1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    Belgiƫ
    Mamadeluxe fijn dat je gerustgesteld bent!!

E1ke. Hopelijk bellen ze snel. En stopt het bloedverlies... Nooit fijn e :(

Mrieke: super!! Een tweeling!! :)

2. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Wow een tweeling. Wat leuk maar wist ook niet dat je dan 2 datums kreeg... Hier komen wel tweelingen voor naar gelukkig was het er maar eentje...😊

3. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    In mijn familie komt ook zowel bij moeder als bij vader tweelingen voor. Het was ook de 1e vraag die mijn moeder stelde...'weet je zeker dat het er maar 1 is!'...haha.

Erg leuk mrieke maar ook erg zwaar...je krijgt dubbel zoveel werk maar aan de andere kant krijg je ook weer dubbel zoveel liefde terug...geniet!

4. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mriekje gefeliciteerd en welkom!

Juf: ik ben ook niet misselijk hoor maar dat geeft niets. . Ik ben er eigenlijk wel blij om hihi je hebt al een goede echo gehad toch?

Hoop dat je snel zekerheid hebt E1ke! !!

Ik vergeet wel snel dingen schrijf als op hihi. ...

Ik was gisteren heel emotioneel. .. we waren klaar met leuke serie en het einde was wat verdrietig. .. nou daar kwamen de tranen. .. tevens hebben we gisteren en nieuwe auto gekocht, onze loopt op het einde en is straks met beebje erbij te klein. .. maar ik was helemaal overstuur : Hoe kunnen we nu dit autootje die ons overal heen heeft gebracht, ook eerste vakantie etc. zo inruilen? Zonder er maar over na te denken? ?? Heb wel half uur lopen huilen niet normaal. ... Hoop niet dat dit zo blijft. ...

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorgen dames. Hier nog steeds weinig symptomen, vind het heerlijk. Bij dochter ook amper symptomen dus maak me er ook absoluut niet druk over. Ik reageer er gewoon niet heftig op.

Patricia mooie echo meis! Fijn he! :D

suus wij hebben het erover gehad en gaan nu bij de 2e wel de combinatie test doen. Van mij hoeft het niet zo nodig, maar mijn man vind het prettig om voorbereid te zijn omdat we al kindje hebben. Soms moet je wat voor je man doen. Wel over gehad dat het alleen bij een hele slechte levensverwachting wat mee wordt gedaan.

mamadeluxe Pfff dat is schrikken dan! Fijn dat je gelijk kon komen en alles er goed uitzag!

Ook ik had al een keer gezocht naar appelboompje men wat had ik haar een betere afloop gegund!

sahi je kunt het nog redelijk verbergen. Hier echt niet meer. Ik doe er dus ook geen moeite meer voor dan maar zichtbaar en trots.

izi ik zou nu nog geen dopler doen is nog te vroeg. Kun je ook weer onzeker van worden. Die onzekerheid wordt na 17 augustus wel iets minder. Nog 12 dagen! Kom op meid je komt ze wel door.

e1ke hoe is het vandaag met bloedverlies?

mriekjuh wow een tweeling! Leuk meis. Alhoewel ik blij was dat het er maar 1 was ;)

Geen afspraken vandaag zag ik. Dus rustig dagje.

6. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hier vanmorgen de angelsoud gebruikt maar helaas niks kunnen vinden. Ben natuurlijk nog maar 9 weken dus waarschijnlijk nog te vroeg, maar ja dinsdag duurt nog zo lang tot de echo!! Ook met een volle blaas gedaan maar hoor alleen mijn eigen hartslag! En heb het zo laag mogelijk aangehouden net boven mijn schaambot.... frustrerend...😈😈😈 hopelijk is alles goed daar binnen

7. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Voor de moment geen bloed. Wel lage rugpijn en ongesteldheidsgevoel.
    Die doppler werd ik niet onzekerder door hoor. Ik weet hoe moeilijk het te vinden is. Zeker op net geen 10w. Maar als ik het vind had het le wel gerust gesteld. Vrijdag echo. Daar zal ik pas gerust van worden ;)

8. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ahja en vanmiddag bel ik zelf VR bloeduitslagen hoor!

En welkom 2ling mama. Ff naam vergeten op paar sec tijd, laten we het houden op Zwangerschapsdementie. Had ik bij mijn dochter heel erg.

9. Anna Anna

Anna Anna Lid

1 jul 2015
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mriekje welkom! Dubbel gefeliciteerd! Ik heb ook de emesafene pillen gehad tegen braken. Werkte bij mij idd goed tegen braken. Bleef wel erg misselijk. Maar ik hield tenminste dingen binnen, waardoor ik niet zo verzwak.
    Hoe komt het dat je twee uitgerekende datums hebt gekregen?

Ik weet sinds kort ook dat mijn schoonzus ook zwanger is. In dezelfde week uitgerekend! Heel bijzonder, want onze oudste schelen ook nog geen week. Ben benieuwd hoe de familie erop reageert. We gaan iets leuks bedenken om deze dubbele zwangerschap aan te kondigen

Ik slaap de laatste nachten bizar slecht. Ben heel moe, maar kan toch slecht de slaap vatten. Ik heb veel last van geĆÆrriteerde maag/darmen. Net alsof ik iets verkeerds heb gegeten en daar weer misselijk van. Ik had dat bij mijn zoon niet. Ik maak me soms zorgen om die buikpijnen. Hebben jullie ook soms zo een geĆÆrriteerd gevoel in maag/darmen?

10. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom mriekje, gefeliciteerd met een tweeling. Ik heb nooit zelf het hartje gehoord met zo'n dopler. Vervelend e1ke ik zou ook zelf bellen hoor, fijn dat hey bloeden is gestopt. Mijn buik is de laatste dagen gigantische gegroeid, het is nu over duidelijk dat ik zwanger ben en niet dik. Daar ben ik wel blij om, ik trek nu ook weer strakkere shirt jes aan en ik ben in mijn bekinie naar het strand geweest.

11. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Anna, ik heb ook last van maag darmen.zo weet ik niet waar het mee begint. Moet ik eten omdat het hcg meer maagzuur laat maken of heb ik iets gegeten wat juist de boel geprikkeld heeft? Ik pak soms wat vla. Dat blust wel wat. Melk zorgt ook voor lagere ph waarden.
    Ik had dit bij mijn dochter veeeeel minder! Daar heb ik wel snachts zo' n pijn gehad dat ik zowat in paniek raakte. Nu valt dat mee op 1 keer pijn na. Dat heeft toch echt met je darmen te maken. Ik probeer altijd te begrijpen wat mijn lichaam aan het doen is, dat stelt me het meeste gerust.
    Hier dus net gegeten, maar voel dat mijn maag er toch niet beter van is geworden...

12. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Goedemorgen dames. Mrieke gefeliciteerd met de 2ling!
    Ik denk dat ik de hormoonpiek heb bereikt :( volledig gevloerd helaas. Ik gooi letterlijk alles eruit wat ik binnenkrijg en niks helpt. Vanmiddag bel ik even naar de VK want dit houd ik niet vol.. duurt nu 2 dagen maar voel me echt al heel zwak. Ziek gemeld op me werk.. dat voelt voor mij een beetje rot.
    Hoop dat het snel een stukje beter wordt.

Voor de dames met bloedverlies heel veel sterkte ik hoop dat het niks ergs is!

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    oei Zwennie, de piek is pas met 12 weken. Ik zou toch even de VK of HA bellen als het aanhoudt, want dan wordt je echt niet blij, als dit nog erger wordt!

Anna Anna wat ontzettend bijzonder, weer tegelijk uitgerekend! Veel plezier met het samen genieten en de voorpret!
    Wel balen van alle klachten

mamalap; ik wacht liever nog even op de echo af van volgende week. En wil iedereen netjes inlichten, ivm ex, zijn vriendin (was vroeger mijn beste vriendin), zijn ouders, de oppas zijn ook weer zijn schoonouders nu, heel ingewikkeld allemaal. Dan wil ik niet nu al alles van de daken schreeuwen, met als gevolg dat mensen het via-via horen, daar krijg ik gedoe van.
    Vanavond haal ik voor een klein prijsje een pakketje positiebroeken op, dan kan ik me weer fatsoenlijk kleden :)

vanmorgen weer een goede start gehad, fijn! Vooral de maandagen zijn zwaar, de rest van de week trekt het steeds bij.

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    O meiden ik blijf zo bang en bezorgd. Word helemaal gek van mezelf. Moet nog 8 dagen wachten en haal me van alles in mijn hoofd. Komt natuurlijk door de vorige keer. Toen hadden we nml ook al een goede echo gehad. Pff. Ik hoop dat jullie wat helpende gedachten kunnen zeggen tegen mij... Snif

15. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    KleineM zo een late miskraam komt veel minder voor. Hoe groot is de kans dat het je nu weer gebeurt? Want als de fout bij jouw lichaam ligt gebeurt het meestal veel vroeger. Was her vorige keer een missen abortion of had je bloed? En wanneer is het dan juist mis gegaan? 9,5 of vroeger en toen gemerkt?
    Ik snap je onzekerheid meid. Helaas kan niemand je de garantie geven. Al ben ik zeker dat jullie sterretje voor zijn broertje of zusje zorgt en voor haar of hem plaats heeft gemaakt. Nog even volhouden en die moeilijkste periode is voorbij meid!

16. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Oh ik zie het al MA in je onderschrift. Hoeveel weken was je toen het fout liep? En hoeveel toen je het ontdekte? Wanneer had je toen een goede echo gehad? Probeer me wat in te leven in de situatie.

17. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    ik had het niet mooier kunnen verwoorden.
    probeer te ontspannen meis...stress en zorgen zijn nu niet goed voor je ( ik weet het...is makkelijker gezegd dan gedaan)

18. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Dank je dat je meeleeft. Ik voelde me opeens minder zwanger en heb toen aan de bel getrokken. Ik was toen 10,6 weken zwanger. Ik mocht komen om naar het hartje te luisteren. Die konden ze niet vinden. Toen om mij gerust te stellen een echo. Helaas was dat fout. Hij was gestopt met 9,5 weken. Het hartje klopte niet meer. Ik zal nooit meer die stille echo vergeten. Afschuwelijk. Ik had geen bloedverlies, geen krampen, helemaal niets. Ik voelde me gewoon ineens minder zwanger. Hij kwam er ook niet uit en ben uiteindelijk 2 weken later gecurreteerd. Ik had met 6,5 en 8,2 weken goede echo's gehad. Ik was er ook van overtuigd dat het goed zo gaan. Totdat ik ineens wakker werd en dacht: ik ben niet meer zwanger. :(
    Het heeft me zoveel verdriet gedaan. En ik heb er nu dus gewoon minder vertrouwen in. Ik heb het idee dat ik niet op mijn lijf kan vertrouwen terwijl die het juist heel goed heeft gedaan. Mijn vriend zegt ook: dit is een hele andere zwangerschap. Dat is ook zo, een ander eitje, een ander zaadje, dus nieuwe kansen. En het mooie is dat deze verwekt is op de dag van mijn uitgerekende datum :)
    Maar soms raak ik gewoon helemaal in paniek... zucht.

19. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Voila jullie pipo sterretje heeft daarvoor gezorgd meid. Duidelijker teken kan niet he! Die zorgt er dus vast voor dat het goed blijft gaan!

Trouwens wat afschuwelijk moet dat idd geweest zijn meid. Je zou voor minder twijfelen en onzeker worden, zeker nu die dag in deze zwangerschap steeds dicht er komt. .zelfs ik ben hier vaak onzeker over, zeker met dat bloed. Maar wat ik wil zeggen is dat het niet fout is onzeker te zijn en te twijfelen. Dat toont alleen maar de liefde voor jullie kindje. En troost je, zelfs na de geboorte blijft die onzekerheid en moet je leren loslaten. Het lukt jullie vast en zeker!

20. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kleinem helaas kan niemand die onzekerheid bij je wegnemen.
    Begrijp heel goed dat je je emoties niet onder controle krijgt.

Welkom mrieke! dubbel gefeliciteerd!

Sterkte zwennie met het beroerd zijn. Misschien kun je er iets tegen krijgen???

E1ke al wat gehoord???

Deel Deze Pagina