1 t/m 15 maart 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door KleineLai, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Maakt toch niet uit, hartstikke leuk!! Maar kan me voorstellen dat het een hoop geregel is een bruiloft en baby tegelijk! Doen jullie een grote bruiloft of houden jullie het bescheiden?

2. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Ooooh leuk, trouwen!!

Voor de bevallingsinstructie doe ik ook niet voor de derde x zwangerfit, wel voor t verantwoord sporten/bewegen olv een fysio samen met andere zwangeren uit dezelfde stad rond dezelfde termijn. YVLO Zwangerfit is geen “pufcursus”, maar ook echt sport&bewegen, kracht & cardio maar dan ‘zwangerproof’. Heerlijk!

manlief buikbaby net ook voor t eerst gevoeld. Meestal was ie niet in de buurt tijdens speelkwartier maar nu wel ❤️

3. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.310
    28.491
    113
    Oeps, sorry, dit topic schiet er bij mij ook elke keer in.
    Maar we leven nog :D Morgen alweer 24 weken! Ik ben een beetje begonnen met kleertjes kopen, uitzoeken wat we nodig hebben, willen vervangen of graag wil.
    We hebben geen babykamer, dus daar hoef ik me niet mee bezig te houden, haha.

Ik zit nu op +7 kilo .. althans, dat was 2 a 3 weken terug, ik gok dat er ondertussen ruim een kilo bij zit. Ik ben te bang om me te wegen :p

Ik doe geen cursus deze keer denk ik. Ik weet nog wel wat dingen van mijn zoon, ook besloten om toch geen borstvoeding te geven dus dat is ook een last van mijn schouders.

4. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Ik doe al een paar weken zwangerschaps yoga. Maar vind het wat zweverig. Ga over een paar weekjes weer zwangerschapspilates doen. Deed ik de andere keren ook. Dat was wel goed voor mijn bekken.

ik heb best veel groei en bandenpijn de afgelopen 2 weken en nu nog. Schijnt normaal te zijn in deze fase. Baby groeit hard nu, en baarmoeder ook. Maar soms maakt het me wel onrustig.

5. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    @KleineLai wat fijn dat je de keuze gemaakt hebt om wel of geen borstvoeding te geven. Kan me heel goed voorstellen dat er dan een last van je schouders is gevallen. Ikzelf twijfel namelijk weer om het misschien toch te proberen. Ergens knaagt er toch iets dat de omstandigheden na de eerste bevalling niet goed waren waardoor het misschien niet gelukt is. Lastig lastig :confused:

6. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Wij hebben ook 2 maanden geleden gekozen om te trouwen voordat de kleine komt. Wij gaan 20 januari trouwen voor de gemeente. Zeg maar zo gratis trouwen om maandag bruiloft. Lekker cliché. Maar hopen later het groot over te kunnen doen. Wij vieren t alleen met ouders broers en zussen. Heb wel een leuk wit zwangerschapsjurkje gekocht. Maar ben dan 34 weken dus ben benieuwd hoe dat er dan uit ziet.

Naam hier ook al gekozen. Baby kamer is af. Nu alleen nog de kleine dingen zoals voldoende kleertjes enzo.

Ik heb wel besloten borstvoeding te geven. Me borsten lekken ook al af en toe dus hoop dat het gaat lukken.

7. Mandytje

Mandytje Actief lid

15 jun 2019
    130
    122
    43
    Wij houden het redelijk bescheiden. Ik heb geen echte trouwjurk maar een gewone zwangerschapsjurk bijvoorbeeld. Doen er wel gelijk een feestje achteraan want anders komt het er waarschijnlijk nooit meer van

8. Mandytje

Mandytje Actief lid

15 jun 2019
    130
    122
    43
    Wij zouden eerst ook op maandagochtend trouwen maar hebben toch besloten om het ietsjes groter te maken met gasten erbij en bruidsmeisjes, buffetje bij ons thuis en volgende dag een feestje. Ik heb ook gewoon een zwangerschaps jurkje maar wij trouwen al over 4 weken dus ben dan 27 weken.

9. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    Leuk meiden die bruiloft plannen! Groot of klein maakt niet uit, elke bruiloft vind ik een bijzonder moment! Veel plezier met de voorbereidingen!

10. Amer

Amer Actief lid

4 jul 2019
    185
    149
    43
    Vrouw
    Foto van de babykamer...?

11. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    boven de commode komen nog posters te hangen die zijn besteld via Ali maar helaas nog niet binnen. Verder langer beddengoed enzo ook al aanwezig maar ivm katten nog niks opgemaakt. Wiegje voor bij ons in de kamer. (Die bal hoort er natuurlijk niet onder haha)

Bijgevoegde bestanden:

Amer en niki86 vinden dit leuk.
  12. Orangeapple

Orangeapple Fanatiek lid

29 aug 2016
    1.051
    381
    83
    melliejzzz vindt dit leuk.
  13. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    dankjewel we zijn er ook heel blij mee dat wat we in ogen hadden ook gelukt is haha

14. Yelly

Yelly Bekend lid

26 jun 2019
    647
    575
    93
    Wow @melliejzzz
    Jullie zijn goed bezig en lekker op tijd!

15. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Ha dames hier ook weer even afwezig geweest :| sorry :D vermoeidheid deed/doet een hoop met me helaas.

Wat leuk dat er 2 nog gaan trouwen deze zwangerschap :) gefeliciteerd

Ik zag vorige week een oproep op fb dat het wkz in utrecht echomodellen zocht voor a.s. zaterdag. Je moet tussen de 20-25 weken zijn en al een goeie 20 weken echo gehad hebben. Dat heb ik, dus heb me direct aangemeld en mag komen zaterdagochtend voor een uitgebreide 20 weken echo :D voor man niet zo nodig dus ik neem mijn moeder mee. Die is helemaal blij en vind het reuze spannend :D
    Ik ben al blij dat ik weer even binnen kan spieken hihi.

Gisteren weer fysio gehad, afgelopen weken is het hard achteruit gegaan met mijn bekken :( heb er heel veel last van. En er word me toch echt verzocht rustiger aan te doen en na te denken over mijn werk. Door de vermoeidheid werk ik nu 3 uur per dag maar ook dat is toch teveel. En nu moet ik dat nog gaan vertellen op mijn werk. Dat vind ik wel heel lastig. Vandaag een rustdag dus ga morgen ook gelijk maar een afspraak plannen met de bedrijfsarts.

Hier voel ik de kleine man regelmatig heel goed. Lijkt wel een Ninja :roflmao: alleen als man of dochter in de buurt is is ie rustig :rolleyes:

16. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Mooi zeg!

17. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    @Hadassa fijn dat jullie nu over zijn, en ik hoop dat je nu wat tot rust kan komen!

18. melliejzzz

melliejzzz Actief lid

10 dec 2017
    262
    269
    63
    Vrouw
    heb je toevallig en link van deze oproep? Kan hem nergens vinden en heb ook interessen en woon in de buurt van Utrecht en ook een goede echo gehad. Dus als ze nog mensen zoeken haha

19. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Ik stuur je een pb :thumup:

20. Wens84

Wens84 Fanatiek lid

2 mrt 2016
    1.534
    1.533
    113
    Vanmiddag controle bij de gynaecoloog gehad en de kleine man en ik zijn weer goedgekeurd :D kreeg zelfs nog een snelle echo, vond ik totaal niet erg :) over 4 weken weer terug en dan krijg ik de 1e groei echo

Bijgevoegde bestanden:

Orangeapple vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina