake vk 6 aug Davina - echo 7 aug milou1991 - officiële eerste echo en termijnbepaling e1ke - bloedname combinatietest en controle echo Shibainu25 - Termijnecho MamaDeluxe5 - Bloedafname combinatietest en controle echo 10 aug anna anna - termijn echo juf1987 - termijn echo angel128 - termijn echo 11 aug wendy188 - termijn echo Sahi - Intake + termijnecho Danda - Termijnecho 12 aug missy - intake vk + echo kat 80 controle echo 9+5 MamaDeluxe5 - Uitslag combinatietest 13 aug mamalap - termijnecho 14 aug Turkssnoepje - 3e echo zwennie - termijnecho Mevrouw Pinguin - 12weken echo 17 aug rvdc - intake en echo vk 20 aug meisje89 - in de voormiddag 12 weken echo + 's avonds afspraak bij vk 21 aug e1ke - nekplooimeting 12w 24 aug Toekan - 12 weken echo (nekplooimeting) 27 aug MamaDeluxe5 - 12 weken echo + afspraak Vpk 28 aug Kat80 - 12 weken echo 2 sept shibainu25 - afspraak vk. 3 sept MamaDeluxe5 - Geslachtsbepaling Dr. Papa 11 sept Missy - Geslachtsbepaling Dr. Papa 22 sept Angel128 - Geslachtsbepaling Dr. Papa
Meiden, Volgens mij klopt de lijst zo weer! Ik heb een paar mooie echo's voorbij zien komen! Hier vinden de darmen ook hun plek, dus geen zorgen dames! Vandaag naar de Internist, bloeduitslagen van mijn schildklier zijn mooi, dus over 6 weken weer laten prikken. E1ke: Veel plezier bij de echo! Reageer laten even uitgebreid!
Alles is goed, gelukkig!!!! Ben zoooo opgelucht! Hartje klopte goed en ik was exact op termijn: 7 week 5 dagen. Zal later nog foto uploaden!!
Wat vreselijk purple. Heel veel sterkte! Knuf Ik zit hier nu ook in onzekerheid door die stomme vk! Gelukkig heb ik donderdag al intake bij andere vk en vrijdag misschien al een echo. Ik hoop dat het echocentrum beter apparatuur heeft en mini me wel kunnen zien....tis dat mijn borsten nog altijd groeien en ubergevoelig zijn maar ik blijf onzeker.
Geweldig ikdus! Hier ook goede echo gehad en volgens deze weer een dag vooruit maar dat wachten we wel af tegen termijnecho. Mamadeluxe5 jij ook problemen met schildklier? Ik maak antistoffen tegen mezelf soort autoimmuun ziekte (klinkt in dot geval erger dan het is) maar weet het zelf pas 2 weken en weet er dus echt nog niets van.