Mamadeluxe ook ik heb thuis zo'n dingetje waar je mee het hartje kan horen. Maar ben bang dat ik het nog niet hoor met 9 weken en dan ben ik alleen nog onzekerder geworden. Dus denk dat ik r nog ff mee wacht Dames met een echo vandaag: succes
Davina: ik heb ook absoluut nog geen buikje. Nu heb ik van nature wel een gespierde buik...weet niet of dat er mee te maken heeft? Bijna alle vrouwen in mijn familie hadden pas laat in de zwangerschap een beginnend buikje...pas bij de 5e maand. Misschien is dit in jouw familie ook het geval?? Meiden die vandaag echo hebben....veel plezier en ik hoop hier straks mooie echo foto's voorbij te zien komen!
Veel plezier en succes vandaag met de echos dames! Ik kan niet wachten tot ik weer mag over een kleine twee weken voor de termijnecho. Dames hebben jullie ook zo last van snel emotioneel zijn, chagerijnig, snel in de stres raken etc etc ? Word moe van me zelf en het zorgt telkens alleen maar voor spanningen tussen mn partner en mij. (Waarvan ik dacht dat die veroorzaakt werden door mn schoonouders die een maand bij ons verbleven, maar die zijn ondertussen alweer een paar dagen weg en gister dus weer zonder duidelijke reden irritaties en uiteindelijk een huilende ik) Het komt wel weer goed elke keer maar vind het zo jammer dat ik tog regelmatig zo geirriteerd en boos ben... Moest er even uit hoor !
Turkssnoepje.. Hier ook, gister was weer zo'n dag... Gelukkig komen die dagen maar weinig voor maar de dagen dat ze voorkomen is balen. Maar goed, hoort erbij!
Wendy: Als je twijfelt en bang bent dat je er onzeker van wordt, moet je het niet doen. het was voor mij ook echt even goed zoeken en heel kort even gehoord en dan zwom ze weer weg en moest ik weer opnieuw zoeken haha. Turkssnoepje: herkenbaar, ik reageer ook overal wat feller op dan normaal... ik hoop dat, dat het snel over is.
Succes aan de dames die vandaag echo hebben! Hier weinig nieuws, wordt weer makkelijke zwangerschap net als bij dochter. Beetje moe nog, iets pijnlijke borsten en groeiend buikje that's it. Maar het voelt goed hoor had bij dochter in deze fase ook amper symptomen
Ik ga denk ik toch even kijken voor zo'n apparaatje om t hartje mee te luisteren, hihi Gisteravond sloeg de misselijkheid weer toe, t ging net zo goed... Amper van geslapen en vanmorgen was t helemaal drama. Mn dochter is deze week thuis, dus toch alles proberen te doen, ze heeft heel veel zelf gedaan. Vind ik wel sneu, maar ze vindt het zelf juist heel stoer gelukkig. Over een uurtje eens kijken of het werken gaat lukken. Mn humeur kan ik thuis moeilijk peilen, maar ik ben wel strenger tegen mijn omgeving denk ik en verder verschrikkelijk emotioneel. Staan janken op een bruiloft zaterdag, is echt niks voor mij haha
Hoi dames! Ik probeer vanaf nu weer wat in te haken. Na verschillende homeopathische interventies voel ik me eindelijk al wat beter! Ik voel me wel nog redelijk misselijk, maar ik ben van constant overgeven (als ik at, was het eten. Als ik niets at, was het gal) naar 1 keer per dag gegaan. Ik hoop met nog wat bijkomende dingetjes er bijna helemaal vanaf te zijn, maar ben al heel blij met deze verbetering! Dames die vandaag een echo hebben: heeeeel veel plezier sn succes!! Turkssnoepje: hier ook enorm emotioneel. Vorige week ging mijn man broodjes halen. Ik vroeg om ham, kwam hij met kaas terug. Ik lust niet eens kaas. Hij begreep zijn fout ook niet goed, maar resultaat was dat ik zat te janken als een klein kind krijg ook constant krop in de keel van tv-programma's haha... Geslacht gevoel: ik denk hier een een jongen.... Gewoon omdat de subtiele dingen nu anders zijn dan bij mijn dochter vorige keer.. Nog een dikke 7 maand en we weten het
Gelukkig ben ik niet de enige, hoop dat het snel weg trekt en niet de hele zwangerschap aanhoud. Mamalap wat fijn dat je je zo goed voelt! Ik voel me buiten de emoties en savonds snel moe zijn ook erg goed. Sahi balen van de misselijkheid. Wel leuk dat je dochter meehelpt hoor
Ach turkssnoepje vervelend dat je zo emotioneel bent Mamadeluxe dus jij hebt het hartje al gehoord ? Gaaf zeg 😊 Toekan pfoee fijn dat het wat beter gaat Davina, jij had toch ook al goede echo gehad Niet onzeker zijn hoor. Bij mijn dochter kreeg ik met 17 weken pas een bobbeltje haha. Ik lees elke dag hier maar niets blijft hangen. Mn geheugen is vreselijk en vermoeidheid ook haha
Sahi sneu he als je je kind een beetje aan het lot moet over laten. Wel fijn dat ze al veel zelf kunnen. Lekker onverantwoord wat vaker achter tv of tablet hoor
@ Ik dus. .. weet dat ik niet onzeker moet zijn... maar toch... gaat vanzelf. Ja had een goed echo. Maar 2e echo bijna en onzekerheid begint weer opnieuw. Wil het zo graag...
Phoe dames wat een geklets! kan het dadelijk niet meer bijhouden - Spugen: al 3 dagen niet meer, woohoo. Heeft plaatsgemaakt voor razende honger - Slijm: ohja, de laatste week heel veel!! bah - Obstipatie: ook sinds enkele dagen. Heb nu net weer gegeten en men buik lijkt wel alsof ik 5 maanden zwanger ben Daarstraks tijdens de trip naar huis liggen wenen voor god weet ik welke reden. Telkens er een liedje begon liepen de waterlanders over men wangen. Andere chauffeurs zullen me wel gek verklaard hebben, haha Verder gaat hier alles goed en ik hoop dat ook alles met jullie goed gaat!! Iedereen weet het nu maar pas eind augustus ga ik het facebookkundig maken
Vandaag ook echt een terugval. Zo misselijk geworden. Toch maar ff naar het strand geweest en toen ging het wel. Emoties gieren hier ook door mijn lijf.ruzie omalles en niks. We moeten een andere auto maar hij heeft al gekozen en ik denk alleen maar blegh misselijk whaha Morgen weer werken helaas. Het liefst slaap ik na ieder hapje hahaha
ik begin nu ook met vlagen misselijk te zijn. maar het is niet dat ik nou echt beroerd ben. hoop niet dat het een voorbode voor erger is. * beterschap aan de dames die ziek zwak en misselijk zijn * meiden die echo hebben gehad: hoe is het gegaan??
Bij mij ging het in de loop van de dag beter, maar nog niet geweldig. Ik kon in ieder geval kleine hapjes eten. Nu weet ik ook niet of ik nou misselijk ben of trek heb, masr zodra ik eet, kan ik bijna niet slikken, door de misselijkheid. Superraar gevoel... Hoe waren de echo's?? Toekan wat fijn dat het beter gaat! Alle andere meiden sterkte met de kwalen...
Ha meiden, Wat een geruststelling om dit allemaal te lezen en te delen. Ook ik heb last van moeilijke ontlasting. Maar vooral van misselijkheid!!! Bleh! Dan denk ik ook: waar ben ik aan begonnen, waar moet ik allemaal nog door! Gelukkig helpt mijn lieve man mij heel goed! Tot nu toe nog geen spanningen. Vandaag wel gewerkt. Maar ik weet niet hoe lang ik het vol kan houden zonder het te zeggen! Gelukkig is mijn baas nu twee weken met vakantie. Vorige week vertelde mijn twee schoonzussen dat ze zwanger zijn. 1 net zo ver als ik, maar ik ga het nog niet vertellen, 12 weken is vroeg genoeg. Sterkte iedereen. Als ik misselijk ben, lees ik gewoon het forum weer even bij....
Terug van festival. Was heel leuk maar ben doodmoe! 3u slaap per nacht is wat weinig als je zwanger bent. Een tent slaapt dan blijkbaar ook iets minder comfortabel. Behalve steken in mijn buik af en toe heb ik geen kwaaltjes. Ik snap er niets van, want bij mijn dochter was ik echt belabberd. Aan alle misselijke meiden veeeeel succes. Ik weet wat het is maar het hoeft dus niet elke keer zo te zijn laat het je niet afschrikken. Ben benieuwd naar de echo's van vandaag. Ik moet morgen op onderzoek bij endocrinoloog voor mijn schildklier. Hopelijk is er daar beter nieuws dan wat ik er al allemaal over gelezen heb.