1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Purple en gerbera wat naar zeg :(
    Gerbera ik heb toen bij mijn ma juist om een curretage gevraagd, ik wilde het ook meteen weg hebben. De ingreep viel ke heel erg mee, behalve dat ik vreselijk verdrietig uit de narcose kwam, helemaal van slag af.
    Sterkte!

Ik heb vandaag mn broer en zn vriendin verteld van mn zwangerschap en die vonden t zo leuk! Ik ben echt blij om het te delen.
    Met de rest van de mensen wacht ik nu tot na de termijn echo, die zijn me ook allemaal wat minder dierbaar ;)

2. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Purple en gerbera heel veel sterkte meiden!

Wij hebben het gisteren wereldkundig gemaakt. Was super leuk en gezellig, alles viel op zn plek.
    Ben onwijs blij dat we het gedaan hebben. Mocht het fout gaan, Dan hebben we echt een vangnet van lieve mensen om ons heen.

3. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Besjes heel veel succes vandaag. Super spannend!!!

4. Mama2016

Mama2016 Lid

26 jun 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah wat een nare berichten! Veel sterkte!
    Hier gisteren een goed echo gehad.! Heb alleen op een stickje de foto's staan dus uploaden gaat niet lukken helaas! heb 11 aug de termijnecho het dooierzakje heeft ze mij speciaal laten zien! Zat er bij mij ook nog duidelijk. Maar ligt er dus aan hoe ze de foto maken

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Even snel een berichtje!

Purple en gerbera balen meiden :( niet leuk nieuws. Veel sterkte!

E1ke en ikdus fijn dat de echo's goed waren ondanks bloedverlies. Zo zie je maar dat bloedverlies ook niet alles zegt. :D
    Kleinem zag ook een mooie echo van jou :D
    Volgens mij nog meer dames die mooie echo's hadden! Allemaal gefeliciteerd.

Zwennie het dooierzakje zit er echt bij jou hoor! Zie hem duidelijk. En bedoeling is ook dat die weggaat omdat placenta het over gaat nemen.

Even een hart onder de riem voor de rest. Mijn gynaecoloog zei dat de kans dat het misgaat na 1e goede echo echt aanzienlijk afneemt! Dus beetje vertrouwen hebben dames. Blijft eng hoor, vind ik ook.

6. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Zwennie: het is maar goed dat ie er zit, want daar eet jouw kleine van! Placenta komt pas vanaf week 12 of zo en die neemt uiteindelijk de functie van het dooierzakje over. Het is dus maar goed dag ie er is, anders kan je kleintje niet groeien. Bij mij heeft ze hem ook laten zien, maar staat niet op fito, mijn baarmoeder ligt weer anders dan de jouwe. Leuk juist dat je het ziet!!!

7. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Dank je, het blijft idd onzeker maar toch fijn dat je dit zegt! :)

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Onzekere dames ik snap jullie helemaal en waarschijnlijk blijft dit de hele zwangerschap !

Van de dames die nog geen echo hebben gehad snap ik het ook, vanaf 7 weken kan je meestal bij een praktijk een "termijn" echo op eigen kosten laten maken. Ik raad jullie dat dan ook aan als het jullie echt te lang duurt om te wachten.

Meiden die het verteld hebben fijn dat er goed en leuk gereageerd is.

Hier weet nog steeds niemand het op 1 jonge van mn werk. Hij keek naar mijn buik en vroeg het. Maar op dat moment had ik veel bloedverlies dus heb gezegd dat ik wel zwanger ben maar niet weet of het goed zit. Toen ik vertelde dat het hartje klopte was hij heel erg blij voor me. Zijn vrouw had blijkbaar een miskraam gehad een paar weken ervoor dus hij was oprecht blij voor mij.

9. Inimini2

Inimini2 Lid

27 mei 2015
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Voor de onzekere mama's: ik snap het heel goed, zeker omdat het hier bij veel mama's niet goed ging. Over een paar weekjes begint de kleine te bewegen, dan weet je zeker dat er leven in je zit!
    Balen dat belen zo laat pas een echo hebben

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Purple en Gerbera: Heel, heel veel sterkte! Ontzettend verdrietig om mee te maken :(

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Thanks mis pinguin Ik mag bijna jeee

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Gerbera heel veel sterkte :(

Besjes veel plezier dadelijk bij de echo

Hier vanmorgen naar de huisarts geweest, werken is nagenoeg onmogelijk, zo beroerd voel ik me. Ben nu thuis tm 12 augustus, kan mijn lijf wat rusten. Hopelijk wordt het misselijk zijn niet nog erger, want dat is nu wel het geval (heb er nu 3 weken last van) op de paar dagen steeds meer last :(

13. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn ikdus en e1ke dat het bij jullie er goed uit zag! Super!

Sterkte meisje89

Hier dacht ik dat het best goed ging met de misselijkheid. Bijna nergens last van. Tot dat ik vanochtend wel m'n beschuitje mee had genomen in de Auto, maar nog niks van gegeten.
    Kon niet spugen, maar wel de eerste keer dat ik boven de wc heb gehangen met braakneigingen.....
    Niet fijn, snel beschuitje erin en klaar weer.

Ik vergeet nooit meer mn beschuitje haah!

14. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Besjes, veel plezier, waarschijnlijk nu mooie plaatjes aan het maken;)

Mamalap dat zijn fijne berichten. Hoop dat je gyn gelijk heeft. Bedankt voor het delen.

15. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Weet je al meer? Ik vind het zo spannend voor jou besjes, ivm je vorige miskraam. Je zult er nu wel liggen.

16. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jeetje purple88 wat een vervelend nieuws! veel sterkte en ik hoop dat je snel een mooie zwangerschap tegemoet gaat! dikke knuffel

Dat heb ik ook Meisje89 en mevrouw Pinguin.. fijn om te horen dat ik niet de enige ben en voel me ook nog zwanger hoor, gelukkig wel!

Gefeliciteerd met het goede nieuws Danda! Super!

Fijn Ikdus dat de echo goed was! dan weet je ook waar het bloed weg kan komen als je weer bloed, dat is wel fijn!

Jeeee KleineM super! prachtige foto!

Jeetje Gerbera wat een vervelend nieuws! heel veel sterkte gewenst! dikke knuffel

Wat grappig Mamadeluxe kan je zien wat zwanger zijn met je doet!

wat mooi zo'n 3d foto E1ke!

Zwenne ook al zo'n mooie foto! prachtig!

Mama2016 gefeliciteerd!

Rvdc lucht ook wel weer op he? wij hebben nu familie en goede vrienden verteld, wil het ook kunnen delen als het niet goed gaat.

Besjes veel plezier vandaag en ook de andere dames die mogen!

Ik moet helaas nog een week wachten totdat we onze intake hebben en dan nog wachten op oproep bij ziekenhuis... pffff... waarom duurt dit zolang? wordt nu best onzeker nu ik alle mooie en niet zo mooie verhalen voorbij zie komen... ben druk in huis bezig dus dagen gaan snel....

17. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Zo valies is gemaakt. Ik kom jullie richting uit, ga 3 dagen naar Amsterdam met mijn beste vriendin! Ik hoop maar dat ik niet te ziek ben of te moe... Vanmorgen heel vroeg wakker door stroomstoring en het alarm dat dus in waakstand ging...

Ik weet niet of ik hier zal kunnen komen lezen. Succes met de komende echo's. Aan de zieken: hopelijk voel je je snel beter. Aan degene op de bank: hopelijk vervelen jullie zich niet! Probeer er ook van te genieten: een filmpje, een boek, een serie... Kan toch ook eens leuk zijn? Aan degene die moeten werken: veel succes op het werk! Ben ik even blij dat het nu zomervakantie is..

18. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Jeeee alles is goed mooi flikkerend hartje gezien

17 augustus termijn echo :)

19. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Gefeliciteerd besjes! Wat fijn een goede echo. Heb je nog een foto meegekregen?

20. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Jippie besjes!!! Gefeliciteerd

Deel Deze Pagina