Nou...ik heb 27 aug termijn echo...als dan blijkt dat ik inderdaad een week achter lig dan verzet ik de afspraak.bij dr papa. Ik had er inderdaad al over nagedacht Ik heb vanaf het begin het gevoel dat t een jongetje is terwijl anderen juist denken dat t een meisje is. Spannend!!
Gatverdamme waarom wilde we ook alweer een tweede kindje. Vind dat hele zwanger zijn echt verschrikkelijk bah bah bah *klaagmodus uit*
Vervelend besjes.. beterschap... Hier vandaag heel erg harde ontlasting... vind het zo erg..? 😢😢😢
O bah, even onsmakelijke vraag meiden. Had net bij afvegen een hele dikke, lange doorzichtige slijmdraad. Leek wel stevig van structuur En ongeveer zo groot als een kleine pink. Schrik er beetje van. Zat geen bloed bij of iets anders, maar hebben jullie ook wel eens dag soort dikke draden???
Spannend he missy missy... Soms denk ik wel eens... Nog zo lang wachten... Terwijl ze het vroeger niet eens wisten moesten ze 9 mnd wachten
Jaaaa inderdaad! Ik had het er gisteren met mijn moeder nog over. Zij zei dat ze helemaal geen echo kreeg...en idd moest je maar gewoon 9 mnd je tijd uitzitten. Toen mijn moeder zwanger was van de tweeling wist ze dat dus niet en bij de bevalling (die in die tijd nog gewoon door de huisarts werd gedaan) kwamen ze er pas achter. Mijn zus was geboren en mijn moeder keek naar haar buik en riep "oh ik heb nog een hele bult! Dat heb ik nooit" . Dus de huisarts zei dat is de moederkoek en hij maar drukken op haar buik om het eruit te duwen ....bleek het mijn broer te zijn! Die werd door dat duwen op haar buik geboren met een deuk in zijn borstkast. Wat een horror lijkt mij dat.... Wat dat betreft zijn wij wel erg verwend in deze tijd...haha. Mijn banner klopt nu niet meer...loop week achter maar ik pas het nog niet aan. Misschien is de achterstand eind aug weer ingelopen. @kleineM: ik heb er zelf geen ervaring mee maar heb gelezen dat het wel vaker voorkomt. Zolang het gewoon helderslijm is, is er niets aan de hand.
besje: beterschap en klagen mag hier ook! kleineM: toevallig de dag ervoor gezellig gehad met je man? Ik heb het dan altijd de dag erna! Ik heb sinds gister een beetje menstruatie-achtig gevoel.... Ik hoop maar dat het door het groeien van mijn baarmoeder komt! Vandaag gaan wij lekker naar het zwembad! Fijn weekend meiden!
Ik heb ook meer baby dat draderige slijm inderdaad! Besjes wat vervelend dat je je zo voelt meid. Hopelijk komt er nog een kentering. Ik wilde ook dolgraag een tweede maar nu ook zwanger ben denk Ik ook wel eens, waarom ook alweer? ? Je vergeet zoveel!
Oops missy missy... Wat ben ik blij dat ik op de echo maar 1 baby zag! Haha en dan hadden wij het idd al snel geweten.. Laat staan dat je er pas achterkomt als je denkt dat de bevalling er (op nageboorte na) al op zit.. Ik heb mn banner ook niet aangepast.. Volgens de echo was ik nu 8.1 maar 10 aug heb ik de termijn echo en pas m dan aan.. Anders blijf je bezig 2e kindje snap jullie gevoel heel goed ik dacht ach vanaf dat hij 1.5 is is het prima.. Maar eigenlijk niet verwacht dat gelijk de eerste keer raak zou zijn.. Klinkt miss heel naar voor dr mensen die al heel lang bezig zijn .. (We zijn er niet minder blij mee maar was wel een verrassing) bij Dane zijn we 10 mnd bezig geweest klinkt ook best kort.. Maar duurde voor mij een eeuwigheid.. Mn eierstokken klapperden al jaren (serieus kon zr echt voelen.. Leek alsof mn lichaam scheeuwde om een baby.. Mn hoofd btw ook) toen mn vriend eindelijk wilde kon ik niet wachten en toen ging mn lijf raar doen.. Mn cyclus die altijd 36 dagen duurde voor de pil.. Zelfs tijdens een pil wisseling toen ik maand moest wachten was hij gelijk 36 dagen.. En nu werd hij langer en langer en langer zelfs tegen de 60 dagen aan.. Kansen werden daardoor ook kleiner... Nu na de bevalling geen pil meer gebruikt en nu ook was mn cyclus een grote rommel... Zelfs nog naar de dokter geweest ervoor maar mocht terug komen als Dane 1 was.. Nu moet hij nog jarig worden en beeb 2 is al onderweg ( hij of zij wilde zo graag bij ons komen ) Toch ben ik wel eens bang dat ik Dane ermee te kort doe.. Ben soms zo moe en als ik m til voelt t bij mn buik nu nog niet zo fijn ... En hij moet zo naar de zolder verhuizen.. Is hij 1.5 ligt hij daar alleen slik.. Maargoed dat overleefd hij allemaal wel hij krijgt wel een speelmaatje voor het leven.. Ben heel benieuwd hoe hij straks gaat reageren.. Nu is hij nog veel te klein om er iets van te snappen
Slijm: dat heb ik al weken, soms ben ik superbang dat t bloe dis en geen slijm, maars teeds blijkt het gewoon doorzichtig slijm en dat maakt volgnes mij niks uit. Zo'n 2e zwangerschap valt me inderdaad ook tegen hihi, maar volgens mij zijn we dat over een aantal weken allemaal al aardig kwijt Ben ook wel benieuwd wat mijn dochter er van vindt straks. Zolang ik zwanger ben verwacht ik dat ze het wel mooi vindt allemaal, maar als de baby er eenmaal is, ben ik benieuwd of ze niet heel jaloers wordt. En zij gaat om de week naar papa, dit kindje niet, ben benieuwd of ze daar nog over gaat mopperen. En als dit kindje groter is, heeft die natuurlijk geen papa om heen te gaan, dus die dingen moet ik goed gaan begeleiden. Tot begin dit jaar zag ik dit allemaal ook nog als reden om nog niet te beginnen aan een baby, maar daar was ik al snel over uit
@slijm heb wel eens gelezen dat je tijdens je zwangerschap ook met slim aan maakt. Fijn dat ik moet de enige ben die soms denkt waarom wilde ik dit ook alweer.
Hihi besjes.... heerlijk dat klagen. . Ik heb geen idee trouwens want dit is mijn eerste hihi en vind het tot nu toe alleen alles maar wat leuk! Slijm heb ik geen last van, wel van meer afscheiding wat soms ook wat transparant is. .. Volgens mij is dat ook wel redelijk normaal. .. Vanochtend weer buikfoto gemaakt! Begint al duidelijk te worden hè? Straks lekker bbqen met vrienden. .. nu nog ff lekker niets. .. heerlijk zo'n zondag. ..
Hier ook alvast een buikfoto, wil dat niet vergeten tussen alle drukte door. Met zo'n 2e ben je toch ook veel drukker met andere dingen. Vandaag voor het eerst een jurkje en tuniekje aan gehad van mn vorige zwangerschap, t enige wat ik nog pas van toen. Dan voelt het al wel wat echter allemaal hoor Moet alleen echt broeken gaan kopen, want die van mn vorige zwangerschap zijn echt veel te groot (toen maat 42/44, nu maat 38).
Jullie hebben echt al behoorlijke buikjes. Ik merk savonds alleen dat ik wat opgeblazen ben maar verder niets. Pas al me kleren nog.... Wil zo graag ook een beetje groeien..... dan weet ik dat het goed zit... ofzo Merk nu helemaal niets. Soms met vlagen zo ontzettend onzeker... om gek van te worden
Davina87 hier hetzelfde hoor. Bij onze eerste kon ik met 12 weken mijn normale kleding niet meer aan. Nu is mijn buik helemaal verdwenen. Je ziet niks meer. Twijfel ook of dat wel goed is. ... Zeker omdat dit de tweede is, had Veel eerder een buik verwacht. Anderzijds, na de eerste is mijn buik nooit meer geworden zoals het was. Dus wellicht verbergt het beetje buikvet het een beetje?
Sterkte én veel plezier vandaag dames!! ennass - eerste echo sanne84 - controle gyn en echo patricia1993 - termijn echo
Goedemorgen meiden, Veel plezier met de echo's vandaag meiden! Ik heb gisteren voor het eerst het hartje gehoord met de Luvion, wat een geruststelling zeg! Mijn kids gaan vandaag naar hun vader en heb vandaag een dagje qualitytime met mijn oudste bonusdochter! Fijne dag meiden.