Ik ben blij dat ik gisteren al gebeld heb. Was superdruk bij mijn vk en had nog maar 1 plekje in de avond.
♡ Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2020 ♡ 1 maart 2 maart KleineLai - 29 jaar - 2e kindje - ♡ 3 maart Orangeapple - 34 jaar - 2e kindje - ♡ 4 maart Mommy11 - 28 jaar - 4e kindje - ♡ BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ♡ 5 maart Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ♡ 6 maart Orchidea - 22 jaar - 2e kindje - ♡ 7 maart 8 maart Zoranya - 38 jaar - 2e kindje - ♡ Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kindje - ♡ 9 maart Sniekie - 31 jaar - 4e kindje - ♡ Maan92 - 27 jaar - 2e kindje - ♡ 10 maart 11 maart 12 maart 13 maart 14 maart 15 maart ------------------------------------------------ Afspraken: Juli 4 - BertxBirgit - bloedafname ha 12 - Gandy - 1e echo + intake vk 12 - Mommy11 - echo bij HA 22 - KleineLai - 1e echo + intake vk 24 - Zoranya - 1e echo + intake vk Augustus ------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) ------------------------------------------------ *Sterretjes* Applejo - 4w
Ik heb even sterretjes in de lijst bijgevoegd. Ik vind het wel mooi als we toch soms aan ze denken. Heeft iemand hier iets op tegen?
ik heb vanochtend wat krampachtig gevoel... gelijk voel ik wat paniek ook... het zal toch niet weer misgaan... of kan dit er ook gewoon bij horen? Heb toch nog testen besteld dus.... was best vol vertrouwen om niet meer te testen tot bezoek vk volgende week, maar nu dus even niet meer...
Ja dat is het kutte (pardon my French) van de eerste weken. De baarmoeder groeit en dat kan krampen geven, maar als het fout zit kan je ook krampen hebben. En zo is het met alle symptomen, meh!! Maat zolang de krampen krampjes zijn dan is er niets aan de hand. Worden ze zwaar (zoals een menstruatie of zwaarder) dan kan dat iets betekenen. Ook je darmen verplaatsen zich langzaam vanwege de groei van de baarmoeder , en reageren ook op zwangerschapshormonen. Dit kan ook krampen geven.
Ja erg he.. hier was ie vandaag niet veel donkerder dan gister en dan schiet ik meteen in de stress... zal zo wel even een foto sturen.
Ik keek nog eens naar de lijst en besefte me dat ik de enige ben voor het 1e kindje echt een groentje nog. Aghja kan ik mooi terecht bij jullie voor tips en tricks
Heb ik ook last van idd als ik iets voel wat op een krampje lijkt, even stress. En elke keer als ik naar de wc ga kijken of er geen rood op het wc-papier zit. Vanochtend eerste keer niet getest sinds vorige week. Daarvoor elke dag 2 keer per dag, zo'n controlfreak ben ik kijken of het lukt om ook vanavond niet te testen, maar morgen pas....
ja vind het zo vervelend... kan me niet herinneren dat ik dat ook zo erg had bij mijn 2 oudsten... is gelukkig nu ook weer wat minder. Was ook niet heel erg, beetje zo'n weeig gevoel zeg maar. Nu wel weer ook steken in mn liezen. Dat beschouw ik ook steeds maar als een goed teken > dat mn banden groeien...
nou idd... elke keer naar de wc... Gelukkig ga ik nu niet zo vaak. Vorige rondes, zat ik ook nog eens bijna elk half uur op het toilet
gelukkig stoppen wij dan na de tweede . Ik moet zeggen dat bij mij ook de leeftijd wel echt meespeelt. Kans op een miskraam is met 38 gewoon veel hoger.
ja dat denk ik ook... zeker ook nu ik 2 miskramen al heb gehad... is er weinig onbevangends nog bij... en idd mijn leeftijd, 37, vind ik ook een spannende hierbij...